GUSA IULIAN Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 HEEEELP!!!!!!!! CRISTI, ADI ??????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Jos furca, cu o cheie de 30 desfaci pipa, retiinordinea pieselor, scoti rulmentii prin lovire, gresezi, cureti si ii pui cei noi. Despre ulei, la mine a fost bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Verifica bujiile ( bujia) pentru inceput, filtrulnde aer sa fie curat, da drumul la benzina din carb vreo 10 secunde. Daca mai continua, treci la urmatoarele etape. Merci. O sa fac operatiunile astea in weekend. Ma tem insa ca este vorba de altceva, dupa mirosul din esapament. Nu mai miroase a benzina ci a altceva. Mi-e teama sa nu intre un alt lichid in benzina (ulei, antigel, etc), desi nu imi dau seama cum s-ar putea intampla asta (ma rog, de ulei am mai citit, dar am inteles ca ar trebui sa fie fumul negru, ceea ce nu este cazul). Aseara am pornit-o iar si a dat si cateva rateuri. Cu toate astea, dupa ce se incalzeste motorul, sta la relanti, chiar daca nu merge liniar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Verifica uleiul si lichidul de racire pt siguranta. Sa mu se fi combinat cu altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Ma poate ajuta cineva cu un pinion de lant, care inca mai poate fi folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Ma poate ajuta cineva cu un pinion de lant, care inca mai poate fi folosit? /index.php?/topic/687577-kit-lant-aprilia-pegasobmw-650/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Verifica lichidul de racire(nivelul din vasul de expansiune)si daca nu ai deloc in el,verifica uleiul sa nu fie apa in el.Daca e pe joja de ulei o spuma maro deschis(apa cu ulei),e clar ca s-a dus garnitura de chiulasa!Daca scoate un "fum"alb(de fapt e un abur)si miroase dulceag,e clar ca iti intra apa in cilindru!De regula,fumul albastru dechis e ulei ars(ca la 2 timpi),fumul negru e prea multa benzina si aburul alb cu miros dulceag e antigel bagat in cilindru(garnitura de chiulasa dusa)! Uleiul e ok.Vezi raspunsul lui @Patrick_M legat de schimbul semeringurilor. Merci. Voi proceda in consecinta sambata. Intre timp, a vazut-o un prieten (care insa nu a verificat nimic, ca nu prea am avut timp), care spune ca, dupa parerea lui, este vorba doar de ceva gunoaie. Nu scoate niciun fel de fum. Oricum, o sa verific tot in weekend. Dar mai am o intrebare. Se poate monta (sau a montat careva) un filtru de benzina pe ea? Va multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Ieri am iesit si eu cu motocicleta prin oras si am intampinat urmatoarea problema: Dupa o oprire de vreo 5 minute, cand am repornit, am avut senzatia ca, la relanti, motorul nu mai functioneaza liniar, in sensul ca are mici variatii de turatie, lucru confirmat la primul semafor, cand s-a si oprit motorul. Am reusit sa repornesc imediat, insa nu mai statea la relanti fara ajutor din acceleratie. Ajuns acasa, am lasat-o pornita pana am deschis garajul (cam 1 minut) - motorul nu s-a mai oprit, insa tot nu functiona liniar. Mentionez ca este vorba de o Aprilia Pegaso din 1996 achizitionata recent, care nu mi-a creat nicio problema pana acum. Din cate stiu, bateria si bujia sunt noi. Ceva idei? Multumesc. Revin cu o completare. Am simtit si un miros ciudat pe tevi, atat in timpul mersului, cat si dupa ce am oprit motorul. 