Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Detin si eu un Aprilia Pegaso 650GA din 96, ceva chestii de care ar trebuii sa am grija? Inafara de pompa de apa si garnitura de chiulasa, care stiu deja ca sunt puncte slabe (Avand in vedere ca a mea are o gramada de apa in ulei), alte probleme raspandite la prima generatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

@ Rinkk  , ai o gramada de apa in ulei pentru ca :

- cel care a avut  motocicleta inainte i-a fost lene sa schimbe simmeringurile si poate (in functie de uzura)  axul pompei de racire

- simmeringurile se uzeaza datorita faptului ca se merge ani de zile cu acelasi lichid de racire , care lichid printre alte functii  o are si pe cea de a unge simmeringurile pompei de racire . Invechindu-se acesta devine precum apa , iar apa nu unge .  Schimba lichidul anual .

- garnitura de chiulasa se arde datorita faptului ca cel care a detinut motocicleta a tinut-o in turatii de peste 6000 de rpm mult timp , regim pentru care nu a fost creeata ea . Daca mergi  cu 4000 - 4500 rpm nu ai probleme . Pune  o garnitura noua si mergi ca omul normal la cap .

- inlocuieste sau sa ai la tine un releu regulator nou sau in stare foarte buna . Se poate strica si el , dupa zeci de ani de utilizare  mi se pare normal  .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
1 oră în urmă, PaulAndrei a spus:

Salut grup. Oare a reparat cineva vreodată telescopul spate de la pegaso? Dacă da, unde ați găsit Kitul de reparație? 

Salut! Suspensia spate nu se repara in mod normal, am inteles ca in comuna Rosu din Ilfov este dnul Codescu care repara totusi suspensiile la preturi bune, o face de foarte mult timp iar lumea este super multumita.

 

Nu am fost inca la el sa iti confirm, dar urmeaza sa merg, luna asta sau luna urmatoare cu amortizorul in mana si sa ii dau sa o repare.

edit: datele le contact le gasesti la o simpla cautare pe Google "Codescu suspensii"

Editat de TFN26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 hours ago, TFN26 said:

Salut! Suspensia spate nu se repara in mod normal, am inteles ca in comuna Rosu din Ilfov este dnul Codescu care repara totusi suspensiile la preturi bune, o face de foarte mult timp iar lumea este super multumita.

 

Nu am fost inca la el sa iti confirm, dar urmeaza sa merg, luna asta sau luna urmatoare cu amortizorul in mana si sa ii dau sa o repare.

edit: datele le contact le gasesti la o simpla cautare pe Google "Codescu suspensii"

Mulțumesc frumos, este foarte departe pentru mine. Dacă afli de unde cumpăra Kitul, și ce kit folosește sa ma anunți te rog. Știu ca mi-a spus cineva acum câteva luni ca a reparat o singur cu kit de pe Amazon, dar nu mai știu cine mi-a spus, și nici nu am găsit vreun kit pentru pegaso pe amazon eBay say alte site-uri 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Are cineva de vanzare / schimb / donatie un semnalizator spate stanga ?

Pe al meu mi l-au ros cainii saptamana asta, si azi, cand am zis sa ies cu motorul la o tura am vazut minunea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Carmenmoha a spus:

Salutare,

 

Imi cer scuze daca cumva a mai fost postata intrebarea si raspunsul dar cum dau jos bujia fara sa scot rezervorul, la o aprilia pegaso din 99. Si daca  nu se poate, cat de complicat e sa dai jos rezervorul ?

 

Multumesc pentru ajutor.

 

Salutare,

E inaccesibila bujia cu aproape orice cheie.. dacă reușești să pui cheia pe ea, de regulă te lovești rău la mâini :))

Rezervorul nu e greu de dat jos. Ce an e Pegaso? E injectie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic se poate, dar iti trebuie degete de pianist... rezervorul nu trebuie musai dat jos.. e suficient sa il deplasezi putin spre spate... dai jos saua, desfaci surubul de sub ea, dai jos si cele 6 suruburi care prind carenele fata pe rezervor si il tragi nitel spre spate. cele 6 suruburi sunt pe perechi, la imbinarea ochelarului de bord cu rezervorul si pe laterala, doua deasupra prizelor laterale de evacuare a aerului de la motor si celelalte doua sub respectivele prize.

