Dan Popescu Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Am sa fac o lista mai detaliata mai incolo, poate pana o aduc. O sa fac un deviz cu reparatia ei...just in case sa stiti despre ce este vorba daca o faci piese, ma intereseaza : oglinzile amandoua scaritele spate amandoua "cosul" de la ambreiaj, eventual si pachetul complet de discuri daca este buna stare (frictiune si metal) da-mi semn pe PM, si detaliile de plata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 daca te intereseaza am eu ambreiaj complect (oala,arcuri placute) da semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 La volanta nu s-a mai umblat de vreun an de cand am schimbat bendixul...pus garnitura, inchis...nu s-a mai umblat la el ca n-a fost nevoie...pornea cand trebuia...Asta a fost sa fie. sper sa va ajut cu piesele. All the best Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 (editat) Dezmembrez pegaso 650 1994 Cum sar colegii cu piesele :) Bune rau apriliile astea daca o faci piese, ma intereseaza : oglinzile amandoua scaritele spate amandoua "cosul" de la ambreiaj, eventual si pachetul complet de discuri daca este buna stare (frictiune si metal) da-mi semn pe PM, si detaliile de plata. nu poti primi pm Editat Mai 27, 2013 de adyfikus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Dezmembrez pegaso 650 1994 Cum sar colegii cu piesele :) Bune rau apriliile astea nu poti primi pm Aprilica lui Dan e MK3,dupa 1997! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Salut, poti sa-mi zici ce cod de piesa ti-ai luat pe KTM ? Salut, E nasol sentimentul ... te compatimesc ! Poate de aceea am retineri cind ma duc undeva cu a mea. De aceea incerc sa repar eu la ea, asa cum zice in cartea de reparatie. De curiozitate, cum ai strins volanta de ti s-a desfacut ? Radu Salut, merci de raspuns. Te intreb si pe tine, ce cod de piesa ai comandat de la DEMENTOR ? Radu AM GASIT, MERCI !!! codul ktm pt bendix este 58440026000. Am cautat in posturile mele anterioare. Succes Iti trebuie presa si lock-tite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Salutare tuturor! M-am intors din drumetie...cu masina! Motorul este pe undeva pe langa Varna intr-un service. Dupa vreo 350km mi-a picat generatorul si a ros p-acolo cam ce s-a putut. Dupa ce am bagat vreo 1000lei in curu ei inainte de plecare acum cica tre sa mai schimb si aceasta minunata componenta. Mai am un pic si cred ca schimb toate piesele de pe ea. Asa ca eu o sa aduc motoreta in tara peste 2 sapt si nu mai vreau sa mai bag alti bani in ea ca oricum ma rupe transportul. Am decis s-o dau asa cum este fara reparatii la pretul de 700euro negociabil sau pe bucati. Preturile pe bucati vor fi foarte rezonabile, incerc sa imi mai recuperez din datorii. O sa pun poze si preturi odata ce o aduc. Sunt multe componente noi pe ea ca de exemplu bendixul, releul de incarcare luat de la dillypoint, placutele de frana spate, pinionul si foaia, lantul ...toate in jur de 350-380km luate de la bepagroup cauciucuri si multe cele... Am si toate cele 3 portbagaje originale + suporti de prindere. Am sa fac o lista mai detaliata mai incolo, poate pana o aduc. O sa fac un deviz cu reparatia ei...just in case sa stiti despre ce este vorba Vacanta mea de colindat cu motorul s-a transformat intr-una de colindat cu autobuze...maxitaxiuri si alte cele P1000668.JPG P1000678.JPG P1000703.JPG Abia mi-am luat Aprilia si m-ati si speriat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Abia mi-am luat Aprilia si m-ati si speriat! Eu sunt la a 2 a Aprilica si nu ma speriu asa usor!Mai trebuie si noroc in viata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Eu sunt la a 2 a Aprilica si nu ma speriu asa usor!Mai trebuie si noroc in viata! Salut, Cristi! Si eu sper sa fie ok! Ma incurajez ca am intrat si pe alte forumuri si am vazut ca toate motocicletele au probleme. Sper sa nu am nevoie de sfaturile tale. (am observat din discutii ca te cam pricepi la Aprilia). Eu mi-am luat o Aprilia Pegaso din 1998 pe carburatie in stare foarte buna adusa din Italia! Acum astept sa fie inscrisa! La Ploiesti s-au gandit la o gaselnita! Trebuie scos si un certificat de la ANAF din care sa reiasa ca nu trebuie sa platesti TVA pentru achizitia vehiculului. M-a luat capu'! 