Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Un cric central de CBR600F4i din 2003 am eu. Nu il am pe motocicleta si il tin pe undeva (nu mai stiu pe unde). Daca intereseaza pe cineva, vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Referitor la cricul central. Daca ti-o tranteste cand sta "aplecata" pe laba, si vantul ti-o da peste cap cu tot cu greutatea aia adaugata din cauza ca-i aplecata pe-o parte, te mai ajuta centralul? Ba mai mult ti-ar da-o jos mai de la inaltime.

 

Asta in exceptia cazului in care e pusa pe laba intr-o mica "panta" si sta relativ vertical...caz in care oricum ar sta stramb si pe central sau trebuie mutata un pic...hai ca deja aberez. Sper ca se-ntelege ce vreau sa zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut lant si pinioane pt CBR 600 F din 1987. anuntul e pt un prieten si e f urgent. cine poate ajuta este rugat sa-mi dea mie un PM sau add pe mess (dantu2005). accepta si sh...numai sa nu fie o multime de bani. Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare f4'istilor.

Caut piese pt al meu f4i sport 2001 si am zis sa pun aici un anunt poate poate...

 

Aripa roata fatza (rosie daca e posibil)

Carena fatza + far (rosie daca e posibil)

priza aspiratie stanga + capac (left air duct + left air duct cover)

Radiator

Carene laterale (rosu/negru daca e posibil) + plasticu in forma de V care le uneste la mijloc.

 

Daca are cineva ceva sau stie de unde pot lua la preturi mai rezonabile dati si voi un mail la: airman23@gmail.com

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare.

 

Cateodata ma lasa motorul...da rateuri degeaba, scade turatia, si moare. Dupa care, dau sa pornesc, si starterul nu face nimic. Nu invarte, nu nimic. (Bateria functioneaza, toate becurile aprinse + far, etc.).

 

Daca dau jos saua si dau 3 bobarnace la cutia cu sigurante, isi revine si pleaca.

 

Vreo idee? Ma gandesc e cam schioapa siguranta de la starter, dar nu stiu daca ar putea fi si altceva, mai ales tinand cont ca i se "degradeaza" mersul inainte, merge galgaita, rateuri, pana moare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa umblu la filtrul de aer. trebuie dat jos (ridicat) rezervorul din cate am vazut. pt asta trebuie cumva sa inchid vreun "robinet" de la benzina/rezervor sau ceva de genul asta?

 

 

nope. il ridici pur si simplu. vezi ca nu merge ridicat foarte mult..sa nu fortezi conductele de sub el..se pune keia intre rezervor si arcu de la amortizor si sta. :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa umblu la filtrul de aer. trebuie dat jos (ridicat) rezervorul din cate am vazut. pt asta trebuie cumva sa inchid vreun "robinet" de la benzina/rezervor sau ceva de genul asta?

 

Pentru a umbla lejer la filtru de aer trebuie sa dai rezervorul jos, nu e complicat, ai mare grija la suruburile din fata rezervorului (mai ales cand le vei infileta la loc).

Ar trebui sa te ajute cineva, pentru a putea scoate furtunul de alimentere , inca doua furtunuri si firele senzorului care indica la bord intrarea pe rezerva .

Atentie, rezervorul are robinet on/off, asa ca inainte de a demonta rezervorul, robinetul trebuie pus pe pozitia off (orizontal), si cand il montezi la loc sa nu uiti sa-l pui pe on (vertical)... :rolleyes:

Bafta.......si... :rusinica:

 

 

as vrea sa umblu la filtrul de aer. trebuie dat jos (ridicat) rezervorul din cate am vazut. pt asta trebuie cumva sa inchid vreun "robinet" de la benzina/rezervor sau ceva de genul asta?

 

 

Eu asa am procedat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Daca aveti timp si chef puteti sa-mi faceti si mie o scurta descriere a motoarelor:CBR600F1,CBR600F2,CBR600F3,CBR600F4,CBR600F4i,avantaje si dezavantaje...diferente,evolutie,recomandari???

O sa-mi spuneti ca s-a mai discutat....dar n-am vazut un post care sa le analizeze pe toate.....poate nu m-am uitat suficient de atent...Sper sa ma ajutati sa-mi fac si eu o idee ....pt ca intentionez peste ceva timp sa-mi cumpar si eu unul si as vrea sa stiu ce si cum.Asa ca apelez la voi...avand in vedere ca aici e locu potrivit pt aceste motoare...

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare :rolleyes: . O Honda cbr f3 600 e mai buna ca un Suzuki gsxr srad 600 ? nu ma refer la top speed ci la stabilitate , la fiabilitate , care e mai confortabila chiar daca sunt amandoua sport ? care e un un consum urban al unui cbr ?, dar al unui gsxr ? pe care dintre cele doua te bate vantul mai putin ? :rusinica:

 

 

astept un raspuns ! multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare :kiss: . O Honda cbr f3 600 e mai buna ca un Suzuki gsxr srad 600 ? nu ma refer la top speed ci la stabilitate , la fiabilitate , care e mai confortabila chiar daca sunt amandoua sport ? care e un un consum urban al unui cbr ?, dar al unui gsxr ? pe care dintre cele doua te bate vantul mai putin ? :blbl:

 

 

astept un raspuns ! multumesc .

