larsen_tt Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 salut poate e putin off topic da am vrut sa va intreb daca nu aveti o roata spate de pegaso 650 din '92 sau cel putin piesa aceea care face transmisia...pe care se prinde pinionul...sper sa va dati seama ce imi trebuie si daca aveti va rog anuntati-ma ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valdemar Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Salut din nou. Am intrat si eu in legalitate de ieri O intrebare mai arzatoare am si eu, pentru cei care merg mai "la consum" ... pe la ce turatie schimbati treptele? Asfalt uscat si poate ne vedem pe strazi prin Bucuresti! Cheers and beers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddd.multumesc Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Salut din nou. Am intrat si eu in legalitate de ieri O intrebare mai arzatoare am si eu, pentru cei care merg mai "la consum" ... pe la ce turatie schimbati treptele? Asfalt uscat si poate ne vedem pe strazi prin Bucuresti! Cheers and beers! Salut.Cam pe la 3000- 4000 ture,si nu merg la consum,oricum, la cat consuma este sufcient ( nu scade sub 9-10 in oras). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Salut.Cam pe la 3000- 4000 ture,si nu merg la consum,oricum, la cat consuma este sufcient ( nu scade sub 9-10 in oras). Cred ca voi aveti V6 sau V8 ... A mea de 6 nu sare niciodata! Maine sper sa fie macar o gura de soare sa vad... cat consuma ??? Ma bag la o tura de Poiana Brasov - Rasnov- Cheile Rasnoavei- Diham (cabana)- retur pe timis pana in BV. Sau un Zarnesti la Mitsubishi Adventure Day... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valdemar Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 Merci...incerc sa schimb pe la 3k ...atunci cand nu-mi pasa daca trage bine ) Meanwhile, am nevoie urgent de o termocupla 90-80 grade, ca aparent a mea a decedat la faza de 2-3 pagini in urma (temperatura de 120 ) Unde gasesc una azi? (sambata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 Merci...incerc sa schimb pe la 3k ...atunci cand nu-mi pasa daca trage bine ) Meanwhile, am nevoie urgent de o termocupla 90-80 grade, ca aparent a mea a decedat la faza de 2-3 pagini in urma (temperatura de 120 ) Unde gasesc una azi? (sambata) Azi nu gasesti...se aduce pe comanda ..costa pe la vreo 90 de lei depinde cine ti-o aduce ...pana atunci pe direct cu intrerupator.... Salut din nou. Am intrat si eu in legalitate de ieri O intrebare mai arzatoare am si eu, pentru cei care merg mai "la consum" ... pe la ce turatie schimbati treptele? Asfalt uscat si poate ne vedem pe strazi prin Bucuresti! Cheers and beers! pentru asta itzi trebuie o carburatie si un filtru de aer mai bun sau mai curat......daca nu gasesti pe nimeni care sa vrea sa faca o aprilia... vezi la atelier la KAWAMotors la razoare, intreaba de victor, nu stiu daca mai lucreaza acolo. Ar trebui sa-l gasesti acolo pe sebi, fratele lui, sa te indrume. Mi-a lucrat repede curat si cu rezultate, fara fitze si fumuri ca e greu, ca nu se poate ..ca aprilia si alte prostii din astea auzite pe la alte service-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valdemar Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Azi nu gasesti...se aduce pe comanda ..costa pe la vreo 90 de lei depinde cine ti-o aduce ...pana atunci pe direct cu intrerupator....pentru asta itzi trebuie o carburatie si un filtru de aer mai bun sau mai curat......daca nu gasesti pe nimeni care sa vrea sa faca o aprilia... vezi la atelier la KAWAMotors la razoare, intreaba de victor, nu stiu daca mai lucreaza acolo. Ar trebui sa-l gasesti acolo pe sebi, fratele lui, sa te indrume. Mi-a lucrat repede curat si cu rezultate, fara fitze si fumuri ca e greu, ca nu se poate ..ca aprilia si alte prostii din astea auzite pe la alte service-uri Am pus un intrerupator