blackangel996 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Eu sunt pentru! Poate ne strangem cativa si facem o drumetie Poate gasim o intrunire moto organizata, pe undeva prin tara acceptabila pentru orice pegasist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 da..... eu mai stau oleaca pe tusa . Am impresia ca D-nul Aripi m-a uitat cu amortizorul ala . Nu are nimeni de vanzare asa ceva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 eu nu inteleg la pegaso cube de ce s-au gandit sa ascunda bujia aia. acum am cheia, dar nu prea ajung la ea inca nu vreau sa scot rezervorul, asa ca ma mai chinui putin acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AVX7 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Buna seara si bine v-am gasit. V-ar putea interesa semnalizari albe pentru Aprilia Pegaso 650 (doar plasticul) ? Incerc sa adaug o imagine indicativa, ce nu imi apartine (gasita pe net). Inca nu am imagini proprii, dar o sa pun cand e totul gata. Stima. Cosmin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 arata bine pe ea, fiind argintie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Salut mai cristi, ne dam cu motorul nou nout? hai pe la atelier cind ai un pic de timp sa-l udam si sai facem festania ca asa-i misto. sa nu uti berea ca de baut o bem noi... hai sa traesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 am ajuns intr-un final la bujie, DAR nu s-a desfacut, oricat am incercat. cu bateria incarcata de azi-noapte, am pus mana la gura airbox-ului si a pornic, ca prin minune. imi cam dadea basini, dar pana la urma a mers acum probabil pornesc cu ea sa-mi umflu rotile undeva. am facut primii mei 20 de km din noul sezon roata spate era dezumflata rau, undeva la 0.8 bar, am ridicat-o la 2 cum scrie in cartea tehnica si 1.9 pe fata(care era pe la 1). m-au prins si ceva stropi, dar a fost destul de calduros, cam ca in octombrie. din pacate, maine imi expira asigurarea si in curand plec pana la bucuresti, deci nu o pot calari o vreme. urmeaza sa vad unde o parchez maine, pana revin si ii schimb si asigurarea. a mers ca la inceput, ba chiar am mers mai bine, pentru ca am ambreiajul mai moale acum(si nu am "posibilitatea", ca incepator, sa mi-o omor iar la stop. I Pegaso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 eu nu inteleg la pegaso cube de ce s-au gandit sa ascunda bujia aia. acum am cheia, dar nu prea ajung la ea inca nu vreau sa scot rezervorul, asa ca ma mai chinui putin acuma Nu trebuie sa il dai jos. Slabesti surubul de la rezervor si il ridici in sus. Aha am vazut ca ai reusit. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Oare se potriveste amortizorul spate de la un F650 pe pegaso ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1954 Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Baieti am si eu o intrebare, daca sunteti ambili, vreau sa stiu cum reglez aerul la Aprilia pegaso din 97, deoarece la relanti am doar 1100 rot/min? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Oare se potriveste amortizorul spate de la un F650 pe pegaso ? Da. Am eu un amortizor de Pegaso dar nu stiu in ce stare e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Buna seara si bine v-am gasit. V-ar putea interesa semnalizari albe pentru Aprilia Pegaso 650 (doar plasticul) ? Incerc sa adaug o imagine indicativa, ce nu imi apartine (gasita pe net). Inca nu am imagini proprii, dar o sa pun cand e totul gata. Stima. Cosmin. am eu nevoie....un nr de contact ceva??!! Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manasilviu Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Salut, mi-am scos si eu Moto din garaj (Pegaso ML '98) pentru prima data in acest an si dupa un chin teribil sa o pornesc - singura posibilitate a fost sa ii stropesc benzina cu o seringa direct in carburator (scotand filtrul de aer afara si bagand acolo mana cu o siringa normala cu ac) - am reusit sa fac prima tura. Am observat ceva foarte aiurea, cam cum spunea Pegaso 98 aici: /index.php?