remu1 Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) @kreator : - daca nu porneste imediat motorul nu da ca disperatul la demaror . Asa se distruge rulmentul de pornire si se descarca bateria - dai imediat jos bujia si verifici daca da scanteie buna sau daca fura scanteie ( asta vara am patit in Italia acest lucru . Seara a mers perfect iar dimineata cand sa plec nu a vrut sa porneasca . Am incercat de 2 ori si daca am vazut ca nu vrea am lasat- o in pace si am dat jos bujia , care nu avea mai mult de 2 luni de utilizare . Cand am verificat scanteia , bujia o dadea aiurea , o fura cum se zice . Am inlocuit-o si motorul a pornit imediat . Daca dadeam in disperare la demaror ramaneam acolo , trebuia sa chem un mecanic sau sa o duc la atelier si cheltuiam multi bani degeaba ) - am remarcat ca bujiile NGK nu mai sunt de calitate buna , noi fiind pot sa fure scanteie Editat Octombrie 3, 2012 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Voi verifica si bujia azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Vesti bune A incercat tata sa porneasca aprilica... a tras socul 3/4 a dat la automat. si a pornit "la sfert". Astept sa vad maine dimineatza cum se comporta. Multumesc de informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Vesti bune! azi dimineatza am incercat cele de mai sus. 1. Am tras socul la 1/2 -> a pornit la sfert, a stat 2 secunde si a murit pentru ca turatia era pe la 1500\ 2. Am mai incercat o data dar a facut la fel. 3. am tras socul la 3/4 -> a pornit si pornit a ramas Multumesc pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 ma gandeam la intrerupatorul hidraulic pentru frana spate... nu merge cu ce il pot inloicuii? am citit pe undeva ca ar merge unul de dacie... dar stiu ca ala de dacie e mecanic... nu hidraulic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Nu e greu de inlocuit, trebuie doar facut un suport ca sa il tina pe pozitie si un arculet ceva mai tare, cum au alte moto, care sa se agate de pedala si sa activeze intrerupatorul cand apesi frana. Eventual chiar si din sarma groasa ar merge, agatat de...suportul scaritei spate cred? (nu mai tin minte exact cum arata zona unde e pompa, cu firele de la intrerupator) PS: cauta pe google, am impresia ca si la F650 era chestia asta si vazusem undeva o poza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Intrerupatorul e in pompa de frana spate si functioneaza pe baza de presiune,din cate stiu eu.Si la mine face figuri,dar daca apas frana mai energic,merge. Exact, dar tot auzeam (inclusiv de la fostul proprietar al pegaso-ului care l-am avut) ca cedeaza usor. Si la F650 la fel... si deasta m-am interesat si eu sa vad o solutie mai simpla sau mai ...ieftina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Nu mai reusesc sa gasesc acum...am tot cautat, dar nu dau peste nimic. Oricum, era simpla treaba. Dar si mai simpla (fara improvizatie) e treaba cu piesa originala, care arata asa: POZA Am tot auzit ca merge si de pe rs50, insa NU am testat, e doar o banuiala, care o confirma dealerul Aprilia, dupa codul piesei. PS: mi se pare mie, sau stopul spate de ducati monster seamana cu cel de aprilia? Poza aici. Editat Octombrie 4, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Super. Ms de info. Voi incerca intai cu cel de dacia si dc nu imi convine il voi schimba in primavara cu unul oem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Din propria experienta iti zic ca nu merita sa te chinui cu improvizatii. PS: eu l-am cumparat de aici. Cel OEM mi s-a parut prea scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Cine-mi doneaza un lant de distributie ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Stiu sigur ca se potriveste la orice Pegaso 92- 96. Pompa de frana e fix aceeasi. Se potriveste si la BMW F650 (pana in 2000 parca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gringo Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Am si eu o nedumerire: s-a fabricat in 2003 si pegaso pe carburator si pe injectie? Ca din ce am vazut pe net asa ar reiesi dar poate stie cineva din experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Am ceva probleme cu Pegaso meu din 93. Nu trage bine, ca si cum s-ar infunda carburatorul. Le-am desfacut si sunt curate, nici vorba de mizerie in ele. Stiti un manual despre carburatoare, cum se regleaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 In manul zice asa: Verifica nivelul in pahar. Ar trb sa fie 14.6mm. Cuiul de dozaj are 5 pozitii. Clema ar trebuii sa fie pe pozitia 3 de mijloc.