Jump to content

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1,866 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 20.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

te cred si recunosc ca asa e,dar ,totusi,prea mi se pare mult...

Edited by ScoRider
Link to comment
Share on other sites

@ScoRider: fa o revizie la mana dreapta si sa vezi cum iti scade consumul dupa aceea.. :D

am facut :))

in afara sa zicem ca e cat de cat ok,dar in oras e prapad

Link to comment
Share on other sites

De ce nu imi sta turatia de relanti constanta ? Variaza mereu intre 1500 -1000rpm . Am schimbat bujiile am curatat toate contactele, fisele...am incercat sa reajustez relantiul dar fara succes...tot variaza... ce sa fac?

Link to comment
Share on other sites

 

De ce nu imi sta turatia de relanti constanta ? Variaza mereu intre 1500 -1000rpm . Am schimbat bujiile am curatat toate contactele, fisele...am incercat sa reajustez relantiul dar fara succes...tot variaza... ce sa fac?

Ai modificari la esapament? Ai reglat simcronizat carburatia?

Link to comment
Share on other sites

chiar are rost sa umblu aiurea la carburatoare?

cred ca am gasit cauza problemei, dabea picura benzina din rezervor.. am desfacut robinetul de pe el si am scos afara tija cu acea sita lunga si e plina de depuneri... acuma o curat... e posibil sa fie asta cauza asa`i ?

Link to comment
Share on other sites

am curatat tot, acuma curge cu debit mare din rezervor.. totul pare ok insa problema persista.

Pornesc motocicleta la rece, sta perfect la relantiu merge bine tot, dupa vreo 10 minute de functionare incepe sa creasca relantiul pana pe la 3000rpm si de aici incepe distractia... la ture mici se tureaza cu intreruperi uneori asa de grave incat scoate flacari pe toba, uneori cand inclin motorul in partea stanga scade relantiul imediat la 1000rpm si are tendinta sa se opreasca si am mai observat ca sunetul motorului s-a schimbat.. se aude ca functioneaza defectuos ca si cum ar merge in 3 pistoane iar temperatura motorului este cam mare fata de inainte cand mergea bine... am curatat si bujiile dar degeaba, le-am verificat pe multimetru, toate au rezistenta 5Kohm.

 

Cu ce sa incep ? poate sa se fi stricat aprinderea? Mentionez ca motorul merge foarte bine primele 10 minute....

Edited by TimeStreamer
Link to comment
Share on other sites

Si al meu mi-sa oprit azi de 2 ori in mers motorul fiind la temperatura optima

dadeam la automat si nimic, mi-am adus aminte am citit undeva sa trag socul si imediat

a pornit apoi sa revenit, de la ce sa fi fost?

Link to comment
Share on other sites

am curatat tot, acuma curge cu debit mare din rezervor.. totul pare ok insa problema persista.

Pornesc motocicleta la rece, sta perfect la relantiu merge bine tot, dupa vreo 10 minute de functionare incepe sa creasca relantiul pana pe la 3000rpm si de aici incepe distractia... la ture mici se tureaza cu intreruperi uneori asa de grave incat scoate flacari pe toba, uneori cand inclin motorul in partea stanga scade relantiul imediat la 1000rpm si are tendinta sa se opreasca si am mai observat ca sunetul motorului s-a schimbat.. se aude ca functioneaza defectuos ca si cum ar merge in 3 pistoane iar temperatura motorului este cam mare fata de inainte cand mergea bine... am curatat si bujiile dar degeaba, le-am verificat pe multimetru, toate au rezistenta 5Kohm.

 

Cu ce sa incep ? poate sa se fi stricat aprinderea? Mentionez ca motorul merge foarte bine primele 10 minute....

Ti-am spus de o gramada de ori pana acum..rezolva carburatia inainte de a schimba pistoanele...

Link to comment
Share on other sites

imi e cam frica de carburatoare ... sa nu le nenorocesc mai rau... oricum ma apuc de ele !

 

P.S.: totusi daca ar fi infundate carburatoarele nu ar trebui sa faca figuri mereu ? mie imi face doar cand se incalzeste motorul.....

Link to comment
Share on other sites

imi e cam frica de carburatoare ... sa nu le nenorocesc mai rau... oricum ma apuc de ele !

 

P.S.: totusi daca ar fi infundate carburatoarele nu ar trebui sa faca figuri mereu ? mie imi face doar cand se incalzeste motorul.....

 

Nu e mai simplu sa nu ne mai plictisesti cu aberatiile tale? Un om super priceput(TNG) ti-a dat un sfat moca, sfat cu care tu te stergi de 2 pagini la Q, in acelasi timp poluand aiurea topicul.