/topic/80133-posesori-de-aprilia-pegaso-650uniti-va/page-105 La ~2000 rotatii moto merge f bine, la valoarea normala ~ 1500, merge cateva secunde, cam pana intr-un minut dupa care moare cu un sunet infundat. Ma gandeam sa ma jos si eu cu reglarea aerului, presupunand ca ar putea fi amestecul prea sarac insa doresc sa va intreb, trebuie sa desfac tot motorul ca sa ajung la acele suruburi sau exista o solutie mai simpla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 @manasilviu Mergi cu motorul pana consumi toata benzina. Pune alta proaspata si vezi daca iti mai merge prost motorul. Ar trebui sa mearga bine. Abia dupa ce primeste benzina proaspata, daca nu merge corect, cauta solutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manasilviu Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 @manasilviu Mergi cu motorul pana consumi toata benzina. Pune alta proaspata si vezi daca iti mai merge prost motorul. Ar trebui sa mearga bine. Abia dupa ce primeste benzina proaspata, daca nu merge corect, cauta solutii. ok, mersi. Voi incerca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Salut! am o aprilia pegaso 650 din 2002 si am o problema electrica ce imi cam da batai de cap....personal nu ma pricep deloc la partea electrica deci am nevoie de ajutorul vostru cu ceva sfaturi. Problema ar fi ca raman fara baterie in timp ce merg cu ea...nu se opreste in mers dar daca rulez aprox o ora, ma opresc apoi incerc sa o pornesc nu mai am baterie...din cate am intele releul incarca normal (verificat la un mecanic). am obs k daca aprind far sau alti consumatori in timp ce merg, imi slabeste intensitatea celorlalte beculete indicatoare( N , etc). Stie cineva care ar putea fi cauza?? Multumesc anticipat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manasilviu Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 @ El Zorab Salut, am patit si eu odata asa ceva. Am schimbat puntea de diode si a fost totul ca inainte. Puntea de diode este chestia aceea ca un cooler de CPU pe care o poti observa sub sa, langa sigurante. Sfatul meu: incearca cu una imprumutata, vezi daca se remediaza situatia. La mine simptomele erau urmatoare: in timp ce mergeam, lumina farului si a bordului paleau tot mai tare iar motorul mai murea uneori in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 @ El Zorab Salut, am patit si eu odata asa ceva. Am schimbat puntea de diode si a fost totul ca inainte. Puntea de diode este chestia aceea ca un cooler de CPU pe care o poti observa sub sa, langa sigurante. Sfatul meu: incearca cu una imprumutata, vezi daca se remediaza situatia. La mine simptomele erau urmatoare: in timp ce mergeam, lumina farului si a bordului paleau tot mai tare iar motorul mai murea uneori in mers. Mi s-a intamplat si chestia de care spui tu...o sa iti urmez sfatul sa vad dak e ok!!! Ms mult!! O sa te anunt cand reusesc sa o fac!!! Ms!!! App. cat te.a costat o punte de diode noua...se gaseste in magazinele cu specific?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Se numeste releu regulator de tensiune nu punte de diode . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iordan Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 salutare!am si eu o mica problema la mobra.pornire foarte grea.bujie schimbata,filtru de aer, trag socul maxim si nu vrea sa porneasca decat ff greu...aproape omor bateria...de ce oare?precizez ca o pornesc cam odata la o saptamana iar atunci cand o opresc inchid in prealabil robinetul de benzina si astept pana se opreste singura.oare la pornire ar trebui sa nu mai trag socul de tot?in rest dupa ce cu chiu cu vai o pornesc merge foarte bine...nu mai inteleg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manasilviu Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Mi s-a intamplat si chestia de care spui tu...o sa iti urmez sfatul sa vad dak e ok!!! Ms mult!! O sa te anunt cand reusesc sa o fac!!! Ms!!! App. cat