kr3at0r Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Salut din nou.. Azi evident dupa ce am laudat-o ieri ca a pornit usor... nu a vrut sa plece nici de-a naibii. peste noapte voi incerca metoda lui Mony(ii opresc benzina de la robinet si o las sa mearga pana moare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Aia inseamna ca se vor goli carburatoarele. NU cred ca vor fi prea fericite garniturile de cauciuc daca raman fara lubrifiant (benzina). Dar si banii tai trebuie sa circule, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 ok... atunci altceva ce pot sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 verifica cele enumarate de mine mai sus. Nu numai benzina ia parte la pornire. Si partea electrica e importanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 ok. sambata ma voi ocupa si de restu. Ce anume trebuie sa verific la bujie, pipa? Daca imi lipseste lichid la baterie cu ce completez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Daca nu ti-a curs acidul din baterie, completezi doar cu apa distilata sau demineralizata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 nu am vazut nimic curs la baterie dimineatza cand i-am dat curent... voi verifica atent sambata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 si neaparat pus acumulatorul pe redresor moto (nu auto) cu curent mic de incarcare 1A maxim 1,5A. Il tii la incarcat minim 4 ore (recomand vreo 6 ore). dupa aia il montezi pe motocicleta. Daca acumulatorul e vechi... poti doar sa ii pui apa distilata, curent de la masina... si pornesti mobra. Daca insa este nou sau este bun... fa cum ti-am spus. Eu am acumulatorul de 5 sezoane... si se comporta ca unul nou. ma si mir ca a tinut atat de bine dar nici nu l-am "torturat" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Acumulatorul este cumparat si pus pe moto in mai... O sa ii verific lichidul si sa vad cum e... Si sa vad cum scot bujia ca nu am cheie pt ea... La pipa ce trebuie sa verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 la pipa nu ai nimic de verificat. doar sa simti ca intra cum trebuie pe bujie si ca intampina o mica rezistenta cand intra (sa simti ca face si contact electric cu bujia). HMH ... mi se pare cunoscut numarul. Nu cumva ai drum din cand in cand prin zona Iancului - Mosilor sau spre Chitila... ca am retinut combinatia numarului tau. Daca poti, fa rost de un redresor moto. Daca nu gasesti, da-mi un PM cu numarul de tel si te sun eu poate reusesc sa te ajut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 stie cineva cam cat si unde pot gasi o maneta de ambreiaj pentru un pegaso cube? mi s-a rupt ieri si o sa trebuiasca sa o inlocuiesc pe sezonul viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 bujia să aibă o culoare normală. Găseşti pe net clarificarea culorilor şi ce înseamnă fiecare nuanţa. La pipă, o scoţi pui contactul şi dai la automat. Trebuie să vezi scânteie în pipă. Fă chestia asta seara, să vezi mai bine. La baterie, să fie la nivel şi dacă nu, completezi cum ţi-a spus colegul. rahat de forum cu diacritice cu tot. Nici eu nu inteleg ce e scris. Imi pare rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 Salut, revin cu noutati. Ieri am dat jos bateria si intradevar ii lipea lichid.... Cam 1.5 cm sub nivelul minim. Am completat cu apa demineralizata pana aproape de maxim.(in primavara sa caut baterie pe gel?) Am dat jos pipa si am gasit ca avea oxid xum se face la +-ul bateriei. Am curat-o. Bujia am desfacut-o si nu am descoperit nimic deosebit. Interiorul avea o culoare maro cafenie iar distanta la electrod era ca in manual 0.6-0.7 masurat cu lera. Am iesit aseara la plimbare cu ea si mi-au degerat toate cele dar vreau sa zic ca se simte o diferenta la mersul motocicletei in bine (confirmat si de pasagera). @moni am avut in ultimele luni okazional drum spre chitila. Dar drumurile mele zilnici sunt spre pipera P.s. De unde pot sa cumpar o cheie pt bujie de 18? Mi-am mancat ficatii cu o tubulara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 Ms de info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 In afara de @kreator a mai descoperit cineva rezistenta de 4,7 kohmi de deasupra bateriei ? Eu nu am reusit . O fi montata numai la unele serii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 (editat) @remu1: la mine rezistenta e de 10 kohmi, sub sigurante. Editat Octombrie 22, 2012 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 mersi mult, cristi! deocamdata o duc asa, cu ea de ciot, dar dupa ce nu o mai plimb, vreau sa o fac buna si frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 @remu1: la mine rezistenta e de 10 kohmi, sub sigurante. @ValyO sub suportul de sigurante la mine nu este nimic . M-am uitat si la celelalte fire si nu vad acel rezistor de 4,7 kohm. In ce se afla bagat el ? E vreo cupla diferita ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Uite cum arata si unde ar trebui sa fie. E usor sa-l scapi cu privirea, mai ales ca in zona aia se poate pune ceva praf si mai sunt si firele de la sigurante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Da , si la mine e ca la @cristisrtrt , 2 sigurante albastre de 15A active si una lateral de rezerva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 (editat) Am cercetat putin si se pare ca rezistenta s-a montat de la generatia '96 in sus. "As far as I know, and I've read up on this, Aprilia started to fiddle with the ignition timing via this resistor-plug, colormarking them black or white, BUT only from the MX model onwards (~1996+). The one that still looked like the GA 95 (Mk 2) which was "transitory" (different suspension, 40 mm forks insted of 41 from the GA 94-) but had different mods to comply with exhaust regulations (noise, gases) which led to less power because of that (29kw in the MX instead of 35kw on the earlier GA models). They narrowed the intake and the exhaust pipes, changed the carb settings and invented the RESISTOR-PLUG - mainly to adapt the bike to the different regulations in Europe which at that time wasn't as homogenous as it is now." Sursa aici http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?205898-Cure-the-backfire-%28Pegaso-2001-%29 Editat Octombrie 22, 2012 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Baieti, caut si eu tobe pt Aprilia Pegaso 650 96. Duminica am pierdut o toba, la enduro . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) Azi la 7 grade aprilica mea a reusit sa porneasca relativ usor... dupa cum urmeaza: - Primul start: a pornit usor,a urcat turatia pana pe la vreo 1400 si a murit dupa 3 secunde, - Al 2-lea start: a pornit usor, a urcat turatia pana pe la vreo 1600 si a murit dupa vreo 7..8 secunde - Al 3-lea start: la fel ca la al 2-lea - Al 4-lea start: a pornit... a urcat la 2000 de ture... a ramas pornita Dupa cum am zis in ultimul meu post... am verificat bujie, fisa, baterie. Am curatat fisa, am completat lichidul in baterie si am plecat la o tura de vreo 50 km cu ea... toate bune si frumoase Sincer... eu as vrea sa porneasca din prima... nu imi place sa ma rog de ea... Am gasit urmatoarea baterie... http://www.wemoto.ro...ed_high_torque/ O bujie iridium de genul: http://www.wemoto.ro/bikes/aprilia/pegaso_650/98-99/picture/spark_plug_ngk_iridium/ ar ajuta? Ce parere aveti? Editat Octombrie 23, 2012 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Am tras socul azi a invartit de vreo 1...2 ori pana a pornit. Iar in timpul zilei nu apuca sa invarta mai mult de o data si porneste. 135x80x161 e dimensiunea bateriei din linkul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 La filtrul de aer nu m-am uitat... Voi verifica... Tot ce tre sa ii fac este sa il scutur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.