biela Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 - unde gasesc loctite? Am sanse pe la bricostore, chestii de genul? atentie, Loctite este o firma , nu un produs,pentru un anumit produs ,Loctite este urmat de 3 sau 4 cifre,ex:loctite 401(adeziv universal rapid) 406( adeziv elastic)si mai sunt cateva zeci de tipuri,saptamana viitoare pot sa-ti trimit o copie dupa catalogul lor ce-l avem la firma sa stii ce nr sa cauti,sau daca nu te grabesti iti pot trimite intr-o seringa cat ai nevoie,dar numai sapt. viitoare atentie, Loctite este o firma , nu un produs,pentru un anumit produs ,Loctite este urmat de 3 sau 4 cifre,ex:loctite 401(adeziv universal rapid) 406( adeziv elastic)si mai sunt cateva zeci de tipuri,saptamana viitoare pot sa-ti trimit o copie dupa catalogul lor ce-l avem la firma sa stii ce nr sa cauti,sau daca nu te grabesti iti pot trimite intr-o seringa cat ai nevoie,dar numai sapt. viitoare P.S. scuze pentru postul aiurea oferta ramane valabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Hai sa va mai povestesc si eu cate ceva: Sambata cred va ziceam ca am scos oala. A iesit relativ usor cu presa, fara sa incalzesc zona cu pistolul. Pe spatele oalei, 3/4 imbusuri care tineau suportul/carcasa pt rulment au iesit lejer, nu am fortat. Al 4-lea...ei bine, asta era mancat tot, se rotea imbusul in el. I-am dat o crestatura sa il pot scoate cu surubelnita, insa a iesit si mai usor cu un patent (prin rotire bineinteles). Am scos si rulmentul, arculetul fiind foarte 'lejer'. Astazi am avut timp de el pe la birou (il tot caram dupa mine) si am scurtat arculetul un pic, l-am pus la loc in carcasa, urmand sa vad unde gasesc un pic de loctite 648 (nu 250ml la 759 ron ) Rulmentul nu prea avea uzura, bilele usor polizate (cam mult spus) si arculetul prea intins. Impresii, concluzii, intrebari: - daca ai timp de umblat si scule potrivite, piesa noua pregatita, in 2 ore chiar nu ai ce face. - pe partea aia e clar ca s-a umblat. Desi garnitura era in stare perfecta, am gasit mastic negru pe langa. Alte indicii ca acolo s-a umblat: capul de imbus al unui surub de la carcasa freiului - 'rotunjit', usurinta cu care a iesit oala; - Acum, dupa cum v-am zis si altadata, oala la mine este tinuta de un surub imbus mare; in manualul de rotax 655 (cum scrie si pe motor), pe la bmw, lc4, etc am vazut ca oala e prinsa cu piulita. Eu ma gandesc ca o fi bulit vreunu filetul cine stie cum (pe capac totusi nu sunt urme, deci ramane din punctul meu de vedere doar greseala umana), a taiat filetul exterior si a dat filet la interior si a bagat imbusul. (sau gandesc prea departe/pesimist?).- acum mai ramane sa le ansamblez la loc si sa sper ca porneste (speranta moare ultima) - daca vreodata imi plezneste motorul, schimb cu altul repejor pt ca la mine in carte e trecut 'fara serie', deci plug&play. - unde gasesc loctite? Am sanse pe la bricostore, chestii de genul? - Va multumesc de sugestii si de ajutor! Faci o poza sa vedem solutia cu surubul de imbus (modificarea facuta)? La bmw axul respectiv pe care este piulita si vine pusa oala (rotorul de la alternator) are pe mijloc facut o gaura in forma de imbus pt a putea fi rotit motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) /index.php?/topic/80133-posesori-de-aprilia-pegaso-650uniti-va/page__view__findpost__p__2993904 Am pus o poza mai demult. Am tras eu concluzia ca o fi modificata, ca si eu stiam ca la pegaso/bmw trebuie sa fie la fel gaura pt imbus pt a roti motorul si prinderea pe piulita, nu surub. Poate nu e modificata si sunt eu paranoia @Biela: Stiu ca este firma. Scrisesem mai sus. Daca nu gasesc zilele astea prin C-ta, apelez la tine. Nu de alta dar pe sambata tare as avea chef de o tura. Pana sa rezolv cu rulmenul, mi-a ajuns si crashbarul Ca tot il asteptam cam de o luna. E luat de la psycho25, a inceput sa isi dezmembreze calutul. Editat Noiembrie 23, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 (editat) la primavara, veti vedea si pe aprilica asa ceva... Editat Noiembrie 25, 2011 de biela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 @biela Nu stiam ca se pune si pe moto... Foarte tare Mi-as pune si eu daca ar fi ieftina instalatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) Salut, unde gasesc un cod pentru o pipa pentru