te.a costat o punte de diode noua...se gaseste in magazinele cu specific?? Salut, da, remu1 are dreptate cu denumirea. Regulator de tensiune trebuie sa fie. Pe google, cautand regulator de tensiune aprilia pegaso, la imagini, apare exact piesa despre care iti poveesteam. a costat destul de mult (~80E?!) pentru ca a fost cumparata noua; nu mai stiu exact cat pentru ca s-a intamplat demult (2006?!). Second hand, gasesti mai ieftin, insa neaparat probeaza inainte cu una de test sa te asiguri ca aceasta este cauza. http://www.okazii.ro/recomandate/electrica-auto/relee/vand-releu-regulator-incarcare-bmw-f650-aprilia-pegaso-a118268180 salutare!am si eu o mica problema la mobra.pornire foarte grea.bujie schimbata,filtru de aer, trag socul maxim si nu vrea sa porneasca decat ff greu...aproape omor bateria...de ce oare?precizez ca o pornesc cam odata la o saptamana iar atunci cand o opresc inchid in prealabil robinetul de benzina si astept pana se opreste singura.oare la pornire ar trebui sa nu mai trag socul de tot?in rest dupa ce cu chiu cu vai o pornesc merge foarte bine...nu mai inteleg... @ iordan: pe langa ce spune cristiansrt, mai poti incerca si ceea ce fac si eu cand o las nepornita vreme mai lunga ( >1 luna) si ma chinuiam sa o pornesc. Ca sa nu scurtez din viata electromotorului si a bateriei dau jos saua, scot filtrul de aer afara, bag acolo mana cu o siringa normala cu ac in care am benzina si improsc benzina din siringa direct in carburator. De cele mai multe ori porneste imediat. Poti incerca si tu si daca vezi ca vrea sa porneasca, inseamna ca bujia, scanteia, motorul este ok iar problema este undeva la alimentarea cu benzina. Editat Aprilie 4, 2013 de manasilviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1954 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Vand sau schimb Aprilia Pegaso Cube 1997, are manere incalzite, xenon, alarma, cric central, patru anvelope bune de schimb, suporti pentru sidecase, pret 1400E, tel: 0722661428 Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Wtf??? La pegaso model peste '97 au facut mai accesibil locul pentru schimbat/verificat bujia? Ma refer la carenaj... Editat Aprilie 4, 2013 de motan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 @ El Zorab Salut, am patit si eu odata asa ceva. Am schimbat puntea de diode si a fost totul ca inainte. Puntea de diode este chestia aceea ca un cooler de CPU pe care o poti observa sub sa, langa sigurante. Sfatul meu: incearca cu una imprumutata, vezi daca se remediaza situatia. La mine simptomele erau urmatoare: in timp ce mergeam, lumina farului si a bordului paleau tot mai tare iar motorul mai murea uneori in mers. cum spuneam din cate l.am verificat cu nu stiu ce aparat la un mecanic si mi s-a spus k releul incarca bine undeva pe la 14 V dak imi aduc bine aminte.....dar se pare k se pricepea atat de bine incat nici el nu si.a dat seama ce are de fapt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) Salut! am o aprilia pegaso 650 din 2002 si am o problema electrica ce imi cam da batai de cap....personal nu ma pricep deloc la partea electrica deci am nevoie de ajutorul vostru cu ceva sfaturi. Problema ar fi ca raman fara baterie in timp ce merg cu ea...nu se opreste in mers dar daca rulez aprox o ora, ma opresc apoi incerc sa o pornesc nu mai am baterie...din cate am intele releul incarca normal (verificat la un mecanic). am obs k daca aprind far sau alti consumatori in timp ce merg, imi slabeste intensitatea celorlalte beculete indicatoare( N , etc). Stie cineva care ar putea fi cauza?? Multumesc anticipat!!! Salut, Este posibil sa ai un fir care face contact cu cadru. Uita-te sub sa ,in partea din spate, unde ai cateva mufe foate apropiate de cadru (pe partea dreapta, daca nu ma insel) . Eu am gasit conductorii arsi si faceau contact cu cadrul. ps. am avut Pegaso tot din 2002 Spor, Editat Aprilie 5, 2013 de bz90arn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.