Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Super, multumesc frumos. Si totusi ma gandesc ca inainte cand am venit cu ea, pe autostrada, nu a facut figuri. Te pomenesti ca or fi avut aia pe la service, cand am facut revizia, nevoie de vreun termostat sau li s-a parut ceva si au decis ei ca e mai bine fara :scratch: Si cand ma gandesc ca voiam sa vand motorul, ma vedea dupa proprietarul pe strada ma injura :)) Oricum, m-am decis sa il pastrez, e mai bine asa, trag cauciucurile cu crampoane si mai baga cate un offroad micut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, am si eu o intrebare, Aprilia Pegaso 650 ie (2001-2004)are cineva, face aceleasi figuri la pornire ca si modelele pe carburatie (dereglari cosnsum si altele)

 

Da, am eu. Nu face nicio problema. Dupa 2 luni, a pornit fara greutate desi era iarna. Este mult mai eficienta si la consum. 4,5% cu sotie si bagaje...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am fost plecat 2 saptamani din localitate si cand am venit am vrut sa fac o mica plimbare cu motoreta! Dau sa o pornesc canci.Dupa 1 h de dat la automat de am zis ca ori o arunc ori porneste, in sfarsit a luat-o... cu rateuri frumoase rau, insa dupa 2 minute si-a revenit. Bun am ajuns la concluzia ca a fost apa in carbelitoare.

Acum urmeaza a doua problema...cat am chinuit bendixul sa porneasca se auzea un pufait din zona filtrului de aer cand o lasam in pace. Deschid capacul la filtru si ghiciti ce...era plin de ulei!!!ii dadeam la automat o lasam si dupa cateva secunde baga ulei acolo!! De ce se intampla chestia asta? Rog pe cineva care cunoaste sa imi explice si mie fenomenul.Sper sa nu aud ca trebuie motorul segmentat...EXCLUS!! motorul e tipla , nu bate , nu troncane, compresie buna, nu scoate fum!

Va multumesc frumos!

O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io stau si ma intreb : oare se plimba cineva cu modelul asta de motocicleta ? Ca aici nu vezi decit intrebari despre probleme care mai de care mai mari . Pe alte topicuri de marci mai spune cate unu ca a fost colo , ca a fost colo . Aici majoritatea intreaba si iar intreaba . Chiar asa nenorocita e motocicleta asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io stau si ma intreb : oare se plimba cineva cu modelul asta de motocicleta ? Ca aici nu vezi decit intrebari despre probleme care mai de care mai mari . Pe alte topicuri de marci mai spune cate unu ca a fost colo , ca a fost colo . Aici majoritatea intreaba si iar intreaba . Chiar asa nenorocita e motocicleta asta ?

Nu e nenorocita, e o motocicleta buna, ceva mai "pretentioasa" si cu anumite puncte slabe.

Trebuie tinuta din scurt la capitolul intretinere altfel devii super membru datorita posturilor aici, cautand rezolvari la diferite probleme aparute. Sau sfarsesti prin a posta pe bikeshop la vanzari.

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pegaso e o motocicleta buna,te duce de la A la B intr-un mare fel,rezista bine la trânte,minusurile sunt la consum,vibrații dar asta e boala generala.

Desigur,ideal ar fi sa aiba 110 kg la plin,consum 2,5 si să nu se strice niciodata,nu ? O consolare e ca nu e nicio diferentă intre Pegaso si F650,proiectarea s-a facut in paralel,asamblarea ambelor la Aprilia-Piaggio.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

minusurile sunt la consum,vibrații dar asta e boala generala....

O consolare e ca nu e nicio diferentă intre Pegaso si F650,proiectarea s-a facut in paralel,asamblarea ambelor la Aprilia-Piaggio.

E monocilindru, e normal sa vibreze si de consum sunt relativ multumit.

Si (personal) nu ma consoleaza cu nimic ca Pegas = F650, pentru ca nu-mi place deloc F-ul.

