Banzay Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 http://autos2.bluesock.com/ebay/scb//ebay_images/large/11774.jpg uite aici. Cam 3/4 din cursa parca era daca tin eu bine minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Avand 2 carburatoare,nu unul,nu prea e indicat sa accelerezi odata la rece(fara motorul pornit!),caci risti sa-l ineci!Eu asta am patit,si asa tragand acceleratia la rece si tragand socul pana la capat.S-a (cuvant urat) bujia cu benzina si pa pornire! Uite ca la asta nu m-am gandit. Totusi eu nu l-am inecat niciodata, probabil din cauza ca nu trageam socul la max. Mai intelesesem o chestie (de la cei cu Africa Twin cred): Dai manetuta de soc la mai mult de 3/4 din cursa, aproape de finalul cursei. Dupa care cu o mana stai pe ea, cu o mana pe butonul de pornire. Invarti motorul si dai de soc in jos (il inchizi adica) si vezi unde o ia din loc imediat. Si ala ar fi punctul de pornire intotdeauna. Am incercat-o si cu un prieten si a mers faza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 http://autos2.blueso...large/11774.jpg uite aici. Cam 3/4 din cursa parca era daca tin eu bine minte. ok. Voi incerca. sper sa mearga. Si totusi daca nu merge? ce ii fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Ms. Asa voi face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) @kreator : - daca nu porneste imediat motorul nu da ca disperatul la demaror . Asa se distruge rulmentul de pornire si se descarca bateria - dai imediat jos bujia si verifici daca da scanteie buna sau daca fura scanteie ( asta vara am patit in Italia acest lucru . Seara a mers perfect iar dimineata cand sa plec nu a vrut sa porneasca . Am incercat de 2 ori si daca am vazut ca nu vrea am lasat- o in pace si am dat jos bujia , care nu avea mai mult de 2 luni de utilizare . Cand am verificat scanteia , bujia o dadea aiurea , o fura cum se zice . Am inlocuit-o si motorul a pornit imediat . Daca dadeam in disperare la demaror ramaneam acolo , trebuia sa chem un mecanic sau sa o duc la atelier si cheltuiam multi bani degeaba ) - am remarcat ca bujiile NGK nu mai sunt de calitate buna , noi fiind pot sa fure scanteie Editat Octombrie 3, 2012 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Voi verifica si bujia azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Vesti bune A incercat tata sa porneasca aprilica... a tras socul 3/4 a dat la automat. si a pornit "la sfert". Astept sa vad maine dimineatza cum se comporta. Multumesc de informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Vesti bune! azi dimineatza am incercat cele de mai sus. 1. Am tras socul la 1/2 -> a pornit la sfert, a stat 2 secunde si a murit pentru ca turatia era pe la 1500\ 2. Am mai incercat o data dar a facut la fel. 3. am tras socul la 3/4 -> a pornit si pornit a ramas Multumesc pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 ma gandeam la intrerupatorul hidraulic pentru frana spate... nu merge cu ce il pot inloicuii? am citit pe undeva ca ar merge unul de dacie... dar stiu ca ala de dacie e mecanic... nu hidraulic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Nu e greu de inlocuit, trebuie doar facut un suport ca sa il tina pe pozitie si un arculet ceva mai tare, cum au alte moto, care sa se agate de pedala si sa activeze intrerupatorul cand apesi frana. Eventual chiar si din sarma groasa ar merge, agatat de...suportul scaritei spate cred? (nu mai tin minte exact cum arata zona unde e pompa, cu firele de la intrerupator) PS: cauta pe google, am impresia ca si la F650 era chestia asta si vazusem undeva o poza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Intrerupatorul e in pompa de frana spate si functioneaza pe baza de presiune,din cate stiu eu.Si la mine face figuri,dar daca apas frana mai energic,merge. Exact, dar tot auzeam (inclusiv de la fostul proprietar al pegaso-ului care l-am avut) ca cedeaza usor. Si la F650 la fel... si deasta m-am interesat si eu sa vad o solutie mai simpla sau mai ...ieftina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Nu mai reusesc sa gasesc acum...am tot cautat, dar nu dau peste nimic. Oricum, era simpla treaba. Dar si mai simpla (fara improvizatie) e treaba cu piesa originala, care arata asa: POZA Am tot auzit ca merge si de pe rs50, insa NU am testat, e doar o banuiala, care o confirma dealerul Aprilia, dupa codul piesei. PS: mi se pare mie, sau stopul spate de ducati monster seamana cu cel de aprilia? Poza aici. Editat Octombrie 4, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Super. Ms de info. Voi incerca intai cu cel de dacia si dc nu imi convine il voi schimba in primavara cu unul oem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Din propria experienta iti zic ca nu merita sa te chinui cu improvizatii. PS: eu l-am cumparat de aici. Cel OEM mi s-a parut prea scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Cine-mi doneaza un lant de distributie ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Stiu sigur ca se potriveste la orice Pegaso 92- 96. Pompa de frana e fix aceeasi. Se potriveste si la BMW F650 (pana in 2000 parca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gringo Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Am si eu o nedumerire: s-a fabricat in 2003 si pegaso pe carburator si pe injectie? Ca din ce am vazut pe net asa ar reiesi dar poate stie cineva din experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Am ceva probleme cu Pegaso meu din 93. Nu trage bine, ca si cum s-ar infunda carburatorul. Le-am desfacut si sunt curate, nici vorba de mizerie in ele. Stiti un manual despre carburatoare, cum se regleaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 In manul zice asa: Verifica nivelul in pahar. Ar trb sa fie 14.6mm. Cuiul de dozaj are 5 pozitii. Clema ar trebuii sa fie pe pozitia 3 de mijloc.(astea te ajuta peste 3000 de ture) Suruburile pt reglarea amestecului de aer zice cartea sa fie desfacute doar 2 ture. (Te ajuta pana in 3000de ture). Eu merg pe pozitia 5 cea mai de sus la cuiele de dozaj si 3.5 ture la suruburile se aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Merci de hint-uri. Din ce vad pe bujie am amestecul prea bogat. Sunt curios cum trebuie modificate cuiul de dozaj, surubul de amestec si nivelul pentru a scadea cantitatea de benzina. PS Cum se verifica nivelul din pahar? PPS Consumul meu e 8l in oras si 6.5l pe autostrada(140-160 constant). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Este un consum normal pentru felul in care mergi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Pt a scadea cantitatea de benzina ridici siguranta cuiului de dozaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whisperx.22 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 buna, si bine v-am gasit proaspat posesor de vechitura. aprilia pegaso 600 din 1991. am luat-o la bani putini stricata dar inmatriculata problemele nu au fost grave. - conul ambielajului de pe partea volantei de aprindere varza, lipsa pana, filet distrus - rulmentii ambielaj gata - curea distributie gata - simeringurile gata - dupa reconditionare consum imens undeva la 15% mare lucru nu mai am de facut trebuie sa montez carenele, sa cumpar un cauciuc spate, sa fac un suport de baterie pentru ca bateria ce o am este mai mare. dupa toate astea sant multumit de achizitie. sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 buna, si bine v-am gasit proaspat posesor de vechitura. aprilia pegaso 600 din 1991. am luat-o la bani putini stricata dar inmatriculata Vechitura aia are un super motor (bineinteles daca e ingrijit cum trebuie). In SUA motocicletele enduro ATK au fost echipate cu acest grup de forta cu mare succes . Sa fie cu noroc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Ce ai rezolvat pana la urma? Astept sa ajunga mine lantul si sa il montez. Te tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.