Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Am o rugaminte la voi; vazusem la un moment dat un CBR, cred ca F4, vopsit alb, rosu si negru. Nu am reusit sa gasesc nicio poza pe net si mi-ar cam trebui pentru ca motocicleta mea e la vopsit si vroiam sa copiez oarecum modelul. Daca vreunul dintre voi are un CBR vopsit asa (sau vreo idee buna :rolleyes: ), vreau si eu o poza, daca se poate. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ar fi mai bine sa ii cauti un kit de limitare? De ce vrei sa te complici sa o vinzi, sa iei ceva mai mic si apoi sa revii? Simti ca nu o poti controla ca si putere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare la care nu am gasit raspuns...cum se stabileste ce model de cbr 600 e?care e diferenta intre ele?ms mult de tot

 

CeBeReurile se-mpart in diverse generatii, aka F-uri, fiecare fabricata intre anii X si Y.

Diferentierea intre ele o faci simplu dupa design dupa ce le-nveti moaca :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit o chestie ciudata azi, nu vroia sa porneasca. Am dat pe ON butonul rosu si nu se auzea zgomotul ala (pompa sau ce naiba o fi) si nici led-ul ala verde nu pornea. A luat-o dupa ce m-am chinuit vreo 5 minute. :rolleyes:

Nu, nu era in viteza! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca am avut si eu o buba asemanatoare (desi nu stiu de ce led zici, o fi altfel la F4i).

Daca nu ti se aprindea niik pe bord, vezi cu bateria.

 

Altfel, la mine am avut probleme cu siguranta de aprindere/starter. Nu invartea nimic cand dadeam la starter, si ocazional murea in mers. Ciocaneam de 2 ori in cutia cu rezistente ca s-o ia.

 

Arunca-ti vreun ochi pe-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zic de ledul de la injectie. Bordul se aprindea, luminile mergeau, claxonul la fel. Dadeam la starter, nimic. Am sa incerc cum ai zis tu :rolleyes: Poate ne-om vedea maine pe la Arc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O s-apar maine, daca nu bag viespea-n service.

 

Parerea mea e ca sigur ai o siguranta schioapata. A mea era arsa si "refacuta" de cineva cu o bucata de sarma in juru "cracilor", care de-abia mai statea pe-acolo, facea contact imperfect, si la drum mai accidentat se muta de nu mai pornea nici dracu' :rolleyes:

 

Altfel, mergeau toate alea pe ea.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ar fi mai bine sa ii cauti un kit de limitare? De ce vrei sa te complici sa o vinzi, sa iei ceva mai mic si apoi sa revii? Simti ca nu o poti controla ca si putere?

Sincer ma terorizeaza rudele......nu am garaj unde sa o tin si o tin la rude si astia fac scandal.....ca sunt donator de organe si alte alea,nu am unde sa-mi tin motoru fara sa-l vada ei zilnic.Imi place f mult motoru dar....nu stiu unde sa-l tin,daca il tin in fatza blocului ma tem sa nu raman fara el.Sincer sa fiu nici nu stiu cum sa fac ptr ca sunt "indragostit" de motoare.De puternic e f puternic dar nu ii dau.....ma controlez.Sincer nu-mi vine sa-l vand.:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai vin si eu cu o problema : am stat ieri intr-o intersectie cam mult, motorul s-a incalzit pana ce a pornit ventilatorul. ventilatorul inca mergea si am reusit sa plec din intersectie. numai ca a plecat in suturi, parca era inecata. m-am panicat putin, m-am gandit ca benzina are mizerie. taica-miu ar fi de parere ca ventilatorul consuma mult si ca la plecarea de pe loc nu mai aveam destul curent (sau sh*t like that). oricum, trebuie sa fie ceva in neregula. mi s-a mai intamplat sa plec de pe loc si la cateva secunde dupa ce se oprise ventilatorul si la fel imi facea. voi ce spuneti? :rolleyes:

Editat de Sneyku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu-mi vine sa-l vand.:rolleyes:

Daca sufletul tau nu te lasa si, cum pari un om rational, eu zic sa nu il vinzi. Lasa rudele sa vorbeasca, ca doar atata pot face si ele. Taica'meu ma boscorodea de fiecare data ca's nechibzuit, ca mai bine imi iau o masina ca lumea (ce dracu sa fac cu ea, sa dorm la semafor intro masina mai scumpa?), ca e periculos, ca uite tata cate accidente, etc, etc.