Diferente exista intre ele dar nu pana acolo incat sa spui ca una e buna si cealalta e proasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti dreptate in ceea ce spuneti . Motocicletele Aprilia au stil si nerv . E posibil ca si din cauza vechimii sa apara tot felul de probleme tehnice . Uitandu-ma la exemplarele puse in vanzare multe au si 80.000 km si functioneaza bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am incarcat bateria inainte sa ies acum vreo 2 saptamani; de atunci, ba vremea rea ba timpul lipsa nu prea mi-a permis vreo iesire. De lasat o las pe moto, daca scade sub 12.50, atunci conectez direct pe ea redresorul. Iar de iernat (prin iernat inteleg depozitare cand e zapada + gheata si nu se poate iesi) o sa ierneze prin garaj acoperit, neincalzit din pacate, dar cum s-a descurcat zxr-ul anul trecut, sper sa se descurce si calutul. I-am inlocuit si bujia, la primavara sau la semn de caldura schimb uleiul si sper sa o ia la cheie :) Pana la frig totusi, sper sa ansamblez VF-ul, tinand cont ca mai am putin de tot si sa ii dau si o cheie :)

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo... pentru pornire usoara la primavara, incalziti motorul inainte de iernat vreo 10 minute (ca sa nu faca condens) si inchideti robinetul de benzina cat merge motorul pana se consuma toata benzina din pahare.

In primavara deschideti robinetul si asteptati un minut maxim ca sa intre benzina in carburi si va pleca foarte usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut voios,m-a lasat frana spate si acum caut garnituri de frana pentru etrier spate la Garda '98, pe unde am cautat nu am gasit,poate ma puteti ajuta cu vreo informatie,pe etrier scrie brembo, :thanks:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut voios,m-a lasat frana spate si acum caut garnituri de frana pentru etrier spate la Garda '98, pe unde am cautat nu am gasit,poate ma puteti ajuta cu vreo informatie,pe etrier scrie brembo, :thanks:

 

 

 

Din pacate Bela , nici macar APRILIA ( ca producator - fabricant ) nu imi da posibilitatea sa iti aduc setul original de garnituri ...........din pacate .

uite programul original de Aprilia : PIESE ORIGINALE APRILIA acolo poti vedea si pretul la un etrier nou complet .

 

 

 

Pt ,mai multe detalii ai PM .

Editat de ACHIMOTO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo... pentru pornire usoara la primavara, incalziti motorul inainte de iernat vreo 10 minute (ca sa nu faca condens) si inchideti robinetul de benzina cat merge motorul pana se consuma toata benzina din pahare.

In primavara deschideti robinetul si asteptati un minut maxim ca sa intre benzina in carburi si va pleca foarte usor.

Am auzit asta, dar nu am avut rabdare sa stau atat, cand stiam ca o las sa stea ceva mai mult. Dar inchideam robinetul, ma dadeam jos, pana imi dadeam boarfele jos si o opream.

 

Acum citisem o chestie interesanta pe topicul TDM-istilor: cand sa pornesti motorul, nu tragi socul de tot, ci doar un pic si incerci sa pornesti, moment in care mai ajuti cu socul pana o ia din loc; am incercat si eu astazi, desi nu mai pornisem motorul (cred) ca de vreo 2 saptamani si ceva. Si a pornit foarte lejer. (in combinatie cu smecheria din primul paragaf). VF-ul, in schimb, nu a vrut deloc :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Motocicleta mea e praf . Ambielaj cu joc mare in lagar + cuzineti uzati + un semicarter uzat in zona ambielajului . Nici nu am apucat sa fac 300 de km cu ea . Nu stiu ce sa fac . Sa o mai repar sau sa o dau naibii .Poate imi dati vreo idee .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu, dar eu m-am decis. O tin si nu o mai bag la iernat, azi i-am lasat uleiul la scurs, mai pe seara il pun pe ala nou. Am ales Motorex, asta nu am mai bagat pana acum in mobre si chiar sunt curios. Am luat mai mult, pe la primavara cu ce imi ramane, mai cumpar vreun litru-doi si bag in VF, asta daca o sa mai aiba chef sa porneasca :grinbandit:

 

Azi am pornit motorul. A pornit f ok: socul tras pe la jumatate, ambreiaj tras, carpa la admisie, apasat butonul, a pornit lejer si a murit. (acum nu stiu daca nu cumva din cauza ca uitasem rezervorul pe off, dar a 2-a oara, exemplar a pornit). M-am obisnuit sa las rezervorul pe off, pt ca uleiul avea un picut de miros de benzina mai pronuntat decat alte uleiuri schimbate pana acum, dar nu a avut atata benzina in el cat sa arda. Acum, ca o fi din cauza uzurii de prin carburator si lasa sa curga benzina cand sta mult pe loc sau din cauza ca ultimele drumuri inainte de scurs uleiul au fost cam scurte si nici motorul nu apucase sa se incalzeasca calumea. (asta acum vreo 2-3 saptamani ca de atunci nu m-am mai suit sa ma plimb :( ) Ca tot schimbasem si bujia, cea veche era cam negricioasa, ceea ce mi-a confirmat ca am amestecul bogat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...