fisa va rog . Mersi Editat Noiembrie 30, 2011 de dorel pegaso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Salut, unde gasesc un cod pentru o pipa pentru fisa va rog . Mersi http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-pegaso-650-1997-2000-control-unit-coil-1951.php sau http://www.ultimateparts.net/aprilia/c.php?n=Control-unit-Coil-Aprilia-Pegaso-650-1997,1998,1999,2000-Aprilia-Parts-and-Spares-Genuine-OEM&i=17650&PHPSESSID=0841b386cf5d71d336fc7983cafd75fe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliusmax Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Am si eu o curiozitate. Voi aveti probleme cu pornirea la temperaturi sub 10 grade celsius? Imi omor bateria si tot degeaba ..... nu vrea sa porneasca si pace, cu toate ca am schimbat bendix-ul acu 2 ani. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 O bujie mai caldă ajută pernirea la rece (7 în loc de 8) dar trebuie să promiți că nu o forjezi. Încearcă întâi metoda cu cârpa la admisia filtrului ,dacă nu vrea posibil să fie compresia scăzută Âşi atunci ai nevoie de bujie mai caldă ca să ia foc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Am si eu o curiozitate. Voi aveti probleme cu pornirea la temperaturi sub 10 grade celsius? Imi omor bateria si tot degeaba ..... nu vrea sa porneasca si pace, cu toate ca am schimbat bendix-ul acu 2 ani. Multam. Da, mari probleme,azi am vrut sa merg la Alba iulia , aprilica n-a pornit nici in ruptu' capului,a trebuit sa merg cu motor de imprumut... (au mai fost si altele care n-au pornit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliusmax Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Da, mari probleme,azi am vrut sa merg la Alba iulia , aprilica n-a pornit nici in ruptu' capului,a trebuit sa merg cu motor de imprumut... (au mai fost si altele care n-au pornit ) O bujie mai caldă ajută pernirea la rece (7 în loc de 8) dar trebuie să promiți că nu o forjezi. Încearcă întâi metoda cu cârpa la admisia filtrului ,dacă nu vrea posibil să fie compresia scăzută Âşi atunci ai nevoie de bujie mai caldă ca să ia foc. Multam. Porni azi dupa 1 ora de incercari cand aproape ma lasase bateria. Oricum a fost si un pic mai cald. Maine sa vad daca o vrea sa o ia ... ca trebe sa mai adaug niste antigel sa o pregatesc de iarna.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi_cretzu Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Salut! Fiind proaspat posesor de Aprilia Pegaso 650 si proaspat inregistrat pe acest forum am zis ca primul post sa fie aici, in 'coltul' posesorilor de A.P.650. Asa ca VA SALUT si sa ne auzim (si vedem) sanatosi! Acum ca m-am prezentat, o sa ma apuc de citit mai in detaliu cam ce e pe aici.... si ne mai auzim/vedem/citim.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Ai facut o alegere gresita . O sa intelegi mai incolo de ce zic asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi_cretzu Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Daca te referi la mine, de ce nu spui care e motivul?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorixu' Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Daca te referi la mine, de ce nu spui care e motivul?.... Eu cred ca omul se refera la motor,pentru ca e un motor foarte frumos,doar atunci cand il privesti!!! E,am glumit si eu.Bine ai venit!Si sa-l stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Orice motocicletă ai cumpăra ți se va părea că aia are cele mai scumpe piese sau se strică mai des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi_cretzu Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Pai deja ma uit dupa un bendix... dar asta e alta poveste.... Am citit pe aici ca e ceva normal.... Am ales A.P.650 pt. ca e cea mai accesibila motoreta pret/an fabricatie si in primul rand, ma simt bine pe ea. Acum ca a fost o alegere gresita o sa vad abia in primavara.... pana atunci e cea mai buna motoreta... ever!