 

Daca continui cu prostia, iti oferim o vacanta cadou.

Link to comment
Share on other sites

imi e cam frica de carburatoare ... sa nu le nenorocesc mai rau... oricum ma apuc de ele !

 

P.S.: totusi daca ar fi infundate carburatoarele nu ar trebui sa faca figuri mereu ? mie imi face doar cand se incalzeste motorul.....

La ce intrebari pui,sfatul meu este sa lasi pe cineva care se pricepe sa se uite la motorul tau.

El o sa decida daca ai aer fals,carburatia nereglata,desincronizata,amestec incorect,probleme aprindere..etc

Link to comment
Share on other sites

mda imi pare rau ca v-am stresat, nu sunt atat de idiot precum ma crezi tu domnule, am tot "reparat" pana acum motoare in 2t si 4t cu un singur piston insa la acest tip cu 4 pistoane mi s-a parut mai dificil... pana la urma am curatat carburatoarele am scos o gramada de mizerie din ele acum merge mai bine insa relantiul tot nu este stabil, aer fals nu trage, sincronizarea este facuta ca la carte, amestecul pare ok din moment ce toate bujiile sunt caramizii... am observat ca in fiecare carburator jiglorul principal este putin obturat cu sarma pusa de cineva....

Edited by TimeStreamer
Link to comment
Share on other sites

Omule eu nu ti-am spus niciodata ca esti "idiot".

Nici nu mi-as permite aceasta remarca fata de cineva care il cunosc,dar fata de tine care nu te stiu doar din cateva postari.

Ceea ce am dedus eu, a fost ceea ce confirmi si tu acum..ca la motoarele cu 4 cilindri nu te pricepi,de aceea spre binele tau ti-am sugerat sa apelezi la cineva care stie.

Tot la fel ti-am recomandat sa cureti carburatoarele pentru ca ai mizerie acolo.

Restul de relanti care galopeaza, pot fi mai multe cauze.

Dar ma abtin sa-ti mai spun ceva sa nu fie interpretat...

Cu respect TNG!

Link to comment
Share on other sites

Omule eu nu ti-am spus niciodata ca esti "idiot".

Nici nu mi-as permite aceasta remarca fata de cineva care il cunosc,dar fata de tine care nu te stiu doar din cateva postari.

Ceea ce am dedus eu, a fost ceea ce confirmi si tu acum..ca la motoarele cu 4 cilindri nu te pricepi,de aceea spre binele tau ti-am sugerat sa apelezi la cineva care stie.

Tot la fel ti-am recomandat sa cureti carburatoarele pentru ca ai mizerie acolo.

Restul de relanti care galopeaza, pot fi mai multe cauze.

Dar ma abtin sa-ti mai spun ceva sa nu fie interpretat...

Cu respect TNG!

eu am un F4 si in ture joase pare ca vrea sa se innece,pana in 3000-3500 ,dupa functioneaza perfect normal,posibil ca aceasta problema sa se rezolve cu o curatare si sincronizare de carburatoare sau sa fie alte probleme ?? nu de alta da sa nu dau banii degeaba pe aceste operatiuni...ms mult si numa bine !!

 

si inca ceva,toba finala nu este cea originala

Link to comment
Share on other sites

Omule eu nu ti-am spus niciodata ca esti "idiot".

Nici nu mi-as permite aceasta remarca fata de cineva care il cunosc,dar fata de tine care nu te stiu doar din cateva postari.

Ceea ce am dedus eu, a fost ceea ce confirmi si tu acum..ca la motoarele cu 4 cilindri nu te pricepi,de aceea spre binele tau ti-am sugerat sa apelezi la cineva care stie.

Tot la fel ti-am recomandat sa cureti carburatoarele pentru ca ai mizerie acolo.

Restul de relanti care galopeaza, pot fi mai multe cauze.

Dar ma abtin sa-ti mai spun ceva sa nu fie interpretat...

Cu respect TNG!

 

Scuzele mele, ma refeream la domnul Gixu in legatura cu idiotenia, iar dvs domnule TNG va multumesc foarte mult pentru sfaturile date, am reusit sa rezolv in mare parte problemele.. acum raman doar la partea cu relantiul. Puteti sa imi dati cateva indicii si in legatura cu relantiul va rog frumos... nu interpretez nimic... Multa sanatate va doresc! :)

Link to comment
Share on other sites

Salut. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie si /sau o poza cu atat mai bine. Cum arata capatul cablului de km al unui cbr f1 la intrarea in ceas? In speta ma interesa daca se potriveste la bordul unui gs 500 cu sau fara modificari. multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...