Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

care ma ajuta si pe mine? sunt in ceata totala.nu imi dau seama unde vin montate crash padurile la un f4i din 2002

Aici sunt montate crash padurile mele , dar se mai pot monta si in alta parte .Si motorul asta e tot un f4i din 2002 .

post-63378-0-45335400-1401101126_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Cati dinti are pinionul si cati foaia la un f4i? Vreau sa aiba cuplu mai de jos nu dupa 4000. Era ceva gen un dinte in plus la foaie si unu in minus la pinion sau invers? Afecteaza cu vreo ceva mersul motocicletei sau ar fi ok?

 

Spre ex pe un site am gasit sa cumpar cu 16/46 108 x ring si pe altul 16/45 ....nu ar trebuie sa fie la fel pnt acelasi model de moto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul sport are 16/46, cel cu saua dintr-o bucata 16/45, lantul 108 zale.

Cuplu nu se muta mai jos, o sa aiba mai mult peste tot daca pui mai putini dinti pe fata si mai multi pe spate.

Afecteaza vitezometrul si kilometrajul, vor arata mai mult, poate consumul extraurban sa creasca daca mergi in a 6-a, care devine ce era inainte a 5-a, sau asa ceva, depinde de raport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cel mai important tuning, care produce cea mai mare schimbare. Feelingul e ca o sa simti mai mult cuplu, motorul va demara mult mai rapid. Viteza maxima atinsa pe autostrada va fi mai mica, dar in loc de 250km/h o sa ai 235km/h care insa ii vei atinge in timp sensibil mai scurt. Am avut si eu F4, luata din Germania, a venit echipata de la neamt cu pinion atac de 15, in loc de 16dinti. Am vrut eu la un moment dat sa fiu mai "destept", si i-am schimbat pinionul cu unul de 16, fiind obisnuit cu demarajul ei, nu am rezistat decit o zi cu noul pinion, pe care i l-am schimbat cu cel vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cati dinti adaugi/scoti. Calculeaza cat % cuplu vrei in plus.

 

Uite aici ce rapoarte au treptele:

 

1st Gear Ratio 2.930

2nd Gear Ratio 2.102

3rd Gear Ratio 1.592

4th Gear Ratio 1.377

5th Gear Ratio 1.190

6th Gear Ratio 1.075

 

intre 1 si 2 e diferenta de 40%, intre 2 si 3 32%, 3-4 si 4-5 15%, 5-6 10%. Si aici rapoartele cu diverse combinatii de pinioane:

http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/4820

 

Eu am pus 15/46 in loc de 16/45, adica 10% diferenta si se simte. Top speed-ul nu a scazut, cu 16/45 nu ajungea la 14200, se oprea la 13000, acum urca pana la rosu, deci tot la aceeasi viteza, probabil tot un 250 real.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un dinte in minus pe fata e echivalent cu 3 dinti in plus pe spate. 15/45 e echivalent cu 16/48. Daca pui pinion prea mic pe fata uzezi mai tare lantul, daca pui mai mare pe spate trebuie lant mai lung. 15/45 sau 15/46 merg cu lantul standard de 108 zale. In cazul tau, de la 16/46 la 14/45 o sa ai 4% mai mult cuplu, iar la 15/46 6,6 mai mult.

 

Daca lantul si foaia sunt in stare buna, cumpara un pinion fata de 15 dinti si schimba-l ca e ieftin.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ca lantul e ok 75% ei restul e teapan :) trebuie sa schimb tot. Se ridica de pe foaie daca tragi de el usor.