Dupa un an si ceva a vazut ca nu am probleme si nu a mai zis nimic, ba chiar am stat la taclale despre motor cand am schimbat lichidul de frana, uleiul, placutele..

Trebuie sa ii intelegi ca le este frica. E natural, mai ales ca nu cunosc si vad doar suprafata "data la telejurnal".

Urmeaza'ti sufletul. Daca tu rezonezi cu motorul tau atunci nimic nu poate sta intre tine si el.

Imi place ca esti cu capul pe umeri si realizezi ca e puternic, asta este foarte bine. Daca chiar simti ca nu il poti stapani (desi F'urile sunt foarte docile pana spre 6000rpm), pune'i un kit de limitare in primul an sau limiteaza cumva cursa acceleratiei, ca la scoala.

 

Bafta multa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai vin si eu cu o problema : am stat ieri intr-o intersectie cam mult, motorul s-a incalzit pana ce a pornit ventilatorul. ventilatorul inca mergea si am reusit sa plec din intersectie. numai ca a plecat in suturi, parca era inecata. m-am panicat putin, m-am gandit ca benzina are mizerie. taica-miu ar fi de parere ca ventilatorul consuma mult si ca la plecarea de pe loc nu mai aveam destul curent (sau sh*t like that). oricum, trebuie sa fie ceva in neregula. mi s-a mai intamplat sa plec de pe loc si la cateva secunde dupa ce se oprise ventilatorul si la fel imi facea. voi ce spuneti? :rolleyes:

 

 

Si-a mea face identic. Cand se incalzeste mai grav prin trafic de ajunge sa intre ventilatorul, in a-ntaia cel putin si la plecare de pe loc e galgaita rau.

 

N-are legatura cu ventilatorul, parerea mea e ca are nevoie de o curatare/sincronizare carburi + eventual curatare/schimb bujii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sufletul tau nu te lasa si, cum pari un om rational, eu zic sa nu il vinzi. Lasa rudele sa vorbeasca, ca doar atata pot face si ele. Taica'meu ma boscorodea de fiecare data ca's nechibzuit, ca mai bine imi iau o masina ca lumea (ce dracu sa fac cu ea, sa dorm la semafor intro masina mai scumpa?), ca e periculos, ca uite tata cate accidente, etc, etc.

Dupa un an si ceva a vazut ca nu am probleme si nu a mai zis nimic, ba chiar am stat la taclale despre motor cand am schimbat lichidul de frana, uleiul, placutele..

Trebuie sa ii intelegi ca le este frica. E natural, mai ales ca nu cunosc si vad doar suprafata "data la telejurnal".

Urmeaza'ti sufletul. Daca tu rezonezi cu motorul tau atunci nimic nu poate sta intre tine si el.

Imi place ca esti cu capul pe umeri si realizezi ca e puternic, asta este foarte bine. Daca chiar simti ca nu il poti stapani (desi F'urile sunt foarte docile pana spre 6000rpm), pune'i un kit de limitare in primul an sau limiteaza cumva cursa acceleratiei, ca la scoala.

 

Bafta multa!

 

Merci mult ptr cele scrise mai sus.....o sa vad cum fac sa o scot la capat,daca "nu se vinde":rolleyes: eu "am incercat:).Sper sa ne intalnim intr-o zi si sa stam la o vorba.Te salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a mea face identic. Cand se incalzeste mai grav prin trafic de ajunge sa intre ventilatorul, in a-ntaia cel putin si la plecare de pe loc e galgaita rau.

 

N-are legatura cu ventilatorul, parerea mea e ca are nevoie de o curatare/sincronizare carburi + eventual curatare/schimb bujii.

 

In plus, ca nu mai pot sa editez, o mai fi si de la alte alea, gen, supraincalzire de la radiator jegos + filtru aer imbacsit de nu respira ragalia destul, etc.

