Method Postat 10 ore în urmă Share Postat 10 ore în urmă Acum 1 oră, damager a spus: Mda, citesti si tot timpul o sucesti ca sa fie cum zici tu. Oi fi vreun reporter undecover. Esti atat de hater pe directia asta, si probabil ca citesti selectiv :). Sau citesti si nu vrei sa intelegi. are si un nume asta. vezi ca MM a declarat ca cel mai talentat pilot dupa el este Q. cred ca jumatate din paddock au declarat de ce e asa usor sa blochezi yamaha in cursa. Cred ca cel mai clar a fost AE acuma 2 ani. A zis ceva de genul: " with yamaha is easy, you just have to be on the line in the middle of the corner" da, am vazut unde a fost MM cu honda si agresivitatea lui. Q a declarat de mai multe ori ca el le spune ingineriilor de simte el, si e "treaba lor" sa gaseasca solutia. el a cerut mai multa putere si top-speed pentru ca.... s-a vazut ieri, nu una ci 2 mobra care pana la punctul de franare i-am dat 3 lungimi de motoreta, venind de la 2 lungimi in spate. da, Q e doar marketing, ca deh, Rins il bate cu ceasul de la gara. N-aș fi putut sa enunț mai bine de atât situația Q/Yamaha - ai atins absolut toate punctele....Mai rămâne ca acum colegul xt sa și ia in seamă argumentele expuse de tine....that’s the hard part Acum 1 oră, damager a spus: eu am zis ca yamaha mi-i se pare dupa ducati overall, pentru ca mi-i se par mai usor de rezolvat problemele lor decat cele de la Aprilia si Ktm. Problemele Yamaha pe care le vad eu - Cea mai grava - metodologie de gândire și lucru rămasă cu 10 ani în urma slow to react,lipsiti de imaginație bazati doar pe evoluție neincercand NICIODATĂ un design revolutionar (gen aprilia 2022) ci doar evolutionar si de aici pleaca problemele efective : - No weight pe spate = Low-grip si low accel din cauză că motoreta e rămasă ca și design tot la guma Bridgestone față (de aia se si plâng ca nu pot frâna deloc cu spatele,și probabil le e la fel de greu pe accelerare) - low downforce - freacă la acelasi set de aripioare de 6-7 ani (in timp ce europenii s-au dus departe rau pe aero),ba mai si fura idei aero de la alte moto nestudiindu-le - vezi codițe șamd si apoi abandonandu-le (logic) - viteză pe viraje deja egalată de Ducati (s-a dat in mai multe randuri la tv in slo-mo paralela Ducati-Yamaha pe curbele de viteza mare - Ducati e la aceeiasi viteza) - când adversarul ți-a egalat marele tău atu si e peste tine la orice în rest...sah-mat - probleme pe intrare...zicea Q,nu? - race team slab ca și strategie și slow to react - buget...as zice binișor sub Ducati si Honda nu știu Aprilia însă aprilia mi se pare ca tot timpul a scos maximul dintr-un buget micuț... În concluzie eu sunt foarte pesimist în legătură cu șansele lor la a se bate pe viitor realist vorbind la podiumuri si/sau un titlu. Sunt foarte curios despre proiectul V4 cum e gândit ca și design pt ca dacă e doar un V4 înghesuit în aceeași ciorbă reincalzită la nesfârșit, cu alte cuvinte dacă nu fac o moto orientata spre spate nu spre față (cum e acum) care sa poată profita de grip'ul superior al gumei spate Michelin,degeaba s-au mai apucat de el - un V4 si atat nu le va rezolva problemele. V4 nu e răspuns la tot...după cum a zis și Rins. Problema lor pe grip va fi rezolvata cu un V4??? - întreb nu afirm sau infirm pt L4 big-Bang simulează destul de aproape smoothness'ul unui V4,și atunci?unde e avantajul? Cei câțiva Nm în plus scoși din lipsa arborelui de contrabalansare?Suprafata disponibila pt aero ocupata acum de cei 2 cilindri ai L4 (la care aero ei oricum sunt deficitari și pe față, laterale și ground efect deja suntem în alta categorie)...so ? Foarte curios sunt abia aștept Missano. Ceea ce e