(astea te ajuta peste 3000 de ture) Suruburile pt reglarea amestecului de aer zice cartea sa fie desfacute doar 2 ture. (Te ajuta pana in 3000de ture). Eu merg pe pozitia 5 cea mai de sus la cuiele de dozaj si 3.5 ture la suruburile se aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Merci de hint-uri. Din ce vad pe bujie am amestecul prea bogat. Sunt curios cum trebuie modificate cuiul de dozaj, surubul de amestec si nivelul pentru a scadea cantitatea de benzina. PS Cum se verifica nivelul din pahar? PPS Consumul meu e 8l in oras si 6.5l pe autostrada(140-160 constant). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Este un consum normal pentru felul in care mergi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Pt a scadea cantitatea de benzina ridici siguranta cuiului de dozaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whisperx.22 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 buna, si bine v-am gasit proaspat posesor de vechitura. aprilia pegaso 600 din 1991. am luat-o la bani putini stricata dar inmatriculata problemele nu au fost grave. - conul ambielajului de pe partea volantei de aprindere varza, lipsa pana, filet distrus - rulmentii ambielaj gata - curea distributie gata - simeringurile gata - dupa reconditionare consum imens undeva la 15% mare lucru nu mai am de facut trebuie sa montez carenele, sa cumpar un cauciuc spate, sa fac un suport de baterie pentru ca bateria ce o am este mai mare. dupa toate astea sant multumit de achizitie. sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 buna, si bine v-am gasit proaspat posesor de vechitura. aprilia pegaso 600 din 1991. am luat-o la bani putini stricata dar inmatriculata Vechitura aia are un super motor (bineinteles daca e ingrijit cum trebuie). In SUA motocicletele enduro ATK au fost echipate cu acest grup de forta cu mare succes . Sa fie cu noroc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Ce ai rezolvat pana la urma? Astept sa ajunga mine lantul si sa il montez. Te tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Ok,astept "za neus"!Suna-ma daca ai vreo problema. A ajuns lantzul. Mi-e lene sa il pun..... Poate o sa imi fac curaj saptamana asta sa misc un surub, doua, trei .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 azi am fost piatra neamt-cluj de dimineata de la ora 5. pot spune ca manerele incalzite m-ar fi ajutat cu mult, acuma. avand si handguardurile sparte, nici mana in pronatie nu mi-a fost protejata. am ales sa o iau asa( poza de jos ), ceea ce nu a fost foarte intelept, pentru ca raul bistrita e pe o portiune foarte mare de drum = ceata si frig nebunesc. de altfel a fost si prima oara cand am avut gheata pe tot corpul, iar casca nu m-a ajutat cu mult(shark s800 folosit cu viziera care se abureste si a si inghetat, mai rau decat MTR-ul pe care il aveam initial) all in all, a fost foarte misto, privelistea a fost geniala si mersul lejer. nasol a fost numai cand am intrat in trafic in cluj. am ramas si fara oglinda stanga acuma, s-ar rupt din sudura(ca si cealalta pe care o aveam). deci acuma imi ramane sa caut oglinzi. sper sa gasesc pe maine. pot zice ca imi place enorm cum trage(desi auzeam niste troncaneli, habar nu am de unde) si cat de confortabila a putut fi(doar mi-au obosit muschii spatelui de la cat am aplecat-o pe curbe). astept cu nerabdare sezonul calduros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Mare curaj. Ieri dimineata era gheata la Cluj. Am facut si eu Bistrita-Cluj la 0 grade si toata valea Somesului era plina de ceata. De curios, cate ceaiuri ai baut pe drum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 un singur ceai in vatra dornei pe care nici nu l-am baut, doar l-am tinut in mana cat sa nu ma mai doara degetele atat de tare... numai ca-mi dau seama ca nu e foarte ok experienta asta IN TIMP(reumatism sau mai stiu eu ce), insa trebuia sa ajung la cursuri ma gandesc sa o scot si azi la o tura prin faget cu un preten cu transalp, numai ca lipsa oglinzilor nu-mi da siguranta deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.