Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pana iti apare rezerva(fara sa clipoceasca) ai consumat 12,5 l ... si de atunci intrii pe ultimii 3,5 l cu care mai faci aprox 40-50 km...

Capacitatea rezervorului e 18l daca il umplii pana la refuz... daca-l umplii pana la "limita de max" (bareta aia) intra exact 16 l...

 

Si eu m-am gandit ca ar trebui sa fie asa dar n-am umplut niciodata peste max si am ramas si in pana de benzina si tot ~16 L au intrat... ce vrajeala cu 18L... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m-am gandit ca ar trebui sa fie asa dar n-am umplut niciodata peste max si am ramas si in pana de benzina si tot ~16 L au intrat... ce vrajeala cu 18L... :)

 

Ciudat sau nu, in litrii se masoara volumul...si deci ala e volumul efectiv al rezervorului...(18l) ... ca nu il umplem noi decat pana la limita de max(adica 16l) aia e alta poveste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit printre noi! Frumos exemplar de CBR. Foarte bine intretinut. Sa ai grija de el...si el de tine! :) :)

 

salut am si eu un f3 tot din 98 aceleasi culori,am o intrebare:cam cat consuma al tau?

pe mine m a cam speriat imi ia 10% in oras si nu mers foarte turat....

are vre o problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Cine are/a cumparat cam acum 2-3 luni un CBR 600F din '96 negru cu ceva verde (parca), cu nr de inmatriculare

B XX HBR sa ma contacteze.

 

Fostul proprietar a plecat din tara si mi-a lasat mie, pentru noul proprietar, ceva f imp.pt. acesta.

Nu am datele proprietarului si nici cel care a vandut-o nu le mai avea, de aceea am postat aici.

 

 

Spor!

Editat de adiviraj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi ia 10% in oras si nu mers foarte turat....

are vre o problema?

 

Da, nu mergi suficient de turat. Incearca sa mergi mai spre 6000-8000 rpm, ai sa fii surprins.

 

Vorbesc din experienta :)

 

 

Si eu m-am gandit ca ar trebui sa fie asa dar n-am umplut niciodata peste max si am ramas si in pana de benzina si tot ~16 L au intrat... ce vrajeala cu 18L... :)

 

Fa-i plinul stand pe ea, motorul la pozitie verticala, nu pe cricul lateral. Mai reusesti sa inghesui un litru jumate-doi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu mergi suficient de turat. Incearca sa mergi mai spre 6000-8000 rpm, ai sa fii surprins.

 

Vorbesc din experienta :)

 

Eu merg in oras constant cu 3-4000 rpm. Nu stiu cat consuma dar cred ca se apropie de 10%. Ceea ce zici tu nu mi se pare corect deoarece un motor turat mai tare consum mai mult. Schimb treptele cam pe la 5-6000 in functie de trafic. Precizez ca sunt incepator si daca gresesc, cineva cu experienta mai multa cu acest model de motoreta rog sa ma corecteze , insa spun de inainte ca imi place sportivitatea insa numai in conditii foarte bune de mers (trafic, cal. asfaltului). La 6-8000rpm mi se pare cam nervoasa si iti trebuie putina experienta sa o stapanesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact la fel mergeam si eu si am si acelasi model de motocicleta.

La 3000-4000 rpm consuma in jur de 8-9 in oras si 6-7 afara. La sfatul mai multor cunoscatori, am crescut putin turatia medie si acum merg constant la 6-8000 rpm. Consumul a scazut undeva in jur 7 in oras si 5 in afara. Aceleasi argumente pe care le spui tu le aveam si eu in cap, dar, daca stai si gandesti mai bine, din perspectiva unui motor de turatie (cum este si cel de pe CBR), ca sa mergi cu o turatie mica si implicit la o putere mica, ai nevoie de mai mult gaz pentru orice crestere a turatie decat daca ai merge la o turatie care se apropie de cea maxima. Cu alte cuvinte, la turatii mici, este nevoie de o cantitate mai mare de benzina in amestec pentru a provoca o explozie puternica, fata de o turatie mai mare.

Poate nu am explicat tocmai coerent, dar e de vina ora.

Incearca sa faci cum am spus eu, nu e nici o rautate din partea mea si nu te costa nimic sa o faci. Nu urca foarte mult in ture, totusi (peste 10000rpm), de acolo problema se pune altfel.

Ca sa iti dau un exemplu, la doua drumuri IS-Bucuresti prin Bacau, am alimentat in felul urmator:

 

1. Cu turatie medie (ca timp) de deplasare 7000 rpm in treapta a cincea, rar a sasea:

-la plecarea din Iasi

-in Focsani, la 25 de km dupa ce a trebuit sa trec pe rezerva (aproximativ 220-230km)

- la 20 de km de Bucuresti, dupa ce am intrat pe rezerva (am mers cam 5 km pe rezerva)

- in Bucuresti, dupa ce am mai facut 120-130 de km prin trafic, in momentul in care am trecut pe rezerva.