 

@victor_peg model 99... deci ca a ta... daca am omis eu ceva, te rog completeaza tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întrebam de an și dacă e pe sistem de alimentare cu injecție ca să știu dacă să mă bag sau nu, că la injecție sunt conectorii ăia de la pompă, etc :))

 

La cele cu carburatoare, se închide robinetul de benzină, se scoate furtunul de la benzină de lângă robinet și conectorul de la senzorul de nivel scăzut. Și de desfăcut șuruburile de le-a pomenit Robi mai sus. Șaua e prima de trebuie scoasă :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, victor_peg a spus:

 

Salutare,

E inaccesibila bujia cu aproape orice cheie.. dacă reușești să pui cheia pe ea, de regulă te lovești rău la mâini :))

Rezervorul nu e greu de dat jos. Ce an e Pegaso? E injectie?

Nu e injectie :( am avut numai probleme cu ea la prornire :( 

Chiar acum, victor_peg a spus:

Întrebam de an și dacă e pe sistem de alimentare cu injecție ca să știu dacă să mă bag sau nu, că la injecție sunt conectorii ăia de la pompă, etc :))

 

La cele cu carburatoare, se închide robinetul de benzină, se scoate furtunul de la benzină de lângă robinet și conectorul de la senzorul de nivel scăzut. Și de desfăcut șuruburile de le-a pomenit Robi mai sus. Șaua e prima de trebuie scoasă :))

Da, merci mult

 

Am o groaza de probleme cu ea in 300 de km am fost cu ea la service de 4 ori :( si nu exagerez, e asa e cu italiencele mai batrane au nevoie de... intretinere.

 

I`am luat baterie noua, pentru ca nu stiam, asta iarna, ca dupa ce o pornesti trebuie sa o lasi o veshnicie sa se incalzeasca inainte sa poti accelera si iata.... a dat in nas si nici ca a mai vrut sa porneasca.

 

Cand merge, merge brici, trage super frumos.

 

Ma gandeam sa o vand daca e cineva interesat, Aprilia din 99 40.000 km la bord, am si deviz de reparatie la ea

Acum 6 minute, Carmenmoha a spus:

 

 

Ma gandeam sa o vand daca e cineva interesat, Aprilia din 99 40.000 km la bord, am si deviz de reparatie la ea

P.S. Pretul e pe masura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Carmenmoha a spus:

 

Am o groaza de probleme cu ea in 300 de km am fost cu ea la service de 4 ori :( si nu exagerez, e asa e cu italiencele mai batrane au nevoie de... intretinere.

 

 

 

N-are treaba ca e italianca, toate mai vechi au nevoie de atentie, si nu stii cata atentie a primit din partea fostilor proprietari... Cu rabdare o pui la punct si te bucuri de ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, TETEA. a spus:

 

N-are treaba ca e italianca, toate mai vechi au nevoie de atentie, si nu stii cata atentie a primit din partea fostilor proprietari... Cu rabdare o pui la punct si te bucuri de ea...

Da, am fost cu ea la mecanic, Doru de aproape de Europa, si mi`a spus ca a fost pregatita de vanzare, dar na, cand am fost la vanzare mergea si pornea... PERFECT, aia e

 

Dar repet acum as vrea sa o vand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, Blackbeardbob a spus:

ce bube mai are?

 

 

-Cauciucurile sunt vechi, dar hei, consumabile asa ca...

-Rulmentul de jug trebuie schimbat

-Carburatia trebuie facuta

-Service furca

-Reglaj frana spate

 

-Pregatire de sezon, dar nu a venit caldura inca

 

1500 de lei din ce am fost informat, am vrut sa o las in service dar era inca cald afara, asa ca m`am calicit si am zis ca ,mai merg cu ea un pic, ceea ce am si facut dar a pornit dupa aia cu brio de super multe ori, dupa ce a venit frigul a dat in nas.