80% e vb de reglaje din carburatoare. Eu le-am curatat ultima oara in august sau septebrie 2012 si sunt curate, am mai facut 800km (sau 700km ) in enduro si a mers bine. Tinand cont ca este monocilindru, trebuie stranse macar odata pe an suruburile de la motor ( vibreaza mult un monociclindru ) deci nu cred ca 20% dk ar fi alte cauze in afara de carburatie, ar fi garnitura de chiuloasa dusa ci doar probabil suruburile s-au mai lasat. Un set complet de garnituri costa 500lei pt motocicleta asta, stiu asta de cand mi-am luat garniturile pt ambreiaj . E normal sa miroasa aiurea esapamentul pt ca e " nou " ti minte ca atunci cand ai vzt-o nu aveam esapamentul montat pe ea. Practic in afara de maxim 25km facuti de mine pe ea cu esapamentul nou, tu esti cel care a mers cel mai mult cu noul esapament, eu nu cred ca ar fi de luat in calcul mirosul esapamentului cel putin acum. Bujia e noua, ai grija la FISA de la bujie( dai jos rezervorul si vezi, poate nu face contact cum trebuie uneori , am patit asta odata ). Revenind la carburatie cea mai probabila problema, verifica ghilotinele de la carburatie. Membranele arata bine bine, jiglerele sunt curatate, singura problema ar fi ghilotinele probabil, vezi cum culiseasa, cat de usor culiseaza, poate ca raman blocatepe o pozitie, poate au un decalaj de 1-2mm raportat la acceleratia ta de la mana, si motorul se inneaca. Repet daca ar fi o chestie de garnitura de chiuloasa, mai intai verifica suruburile, strange din nou cam toate suruburile pe care le ai la motor si apoi sa te gandesti la garnituri. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 80% e vb de reglaje din carburatoare. Eu le-am curatat ultima oara in august sau septebrie 2012 si sunt curate, am mai facut 800km (sau 700km ) in enduro si a mers bine. Tinand cont ca este monocilindru, trebuie stranse macar odata pe an suruburile de la motor ( vibreaza mult un monociclindru ) deci nu cred ca 20% dk ar fi alte cauze in afara de carburatie, ar fi garnitura de chiuloasa dusa ci doar probabil suruburile s-au mai lasat. Un set complet de garnituri costa 500lei pt motocicleta asta, stiu asta de cand mi-am luat garniturile pt ambreiaj . E normal sa miroasa aiurea esapamentul pt ca e " nou " ti minte ca atunci cand ai vzt-o nu aveam esapamentul montat pe ea. Practic in afara de maxim 25km facuti de mine pe ea cu esapamentul nou, tu esti cel care a mers cel mai mult cu noul esapament, eu nu cred ca ar fi de luat in calcul mirosul esapamentului cel putin acum. Bujia e noua, ai grija la FISA de la bujie( dai jos rezervorul si vezi, poate nu face contact cum trebuie uneori , am patit asta odata ). Revenind la carburatie cea mai probabila problema, verifica ghilotinele de la carburatie. Membranele arata bine bine, jiglerele sunt curatate, singura problema ar fi ghilotinele probabil, vezi cum culiseasa, cat de usor culiseaza, poate ca raman blocatepe o pozitie, poate au un decalaj de 1-2mm raportat la acceleratia ta de la mana, si motorul se inneaca. Repet daca ar fi o chestie de garnitura de chiuloasa, mai intai verifica suruburile, strange din nou cam toate suruburile pe care le ai la motor si apoi sa te gandesti la garnituri. Succes Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Eu as spune sa mergi asa cu motorul pana consumi benzina. Pui benzina noua si vezi dupa aia cum merge. Posibil sa fie benzina "statuta" pentru ca mai nou, daca nu ma insel contine 10% bio-benzina E. Ca doar suntem in UE... si astia asa ne-au impus. Pana in 2012 era doar 5%. Parca din 2013 trebuie sa contina 10%. Problema este ca nu este chiar asa de stabila in timp si mai ataca si anumit gen de cauciuc. Spun asta din aduceri aminte de pe la inceputul anului trecut... asa ca scuzati-ma daca bat campii. Oricum, dupa ce consumi cat mai multa bezina din rezervor si faci plinul vei vedea daca cumva s-a rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 De acord cu Mony, si eu am patit la fel intr-un an dupa iarna dar si-a revenit dupa ce am pus benzina proaspata. P.S. Mai am cateva piese din vechiul pegaso 650, vreau sa scap de ele si au preturi modice. Mai multe info si poze in semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aripi Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Salutare. Donez