totuși amuzant e faptul ca dacă e precum ai zis tu si guma Pirelli e mult mai bună pe față vor trebui sa facă un revert la moto actuală pt a profita maxim de ea în 2027?This should be interesting Acum 2 ore, damager a spus: intre timp, cu noul sasiu de la honda, se pare ca honda a facut un salt mare in fata. Honda vad ca începe sa fie bună/decentă pe mai multe feluri de circuite în mai varii condiții de temperatura.Si de grip. Ca și Aprilia anul ăsta. Astea sunt cele mai bune semne ale performanţei - și bravo lor.Vorba ta acum le mai trebuie un pilot. Ar fi cazul sa îl semneze pe Zarco pt ca omul are un edge față de toți ceilalți piloti ai lor...si eu i-as da totuși o a2a șansă lui Mir,deși ar trebui sa înțeleagă și el ca Honda nu e Suzuki și sa umble puțin la stilul de pilotaj - dacă Zarco la 300 de ani poate sa se adapteze,pai Mir la ...23?25? Nu are nici o scuză. Pare rău că sunt fan Mir dar asta e situația. Acum 43 minute, danypop a spus: Alta ineptie repetată la nesfarsit NIMENI nu poate si nu da 100% nici din el si nici din motocicletă! 100% e atunci cand ajungi la maxim apoi faci poc si tu si mobra. Acela e idealul/perfectul(care nu este si nu va fi atins niciodată) cand un pilot dă 100% din ce poate pe fiecare centimetru de pista si la fel scoate 100% din mobra pe fiecare centimetru/viraj/linie dreaptă/etc din pista. Aaa, ca ne place noua sa spunem ca unu merge "peste limită" e adevărat, e mai interesant, mai ales cand acela e pilotul preferat. Este amuzant cum tu spui ca faptul ca eu zic 110% e o inepție (termen greșit dpdv logic dupa cum bine spui) Dar IN ACEEAȘI FRAZĂ spui ca și tu folosești expresia "peste limită" care e o exagerare (ca și a mea !!!) menită a sublinia efortul pe care îl depun băiețașii ăștia. Cu alte cuvinte e ok când o faci tu și "o inepție" când o spun eu.Real smart Ideea era alta,pe care ai înțeles-o sunt convins, iar eu încercam sa subliniez faptul ca oricare din piloții de acolo și mai cu seamă campionii mondiali dau - poftim - Absolut TOTUL atat dpdv pregătire mental skill risc fizic you name it pt a scoate maximul din acele motorete si maximul din ce pot ei. Iar dacă ai impresia ca Quartararo sau Bagnaia, JM - campioni mondiali da?(sau chiar și Somkiat Chantra sau Fernandez'ii) o freacă asteptand sa se termine cursa (precum într-adevăr ca a fost prins făcand "marele" Iannone),atunci asta chiar ca e o inepție... Și mai cu seamă după cursa de ieri în care sper ca ai văzut (și inteles spre deosebire de colegul xt) ce riscuri și-a luat Q forțând pe exterior și culcandu-se tot la exterior peste un pilot ca Marquez pe un asa viraj de viteză...îmi pare rău dar nu poți spune ca nu da 100% (dacă gândești logic,obiectiv),indiferent dacă îți place sau nu de el și mărgelele lui. Nu e chestie de preferințe pt un pilot sau ceva,Eu nu ii suport fatza lui AM73 dar nu pot spune în viața mea ca ala nu da totul pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 10 ore în urmă Share Postat 10 ore în urmă (editat) @damager Citesc ceea ce imi ofera presa, doar ca, asa cum spuneam si mai sus, nu iau de bun tot ce scrie presa, mai trec informatia si prin filtrul criticii. Nici hater nu sunt, dovada ca i-am apreciat prestatia din cursa de ieri, a fost o surpriza placuta si am si spus ca as fi vrut sa il vad mai des mergand asa. Sunt nemultumit de prestatiile lui in general si de faptul ca este cel mai vocal din paddock. Nu am vazut o iesire a lui in media, in care sa nu se planga, sa nu dea ultimatum-uri, sa nu ameninte, etc. Pe de alta parte, nimic, dar nimic din ceea ce i-a adus uzina, timp de trei sezoane, nu i-a placut. Plm... chiar nimic, nimic?? De