 

Am cumparat o baterie noua, pe care nu am montato inca, vreau sa ii scot bujia sa o inlocuiesc sa porneasca si sa o duc la service

Editat de Carmenmoha
Informatii incomplete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Christian 1 a spus:

Carmenmoha,Aprilica ta n-a avut parte de ce scrie in manualul ei,sunt sigur ca tot felul de Dorei de garaj au facut mentenata dupa ureche.De AIA sunt stricacioase in 85-90% dintre cazuri italiencele astea...

Asta de la unul ce a avut oarece italience(si mai are)ce n-au avut probleme. :ok:

Te cred si sunt sigur de asta, imi confirmi ce mi`a spus si Doru, mecanicul, daca ai grija de ele, nu ai probleme, dar na... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca singurele probleme sunt cele descrise... revizia de furca era parca vreo 350 la RED, anvelopele cu tot cu camere sunt undeva la 8-900 la anvelopemoto.eu la care se adauga montaj+echilibrare... rulmentul de jug de fapt sunt 2, conici, care au si niste simeringuri (mult spus... niste saibe de tabla cu o buza de cauciuc)... mai sunt si alea undeva in jur de 250 daca nu ma inseala memoria... de carburatoare nu stiu ce sa zic.. a mea e injectata tocmai ca sa nu am de lucru la carburatie... ce anume trebuie reglat la frana spate?

In plus, ar trebui verificat lichidul de frana si antigelul... nu stii cand au fost schimbate (sau daca) si nu e musai sa mai fie in mintile lor.

La revizia de sezon trebuie avut in vedere schimbul de ulei si filtre si verificat si intins lantul de transmisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, Blackbeardbob a spus:

Daca singurele probleme sunt cele descrise... revizia de furca era parca vreo 350 la RED, anvelopele cu tot cu camere sunt undeva la 8-900 la anvelopemoto.eu la care se adauga montaj+echilibrare... rulmentul de jug de fapt sunt 2, conici, care au si niste simeringuri (mult spus... niste saibe de tabla cu o buza de cauciuc)... mai sunt si alea undeva in jur de 250 daca nu ma inseala memoria... de carburatoare nu stiu ce sa zic.. a mea e injectata tocmai ca sa nu am de lucru la carburatie... ce anume trebuie reglat la frana spate?

In plus, ar trebui verificat lichidul de frana si antigelul... nu stii cand au fost schimbate (sau daca) si nu e musai sa mai fie in mintile lor.

La revizia de sezon trebuie avut in vedere schimbul de ulei si filtre si verificat si intins lantul de transmisie.

Pai stii pe cineva sa le faca ? sau le poti face chiar tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, vin si eu cu o problema, în toamna am schimbat statorul si am zis să schimb si uleiul.  După ce am schimbat uleiul cu motul 10w40 5100, am început să pierd ulei prin airbox. Uleiul vechi era un mobil1 10w40. Care ar putea sa fie cauza ? S-au înfundat canalele de drenaj din chiuloasa?... pegaso 2001 injecție.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, Alexg23 a spus:

Salutare, vin si eu cu o problema, în toamna am schimbat statorul si am zis să schimb si uleiul.  După ce am schimbat uleiul cu motul 10w40 5100, am început să pierd ulei prin airbox. Uleiul vechi era un mobil1 10w40. Care ar putea sa fie cauza ? S-au înfundat canalele de drenaj din chiuloasa?... pegaso 2001 injecție.

Aprilia nu suporta uleiul motul si in consecinta il "scuipa" pe la air-box. Scoate-l repede si baga-l in honda (ca vad ca ai una); ".ondei" s-ar putea sa-i placa. Am glumit!

Nu sunt prea priceput si singurul sfat simplu pe care ti-l dau e sa verifici nivelul, sa nu fie prea mare. Si mai este un filtru undeva pe cadru; iti explica @Christian1. Il poti verifica si pe ala sa nu fie colmatat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie etansat capacul statorului...recomand garnitura noua ...am pățit și eu același lucru ....in dreapta capacului este un furtun de recirculare gaze carter care ajunge pana in carcasa filtrului de aer ...pe acolo migrează uleiul ....

Editat de naenero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...