 

 

Cu siguranta cbr f3. Cateva motive : este sport touring (nu super sport ca srad-ul) stai muuult mai comod pe ea, te bate mai putin vantul datorita faptului ca e mai grea (205 kg la gol fata de 168 srad-ul tot la gol), ciclistica mi se pare mult mai excelenta decat la srad, consumul in oras este in jur de 5-7%, nu stiu ce sa zic eu unu in locul tau as fii ales f3-ul (eu asa am facut am ales f2-ul care e o motoreta bestiala ptr mine) si ma scos din multe cacao-turi. Am mers pe srad destul in jur de 1500 de km si sunt satul de ea, + eu am 1,93 inaltime , si parca e jucarie ptr. mine.Intradevar se infige mai bine ca un f3, tinand cont ca are 109 cai fata de 98 ai f3-ului.Fiabilitatea....la fiabilitate nu stiu, sunt destul de "sanatoase amandoua"....dar nah cum zic altii ...."honda-i honda" nu scapi niciodata de ea....aici las pe altcineva sa isi de-a cu parerea... :rusinica:

 

ps: NeBuN@Ke here.....

 

Ajutati-ma va rog intr-o problema - http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=42972

 

 

tati o intrebare...de cand ai bateria pe mobra? asta ce zici tu acolo nu e de rau stai linistit asa e un semn ca bateria e cam pe duca, si chestia aia ca iti creste intensitatea e de bine...adica releul de incarcare e ok, alternatorul ok...etc...daca bateria e veche vezi daca mai are apa distilata in ea daca nu resusciteaz-o....baga-i apa distilata... :rolleyes: (eu asa am patit)

 

 

idem....NeBuN@Ke here.....

Editat de NeBuNiK@
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc sincer.

 

l.e: m-am uitat pe partsfiche pe Ron Ayers si par destul de diferite pentru F4 si RR.

Intradevar, F4 are acelasi radiator in perioada 2001 - 2005, dar RR-u e altceva. Nu-mi dau seama daca s-ar potrivi, daca e posibil sa le potrivesti/ajustezi sau altceva, dar sunt diferite.

 

Sper sa-ti fi fost de ajutor.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yup, din desenele tehnice asta am observat si eu. Caut un radiator pt f4i sport 2001 si nu stiu de la ce alt model se potriveste, ca de nou nu am bani.

Thanks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tati o intrebare...de cand ai bateria pe mobra? asta ce zici tu acolo nu e de rau stai linistit asa e un semn ca bateria e cam pe duca, si chestia aia ca iti creste intensitatea e de bine...adica releul de incarcare e ok, alternatorul ok...etc...daca bateria e veche vezi daca mai are apa distilata in ea daca nu resusciteaz-o....baga-i apa distilata... (eu asa am patit)

 

 

Bateria nu stiu ce varsta are era pe motor cand l-am cumparat dar o sa verific cum sta cu nivelul. Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare la care as vrea sa aflu si eu raspunsul. Si, se pricepe cineva la modificat setarile, ca singur nu ma apuc de 'invartit' pe acolo? :rolleyes:

Editat de adidas00
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De reglat e banal, insa nu stiu care sunt setarile Stock. Vreau s'o fac stock (in caz ca a fost modificata vreodata) si sa incep sa ma joc de acolo.

Pentru a ajunge la setarile stock se strang la maxim suruburile de compresion si rebound si apoi se rotesc trigonometric cu un anumit numar de jumatati de tura.

Ma intereseaza pentru F4, pentru F3 am gasit setarile pe net. Diseara o sa ma uit in manualul de service, sigur trebuie sa scrie naibii acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajutati-ma va rog intr-o problema - http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=42972

 

Daca diferenta de intensitate este mica atunci fenomenul e normal. Eu am baterie nou nouta pusa pe ea iar releul de incarcare este in stare perfecta(tocmai l-am verificat la un service oficial Honda) si pot sesiza si eu aceasta diferenta de intensitate...insa este foaaarte de vaga. Explicatia(spun eu) ar fi ca la relanti alternatorul nu genereaza destula putere incat sa tine farul la nivel optim...si baba bim baba bum. Acelasi lucru l-am vazut si la masini mai mici care implicit au baterii mai mici(la un BMW seria 5 nu vei sesiza acest lucru de exemplu pentru ca bateria este foarte mare si tina fara nicio problema farurile la nivel optim chiar si fara ca alternatorul sa incarce). Daca insa diferenta de intensitate de care vorbesti este destul de mare atunci cred ca ar trebui sa-ti inlocuiesti bateria sau macar sa o reincarci. Te sfatuiesc mai intai sa incerci incarcarea bateriei si daca diferenta de intesnsitate e la fel de mare atunci ea e de vina. Ai putea sa incerci si cu o baterie noua daca stii pe cineva care ti-o poate imprumuta. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare la care nu am gasit raspuns...cum se stabileste ce model de cbr 600 e?care e diferenta intre ele?ms mult de tot

 

Mai DaVinci `ai sa`ti spun eu adevaru`, crezi ca ei stiu care si cum e ? Zic si ei asa.. F1, F2, F3, F4, F4 Sport sau F4i ca li se pare mai cool.

 

Daca vrei sa`ti iei una poti sa ii spui CBR 600 F5 dar vezi ca o sa se uite urat la tine.. deh.. "e invidiosi".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...