 

Consumul mediu calculat dupa 1000 km a fost de 6,1 litri la suta (IS-B-IS+km in orase, prin aglomeratie)

 

 

2. Cu turatie medie 8000, in treapta a cincea, rar a sasea, varfuri de 220, portiuni cu viteza constanta 180-200 (in viteza a sasea = 9000-10000 rpm):

- la plecarea din Iasi

- in Focsani, fara sa intru pe rezerva

- in Bucuresti, dupa o ora de mers prin trafic infernal (am intrat pe la Obor si trebuia sa ajung langa Selgross Berceni), inainte sa intru pe rezerva.

 

Consumul mediu calculat dupa ~1000 km a fost de 5,2 litri la suta (acelasi drum ca inainte, difera foarte putin in mai rau conditiile de trafic din Bacau si Bucuresti si bagajul a fost aproape de 2,5 ori mai greu decat la primul drum).

 

In ambele cazuri, am mers cu pasagera (eu+ea=135 kg) si cu bagaj.

 

Acu, tot din experienta spun, sa stii ca si motorul se simte mai bine la o turatie mai mare, dar sa nu depasesti limitele bunului simt (la CBR F2, asta inseamna intre 6000-9000). Daca esti incepator, incearca sa nu depasesti 8000 decat in afara orasului, unde ai loc, si invata-te cu acceleratia, fii delicat, poti accelera de la 8000 in sus mai incet decat de la 3000 in sus. Totul este autocontrolul si dozarea fortei din muschii mainii.

 

 

LE: acum am vazut ca esti din Focsani: de fiecare data am alimentat la Mol-ul dinpre Buzau :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact la fel mergeam si eu si am si acelasi model de motocicleta.

La 3000-4000 rpm consuma in jur de 8-9 in oras si 6-7 afara. La sfatul mai multor cunoscatori, am crescut putin turatia medie si acum merg constant la 6-8000 rpm. Consumul a scazut undeva in jur 7 in oras si 5 in afara. Aceleasi argumente pe care le spui tu le aveam si eu in cap, dar, daca stai si gandesti mai bine, din perspectiva unui motor de turatie (cum este si cel de pe CBR), ca sa mergi cu o turatie mica si implicit la o putere mica, ai nevoie de mai mult gaz pentru orice crestere a turatie decat daca ai merge la o turatie care se apropie de cea maxima. Cu alte cuvinte, la turatii mici, este nevoie de o cantitate mai mare de benzina in amestec pentru a provoca o explozie puternica, fata de o turatie mai mare.

Poate nu am explicat tocmai coerent, dar e de vina ora.

Incearca sa faci cum am spus eu, nu e nici o rautate din partea mea si nu te costa nimic sa o faci. Nu urca foarte mult in ture, totusi (peste 10000rpm), de acolo problema se pune altfel.

Ca sa iti dau un exemplu, la doua drumuri IS-Bucuresti prin Bacau, am alimentat in felul urmator:

 

1. Cu turatie medie (ca timp) de deplasare 7000 rpm in treapta a cincea, rar a sasea:

-la plecarea din Iasi

-in Focsani, la 25 de km dupa ce a trebuit sa trec pe rezerva (aproximativ 220-230km)

- la 20 de km de Bucuresti, dupa ce am intrat pe rezerva (am mers cam 5 km pe rezerva)

- in Bucuresti, dupa ce am mai facut 120-130 de km prin trafic, in momentul in care am trecut pe rezerva.

 

Consumul mediu calculat dupa 1000 km a fost de 6,1 litri la suta (IS-B-IS+km in orase, prin aglomeratie)

2. Cu turatie medie 8000, in treapta a cincea, rar a sasea, varfuri de 220, portiuni cu viteza constanta 180-200 (in viteza a sasea = 9000-10000 rpm):

- la plecarea din Iasi

- in Focsani, fara sa intru pe rezerva

- in Bucuresti, dupa o ora de mers prin trafic infernal (am intrat pe la Obor si trebuia sa ajung langa Selgross Berceni), inainte sa intru pe rezerva.

 

Consumul mediu calculat dupa ~1000 km a fost de 5,2 litri la suta (acelasi drum ca inainte, difera foarte putin in mai rau conditiile de trafic din Bacau si Bucuresti si bagajul a fost aproape de 2,5 ori mai greu decat la primul drum).

 

In ambele cazuri, am mers cu pasagera (eu+ea=135 kg) si cu bagaj.

 

Acu, tot din experienta spun, sa stii ca si motorul se simte mai bine la o turatie mai mare, dar sa nu depasesti limitele bunului simt (la CBR F2, asta inseamna intre 6000-9000). Daca esti incepator, incearca sa nu depasesti 8000 decat in afara orasului, unde ai loc, si invata-te cu acceleratia, fii delicat, poti accelera de la 8000 in sus mai incet decat de la 3000 in sus. Totul este autocontrolul si dozarea fortei din muschii mainii.

LE: acum am vazut ca esti din Focsani: de fiecare data am alimentat la Mol-ul dinpre Buzau ;)

Nici eu nu puteam explica mai ushor... :)

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc baieti. O sa fac si eu o incercare asa cum spuneti...la 6-8000 rpm in oras asta inseamna cu treapta a2a pt a avea viteza legala. O sa-mi fac curaj insa nu stiu cum vi se pare voua dar ....mie imi este frica de ea la turatiile astea. Sincer nu am incercat niciodata sa fac frana de motor brusca din aceste turatii fara sa schimb treapa.....dar cred nu sunt placute.