asta spun, atata vreme cat este in echipa aia, dezvoltarea bate pasul pe loc. Asadar, nu imi place atitudinea lui, nu imi plac prestatiile lui in cursa, etc. Nu este hate. Oke, motoreta Yamaha este usor de blocat in viraj, ii cred pe cuvant pe piloti, vad in cursa ca este depasit pe linia dreapta, la aspiratie (desi la depasirea dubla pe care o mentionezi, cred ca a fost si o gresala a lui, pentru ca in tururile urmatoare nu s-a mai intamplat sa treaca nimeni de el, in maniera aia), dar mai vad si faptul ca este depasit pe frane, la intrarea in viraj. Il vad cum, in loc sa inchida virajul, lasa spatiu cat sa treaca un autobuz. Defensiv, este praf. Pur si simplu nu isi poate adapta trasele la un pilotaj defensiv, care sa il ajute sa isi conserve cat mai mult pozitia. Il vad depasit de piloti din esalonul doi sau trei valoric, de rookie sau piloti de teste, pe motorete Honda sau KTM. Ambele cu probleme cunoscute. In Ungaria a terminat pe 10, cu PEsp si LMar in fata lui, pe 8, respectiv 5. Unul pilot de teste, celalalt, sa fim seriosi, este un pilot modest, dar care ii da in cursa, cu Honda aproape 4 sec. In Austria, termina in fata lui piloti precum RFer, Luca Marini, Ogura. Dar este vocal. De asta spun, este bine ca citesti declaratiile, dar compara ceea ce spun oamenii aia, cu realitatea din competitie. Ori realitatea nu arata bine pentru el, nu confirma asteptarile care s-au pus in el. Cat despre Iannone, nu am avut privilegiul sa il cunosc personal, asa ca te cred pe cuvant, insa imi aduc aminte prestatiile lui de la Moto2 si cateva de la MotoGP. A facut curse briliante, cu recuperari in stil mare, care au aratat ca talent exista cu carul, insa este drept, era de o inconstanta infioratoare. In plus, era genul de pilot ori la bal, ori la spital, in preajma caruia nu prea iti doreai sa te afli pe circuit. Omul nu avea mama, nu avea tata. Carambolurile in care a fost implicat sunt de notorietate. Editat 9 ore în urmă de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 9 ore în urmă Share Postat 9 ore în urmă Acum 30 minute, Method a spus: Poate n-ai văzut ghilimelele de la "peste limită" si faptul ca am zic că NOUĂ ne place sa folosim asta atunci cand vedem ceva putin mai wow, insa "peste limita" înseamna cazatură/esec/clacare. Stim prea bine asta deci nu-mi rastălmăci spusele, te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă io zic sa va calmati si sa va uitati la cursa de moto 2 de la hungaro, altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă Ce final de cursa la Moto3! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă Acum 15 minute, frigider a spus: io zic sa va calmati si sa va uitati la cursa de moto 2 de la hungaro, altceva. Ne-am uitat atunci, live. Acum ne uitam la astea de azi. Buna cursa de moto3, se anunta curse bune si la moto2 si motogp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă Cei mai spectaculosi raman cei mici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă Slăbuță cursa față de cea din Ungaria. Vorba comentatorului am cam ațipit pana în ultimul tur.... Acum 31 minute, frigider a spus: io zic sa va calmati si sa va uitati la cursa de moto 2 de la hungaro, altceva. Good advice Good race Speram ca și cursa de moto2 de aici sa fie tot asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă Cât ghinion a avut Salac,scos de pe pistă la începutul cursei, și pe urmă accidentul cu Navaro, roata față a motocicletei l-a lovit în cască... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă Dar e constient....si pica si Canet!!... meseriash,.