Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pacat, trebuia sa respecti indicatiile constructorului, adica 20W50. Si neaparat mineral, nu sintetic!

Te rog, nu dezinforma lumea.

20W50, conform cărui constructor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In carte scrie urmatoarele:

 

Engine oil (recommended): IP EXTRA RAID 4, SAE 20W - 50 / IP SUPERBIKE 4, SAE 5W - 40

 

Acum, eu am pus 10W40 si fumega, sa inteleg ca trebuie sa ma pregatesc si cu 5 simeringuri pentru supape. Ca tot am in plan sa schimb garnitura de la chiuloasa.

 

Pana la urma, o sa pun 20W50 si filtru nou, sunt curios cum se comporta dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In carte scrie urmatoarele:

 

Engine oil (recommended): IP EXTRA RAID 4, SAE 20W - 50 / IP SUPERBIKE 4, SAE 5W - 40

 

Acum, eu am pus 10W40 si fumega, sa inteleg ca trebuie sa ma pregatesc si cu 5 simeringuri pentru supape. Ca tot am in plan sa schimb garnitura de la chiuloasa.

 

Pana la urma, o sa pun 20W50 si filtru nou, sunt curios cum se comporta dupa.

...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna! Am si eu un Pegaso cu o problema la frana din spate. Initial am observat ca nu imi arde stopul de la frana spate, mai apoi am patit ca mi s-a blocat roata. Si asta face din 20 in 20 de km. Am schimbat contactul, am curatat frana, am verificat tot ce se poate si functiona, dar dupa 20 km surpriza.... roata blocata. Ulei incins cu presiune mare.... Am desfacut de 10 ori.. nu mai am idei .... Ma poate ajuta cineva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna! Am si eu un Pegaso cu o problema la frana din spate. Initial am observat ca nu imi arde stopul de la frana spate, mai apoi am patit ca mi s-a blocat roata. Si asta face din 20 in 20 de km. Am schimbat contactul, am curatat frana, am verificat tot ce se poate si functiona, dar dupa 20 km surpriza.... roata blocata. Ulei incins cu presiune mare.... Am desfacut de 10 ori.. nu mai am idei .... Ma poate ajuta cineva???

 

Buna,

Probabil ai o problema la pistonasul de la etrier, care nu mai intra inapoi dupa ce ai lasat frana...

Incearca sa il dai jos (de tot) si sa il cureti calumea...

Toate bune,

B.

 

Merci frumos baieti,

Am pus noua pompa de apa(si pinionul, pe care l-am comandat pentru ca nu avea sens sa desfac motorul si sa vad dupa aia ca trebuie comandat, desi si cel vechi e in regula), si merge foarte bine, am schimbat si termostatul (am crezut ca e si ala bulit, nu era)... Toata operatiunea m-a costat asa:

Kitt pompa - 183 lei - De la Bavaria (de f65ost)

Stift - 6 lei De la Bavaria (de f65ost)

Pnion plastic - 40 lei De la Bavaria (de f65ost)

Termostat de la United Motors - 203 lei

 

Manopera 4 ore (deoarece surubul de la schimbatorul de viteze fusese ras de un 'meserias' si a trebuit sa il distrug ca sa il scot de acolo...

Am facut si poze pe diversele etape, astfel incat sa va fie mai usor daca faceti aceasta operatiune, dar le voi posta mai tarziu...

 

P.S. Simeringurile erau zob... dar au tinut 46.000km...

 

Toate bune,

B.

Editat de Bronto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Diddi : Eu am Pegaso din '96 si in cartea lui scrie ce am zis mai sus. Scan-ul pus de tine e pentru Pegaso de dupa '96, cel putin asta reiese din poza de pe coperta.

 

Am bagat 20W50 mineral, am schimbat si filtrul de ulei si acum e ok, nu mai fumega, nici la cald, nici la rece.

Editat de V a L y O
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Diddi : Eu am Pegaso din '96 si in cartea lui scrie ce am zis mai sus. Scan-ul pus de tine e pentru Pegaso de dupa '96, cel putin asta reiese din poza de pe coperta.

 

Am bagat 20W50 mineral, am schimbat si filtrul de ulei si acum e ok, nu mai fumega, nici la cald, nici la rece.

Sunt aceleaÂşi motoare, dar sărim peste asta.

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A avut pina acum cineva problema cu ruperea sigurantei de pinion si iesirea acestuia de pe ax in mers ? Citesc de ceva vreme un forum german unde li s-a intamplat multora aceasta problema iar pa rerile in legatura cu remedierea sunt cam neclare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contactul (senzorul) franei spate nu se poate repara, e un presostat care inchide circuitul electric cand presiunea in cilindrul de frana depaseste o anumita valoare.

 

Eu l-am schimbat in aprilie, imediat dupa ce am cumparat motocicleta (~40k km). Incepuse sa dea rateuri, plus ca trebuia sa fac si ITP-ul si nu vroiam sa gaseasca motive sa ma pice. Nou, a fost in jur de 80 de lei si dupa ce il schimbi trebuie sa aerisesti frana spate.

 

Imi spui te rog de unde l-ai cumparat sau eventual un cod sa-l pot cauta?

mi s-a dus si mie si urmeaza sa fac RAR-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat contactul acum 3 ani de la United Motors si a fost cam 70-80 ron.

Poti insa sa adaptezi un contact mecanic, care sa actioneze la apasarea pedalei.

Poti pune orice contact, chiar si doua lamele, doua fire de cupru mai goase...

