motan Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Ok,astept "za neus"!Suna-ma daca ai vreo problema. A ajuns lantzul. Mi-e lene sa il pun..... Poate o sa imi fac curaj saptamana asta sa misc un surub, doua, trei .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 azi am fost piatra neamt-cluj de dimineata de la ora 5. pot spune ca manerele incalzite m-ar fi ajutat cu mult, acuma. avand si handguardurile sparte, nici mana in pronatie nu mi-a fost protejata. am ales sa o iau asa( poza de jos ), ceea ce nu a fost foarte intelept, pentru ca raul bistrita e pe o portiune foarte mare de drum = ceata si frig nebunesc. de altfel a fost si prima oara cand am avut gheata pe tot corpul, iar casca nu m-a ajutat cu mult(shark s800 folosit cu viziera care se abureste si a si inghetat, mai rau decat MTR-ul pe care il aveam initial) all in all, a fost foarte misto, privelistea a fost geniala si mersul lejer. nasol a fost numai cand am intrat in trafic in cluj. am ramas si fara oglinda stanga acuma, s-ar rupt din sudura(ca si cealalta pe care o aveam). deci acuma imi ramane sa caut oglinzi. sper sa gasesc pe maine. pot zice ca imi place enorm cum trage(desi auzeam niste troncaneli, habar nu am de unde) si cat de confortabila a putut fi(doar mi-au obosit muschii spatelui de la cat am aplecat-o pe curbe). astept cu nerabdare sezonul calduros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Mare curaj. Ieri dimineata era gheata la Cluj. Am facut si eu Bistrita-Cluj la 0 grade si toata valea Somesului era plina de ceata. De curios, cate ceaiuri ai baut pe drum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 un singur ceai in vatra dornei pe care nici nu l-am baut, doar l-am tinut in mana cat sa nu ma mai doara degetele atat de tare... numai ca-mi dau seama ca nu e foarte ok experienta asta IN TIMP(reumatism sau mai stiu eu ce), insa trebuia sa ajung la cursuri ma gandesc sa o scot si azi la o tura prin faget cu un preten cu transalp, numai ca lipsa oglinzilor nu-mi da siguranta deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Uat da fac? Ce-a patit forumul asta? New look ? Ce fac baietii ? Va mai dati cu motorul ? Mai merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 (editat) Nu v-ati pus inca manere incalzite ? Si eu ma dau prin jurul casei , pe mine ma strange benzina . Editat Octombrie 12, 2012 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Tin minte ca avea cineva 2 membrane noi de carburator dar nu mai gasesc nicium pe forum. Daca citeste mesajul sa stie ca sunt interesat Am gasit. Sa vad daca rezolv cu membrana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Am gasit colegul care vindea: adi_radu aici: /index.php?/topic/80133-posesori-de-aprilia-pegaso-650uniti-va/page__st__3660&do=findComment&comment=3132987 Am vazut ca au si la www.oemmotorparts.com dar nu merita sa fac comanda numai pentru una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Dupa o pauza de 1 saptamana aprilica mea si-a facut de cap. 1 zi. Am reusit sa o pornesc cu o carpa imbibata in benzina pusa la air intake. 2 zi. Singura metoda care a facut.o sa porneasca a fost sa ii dau curent de la masina. (Socul tras 3/4 din cursa totala) Acest lucru se intampla doar dimineata la prima pornire, urmatoarele sunt la "sfert". Mentionez ca setarile carburatorului sunt: Cuiul de dozaj are clema pusa la nivelul 5(cel mai de sus) Suruburile de la reglajul aerului sunt deschise 3 ture. Ce ii pot face sa o ajut cu pornirea? Cu stima, Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Daca stii ca nu vei porni motorul mai multe zile, trece robinetul de benzina pe off si lasa-l sa mearga pana se consuma benzina din carburatoare (cateva minute dureaza). Cand il ponesti din nou, dai drumul la benzina, lasi sa se umple carburile , tragi socul la maxim sau la 3/4 (dupa cum e invatat motorul) si va porni imediat. In felul asta pot sa pornesc motorul meu si daca scade temperatura sub zero grade. Orice alta combinatie doar din soc... nu pleaca decat dupa multa munca de convingere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Bujii, pipe, lichid in