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă Urâtă cazatura lui Salac l-a lovit roata față a motoretei direct in cap. Ce dur s-a auzit pe fundal cazatura lui Canet... Clima ok vad nori umbra nu e foarte cald - norocul Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 7 ore în urmă Autor Share Postat 7 ore în urmă Canet confirma din nou ca nu are ce cauta in motogp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă Morbidelli o comite din nou.... Bezzecchi putea sa stea acasă weekendul ăsta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă Bravo Q! L-au facut hondarii, pe viraje, si pe stanga si pe dreapta. A plecat de pe doi, sa vedem unde termina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă A revenit pe 5 Bun și Ogura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă Acum 1 oră, Cavaleru a spus: Canet confirma din nou ca nu are ce cauta in motogp Nu tatuajele sunt motivul pt care nu e cooptat în gp,ci skillul.Sau mai degrabă lipsa lui. Acum 36 minute, exilatu' a spus: Morbidelli o comite din nou.... Bezzecchi putea sa stea acasă weekendul ăsta... Morbidelli e ultima speță de pilot...și când ma gândesc ca Zarco a fost penalizat urat pt ca a îndrăznit sa frâneze mai tare decât Morbidelli și ala a întrat ca boul în el făcând un ditai accidentul la Spielberg... Plictiseala de cursă...De când a făcut AM depasirea în turul 4 am înțeles deznodământul. Imaginea lui Acosta cu soft spate încercând să îl depășească pe MM care gestiona mi s-a părut puțin silly.Cinste lui Acosta ca a terminat totusi pe 4 ma așteptam să distrugă guma. Bun rezultat și Q,ma așteptam să fie sub locul 8,se vede ca e temp relativ ok la sol,bun și Ogura f bun ar fi fost Zarco dacă nu greșea... Overall predictiv rezultatul. Acum 29 minute, xt600 a spus: Bravo Q! L-au facut hondarii, pe viraje, si pe stanga si pe dreapta. Sunt curios dacă ai înțeles ceva din bătălia cu Marini. Ai văzut problemele Yamaha?ieșire bună (mai bună decât Honda oricum) din ultimul viraj,dar linșată pe linia dreapta ia Q nu poate suplini pe frâne faptul ca yamaha nu poate frâna decât cu fața dar și avantajul vitezei de vârf superioare Honda Obligat sa depășească în cel mai periculos viraj posibil,în 5,unde lumea preferă să nu își asume riscuri pt ca...vezi Lorenzo 2019 acolo. Periculoasa depasirea,nevoit sa își asume riscuri extrem de mari pt a depăși o moto...De jumătatea clasamentului. De celelalte nici nu are rost sa se încurce. Mișto la Yamaha....însă el si-a ales,în acest capitol trebuie sa fiu de acord cu colegii hateri - nu poți semna contract pe 2 ani sa iei banii și după aia sa bombani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă (editat) Acum 31 minute, Method a spus: Sunt curios dacă ai înțeles ceva din bătălia cu Marini. Ai văzut problemele Yamaha?ieșire bună (mai bună decât Honda oricum) din ultimul viraj,dar linșată pe linia dreapta ia Q nu poate suplini pe frâne faptul ca yamaha nu poate frâna decât cu fața dar și avantajul vitezei de vârf superioare Honda Obligat sa depășească în cel mai periculos viraj posibil,în 5,unde lumea preferă să nu își asume riscuri pt ca...vezi Lorenzo 2019 acolo. Periculoasa depasirea,nevoit sa își asume riscuri extrem de mari pt a depăși o moto...De jumătatea clasamentului. De celelalte nici nu are rost sa se încurce. Mișto la Yamaha....