pe firele de la ventilator, dar nu pare sa faca prea multe Oricum urca la 105 si acolo sta. A stat rece - 60 de grade (fara ventilator) aseara la 23:30, cand m-am intors in Buc. pe DN1, si erau ceva gen 7-8 grade afara. Aveti idee ce as putea sa verific? (mentionez ca are lichid de racire si ca indicatorul de temp. functioneaza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Am pus un intrerupator pe firele de la ventilator, dar nu pare sa faca prea multe Oricum urca la 105 si acolo sta. A stat rece - 60 de grade (fara ventilator) aseara la 23:30, cand m-am intors in Buc. pe DN1, si erau ceva gen 7-8 grade afara. Aveti idee ce as putea sa verific? (mentionez ca are lichid de racire si ca indicatorul de temp. functioneaza) ia umple tu radiatorul cu lichid pe sus ca eu cred ca ai o punga de aer in radiator si daia se mentine sus temperatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valdemar Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 ia umple tu radiatorul cu lichid pe sus ca eu cred ca ai o punga de aer in radiator si daia se mentine sus temperatura E plin ochi, i-am facut ieri un re-fill, si tot la fel . Ma gandesc sa nu se fi intamplat altceva: a crapt termocupla si asta a dus si la decesul termostatului....ca imi fierbe lichidul in vasul de expansiune. O sa dau zilele astea o tura pana la UM sa vad daca imi pot confirma ei treaba de mai sus sau au alte idei Macar de-ar avea pe stoc ce-am nevoie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vending_adi Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 E plin ochi, i-am facut ieri un re-fill, si tot la fel . Ma gandesc sa nu se fi intamplat altceva: a crapt termocupla si asta a dus si la decesul termostatului....ca imi fierbe lichidul in vasul de expansiune.O sa dau zilele astea o tura pana la UM sa vad daca imi pot confirma ei treaba de mai sus sau au alte idei Macar de-ar avea pe stoc ce-am nevoie... Sa nu fie garnitura arsa ca scapa gaze si ti le baga in vasu de espansiune ,e clar daca iti crapa termocupla si ai mers asa cu el e posibil sa-ti fi arsa garnitura.verifica daca nu ai ulei in vasu de espansiune sau daca uleiul din motor are spuma,una dine ele,rolul termostatului e sa iti indice temperatura si sa cupleze termocupla,iar termocupla se deschide la90 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balito2 Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 Salut-stie cineva la ce turatie e turometru la relanti - aprilia peg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 (editat) Salut-stie cineva la ce turatie e turometru la relanti - aprilia peg. Turatia de mers in gol = 1400rpm Valdemar... pregateste-te ... 1 zi de lucru ... matze multe... +garnitura de chiulasa =190lei... Editat Octombrie 20, 2008 de piratu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valdemar Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 Am verificat si nu da simptome de garnitura dusa. Am fost la UM si mi-am luat termocupla (66.6 lei). Cu ocazia asta am aflat si ca problema e posiil sa fie de la termostat, care s-a blocat cand am pus praful ala de astipat gaurile de radiator. Aparent trebuia scos termostatul la faza aia Joi ma apuc de treaba si revin cu rezultate. Multumesc pentru sfaturi. Asfalt uscat! Joi ma apuc de treaba si revin cu rezultate. Am schimbat termocupla, asta pare mai ciudata: desi scrie pe ea 90-80, cupleaza abia la 105-110....dar macar duce treaba pana la capat, adica 80. Se incalzeste, dar macar se si raceste. In incercarea mea de a gasi si curatza termostatul, am reusit sa scot piesa 1 (cu 2 cu tot) - din imaginea atasata, le-am fiert in apa cu otzet, au iesit de acolo foarte shiny si le-am montat la loc. Dupa scoatere am realizat ca 2 e de fapt termistorul pentru indicatorul de temperatura din bord, iar sub piesa 1 unde ma asteptam sa fie termostatul ... ei bine...nu era nimic. Sunt totusi multumit de cum functioneaza acum (spre deosebire de inainte e acceptabil), dar as fi curios totusi unde e termostatul. Mi s-a spus ca caut la celalalt capat al furtunului (de la radiator dreapta-sus, privit dinspre motor), dar ma gandeam ca poate aveti voi cunostinte mai elaborate/precise. Azi fiind soare si posibil caldutz, scot vacutza la pascut pe la Paltinu (cu 2 prieteni cu Domi, 1 prieten cu LC4 si un 1 prieten cu Transalp), asa ca revin diseara sa va povestesc daca a mai facut ceva si m-au injurat cei 4 Asfalt (si nu numai) uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 (editat) Trebuie sa cauti pe partea cealalta. Vezi in acest topic ca ai si niste manuale... Am atasat o poza mai jos... e incercuit locul. Editat Octombrie 26, 2008 de piratu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 dar as fi curios totusi unde e termostatul http://www.marcis-page.de/pegaso/thermostat.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valdemar Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Aha....asta explica multe Multumesc de poze/link-uri/indicatii, dar...alta zi, alta distractie, alta zeama de racire. Probabil ca o s-o iau la puricat la iarna. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pana Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Am pus si io benzina de 98 in mobra mea pe injectie si se simte ceva in sensul bun....trage un pic mai bine si mai regulat la orice turatie....parca e mai elastic motorul. Inafara de ralanti dar pt asta tre sa ajung pe United Motors probabil si nu prea am chef....cam miroase a gaze nearse la ralanti. Am incercat io sa umblu la dracia aia de la calculator pt reglaj dar n-am reusit nici sa o stric pt ca nu reactioneaza.....iar procedura din manual... ba, io nu stiu....chiar au facut austriecii motorul asta?? In rest io n-am probleme cu ea. Decat ca vad pompa mai des decat nevasta-mea cu Yarisu ei. Si ea are inca 2 roti...si AC...si ABS...si nu sare jegu de pe strada direct pe ea cand ne uda astia strazile.....cred ca in curand o sa atac masinile alea care uda strada. Chiar nu deranjeaza pe nimeni chestia asta cu udatul strazilor in noiembrie? Sint eu singurul bou care se cacao pe el cand e ud pe jos? Cu gumele mele de teren e ff nashpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto8 Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 same shit cu metzellerele mele, not funny pe udatura pe care o lasa masinile de spalat. funny thing, dupa mai bine de o luna de pauza, aprilica mi-a pornit la a treia cheie, fara efort, desi credeam ca o s-o inec la sigur (chiar ma gandeam sa o duc la un specialist in carburatoare, pe platforma...). tura de duminica, sa nu fie soare dejaba... si m-am trezit ca nu mere vitezometrul si kilometrajul. o fi uitat ultimul mecanic sa bage cablul la indicatoare? ca la roata pare totul ok, dar azi nu am mai avut chef seara sa desfac bordul sa ma uit. in rest, care credeti ca mai poate fi pretul de cumparare pentru un pegaso 99, pus la punct? sa vad daca merita sa o vand sau raman cu ea 4ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumi_meseriasu Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 (editat) Salutare tuturor Aprilistilor, am si eu o intrebare cu privire la Pegasoul meu 650 din 1997,in legatura cu luminile din bord. Eu nu am becuri in acele de la vitezometru si turometru si se vad mai greu noaptea decat cu lumina din fundal. Are cineva idee dk asa trebuie sa fie sau sunt ale mele arse, pt ca de exemplu aseara m-a cam apucat noaptea pe la Voineasa si cum sunt si inceparet nu prea o simt eu asa bine din motor si alea asa ca ma mai uit pe bord de una alta si fara becuri in ace acestea sunt greu de reperat, iar randamentul meu in mers scade considerabil deoarece fie merg cu ea prea turata fie subturata. Naspa