Daca nu stii cum sa faci, roaga un prieten elecrician/ electronist sa te ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ psycho25 : l-am luat de la Kawamotors

 

Am reusit performanta sa pierd pinul de otel de la maneta de frana, acela care apasa contactul. As avea o idee ce sa folosesc in locul lui dar nu prea stiu lungimea. Ce dimensiuni are cel original?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul de 7 % nu e iesit din comun,rateurile inseamna amestec prea bogat.

Sub capacele alea de la carburatoare dupa ce scoti arcurile ai niste ace lungi pe care le scoti cu penseta sau magnetul ca sa nu deranjezi inutil membranele. Scoti sigurantele de pe ele si le pui cu o treapta mai sus,asa acul sta mai jos si trece mai putina benzina in raport cu aerul.

 

 

Mie imi consuma 8,5 in oras si 5.6 afara, fara pasager.

Rateuri imi mai da si mie din cand in cand. Nu am reglat carburatoarele din 2008 de cand am luat-o. Probabil se poate imbunatati si consumul.

 

Si eu am aceeasi problema, cu o parte din apa din radiator care coboara in vasul de expansiune.

 

Ma gandesc sa incep prin a pune alt buson la radiator. Unde gasesc la pret OK? Merge cel de la BMW?

 

 

La fel si la mine. Care a rezolvat problema detalii va rog.

Momentan solutia mea e sa completez cu lichid de racire din cand in cand ( la 2-3 saptamani)

 

Mulțam fain de răspunsuri.

 

Nu e mobra mea, e a unui prieten ce nu prea mai are timp de lucrat la ea. Momentan nici eu nu prea am timp pentru ea... deci am dus-o la cineva să se uite.

 

Uleiule arată bine. Nu e contaminat.

Partea tristă e că bagă într-una apa în vasu de expansiune Âşi dupaia o dă afară. Deci sigur ia aer pe undeva. O sa aflăm mai încolo.... sau nu.

 

Mulțumesc încă o dată de ajutor.

 

Daca ai rezolvat-o da si tu detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am rezolvat problema cu coborarea lichidul, sus pe munte, cand m-am plictisit sa merg cu motorul aproape de linia rosie.

 

Solutia a fost sa scot busonul de apa de pe radiator si sa-i curat garniturile de cauciuc cu mana.

 

Dupa asta mi-a tras inapoi apa din vasul de expansiune si a inceput sa mearga la temperaturile obisnuite (60-90 grade).

 

Prin urmare va recomand sa va uitati al starea respectivului buson si eventual sa va ganditi la a-l inlocui. Daca nu face vacuum acolo nu mai trage apa inapoi din vasul de expansiune in radiator.

Editat de Mihai.M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit performanta sa pierd pinul de otel de la maneta de frana

 

Eu, daca mi amintesc bine, am folosit o bucatica mica din izolatia interioara a unui cablu tv in locu pinului, pe care, evident, si eu l am pierdut.

post-42466-0-34104700-1312013460_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara dupa citeva mii de km rulati cu pegasul am o mare nelamurire de ce imi consuma asa de mult?la o viteza de 120km consuma 7.precizez ca fac 500km pe sap asa ca ceva tipsuri pt reducerea consumului ar fi binevenite :unsure: nu de altceva dala un calcul simplu dau 200e pe transport :scratch: merci si sa auzim numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 120 km/h pozitia e nepotrivita,rezistenta la inaintare creste,eu de la 110 (pe autostrada) ma mut pe locul din spate,picioarele pe scarile pasagerului si incerc sa ma ascund in spatele parbrizului,este clar ca e o viteza nepotrivita pentru un enduro,chiar turatia motorului la 120-130 mi se pare prea mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult!!!

Am dat de un mecanic, care a mers pe ideea ta si merge stoc !!!

Merci inca o data!!!

Buna,

Probabil ai o problema la pistonasul de la etrier, care nu mai intra inapoi dupa ce ai lasat frana...

Incearca sa il dai jos (de tot) si sa il cureti calumea...

Toate bune,

B.

 

Merci frumos baieti,

Am pus noua pompa de apa(si pinionul, pe care l-am comandat pentru ca nu avea sens sa desfac motorul si sa vad dupa aia ca trebuie comandat, desi si cel vechi e in regula), si merge foarte bine, am schimbat si termostatul (am crezut ca e si ala bulit, nu era)... Toata operatiunea m-a costat asa:

Kitt pompa - 183 lei - De la Bavaria (de f65ost)

Stift - 6 lei De la Bavaria (de f65ost)

Pnion plastic - 40 lei De la Bavaria (de f65ost)

Termostat de la United Motors - 203 lei

 

Manopera 4 ore (deoarece surubul de la schimbatorul de viteze fusese ras de un 'meserias' si a trebuit sa il distrug ca sa il scot de acolo...

Am facut si poze pe diversele etape, astfel incat sa va fie mai usor daca faceti aceasta operatiune, dar le voi posta mai tarziu...

 

P.S. Simeringurile erau zob... dar au tinut 46.000km...

 

Toate bune,

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt aceleaÂşi motoare, dar sărim peste asta.

Diddi, vezi ca mi am luat o si eu peste bot de la un coleg forumist, cu ceva pagini in urma pt o afirmatie similara. Chiar nu sunt aceleasi motoare, si da, specificatiile de vascozitate ale uleiului difera intre modele.

 

In alta ordine de idei, ieri am am avut in sfarsit timp sa schimb semeringurile de la furca, si am pus in furca, asa cum intentionam, ulei de motor, doar ca sa ma conving daca merge sau nu. Urmeaza sa va anunt daca o sa mi spumeze n furca si o sa raman fara suspensie sau daca e ochei. ;) Uleiul este un Lukoil mineral 15w40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...