însă el si-a ales,în acest capitol trebuie sa fiu de acord cu colegii hateri - nu poți semna contract pe 2 ani sa iei banii și după aia sa bombani. Ai inteles tocmai tu. Pana acum era facut pe liniile drepte, ei bine, in etapa asta teoria ti-a fost contrazisa, a fost facut preponderent pe viraje. Bastianini l-a rupt pe un viraj larg de stanga (7?) unde se presupune ca primadona duce viteza pe viraj. Cica asta ar fi marele lui atu! A trecut Bastianini de el, ca r****ul prin c*r, ca sa il citez pe Patton. Cand este in fata (la viraje ma refer), il depasesc baietii rai, cand sta in spatele lor, nu poate sa isi dezvolte viteza superioara.. e blocat de aceiasi baieti rai. Pana acum Honda avea deficit de putere si de top speed (declaratii chiar ale oamenilor de la Honda), dintr-o data are viteza superioara fata de Yamaha. Mai ramane sa imi spui ca duce mai multa viteza pe viraj, decat Yamaha si gata, Honda campioana!! . Breee!! Ambele japoneze au probleme mari, iar cand margeluta este depasita de piloti Honda, nu pe linia dreapta, ci pe succesiune de viraje (vezi depasirea lui Zarco) sau pe viraje de viteza medie si mare (Bastianini, Marini), da-mi voie sa spun ca NU ARE SCUZE!!! Overall, s-a clasat bine. Dar asta nu ii scuza defensiva dezastru. PS. Batalia cu Marini... care batalie?? Nu a fost nici o batalie. Italianul l-a executat cu prima ocazie. Editat 4 ore în urmă de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă 6 hours ago, danypop said: Poate n-ai văzut ghilimelele de la "peste limită" si faptul ca am zic că NOUĂ ne place sa folosim asta atunci cand vedem ceva putin mai wow, insa "peste limita" înseamna cazatură/esec/clacare. Stim prea bine asta deci nu-mi rastălmăci spusele, te rog. Eu am rămas uimit de două lucruri: - "nesimțitul" Alex nu s-a dat la o parte, așa cum zic unii pe aici că face de obicei. - Marc a făcut o cursă foarte inteligentă și nu i s-a pus "red mist" (tot după părerea unor fani, știi tu ai cui). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă mm campion de carton: cum ma sa te bata fratele mai mic? huo. si uite asa ramane MM cu 7 la rand decat. Frate era sa facă dubla AM într-un sezon în care MM nu a iertat pe nimeni. Nu multi se pot lauda cu asta. F plicti-sicti cursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Nadia Padovani regina zilei A pus pe podium 3 dintre actuali/fosti piloti. Toti 3 au câștigat curse cu echipa ei. Asta da reusită pentru o echipa de client condusa de o "muiere". Respectele mele 1 oră în urmă, Kagemusha a spus: Eu am rămas uimit de două lucruri: - "nesimțitul" Alex nu s-a dat la o parte, așa cum zic unii pe aici că face de obicei. - Marc a făcut o cursă foarte inteligentă și nu i s-a pus "red mist" (tot după părerea unor fani, știi tu ai cui). O daaa I-asi zice "extremistul". Asta ori ridica un pilot pana la cer sau mai sus ori il coboara pana-n iad sau mai jos. Culmea e ca reuseste sa faca asta cu acelasi pilot(vezi Q cand a venit in MotoGP vs acum) https://www.crash.net/motogp/news/1081422/1/franco-morbidelli-handed-misano-motogp-practice-penalty-after-irresponsible?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawMqlXhleHRuA2FlbQIxMQABHpiDzPNi57QmXSsCS1GERP6ULv-k8-9WXrr6XHYOVjsttR51P0QjDRjL34_W_aem_wRvdR9OXuo9sGN2cIsr-tw#Echobox=1757254816 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 34 minute în urmă Share Postat 34 minute în urmă Teoretic nu mai poate lua titlul la etapa viitoare. Ei calculează cel mai rău caz probabil Adică mm pe 1 și am pe 2? Dacă termina mai rău AM sau o pune jos ma gandesc - posibil încă sa se poată Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 25 minute în urmă Share Postat 25 minute în urmă Acum 7 minute, frigider a spus: Teoretic nu mai poate lua titlul la etapa viitoare. Ei calculează cel mai rău caz probabil Adică mm pe 1 și am pe 2? Dacă termina mai rău AM sau o pune jos ma gandesc - posibil încă sa se poată Nu se mai poate la Misano nici daca Marcel puncteaza maxim iar Alex 0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.