Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Moto CBR F3

Problema: moare motorul cand vrea el, si dupa 200 km si dupa 10 km, nu o repetitie anume de obicei minim 10 minute dupa ce am pornit motorul/ gen motor cald.

Simt ca nu mai are benzina.

Ma opresc si dau la automat - nimic, daca in schimb trag socul dupa circa 4-5-6 secunde porneste.

Mi sa intamplat de vreo 7 ori pana acum.

In trecut mi sa stricat pompa de benzina, am cumparat kit de reparatie si am rezolvat. Pompa cand pun mana pe ea, simt ca functioneaza. merg de obicei cu plin de benzina.

Daca nu ma insel a dat 2 rateuri, separat unul de alalant, insesizabil, insa posibil sa nu fi dat, cert e ca sa auzit ca si un rateu insa foarte scurt.

Poate sa fie de la instalatia electrica ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Dețin un CBR F4i (2001) și ceva timp am început sa aud un "zornait" metalic. Sunetul poate fi asemănat cu niște piulițe intr-o cutie de metal. Sunetul se aude din partea dreapta a motorului așa ca primul gând m-a dus la distributie/întinzător.

 

Întinzătorul e cel original, motocicleta are 40000 km (puțin probabil dar atât arata).

 

Zornăitul e destul de accentuat, atât la accelerare cât și în frana de motor dar as putea spune ca e mai accentuat în frana de motor mai ales intre 2000-5000 rpm. Se aude și după 5000 rpm dar deja sunetul e acoperit de evacuare și nu pot specifica exact plaja de turații în care prezent zgomotul. În mod normal as zice ca e sigur distribuția și eventual as schimba direct, eventual tot kit-ul dar intervine următoarea situatie: am observat ca atunci pun benzina doar de la MOL (indiferent dacă e de 95 sau 100) zgomotul dispare. Am repetat testul și alternând benzina de la MOL cu omv, Lukoil, etc și am avut același rezultat (cu o singura excepție când zgomotul a reapărut pe la jum rezervorului chiar și cu benzina de la mol).

 

Păreri? Sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai copii voi ce ulei puneti in CBR-uri?

Eu am pus mereu Motul 7100 10w40, dar ma gandeam sa incerc si 5100. Ceva pareri?

Eu anu trecut am pus motul 5000, si multi mi-au zis ca merge .. Acum nici pretentii prea mari nu am de la mobra !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai copii voi ce ulei puneti in CBR-uri?

Eu am pus mereu Motul 7100 10w40, dar ma gandeam sa incerc si 5100. Ceva pareri?

Daca ai pretentia ca motorul sa mearga la fel de bine si peste 50 000 km pui ulei de calitate si il schimbi des. Eu personal bag Castrol Power 1 10w50 si il schimb la maxim 3000, nu il las sa se inegreasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamurire cu Mobra, f4 din 2000

Am pus bateria pe dânsa, baterie luata in vara anului trecut, rezervoru plin din decembrie, si i-am dat cheie !

Anu trecut a pornit la a treia.. Luna trecuta pana a pornit, a învârtit de vreo 8-9 ori, noroc cu bateria ca avea curent !

Nu stiu pe ce sa dau vina ! Ori benzina care a stat o luna in rezervor ? Ori bujiile ...

Vreau si eu o părere !

Nu stiu fostu ce si cum a schimbat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce asteptari ai de la placute sa se incadreze in "OK" tau?

In functie de ce vrei de la ele vei avea si raspunsul dedicat.

Sa franeze puternic, chiar daca se consuma repede. In clipa de fata sunt aproape noi dar nu prind...nu franeaza corespunzator. Am furtune racing, discurile sunt ok.

Recunosc ca nu ma pricep deloc la placute, organice, etc...

 

Daca ai pretentia ca motorul sa mearga la fel de bine si peste 50 000 km pui ulei de calitate si il schimbi des. Eu personal bag Castrol Power 1 10w50 si il schimb la maxim 3000, nu il las sa se inegreasca.

:) Dupa 8 ani de schimbat uleiuri cred ca stiu ce si cum. Ma intereseaza o parere concreta, eventual ca din carti, despre diferenta resimtita cu ulei MOTUL 7100 si 5100. ;) Editat de Ravenitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa franeze puternic, chiar daca se consuma repede. In clipa de fata sunt aproape noi dar nu prind...nu franeaza corespunzator. Am furtune racing, discurile sunt ok.

Recunosc ca nu ma pricep deloc la placute, organice, etc...

 

Am vaga banuiala ca ai momentan Ferodo Platinum. Descrierea se incadreaza perfect la comportamentul acestui tip de placute.... foarte prost. Tin cat de cat doar cand se incing.

Eu as baga CL SBK5 - se consuma mai repede sau A3+ daca nu te dai foarte agresiv.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vaga banuiala ca ai momentan Ferodo Platinum. Descrierea se incadreaza perfect la comportamentul acestui tip de placute.... foarte prost. Tin cat de cat doar cand se incing.

Eu as baga CL SBK5 - se consuma mai repede sau A3+ daca nu te dai foarte agresiv.

Nu ma dau agresiv. Dar vreau sa franeze imediat. Intradevar cele pe care le am acum franeaza cat de cat mai bine cand se incing.

Deci recomanzi A3+?

 

Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...