 

Am schimbat toba stock cu un two brothers scurta mt2. Totul bine si frumos, o singura problema cand trag de acceleratie sta 1-2 secunde si apoi pleaca. Care e motivul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Daca verificarea, sincronizarea injectiei,filtru curat...nu rezolva problema,atunci un pc este solutia.Ai nevoie de o modificare a amestecului pe acea zona.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se da una bucata F4i Sport, zornaie distributia destul de urat, dar numai in mers, pe loc nu are nici o treaba. Banuiesc ca este eterna problema cu intinzatorul hidraulic. Ceva sfaturi? Se merita sa iau altul, sau sa pun unul mecanic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, e pe aici cineva care indreapta jambe fara cute?

jambele le indreapta, tubul si tija ansamblului hidraulic din int furcii, nu-l mai face nimeni ca nou, si ca urmare se va uza foarte repede segmentul care face presiunea de ulei. cu alte cuvinte, reglajul de compresie si rebound nu se va mai putea face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am achizitionat recent un Cnr 600 F2 1993, care nu mai are semnalizarile fata originale. Problema ar fi ca as avea nevoie de cele originale pentru vizita la RAR. Exista vreun posesor care ar avea la vanzare vreo pereche din greseala, chiar si sparte, poate reusesc sa fac ceva cu ele. Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am achizitionat recent un Cnr 600 F2 1993, care nu mai are semnalizarile fata originale. Problema ar fi ca as avea nevoie de cele originale pentru vizita la RAR. Exista vreun posesor care ar avea la vanzare vreo pereche din greseala, chiar si sparte, poate reusesc sa fac ceva cu ele. Ms

Nu mai are semnalizarile originale sau nu le mai are deloc?Nu cred ca daca ai semnalizari,chiar si altele decat cele originale ar fi vreo problema...Eu acum 2 ani cand am luat motorul si am fost la RAR nu avea semnale originale nici pe fata nici pe spate,nici acum nu are si nu a fost nici o problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi.

 

 

Mersi. O sa verific.

 

Revin cu o alta problema (sper sa scap intr-o buna zi de ele):

In momentul in care sunt in stationare, cuplez treapta I de viteza si dau brusc drumul la ambreiaj se aude un ”tacanit” ca si cum ar mai cupla inca o data treapta viteza. Acest sunet de aude fara a accelera, ci doar cu eliberarea ambreiajului.

De asemenea, zgomotul este prezent si cand cuplez a 2a dintr-a 3a sau a 3a dintr-a 4a si dau drumul la ambreiaj, pentru a face frana de motor.

Acest zgomot nu se aude la fiecare debraiere a ambreiajului ci uneori, cand mai tare, cand mai incet.

PS: sper sa nu fie cutia de viteze...

Multumesc anticipat pentru ajutor!

 

Am scris acum ceva timp despre problema mai sus amintita...

Acum revin si cu un mic filmulet poate in felul asta isi poate da seama cineva priceput de aici sau care s-a mai lovit de asa ceva...

Problema sta in felul urmator:

In zona pinionului mci se aude un zgomot ciudat, ca o bataie, ca si cum ceva nu merge rotund si se lovesc niste piese...

Am desfacut capacul pinionului mic si nu se observa nimic ciudat, e strans si invarte rotund... Toate zgomotele astea se aud in momentul in care accelerez brusc si la un anumit ciclu de ture ale lantului (in test motorul se afla pe cricul central).

 

De la 00:22, am coborat motocicleta de pe cric, am bagat in viteza intai si dadeam de mai multe ori consecutiv (de fapt de fiecare data cand se aude bataia brusca) drumul brusc la ambreiaj moment in care se aude aceea bataie pronuntata tot in zona pinionului mic, undeva in continuarea acestuia, inspre cutie.

Acelasi zgomot se aude si cand trec din treapta superioara in inferioara, in momentul in care debraiez, insa nu de fiecare data.

Ascultand un prieten motociclism sunetul, insa nefiind expert in domeniul mecanic moto, tinde sa creada ca sunetul provine de la un rulment care se afla in prelungirea tijei ce tine pinionul catre cutia de viteze.

 

Am atasat si o poza cu presupusul rulment defect.

 

 

 

 

 

* Mentionez faptul ca in mers nu sare din viteza, schimbarea treptelor se face absolut normal si din acest motiv tind sa cred ca problema nu ar fi de la pinioane...

 

https://www.youtube.com/watch?v=hyoIZKLq8fQ

 

Va multumesc!

post-82721-0-80261100-1403295566_thumb.jpg

post-82721-0-44027400-1403295574_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari Ceberisti ! :) Revin si eu dupa o pauza de cativa ani la fenomenul CBR , cu un f4 de aceasta data . Va salut si drumuri bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...