Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Imi recomanda si mie un service bun si care sa nu ma rupa la buzunar pentru un F4i?

Am senzatia ca am o usoara problema cu ambreiajul (cu ambreiajul strans la maxim si cu roata spate ridicata pe stand, ea se invarte usor... nu mi se pare normal; si nu prea il pot regla de la rotita). As mai vrea eu sa imi montez niste crash-paduri si sa fac o verificare a motocicletei.

 

Mie mi se pare normal, pt. e vorbim de ambreiaj "umed" si ceea ce se intampla atunci cand este in viteza cu ambreiajul strans este un fel de transmisie hidraulica deoarece placile ambreiajului sunt apropiate si cu ulei intre ele. Acel ulei transmite miscarea (cu o forta foarte mica, dar destul cat sa invarta roata daca nu o tine nimic) de la o placa la alta.

 

Zic io.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.....nu ma refeream la firma dar ma gandeam ca acest kit are un dinte in plus.....eu asha am si parca tot tu mi-ai explicat ca o sa am demaraj mai puternic si viteza de varf mai mica......baiatu care intreba de viteza am vazut ca scria ceva de 2 dinti dar parca nu mentiona in + sau in - dar daca erau in minus nu cred ca se oprea la 260km/h.

Credeam ca te referi la marca... poate fi si NONAME cu un dinte in + / - ... ;)

 

Numai bine,

Raul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 dinti minus .......... ma scuzati ca am uitat sa precizez asta :bow:

 

sunt doar un incepator curios ;)

 

cu toate astea sunt foarte multumit de el ........ nu am ce sa-i reprosez pana acum.

 

 

spunea cineva ca nu se ridica pe o roata ......... va spun eu ca se ridica si chiar foarte usor (cel putin asa parea dupa margine) ......... a avut un prieten probleme la motor si a venit un baiat foarte priceput si la mecanica si la condus si i l-am dat si pe al meu sa imi spuna daca sesizeaza vreo neregula sau ceva de genul asta ....... nu a plecat bine de pe loc k l-a si pus lumanare :bow:

 

 

eu deocamdata ma bucur de el cu ambele roti pe asfalt din pacate :bow: dar am timp sa invat si chestii dastea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Imi recomanda si mie un service bun si care sa nu ma rupa la buzunar pentru un F4i?

Am senzatia ca am o usoara problema cu ambreiajul (cu ambreiajul strans la maxim si cu roata spate ridicata pe stand, ea se invarte usor... nu mi se pare normal; si nu prea il pot regla de la rotita).

 

nu ai nici o problema ...si al meu face asa... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 dinti minus .......... ma scuzati ca am uitat sa precizez asta :bow:

 

sunt doar un incepator curios ;)

 

cu toate astea sunt foarte multumit de el ........ nu am ce sa-i reprosez pana acum.

spunea cineva ca nu se ridica pe o roata ......... va spun eu ca se ridica si chiar foarte usor (cel putin asa parea dupa margine) ......... a avut un prieten probleme la motor si a venit un baiat foarte priceput si la mecanica si la condus si i l-am dat si pe al meu sa imi spuna daca sesizeaza vreo neregula sau ceva de genul asta ....... nu a plecat bine de pe loc k l-a si pus lumanare :bow:

lasa'ne.

cbr600f4 nu se ridica "lumanare" (suna bine, nu?) nici cu pinion stock, daramite cu 2 dinti in minus.

Cu 2 dinti in minus fuge mai tare, insa cuplu sa te ridici pe o roata in nici un caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok man ......... nu insist sa conving pe nimeni :bow:

 

iti spun ce am vazut cu ochii mei ........ pe motorul meu.

 

 

 

 

 

PS. sa stii ca nu imi arde sa apar cu o stire de senzatie ca sa atrag lumea sau sa mint pe cineva

 

mai degraba caut sfaturi si oameni care sa ma invete cate ceva ca sunt incepator

 

 

incepator sau nu sa stii ca vad bine ........... atat eu cat si toti vecinii care erau pe strada in ziua aia

 

 

 

Ride Safe all ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci. M-am mai linistit. Uleiul si filtrul de ulei le-am schimbat eu. As fi vrut totusi sa scimb/curat/verific si filtrul de aer si la ala nu ma bag singur din prima si sa montez niste crashpaduri. In plus ma interesa sa isi dea cu parerea si un mecanic. Motocicleta o am de jumate de an si merge impecabil, dar totusi nu a fost vazuta de nici un mecanic pe dinauntru. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa'ne.

cbr600f4 nu se ridica "lumanare" (suna bine, nu?) nici cu pinion stock, daramite cu 2 dinti in minus.