Confirm 100% ceea ce spuneti in ceea ce insemana consumul la turatiile la care merg eu atat in oras cat si in exterior. Cei drept eu am mers mai mult cu a6a cu o viteza intre 140(unde am 7000rpm) si 180 (unde am 9000rpm) , insa 180 mi se pare f mult pt nivelul meu de experienta.De ce am optat pt o conducere in acest stil? Pt ca m-am gandit ca fiind lipsit de experienta raspunsul motorului este f prompt si brutal la aceste turatii atat in sus cat si in jos.....la greselile mele de a controla acceleratia.

Inca odata multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am absolut aceeasi problema (inclusiv respectul sau frica de incepator) cu DR G la un cbr600f din 2003, e drept ca are 2 dinti in plus la foaia de la roata. E vreo diferenta intre motorul lui de la F2 la al meu? Nici pe mine nu ma prea incanta o frana de motor violenta de la 6-7000 de ture...

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi este frica de ea la turatiile astea. Sincer nu am incercat niciodata sa fac frana de motor brusca din aceste turatii fara sa schimb treapa.....dar cred nu sunt placute.

 

un motor trebuie respectat nu temut. Daca te temi te va coplesi. Este evident asta.

Cat despre franele de motor in sarcina mare..mmmm ce savoare. Important e sa nu dai drumu brusc ambreiajului. Aici e toata manevra. Finetea din ambreiaj la retrogradari, e ca si cum ai avea inca o maneta de frana.

 

Intotdeauna pe retrogradari incearca sa dai un spritz mic in gaz, si sa vezi diferentza, intra in inferioara de parca nici nu ar exista legea frecarii..

 

GXG intre F4 (Cbr 6oo din 2oo3 Adica) si F2 is diferentze ca intre bmw 320 din 1994 si un 320 din 2003, daca iti e mai aproape comparatia.

ca sa ma rezum numai la motor..aa.. alezaj, cursa piston, diametru supape, aprindere, si pot continua la nesfarsit. => putere mai mare f4.

Cu toti dintii lui nu ar trebui sa afca un F4 stock. Iti zic eu.

 

Hai gata cu forumeala mergeti si exersati franele de motor, is esentiale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Sinner! Asa am luat-o, cu 2 dinti in plus pe foaia de la roata. Pe mine ma interesa daca se aplica consumul la turatii mici (3-4000) si la modelul meu, tocmai pentru ca banuiesc ca sunt diferente intre F2 si F4i. M-a cam lasat si pe mine masca consumul de vreo 2-3 ori. Momentan nu ma intereseaza sa faca nici macar vre-una de 125. Stiu eu ca piesa decisiva e aia dintre sa si ghidon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frana de motor se poate face si fara retrogradare. De la o anumita turatie reduci brusc gazul. Merge la o turatie la care cuplul motor e in floare. E mai sigur asa decat sa retrogradezi, dar oricum nu trebuie facut asa ceva pe suprafete ude, alunecoase sau in curbe foarte stranse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un user manual de Honda CBR 600 f4 din 2000. Pe cel de service il am. Preferabil in pdf. Multumesc anticipat

 

 

Caut si eu dar nimic. Daca gasesti te rog sa-mi spui si mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBR600F4 - 2000, carburatie.

Consum exclusiv in BUC, 2 persoane (130kg), mers la turatii de 4000 (accelerat calm pana pe la 5000 si apoi schimbat) => consum 6.6%

In aceleasi conditii insa mers mai nervos, cu schimbari la 8-9000 si mers chiar si cu a doua la 6000 => consum 6.9%

 

Ok, hondita mea are absolut toate consumabilele noi, bujii iridium, kit lant nou, etc. Aruncati o privire la filtrul de aer si schimbati'l. S'ar putea sa aveti o surpriza, a mea lua cam 8 inainte de a i'l schimba..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca un factor important in oras este si ce distante se fac cu motocicleta. Eu, fac 4 km pana la serviciu, timp in care abia se incalzeste motorul. Daca mai pun si cele 2 minute de incalziare pana ma echipez...+ mersul la ore de trafi infernal => eu nu fac consumul in oras. Nu ma intereseaza. :finger: Doar afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepand de sambata (22.09.2007) sunt fericitul posesor al unei Honda CBR 600 F Sport si de atunci o tot calaresc. Initial am vrut sa imi iau ceva de 125 dar am renuntat la idee si am achizitionat o frumusete de hondita.

Editat de Viorake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepand de sambata (22.09.2007) sunt fericitul posesor al unei Honda CBR 600 F Sport si de atunci o tot calaresc. Initial am vrut sa imi iau ceva de 125 dar am renuntat la idee si am achizitionat o frumusete de hondita.

bun venit printre noi :blink: ..ride safe and take care...asfalt uscat..ps. baga neste poze cu ea sa-ti vedem si noi iubita... :blink:

Editat de NeBuN@Ke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...