situatie.,nu?. In rest aprilica mea mere brici, porneste de obicei la primu conatct si consuma rezonabil pt un motor condus de un descreierat ca mne. Poate dk mai tine timpul frumos facem o intalnire ceva anu asta. Respecte si Asfalt Uscat. A si era sa uit Ochii in 4 la prostalai Editat Noiembrie 3, 2008 de dumi_meseriasu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Normal ca ti s-au ars Ia manualul de service pe net, vezi ce coduri au, du-te la United sau la alti dealeri ce vand piese originale (asta daca nu e vreun bec chior pe care-l poti cumpara mai usor) si schimba-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barz@ Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Salutare tuturor Aprilistilor, am si eu o intrebare cu privire la Pegasoul meu 650 din 1997,in legatura cu luminile din bord. Eu nu am becuri in acele de la vitezometru si turometru si se vad mai greu noaptea decat cu lumina din fundal. Are cineva idee dk asa trebuie sa fie sau sunt ale mele arse, pt ca de exemplu aseara m-a cam apucat noaptea pe la Voineasa si cum sunt si inceparet nu prea o simt eu asa bine din motor si alea asa ca ma mai uit pe bord de una alta si fara becuri in ace acestea sunt greu de reperat, iar randamentul meu in mers scade considerabil deoarece fie merg cu ea prea turata fie subturata. Naspa situatie.,nu?. In rest aprilica mea mere brici, porneste de obicei la primu conatct si consuma rezonabil pt un motor condus de un descreierat ca mne. Poate dk mai tine timpul frumos facem o intalnire ceva anu asta. Respecte si Asfalt Uscat.A si era sa uit Ochii in 4 la prostalai Nu sunt foarte greu de schimbat(asta daca ai Pegaso3)... Io mi-i le-am schimbat singur...trebuie doar sa dai jos carena fata,cu tot cu far,sa ai acces la ceasurile din bord...te duci cu becul in mana la orice magazin de piese auto(aprox. 2 ron,becul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valdemar Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Salutare tuturor Aprilistilor, am si eu o intrebare cu privire la Pegasoul meu 650 din 1997,in legatura cu luminile din bord. Eu nu am becuri in acele de la vitezometru si turometru si se vad mai greu noaptea decat cu lumina din fundal. Are cineva idee dk asa trebuie sa fie sau sunt ale mele arse, pt ca de exemplu aseara m-a cam apucat noaptea pe la Voineasa si cum sunt si inceparet nu prea o simt eu asa bine din motor si alea asa ca ma mai uit pe bord de una alta si fara becuri in ace acestea sunt greu de reperat, iar randamentul meu in mers scade considerabil deoarece fie merg cu ea prea turata fie subturata. Naspa situatie.,nu?. In rest aprilica mea mere brici, porneste de obicei la primu conatct si consuma rezonabil pt un motor condus de un descreierat ca mne. Poate dk mai tine timpul frumos facem o intalnire ceva anu asta. Respecte si Asfalt Uscat.A si era sa uit Ochii in 4 la prostalai In manual scrie cam asa de becuri: Speedometer: 12 V - 3 W Revolution counter: 12 V - 2 W Si la mine se vad la fel, adica destul de greu noaptea, dar m-am obisnuit dupa vreo 200 KM. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumi_meseriasu Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Multam tuturor pt ajutor, o sa ma duc sa caut dupa indicatiile din manual, iar dk nu o sa gasesc asa o sa dau bordul jos sa vad ce si cum despre, ele, dar asta cand o fi timpu urat si nu mai pot as calaresc calu cu aripi ca am cam prins drag de el . Respect si Asfalt Uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ela03 Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Buna sunt Ela . Am si eu o Aprilia Pegaso 650 Strada din 2008 si sunt foarte multumita de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Let me guess: e argintie cu rosu si e parcata in zona 13Septembrie-Blvd. Tudor Vladimirescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.