Cu 2 dinti in minus fuge mai tare, insa cuplu sa te ridici pe o roata in nici un caz.

F4 se ridica :bow:

Mergi in 8k(cu 1-a) lasi o fractiune gazul si tragi pe urma de el... ;)

 

Se ridica....am sa incerc sa pun un filmuletz, cum am ridicat F4-ul...nashpa ca tebe sa-l editez, poate dura, dar promit ca cel taziu maine e pe youtube... :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema... cineva mi-a furat chestia asta si as dori sa stiu daca poate cineva sa ma ajute...

vreau sa imi cumpar alta...

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

 

Eu am un CBR F4 din 99 si mai mult de 200 nu i-am dat ca ma batea vantu :bow:

Dar eram in treapta a 5 a pe la vreo 5-6 mii ture si inca aveam cuplu sa ma duc......

 

Deocamdata e indeajuns pentru mine ;)

 

Oricum cu ridicatu pe o roata mi se pare super greu... al meu nu s-a ridicat decat foarte foarte putin cand am plecat odata mai agresiv de la un stop, am incetinit si apoi i-am dat gaz si s-a ridicat in schimb nimic, sau inca nu stiu eu :bow:

 

 

Bafta :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,sunt un incepator si as dori sa stiu care ma poate ajuta si pe mine cu niste sfaturi:

-ce ulei de filtru,de aer sa ii pun la o honda cbr 600f din '92?

-ce ulei sa folosesc ca eu am momentan castrol rs 10w50,si daca e ok pt moto meu

-un atelier unde as putea repara o scariata rupta (timisoara),si eventual schimb ulei,filtru aer.

-la faza scurta se vede foarte slab-asa e normal sau e obosit becul daca e corect cum am zis.

momentan atat am de spus si intrebat si sper sa ne vedem cu bine si asfalt uscat.multumesc tuturor care vor raspunde si celor care au timp sa citeasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema... cineva mi-a furat chestia asta ( )si as dori sa stiu daca poate cineva sa ma ajute...

vreau sa imi cumpar alta...

multumesc anticipat

Se pare ca la noi se fura orice, mi-e groaza sa ma gandesc ca faptasul a fost tot un "motociclist"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu am un CBR F4 din 99 si mai mult de 200 nu i-am dat ca ma batea vantu :huh:

Dar eram in treapta a 5 a pe la vreo 5-6 mii ture si inca aveam cuplu sa ma duc......

In treapta a 6'ea la 8000rpm ai cca.170, nu prea vad cum poti avea 200 intr'a 5'a la 6000rpm.. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In treapta a 6'ea la 8000rpm ai cca.170, nu prea vad cum poti avea 200 intr'a 5'a la 6000rpm.. :ok:

 

 

Cand a fost ultima data cand ai trecut de 170? la mine e prima oara.... si iti zic ce am vazut pe bord....crede-ma ca o sa ii mai dau odata sa vad daca e ca tine dar retine ca eram singur pe motor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, aveti idee de unde pot lua un display care sa`ti arate in ce viteza esti/cat costa/ si daca e greu de montat , voi fi proaspat posesor al unui f sport si deeh ca incepator fiind as vrea sa stiu in ce viteza ma aflu fara sa stau cu "viteza`n minte" :ok:)) mutumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand a fost ultima data cand ai trecut de 170? la mine e prima oara.... si iti zic ce am vazut pe bord....crede-ma ca o sa ii mai dau odata sa vad daca e ca tine dar retine ca eram singur pe motor....

Postul asta denota inteligenta. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema cu vitezele mi-am pus-o si eu, dar as stii ca le prinzi foarte repede. :ok:

 

True! La mine a fost mai greu doar prima oara cand am iesit cu ea, pana m-am obisnuit putin, Dar tot mi-as lua si eu un display din ala, de look.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

True! La mine a fost mai greu doar prima oara cand am iesit cu ea, pana m-am obisnuit putin, Dar tot mi-as lua si eu un display din ala, de look.

 

 

dap si asta e un factor imp :ok: acuma imi aduc aminte ca display d`ala am vazut pe fb formula de la scoala de soferi ..daca as putea face rost de unu si montat pe mobra de un brutar(cunoscatorii stiu) imi iese :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Erau de cumparat pe un site, nu mai stiu care si montarea o poti face si tu, are doar o mufa care o conectezi .. undeva :ok: (vine si cu un manual probabil).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca minte kilometrajul asta e... :huh:

 

Mari sanse sa minta...defapt asa a fost conceput, sa te faca sa crezi ca esti mai viteaz decat esti in realitate! Chiar si pe MV Agusta 312 exista un decalaj intentionat de aporx 20km/h. Cred ca fac acest decalaj in scop de siguranta! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...