Old Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 este unul MARE sub scut(daca ai scutul pus) si unul sub radiator, ca o putulica. ala e mai mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Salutare! Am reusit sa-mi aduc motoreta din Bulgaria, normal ca alti bani alta distractie...Nu prea m-am inteles eu bine cu bulgaru' la tel si am ajuns sa cumpar si un stator cu oala, la mana a doua dar destul de bune. Azi imi fac curaj sa cobor la ea, s-o curat un pic s-o iau la bibilit si sa-i dau o cheie sa vad ce se mai strica ) Daca motoreta merge ok, o s-o pun la vanzare si daca nu e in toate 'suruburile' atunci o dau pe piese. Cam asa s-au stricat Si asta e cel nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Azi am incercat sa schimb scarita stanga pilot, dar am un surub care refuza sa se defaca. E vorba de cel care intra in traversa pe care e prins amortizorul. Are vreo chichita sa cobor sa-i mai dau cu surubelnita de impact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) Surubul de care spune @Old,trebuie desfacut si lasat uleiul sa curga tot.Degeaba ai dat furtunul gros ce iasa in stanga in laterala rezervorului de ulei,jos,ca nu ai golit decat o parte din ulei! De ce nu intrebi inainte sa faci cate o treaba din asta,aici pe forum daca nu stii?Faci cate o boacana din asta,apoi Aprilica merge prost si repede dam vina pe Aprilica ca-i o marca de cacao!!!Ce spui?Nu ar fi mai corect asa? Editat Iunie 11, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 @GUSA IULIAN: dude, daca nu stii intreaba sau du-te la cineva care stie. In motor ai mai putin de 1L de ulei, restul sta in cadru si se scoate prin surubul aflat in fata, fix intre radiator si galeria de la toba. Tu acuma n-ai facut decat sa scoti cam 1L de ulei din cel vechi si sa-l amesteci pe cel ramas cu ulei nou. Adica, in mod normal, ar trebui sa scoti acuma tot uleiul si sa-l pui altul nou, deci ai pierdut vreun litru-doi de ulei. Manualul de reparatie de la aprilia e pe tot netul, da-mi pm cu o adresa de mail si ti-l trimit daca nu-l gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) @GUSA IULIAN,daca nu stii intreaba sau du-te la cineva care stie. In motor ai mai putin de 1L de ulei, restul sta in cadru si se scoate prin surubul aflat in fata, fix intre radiator si galeria de la toba. Tu acuma n-ai facut decat sa scoti cam 1L de ulei din cel vechi si sa-l amesteci pe cel ramas cu ulei nou. Adica, in mod normal, ar trebui sa scoti acuma tot uleiul si sa-l pui altul nou, deci ai pierdut vreun litru-doi de ulei. Foarte adevarat! Editat Iunie 11, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 e extrem de usor, eu mi l-am schimbat singur, dupa manual. daca citesti manualul, afli cam tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 e extrem de usor, eu mi l-am schimbat singur, dupa manual. daca citesti manualul, afli cam tot. Filip,se poate sa nu aiba manualul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 oricum, un topic fain cu un rebuild, pentru cine nu l-a vazut http://advrider.com/forums/showthread.php?t=699527&highlight=pegaso ma intreb cate ore si bani au intrat in toata treaba asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) oricum, un topic fain cu un rebuild, pentru cine nu l-a vazut http://advrider.com/forums/showthread.php?t=699527&highlight=pegaso ma intreb cate ore si bani au intrat in toata treaba asta L-am vazut!Nu cred ca ar exista un fan mai mare Aprilica Pegaso ca si tipul asta! Editat Iunie 11, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Multumesc mult . Trimiteti mi si mie manualul pe ralucasuzana@yahoo.com va rog. Am gasit si acel surub cam tarziu dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Multumesc mult . Trimiteti mi si mie manualul pe ralucasuzana@yahoo.com va rog. Am gasit si acel surub cam tarziu dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Ai aici link-uri utile cu manualele: http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp http://www.pdfmotomanual.com/index.php?r=site/page&view=manuales&key=A http://bmanual.com/ ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 mi-am pornit bestia si am observat ca nu a scos niciun fum alb, nimic. deci teoretic era ok. dar, pe drum am avut probleme, pentru ca atunci cand ajungeam la cate un semafor si deceleram, apoi franam, se ineca si de vreo 2 ori mi-a murit pana sa ma opresc. was ist das? carbii? nu am foarte mult timp si bani pentru ea, momentan, ca acu' termin facultatea si am multe probleme de rezolvat pe langa, da' nu pot sa o duc asa la piatra neamt(unde imi duc mare parte din bagaje) in niciun caz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Trebuie neaparat sa te murdaresti pe maini,curatat si adjustat carburatorul la setarile din fabrica(foarte important plutitoarele).La f650 am avut aprox acelea simptome si am preocedat ca atare.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 multumesc! ma gandeam eu ca aia o fi! acu' nu stiu daca sa ma bag eu direct, nemaifacand asa ceva. si nu stiu daca tre sa iau ceva garnituri sau tampenii. dar multumesc din nou, am un bookmark de pe adv cu asa ceva. poate chiar ma bag singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Prima data ii mai dificil .Ar fi indicat sa schimbi cele doua o ringuri care se afla in carburator .Eu nu le-am schimbat si dupa ce am umblat de doua ori pe la carburator mi-a aparut asa numitul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 ''pukin' petrol syndrome'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Care pe unde ati fost in weekend? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Bucuresti - Oltenita - Giurgiu - Bucuresti La 10 km de Bucuresti, am ramas in pana de benzina, bazandu-ma pe rezerva aia de 2 litri pe care am inteles ca o are motoreta. Dar presupun ca rezerva aia trebuie sa o umpli separat, nu? Pana la urma, cati litri are rezervorul? Pentru ca, atunci cand am ramas fara benzina, mi-a adus un prieten 2 litri, iar la benzinarie mi-au mai intrat aproape 12 (cand am deschis butonul de la rezerva, a mai intrat cam 1 litru, nu doi) Deci in total vreo 14... Aprilica e din 96. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) Bucuresti - Oltenita - Giurgiu - Bucuresti La 10 km de Bucuresti, am ramas in pana de benzina, bazandu-ma pe rezerva aia de 2 litri pe care am inteles ca o are motoreta. Dar presupun ca rezerva aia trebuie sa o umpli separat, nu? Pana la urma, cati litri are rezervorul? Pentru ca, atunci cand am ramas fara benzina, mi-a adus un prieten 2 litri, iar la benzinarie mi-au mai intrat aproape 12 (cand am deschis butonul de la rezerva, a mai intrat cam 1 litru, nu doi) Deci in total vreo 14... Aprilica e din 96. Jupane77,frumoasa ta Aprilica are exact 14 litri. Dupa ce ai consumat 11 litri,se aprinde becul portocaliu din bord,anuntandu-te ca de aici mai ai in total exact 3 litri,adica aici e efectiv momentul trecerii pe rezerva.Cand ai consumat 2,5 litri din cei 3,Aprilica tuseste si se opreste,anuntandu-te ca daca comuti robinetul de benzina de pe ON pe RES,mai ai 0,5 litru si apoi GATA! Editat Iunie 17, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) Generatiile MK 3 si MK 4,adica cele din 1997-2000 si 2001-2004,au rezervorul de 20 sau 21 de litri,nu mai stiu exact!Cele din 2001-2004 fiind pe injectie...!Aia da autonomie! Editat Iunie 17, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Are cineva din Bucuresti un corp de semnalizator stanga fata pentru pegaso dupa 1997 ? (a mea e din 2000). Am sticla noua, dar corpul este spart. Anul asta nu am scos-o inca la plimbare. Abia dupa jumatatea lui iulie (sa ii fac ITP-ul) ca dupa aia plec in concediu cu masina si ma mai intorc dupa jumatatea lui august. In sase ani am apucat sa merg cu aprilica doar vreo 5000 km. Anul asta nimic (poate ca ar trebui sa o vand decat sa stea pe dreapta). Dar ca sa nu bat campii: Imi trebuie un semnal stanga fata, sau macar corpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Jupane77,frumoasa ta Aprilica are exact 14 litri. Dupa ce ai consumat 11 litri,se aprinde becul portocaliu din bord,anuntandu-te ca de aici mai ai in total exact 3 litri,adica aici e efectiv momentul trecerii pe rezerva.Cand ai consumat 2,5 litri din cei 3,Aprilica tuseste si se opreste,anuntandu-te ca daca comuti robinetul de benzina de pe ON pe RES,mai ai 0,5 litru si apoi GATA! Asa se explica incidentul. Desi am citit manualul, eu retinusem eronat ca are 17 litri. Si nu imi merge nici becul ala. Sa ma uit sa vad ce are... Totusi, rezerva aia se umple separat, nu? Adica eu am bagat pana la maxim (cu butonul pe on) si au intrat 11 litri. Dupa care, am comutat pe RES, si a mai intrat aproape 1 litru... Oricum, s-a comportat minunat batranica... E a doua iesire mai lunga (200 km) si imi place din ce in ce mai mult. As iesi mai des, dar din cauza slabelor cunostinte tehnice, am o teama din asta de neprevazut (tehnic). Desi ea saracuta, nu mi-a dat motive de suspiciune insa... Mai am eu un prieten cu un BMW F650, dar nu ne prea potrivim la program, in weekend. Poate daca mai sunt Aprilisti din Bucuresti, incercam ceva... Sau poate stabilim o intalnire pe la mijloc (vad ca sunteti multi din Cluj). Fagaras, de exemplu, pare pe la mijloc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) Asa se explica incidentul. Desi am citit manualul, eu retinusem eronat ca are 17 litri. Si nu imi merge nici becul ala. Sa ma uit sa vad ce are... Totusi, rezerva aia se umple separat, nu? Adica eu am bagat pana la maxim (cu butonul pe on) si au intrat 11 litri. Dupa care, am comutat pe RES, si a mai intrat aproape 1 litru... Oricum, s-a comportat minunat batranica... E a doua iesire mai lunga (200 km) si imi place din ce in ce mai mult. As iesi mai des, dar din cauza slabelor cunostinte tehnice, am o teama din asta de neprevazut (tehnic). Desi ea saracuta, nu mi-a dat motive de suspiciune insa... Mai am eu un prieten cu un BMW F650, dar nu ne prea potrivim la program, in weekend. Poate daca mai sunt Aprilisti din Bucuresti, incercam ceva... Sau poate stabilim o intalnire pe la mijloc (vad ca sunteti multi din Cluj). Fagaras, de exemplu, pare pe la mijloc... Rezerva nu se umple separat!Nu are importanta cand faci plinul,daca robinetul de benzina e pe OFF,ON sau RES!Daca indrepti un pic Aprilica in timp ce-i faci alimentarea,mai se indeasa inca in jur de 1 litru! Se poate sa fie ars becul indicatorului de benzina(cel galben),sa nu fie bun contactul sondei de nivel(din interiorul rezervorului,e montat in laterala sitelor de benzina de pe interiorul robinetului)sau iesit papucul de contact de langa robinetul de benzina. In ce priveste teama ta de vreun defect,ceea ce gandesti,aia si atragi!Think positive! Editat Iunie 17, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 sau ar mai fi optiunea ca ar fi mers cu benzina pe res, nu? sau se aprinde daca mergi si asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.