baterie, alimentarea, amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Bine ca ai gasit.Le-ai luat pana la urma pe amandoua? Am trimis PM dar n-am primit inca raspuns. Eu am nevoie doar de o membrana, eventual caut pe altundeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Aseara am fost la o plimbare de vreo 50 de km cu ea... azi dimineatza la prima cheie a pornit dar nu a stat decat vreo 10 secunde, dupa inca 2 incercari a pornit si a stat la 2000 de ture cu socul tras fara probleme... dar nu a fost la fel de frig peste noapte. Sa vad cum se prezinte zilele urmatoare. Ce ma enerveaza pe mine este ca in orice alta situatie porneste la sfert ma duc acum sa o pornesc si fac si un filmuletz) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Daca te ajuta cu ceva si mie imi porneste mai greu pe vreme rece. Defapt si vara porneste numai cu socul tras de tot. Vara imediat duc socul la 1/4, iarna las 30 sec sa se incalzeasca. Amestecul e la 3.5 iar cuiul la 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) @ftraian: Ce consum ai cu cuiul la 3? si filmuletzul care l-am promis: http://youtu.be/AvDyygZZnag dupa cum ziceam... porneste usor... si chiar si cu motorul rece si turatia in jur de 1100 motorul sta la relanti... Editat Octombrie 17, 2012 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 In oras 8l sau peste. Inafara 6l la 150km/h constant(autostrada)/ La viteze mai mici, pe DN tot 6l am scos minim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) ok similar cu mine cu toate ca eu am cuiul la nivelul 5... in fine... cred ca il pun la 3 si vedem ce o fi. Editat Octombrie 17, 2012 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 LE: Am uitat sa zic ca am amestecul cam bogat. Am detonari in toba pe frana de motor si bujia se innegreste. Plus una dintre membrane a fost prinsa partea extensibilsa sub capac(asa a venit de la nemti :-( ). Nu e gaurita doar ca are cursa mai scazuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 legat de rateuri poti sa verifici rezistenta de deasupra bateriei care daca este de 4.7 kohm sigur pocneste. O poti inlocuii cu una de 10 kohm si ai sa vezi o imbunatatire drastica. Testat de mine. (in carte sunt date ambele posibilitati, cea de 4.7 este folosita pentru a trece itp-ul in Italia )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 ieri am ridicat relantiul la 1500 si ca urmare azI dimineatza a pornit mult mai usor. o tin sub observatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 (editat) Ar fi frumos niste suruburi dinastea sa reglam mai usor amestecul: http://www.motorcycl...&WT.MC_ID=10010 Stie cineva un strungar priceput sa faca asa ceva? Cumpar 2 daca-s la un pret ok. @cristianstrt: nu stiu al cui e Editat Octombrie 18, 2012 de ftraian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Aveam relantiul la 1300, nu a facut absolut nici o figura pana sa dea frigul, indiferent de consumatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 asa simt si eu. o tin sub observatie zilele urmatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 si manualul da 1400 - 1500 rpm. recomand 1500 chiar si putin peste. nu consumati mai multa benzina in plus daca mariti 100 rpm, dar motorul va intra mai repede in regim si nu se va opri. chiar daca fac aproximativ 1000 km pe an, se intampla sa circul si in decembrie cu motorul daca este uscat pe jos. nu am avut probleme cu pornirea la frig daca pornesc motorul de pe o zi pe alta. daca insa stiu ca va sta cel putin o zi nepornit, inchid robinetul de benzina si il las sa mearga pana se opreste (pana consuma din benzina din carburatoare). La urmatoarea pornire, doar deschid robinetul si la prima apasare de buton pleaca. (daca e frig rau si umezeala pleaca la a doua) Daca insa nu inchid robinetul... e multa munca. daca pleaca pe la al 5 - 10-lea buton... si ala in lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Azi am mutat siguranta pe pozitia a 5-a si am observat ca motorul merge mai rotund, iar in frana de motor nu mai bubuie asa rau. Ca fapt divers, am calculat consumul pe ultimii 1000km si a iesit 6,7%, mers mixt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.