La ce-i prin bucuresti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N'are treaba, ventilatorul suge mult curent. E ca la masinile cu motor mic cand intra AC, trebuie sa turezi mai tare ca sa pleci de pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema.....releul de incarcare a dat parcarea...adica bateria moare la scurt timp dupa incarcare in timp ce merge mobra....Am auzit ca ar fi mai fiabil un releu de incarcare de yamaha r6 sau r1....intrebarea este care dintre ele merg de r6 sau de r1 si daca chiar merg pe F4. Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai DaVinci `ai sa`ti spun eu adevaru`, crezi ca ei stiu care si cum e ? Zic si ei asa.. F1, F2, F3, F4, F4 Sport sau F4i ca li se pare mai cool.

 

Daca vrei sa`ti iei una poti sa ii spui CBR 600 F5 dar vezi ca o sa se uite urat la tine.. deh.. "e invidiosi".

 

DaVinci asta se numeste misto...sincer nici eu nu stiu cum se deosebesc..ce stiu e ca F1 e mai vechi iar F4i poate cel mai nou din seria asta de F-uri.Am intrebat si eu cam acelasi lucru,dar n-am gasit raspuns.....poate ca e lenea mare sau poate ca are dreptate colegu...dar ma insel.

Poate totusi isi face cineva timp sa ne explice si noua direfentele esentiale dintre F-uri....asta e acum nu aruncati cu oua si rosii ca vrem si noi sa invatam de la voi...

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DaVinci asta se numeste misto...sincer nici eu nu stiu cum se deosebesc..ce stiu e ca F1 e mai vechi iar F4i poate cel mai nou din seria asta de F-uri.Am intrebat si eu cam acelasi lucru,dar n-am gasit raspuns.....poate ca e lenea mare sau poate ca are dreptate colegu...dar ma insel.

Poate totusi isi face cineva timp sa ne explice si noua direfentele esentiale dintre F-uri....asta e acum nu aruncati cu oua si rosii ca vrem si noi sa invatam de la voi...

Asfalt uscat!

 

Deosebirea se face intre cunoscatori dupa forma, pentru incepatori dupa serie. De ex. PC25 este F2 (cel mai probabil, ca intre 1995-1996 si F3-ul incepea cu PC25), PC31 este F3 dupa 96' etc...

Editat de WildPuppy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate totusi isi face cineva timp sa ne explice si noua direfentele esentiale dintre F-uri...
A postat adi cu doua pagini mai in spate!

Asta vroiam sa zic si eu, poate isi face timp sa citeasca toate posturile.. :laugh:

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F4i:

Produsa intre 2001-2003, se diferenteaza de F4 in principal prin forma farurilor (are 2 in loc de 1) si prin faptul ca nu mai e pe carburatie, ci pe injectie, de unde si "i"-ul.

 

post-27560-1210167653_thumb.jpg

 

 

 

F4:

Produsa '99-2000, destul de usor de diferentiat de modele mai vechi prin forma specifica, farul mai artistic si ascutit, cele 2 guri de aerisire din fata, codita ascutita si forme in general mai line si curbe, comparativ cu "unghiularitatea" modelelor precedente.

 

post-27560-1210167623_thumb.jpg

 

 

 

F3:

Produsa intre '95-'98...n-am cum sa explic foarte bine aici...modelele '97-'98 le diferentiezi usor, fiindca au codita si stopul altfel, mai ascutite.

E mai "zvelta" decat F2-ul.

 

post-27560-1210167599_thumb.jpg

 

 

F2:

Produsa intre '91-'94.

 

post-27560-1210167561_thumb.jpg

 

 

F1:

Original "Hurricane", produsa intre '87 - '90.

 

post-27560-1210167523_thumb.jpg

 

 

 

 

Mai bine de-atat chiar n-am cum sa explic......daca chiar nu se gaseste pe nicaieri (ZOMFG GOOGLE & WIKIPEDIA KNOW EVERYTHING! :laugh: )

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zilele astea am de gand sa imi iau si eu un cbr-ica,

ma puteti ajuta cu o lista de verificari pentru un cbr 600f , eventual un f4

ce le-as putea face ca sa identific eventualele probleme specifice mai ales acestor modele ( sper la un motoras din 1998-2003)?

 

multumesc

Editat de Freelancer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...