4 zile la financiar, 4 zile la ANAF, 2 zile la Politie. Cred ca avem cel mai slab serviciu de inmatriculari din tara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 (editat) Salut, Cristi! Si eu sper sa fie ok! Ma incurajez ca am intrat si pe alte forumuri si am vazut ca toate motocicletele au probleme. Sper sa nu am nevoie de sfaturile tale. (am observat din discutii ca te cam pricepi la Aprilia). Eu mi-am luat o Aprilia Pegaso din 1998 pe carburatie in stare foarte buna adusa din Italia! Acum astept sa fie inscrisa! La Ploiesti s-au gandit la o gaselnita! Trebuie scos si un certificat de la ANAF din care sa reiasa ca nu trebuie sa platesti TVA pentru achizitia vehiculului. M-a luat capu'! 4 zile la financiar, 4 zile la ANAF, 2 zile la Politie. Cred ca avem cel mai slab serviciu de inmatriculari din tara! Sunt multi aici pe topicul Aprilistilor care stiu mai multe decat mine despre dragele noastre mobre.Oricum,oricand ai nevoie de vreun sfat,posteaza intrebarea aici si sigur vei gasi raspuns sau solutia cautata!Insasi faptul ca nu suntem multi,ne face mai uniti si mai buni unii cu altii.Cel putin,eu asa am vazut. Acuma mobra perfecta nu exista,ci doar care se strica mai des sau mai rar.Depinde cat de mult tii la mobra ta si cat de mult iti si place sa mai mesteresti!Si eu am avut ceva probleme cu cea dinainte(1994)din care am invatat chestiile pe care le mai spun pe aici unuia,altuia.Dar asta nu m-a descurajat!Keep on! PS:Legat de inmatriculat,azi am terminat si eu "calvarul" Finantelor,CEC-ului,RAR-ului.Mai merg doar sa bag dosarul la Militie si apoi astept talonul de la Bucuresti! Editat Mai 28, 2013 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Sunt multi aici pe topicul Aprilistilor care stiu mai multe decat mine despre dragele noastre mobre.Oricum,oricand ai nevoie de vreun sfat,posteaza intrebarea aici si sigur vei gasi raspuns sau solutia cautata!Insasi faptul ca nu suntem multi,ne face mai uniti si mai buni unii cu altii.Cel putin,eu asa am vazut. Acuma mobra perfecta nu exista,ci doar care se strica mai des sau mai rar.Depinde cat de mult tii la mobra ta si cat de mult iti si place sa mai mesteresti!Si eu am avut ceva probleme cu cea dinainte(1994)din care am invatat chestiile pe care le mai spun pe aici unuia,altuia.Dar asta nu m-a descurajat!Keep on! PS:Legat de inmatriculat,azi am terminat si eu "calvarul" Finantelor,CEC-ului,RAR-ului.Mai merg doar sa bag dosarul la Militie si apoi astept talonul de la Bucuresti! Aaaa, si tu ti-o inmatriculezi acum pe a doua Aprilia? Ce model ti-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Ai o poza cu cea veche(1994) si cu cea noua(2008): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Ai o poza cu cea veche(1994) si cu cea noua(2008): Frumos! Bravo! Cea din 2008 este cu motor japonez parca! Sa ai parte de ea si far incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 (editat) Cum le separ pe astea doua? Sunt doar presate sau si lipite? Editat Mai 28, 2013 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 codul ktm pt bendix este 58440026000. Am cautat in posturile mele anterioare. Succes Iti trebuie presa si lock-tite dada, are baiatu' de toate, inclusiv knowledge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 (editat) Frumos! Bravo! Cea din 2008 este cu motor japonez parca! Sa ai parte de ea si fara incidente! Da,cea din 2008 are motorul de Yamaha XT660 fabricat la Minarelli,atat pentru Yamaha,cat si pentru Aprilia Pegaso.Difera capacele inscriptionate de pe motor.Asa sustin producatorii.Pe deasupra e pe injectie si am facut plinul de 2 ori,ca sa pot face un litrometraj.Consumul a fost de 3,42 si la al doilea de 3,57 l/100 km!Asta pe exterior la o viteza de 90-100 km/h,in regim de drum intins si doar o persoana fara bagaj!Un consum mic cu adevarat! Mersi de urari si it doresc asemenea! @raducod te salut,in primul rand.Stiai ca Suzi a ta(DR800)are the same carburetors(Mikuni BST33)ca si Aprilicile Pegaso 