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Cand merge e cea mai frumoasa motocicleta, te duce nu ai probleme cu ea. Cand nu merge te iau toate durerile de cap si toti dracii incarcand sa o faci si mai ales sa gasesti piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Ca istorie e proiectată in colaborare cu BMW de unde au rezultat Pegaso Âşi F650. Ambele motoare sunt Rotax,diferențele sunt minime. Asamblarea s-a făcut de Piaggio pentru ambele. Să spui că F650 e mai bun sau că e BMW autentic mi se pare o prostie,pentru mine BMW e doar dacă are cardan. Pe mine nu m-a deranjat decât accesul greoi la bujie Âşi vibrația oglinzilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Salut, unde gasesc un cod pentru o pipa pentru fisa va rog . Mersi salut, am eu pipa noua, 10 euro parca am dat pe ea, am avut pegaso, stau in pantelimon, piata delfinului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorixu' Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Pai deja ma uit dupa un bendix... dar asta e alta poveste.... Am citit pe aici ca e ceva normal.... Am ales A.P.650 pt. ca e cea mai accesibila motoreta pret/an fabricatie si in primul rand, ma simt bine pe ea. Acum ca a fost o alegere gresita o sa vad abia in primavara.... pana atunci e cea mai buna motoreta... ever!! Vrei sa-mi spui si mie,cu cat ai cumparat-o si din ce an e motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 Salut! Fiind proaspat posesor de Aprilia Pegaso 650 si proaspat inregistrat pe acest forum am zis ca primul post sa fie aici, in 'coltul' posesorilor de A.P.650. Asa ca VA SALUT si sa ne auzim (si vedem) sanatosi! Acum ca m-am prezentat, o sa ma apuc de citit mai in detaliu cam ce e pe aici.... si ne mai auzim/vedem/citim.... Bine ai venit, nu te descuraja! Este o motocicleta ok. Eu am pegaso pe injectie si sunt multumit de ea. Diferentele dintre ea si F650 cred ca sunt in favoarea aprilia (am avut si F650 si stiu ce vorbesc). Problema cu bendix-ul este prezenta si la BMW. Poti ta iti iei rulmentul unisens de la reprezentanta BMW din Pipera si costa cam 80 de euro. Daca vrei sa il schimb tu ai nevoie de o unealta (presa) pe care o poti cumpara tot de la ei... Am motorul din 2009, deci 3 sezoane si cateva mii de km. Am avut o singura problema, cu pompa de apa (tot consumabil la rotax) si care se cumpara tot de la BMW si m-a costat 210 lei cu tot cu pinion(Nu era nevoie de el, insa am zis sa nu desfac de 2 ori motorul) si tot atunci am schimbat si termostatul ca mi se parea ca nu deschide si inchide progresiv... Toate bune, B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi_cretzu Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Vrei sa-mi spui si mie,cu cat ai cumparat-o si din ce an e motoru? Am neg. 1.000E pe ea si e din 1998... La banii astia nu am mari pretentii... Cum eu sunt la inceput de drum, am rugat un prieten (campion la neduro/ romania, sa-l vada...) cu ocazia asta a ajuns si pe la un mecanic care mi-a spus ca singura problema e la bendix, care momentan merge mai greu, insa nu vreau sa 'trag' de el pana crapa de tot... @ Bronto - Bine v-am gasit! da, stiu de motor, cum a spus si colegul mai sus. Parerea mea e ca mai cumperi si firma(BMW)... cand nu stiam ce sa-mi iau, mi-a atras atentia Pegaso si F650. Dupa o scurta documentatie, vazand ca e acelasi motor la ambele motociclete, dar preturi diferite, am decis! Eu vreau un motor bun si frane bune... restul se face.... Iar referitor la bendix , asa 'ieftin' e??? l-am gasit aici pe forum la 140E... uite chiar maine ma duc acolo sa-l iau daca zici ca costa atat... PS: se pare ca si pe aici se umbla cu asa ceva... eu vin de pe un forum auto unde unele piese SH erau mai scumpe ca in magazin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 (editat) Iar referitor la bendix , asa 'ieftin' e??? l-am gasit aici pe forum la 140E... La ce te referi cand zici bendix? chestia asta de aici? http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/index.php?main_page=product_info&products_id=9457 A, apropo, eu tot cu ea desfacuta stau de ceva vreme, nu am timp nici sa ma duc la buda Am scurtat arculetul ala, dar pana la urma, am zis ca daca tot stau cu ea desfacuta si nu am timp de ea, oricum bilele care mi se pareau intacte, de fapt sunt un pic uzate pe partea care prinde roata dintata, asa ca nu mai imi bat capul, piesa noua, dau banutii si poate stau si eu linistit Apropo, vreun site unde pot da si eu o comanda dupa sarbatori si sa imi vina acasa/posta stiti? Sau sa incerc la cei din linkul pus? PS: Sa stapanesti sanatos bicicleta domnu'! Editat Decembrie 9, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.