Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, revin si eu cu o curiozitate/intrebare. Ma gandesc poate reusesc sa fac ceva inainte sa se agraveze(poate). Am bagat de seama, ca atunci cand merg cu motorul in treapta de viteza I, si tin acceleratia constanta, parca variaza turatia la motor si/sau puterea.

In sensul ca tin acceleratia si parca are mici intreruperi. In rest merge bine.

De la ce poate sa fie aceasta problema? Rezolv cu un simplu relanti marit(nu m-am bagat sa umblu de teama sa nu stric :) ) sau e vreo problema la carburatoare sau alte piese?

 

Mentionez ca am un CBR F3 din '98.

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa achizitionez la motoreta o instalatie xenon.intrebarea mea ar fi pot sa modific cumva sa stea aprinsa scurta pe ambele faruri?daca da cum?exista riscu sa orbesc participantii la trafic cu cel dupa stanga?ma gandesc ca na lupa e facuta sa lumineze mai sus pentru faza lunga.multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu a fost prevazuta cu xenon si vrei sa schimbi doar becurile (si binenteles sa adaugi balasturile) atunci oricum sunt sanse mari sa-i orbesti pe ceilalti. Problema nu este de la lupe in sine cat de la geamul farului care are niste striatii facute special sa orienteze razele de lumina. Ca sa faci o treba buna ar trebuii sa schimbi geamurile farurilor, sa pui lupe de xenon si binenteles instalatia. Dar atentie: xenoanele NU sunt grozave pe ceata, ploaie, semilumina sau daca se murdareste farul. Adica ai griza ce culoare si calitate iei sa nu regreti becurile normale pe halogen.

Stima

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu stiu ce tip de far ai la motoreta....ideea ar fi ca montajul sa-l faca cineva care se pricepe, dar cineva serios. Nu tipul de genul merge si asa. Poate ai stcla clara la far si atunci ai scapat ceva mai ieftin. Farueile xenon au mai multe nuante de la 1000k pana la 12000k parca. Pleaca de la galben si ajunge la mov, verde si alte dracii de culori. Cele albe mi se par cele mai bune (sau alb/galbui).

Daca vrei sa faci o treba buna si sa devina lucrarea si legala (sa nu se ia politia/rar de tine, sa poti sa faci itp-ul in liniste) atunci e mult mai complicat decat pare la prima vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate contacta un posesor de f2 sau un cunoscator al modelelor cbr600 f?

am nevoie de cateva raspunsuri

Ce anume vrei sa afli?

Pune intrebarile,si o sa se gasesca cineva sa-ti raspunda,in functie de ce vrei sa afli.

Partea cu "sa ma contacteze cineva"nu cred ca se preteaza,momentan tu esti cel interesat, si care vrei sa afli o informatie...

Formularea ta este cand oferi,nu cand ceri ceva.

Zic si eu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-ar interesa ce piese de bord (far, cadru, bord) naked merg pe un F2. Si mai e ceva, trebuie sa fac RAR-ul, dar am inteles ca trebuie sa ma duc cu motorul carenat, eu nu am carene si vreau sa stiu daca merge facut RAR-ul naked sau trebuie neaparat carenat.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-ar interesa ce piese de bord (far, cadru, bord) naked merg pe un F2. Si mai e ceva, trebuie sa fac RAR-ul, dar am inteles ca trebuie sa ma duc cu motorul carenat, eu nu am carene si vreau sa stiu daca merge facut RAR-ul naked sau trebuie neaparat carenat.

Multumesc anticipat!

 

Merge si facut naked dar sa ai elementele minim obligatorii - bord, far, semnalizari, oglinzi, stop, bec pe numar. Si sa nu fie prinse cu soricei sau alte improvizatii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!sper sa nu fie o intrebare idioata...intampin niste probleme la montarea rotii fata la f3-ul meu(penibil,stiu)...intrebarea mea e:distantierele vin intre cauciucul de protectie a rulmentilor si furca propriu-zisa?si a doua:distantierele vin pe ambele parti?in schema explodata vin in ambele parti,dar am comandat un ax (al meu nu mai e de gasit)si a venit cu 2 distantiere,dar care sunt asimetrice...

Editat de mitic_azazel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Asa era si la f4. Dar nu retin care, cum vine. Oricum nu poti sa le pui invers, deci nu avea rost sa intrebi :).

Bafta,

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara , mi-am cumparat recent o honda cbr f4 , toate bune si frumoase , pana am observat ca atunci cand dau intr-un hop mai puternic , sau iau pasager , se aude un zgomot din zona basculei , care este problema ? se poate remedia? , Multumesc anticipat si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara , mi-am cumparat recent o honda cbr f4 , toate bune si frumoase , pana am observat ca atunci cand dau intr-un hop mai puternic , sau iau pasager , se aude un zgomot din zona basculei , care este problema ? se poate remedia? , Multumesc anticipat si asfalt uscat

De remediat nu este problema,se poate repara tot.

Ideea este sa stabilesti de unde vine zgomotul,care este piesa defecta,si pe urma sa vezi ce costuri implica.

 

Ce greutate ai tu si pasagerul?

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa de benzina se potriveste de la orice kawasaki sau honda cu conditia sa fie tot de pe model cu carburatie,marca pompei este mitsubishi(gasesti si in gama auto carburatie aceeasi pompa),daca mai ai pompa veche da-mi un pm si iti spun cum o poti repara daca se mai poate repara iar cama de ambreiaj daca e rupta sau indoita se poate repara in caz ca nu gasesti din dezmembrari, noi te vor costa ceva bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am un CBR 600 F4i, l-am cumparat de curand, fara a merge cu cineva foarte proceput si imi asum asta si am observat ca atunci cand iau maxim viraj stanga manerul drept atinge la capatul cursei carena fata in partea dreapta a acestei. Ma gandesc ca acest lucru nu e normal si va rog voi sa-mi spuneti de unde ar putea fi buba si cat de grav e.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Salut. E primul semn ca mobra a fost lovita. Numai sunt aliniate carenele perfect, cadrul de bord, sau ce stiu eu. La fel imi atingea si mie la f4, doar cand viram maxim stanga, ghidonul dadea in partea de sus a carenei laterale stangi. Fix in margine. Daca viram macim dreapta, distanta era considerabil mai mare..2 cm.

Concluzia ? Trebuia sa rogi pe cineva cat de cat priceput sa te insoteasca.

Bafta ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...