Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bai... asa cum ziceam mai devereme cu citeva zile... am demarat upgradul la "sistemu antifurtishag".

 

Sistemul vechi cu bara prin roata spate avea citeva neajunsuri:

 

1. urechea prin care trecea lacatul era punct nevralgic... putea fi taiata.

2. era incomod de operat... deschiderea si inchiderea presupunea dubla operatie pentru ca bara nu putea fi lasata sa zga sa o ia cineva si trebuia inchisa in lacat.

3. pe roata fata era o simpla shufa clasica... unreliable.

 

 

so...

 

 

Pornind de la idea de pe hirtie... expusa intrun thread prin forum si vizibila aici :

 

th_antifurt.png

 

Am inceput constructia intai construind cutiile de la lacate... astfel incit chiar daca lacatele nu sint "unbeatable" ele sint acum incapsulate in cutii metalice.

 

th_IMG0089Asmall.jpg th_IMG0091Asmall.jpg

 

Pentru a nu exista "discutii" in partea cealalta la prinderea lanturilor... adica urechi la care sa fie atacata sudura etc... lanturile sint prinse in niste cutiute in care se gasesc cite doua fier betoane de vreo 8mm inaccesibile prin cleste etc.

 

th_IMG0092Asmall.jpg th_IMG0093Asmall.jpg

 

 

Cum spuneam... sint nu mai putin de 6 (sase) lanturi in total. de ce? simplu... cind nu poti dovedi prin prin forta dovedesti prin numar. daca lanturile erau niste de alea jmechere anti tank de 14mm calite in furnalul lui Zeus... erau OK doar unu pe roata... dar sint din otel oarecum normal de 10mm so... more is required. Avantajul lantului este ca e maleabil si se poate baga usor in roata indiferent de pozitia pe care pica spita. 6 lanturi de taiat reprezinta o cantitate de "fer" mult mai mare de darimat decit un singur drug prin roata care pare foarte solid la prima vedere.

 

Citeva alte imagini din perioada constructiei... intruna din imagine se vede mon padre in manuind "arcul electric" :love:

 

th_IMG0097Asmall.jpg th_IMG0102Asmall.jpg th_IMG0104Asmall.jpg

 

th_IMG0105Asmall.jpg th_IMG0107Asmall.jpg th_IMG0108Asmall.jpg

 

Pentru protectia jantelor... s-au oferit voluntar niste perechi de ciorapi grosi care m-au protejat de frig asta iarna :laugh: . They had a good death...

 

th_IMG0109Asmall.jpg

 

Mai am de cusut (ca Ileana Cosinzeana :lol: ) perechea doi de ciorapi (le-am taiat virfurile si le-am cusut "gura in cura cum ar veni) si de vopsit in verde pe unde e vopsit cu rosu (grund).

 

De asemenea mai trebuie construite cutiile de protectie a incuietorilor (componenta 4 din desen)... zilele astea...

 

Cind tot "poiectul e gata" am sa il pun la "metode antifurt". Da... camera video e in continuare in functiune... la fel si alarma... etc.

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zaelule, te vad cu talent la suduri (son&father co. ltd.), cand ii faci Ancai si o centura de castitate? A, dar stai ca nu mai are sens, noi ne'am luat mobre la care le'au mai largit si altii injectoarele.. :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt reusita, sau ma rog, pt ce ai realizat, daca totusi dupa ce sisteme ai facut nici asta nu iti este sigur, cu mare placere daca ai drum prin valea jiului, iti ofer 2 bucati de lant pt transportor minier a cate 1 m fiecare. Pt asta iti garantez ca nu se taie decat cu flexul.

Toata stima !!

post-47564-1270911237_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu mare placere daca ai drum prin valea jiului, iti ofer 2 bucati de lant pt transportor minier a cate 1 m fiecare.

Toata stima !!

Cat face asa ceva? M'ar interesa pe mine asa ceva, pe la 1,5m sa fie. :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata... cusute si celelalte doua sosete :love:

 

pozele cu sosetele (ma gindesc ca poate daca erau nespalate aduceau un plus de eficienta :laugh: ), prinderea rotii fata si apoi ansamblu.

 

th_IMG0111Asmall.jpg th_IMG0112Asmall.jpg th_IMG0114Asmall.jpg th_IMG0115Asmall.jpg

 

Pentru viitor am sa caut un material plastic pe care sa il folosesc ca invelitoare in locul sosetelor... ca astea nu or sa reziste o mie de ani la ploaie si fâțâială.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Vreau sa imi cumpar si eu un CBR 600 F3 din 1996. La estetica ii dau nota 9 din 10 iar la motor 10. Vanzatorul este un bun mecanic si un bun prieten de al meu care mi`l va vinde cu pretul de 1000 euro. Are baterie, cauciucuri, kit lant si kit xenon noi. Ar trebui sa il revopsesc si sa ii schimb/modific bordul (pentru ca este exprimat in MPH). Aveti idee cum fac asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

temperaturile xenoanelor si lumina pe acre o fac plecand de la 3000k

Mesaj completat

temperaturile xenoanelor si lumina pe acre o fac plecand de la 3000k

POWER CONSUMPTION: 35WATTS

VOLTAGE: 85 +/- 17V

LUMINOUS FLUX: 3200

BALLAST CONSTRUCTION: SUPER SLIM DIGITAL

SERVICE LIFE: APPROXIMATLY 3000HOURS

INPUT VOLTAGE: 9V-16V

WORKING CURRENT(Steady state): 3.5 A nom

IGNITION VOLTAGE: 24kV Peak Max, 18kV Peak Min

LAMP FREQUENCY: 450 Hz

post-16124-1270938643_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi eram la Harley la test ride ba...Am vazut prea tarziu tel. V-ati dat in draci,ai? :laugh:

 

Sa te pisi pe roabele alea... :lol:

Nu ne-am dat in draci ba, ne-am dat o singura data, ca ne-a iertat torentiala, dar a fost indeajuns.

Azi repetam, te bagi? :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa te pisi pe roabele alea... :laugh:

Nu ne-am dat in draci ba, ne-am dat o singura data, ca ne-a iertat torentiala, dar a fost indeajuns.

Azi repetam, te bagi? :love:

Azi ploua toata ziua. Eu nu risc sa merg la AMK si sa ploua, plus ca e "no fun" pe ud.

This weather sucks.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-as baga ceva in ea de suspensie, dar mi-e ca o sa ma doara ...

Am intarit-o cum m-a sfatuit silviu (nu ca ar avea el vre-o vina). Eu mergeam cu ea pe la un 2 din 8 (soft) si am intarit-o pana la 4 + rebound si compresie, dar era sa ma dea in cap de vreo 3 ori pana acasa. Am oprit si am lasat-o la loc si a fost mult mai bine dupa.

Acum ca o fi chestie de obisnuinta, sau de statura nu pot sa imi dau seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Vreau sa imi cumpar si eu un CBR 600 F3 din 1996. La estetica ii dau nota 9 din 10 iar la motor 10. Vanzatorul este un bun mecanic si un bun prieten de al meu care mi`l va vinde cu pretul de 1000 euro. Are baterie, cauciucuri, kit lant si kit xenon noi. Ar trebui sa il revopsesc si sa ii schimb/modific bordul (pentru ca este exprimat in MPH). Aveti idee cum fac asta?

 

MODIFIC : Pretul este 1800 euro. Are 52 000 Mile. Este fabricata in America, motorul nu consuma ulei deloc, nu a fost umblat la el decat acum cateva saptamani cand i s-a schimbat distributia. Ar mai trebui doar vopsita si va arata impecabil.... Ce spuneti, merita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...