1992-1996(nu stiu daca si cele din 1997-2000 au la fel,dar s-ar putea)? Editat Mai 28, 2013 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Cum le separ pe astea doua? Sunt doar presate sau si lipite? Ai gasit cumva jamba noua sau pui tot una second hand. imi trebuie si mie una ca am o lovitura o gaura pierde ulei pe acolo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Ai gasit cumva jamba noua sau pui tot una second hand. imi trebuie si mie una ca am o lovitura o gaura pierde ulei pe acolo.... am eu furca completa daca va interesaza.Dar jambele nu prea le dau separat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Nu ai spus cum ai rezolvat problemele tehnice ce le-ai avut ? Spuneti frate si rezolvarea problemelor ce le prezentati aici poate foloseste si altora . Salut! Revenit de pe drumuri cat sa imi adun puterile, sa va scriu si sa plec iar................o pornesc, plec, se incalzeste, dupa 3 4 km arde bujia, nu mai vrea.......bujie noua iar plec iar o arde, iar nu mai vrea.......concluzia bobina stricata....de ce???!!!! de mers fara releu care sa incarce bine ( ma gandesc eu.......stiam k releul e stricat si am mers k boul cu ea si vreo cateva sute de km)......pus releu nou, pus bobina de inductie noua, facut si carburatia cu ocazia asta( k erau carburatoarele mele tuci nu alta).............rezultatul merge strong........facut vreo 700 de km fara nicio problema majora zic eu.....dar cum e tot Aprilie si ea revin aksa cu cateva problemute........senzorul de benzina nu mai functioneaza(posibil sa fie ars acel beculet...verific maine)....relantiul il aveam la 1200 de ture pana sa fac carburatia si statea fara probleme, acum si la 1800 de il tin mi se opreste dak are temp sub 80 de grade(inainte nu facea asa dar acum tin relantiul destul de ridicat si asta nu prea imi place)......iar azi cand am plecat cu ea o noua problema......se aude un zgomot ciudat la turatii joase k si cum lantul ar atinge de ceva.......verific ochiometric lantul, patina de lant, aparatorile de lant....nimic suspect.....totusi face acel zgomot grotesc.....maine ma ocup de ea...in mare sunt bucuros k am ajuns cu ea intreaga acasa. Va anunt ce probleme rezolv si oricum ma intorc sa va cer sfaturile! Doamne ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) Toate cele bune El Zorab! Ai grija de ea...daca se amplifica zgomotul trage-o pe dreapta si ia-o la bibilit Eu cred ca o sa parasesc grupul aprilistilor in curand...incerc sa-mi fac curaj sa ma bag la un imprumut si sa-mi iau un vstrom 650 Din cate am inteles este una din cele mai fiabile modele on-off. Aveti ceva cunoastere despre ? Editat Mai 29, 2013 de blackangel666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Cum le separ pe astea doua? Sunt doar presate sau si lipite? nu sint lipite deci se pot da jos cu un ciocan de cauciuc dai de jur inprejur pina iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Multumesc Blackangel.....imi pare rau sa aud asta dar ma bucur pt tine....sa ne spui cum e cu vstrom-ul. multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Toate cele bune El Zorab! Ai grija de ea...daca se amplifica zgomotul trage-o pe dreapta si ia-o la bibilit Eu cred ca o sa parasesc grupul aprilistilor in curand...incerc sa-mi fac curaj sa ma bag la un imprumut si sa-mi iau un vstrom 650 Din cate am inteles este una din cele mai fiabile modele on-off. Aveti ceva cunoastere despre ? /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?p=3447125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 @ aviatorul: multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Am o mica problema la un pegaso pe injectie... pe la 2500 de ture se intampla ceva... nu mai are gaz sau aer si moare motorul daca e tinut acolo. Cu mana in gaz, se simte doar un mic hop, pana trece de momentul ala, dar e enervant la plecarea de pe loc. Am observat ca pe decelerare se mai aud niste rateuri. Aveti idee despre ce poate fi vorba? Daca era cu carburatie eram convins ca nu e reglat aerul in amestec din carburator... asa nu-mi dau seama... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.