telescoape de pegaso. Starea lor este foarte buna, nu curg nu sunt zgariate. Rugamintea mea este ca cel care are nevoie de ele sa plateasca costurile de transport. Pentru cei interesati va rog sa ma sunati la 0743362346. Donez pentru cineva care chiar are nevoie sau in scopuri caritabile si urmatoarele piese de Aprilia Pegaso 650 1995 Salutare. Donez telescoape de pegaso. Starea lor este foarte buna, nu curg nu sunt zgariate. Rugamintea mea este ca cel care are nevoie de ele sa plateasca costurile de transport. Pentru cei interesati va rog sa ma sunati la 0743362346. telescoape.jpg Donez pentru cineva care chiar are nevoie sau in scopuri caritabile si urmatoarele piese de Aprilia Pegaso 650 1995 IMG_5036.jpgIMG_5038.jpgIMG_5040.jpg IMG_5037.jpgIMG_5039.jpgIMG_5041.jpg S-au dat: telescoapelehandguardurimanetascariteleoglinzi bordul saua farul protectiile de la tobe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Eu as spune sa mergi asa cu motorul pana consumi benzina. Pui benzina noua si vezi dupa aia cum merge. Posibil sa fie benzina "statuta" pentru ca mai nou, daca nu ma insel contine 10% bio-benzina E. Ca doar suntem in UE... si astia asa ne-au impus. Pana in 2012 era doar 5%. Parca din 2013 trebuie sa contina 10%. Problema este ca nu este chiar asa de stabila in timp si mai ataca si anumit gen de cauciuc. Spun asta din aduceri aminte de pe la inceputul anului trecut... asa ca scuzati-ma daca bat campii. Oricum, dupa ce consumi cat mai multa bezina din rezervor si faci plinul vei vedea daca cumva s-a rezolvat problema. De acord cu Mony, si eu am patit la fel intr-un an dupa iarna dar si-a revenit dupa ce am pus benzina proaspata. P.S. Mai am cateva piese din vechiul pegaso 650, vreau sa scap de ele si au preturi modice. Mai multe info si poze in semnatura. 80% e vb de reglaje din carburatoare. Eu le-am curatat ultima oara in august sau septebrie 2012 si sunt curate, am mai facut 800km (sau 700km ) in enduro si a mers bine. Tinand cont ca este monocilindru, trebuie stranse macar odata pe an suruburile de la motor ( vibreaza mult un monociclindru ) deci nu cred ca 20% dk ar fi alte cauze in afara de carburatie, ar fi garnitura de chiuloasa dusa ci doar probabil suruburile s-au mai lasat. Un set complet de garnituri costa 500lei pt motocicleta asta, stiu asta de cand mi-am luat garniturile pt ambreiaj . E normal sa miroasa aiurea esapamentul pt ca e " nou " ti minte ca atunci cand ai vzt-o nu aveam esapamentul montat pe ea. Practic in afara de maxim 25km facuti de mine pe ea cu esapamentul nou, tu esti cel care a mers cel mai mult cu noul esapament, eu nu cred ca ar fi de luat in calcul mirosul esapamentului cel putin acum. Bujia e noua, ai grija la FISA de la bujie( dai jos rezervorul si vezi, poate nu face contact cum trebuie uneori , am patit asta odata ). Revenind la carburatie cea mai probabila problema, verifica ghilotinele de la carburatie. Membranele arata bine bine, jiglerele sunt curatate, singura problema ar fi ghilotinele probabil, vezi cum culiseasa, cat de usor culiseaza, poate ca raman blocatepe o pozitie, poate au un decalaj de 1-2mm raportat la acceleratia ta de la mana, si motorul se inneaca. Repet daca ar fi o chestie de garnitura de chiuloasa, mai intai verifica suruburile, strange din nou cam toate suruburile pe care le ai la motor si apoi sa te gandesti la garnituri. Succes Verifica lichidul de racire(nivelul din vasul de expansiune)si daca nu ai deloc in el,verifica uleiul sa nu fie apa in el.Daca e pe joja de ulei o spuma maro deschis(apa cu ulei),e clar ca s-a dus garnitura de chiulasa!Daca scoate un "fum"alb(de fapt e un abur)si miroase dulceag,e clar ca iti intra apa in cilindru!De regula,fumul albastru dechis e ulei ars(ca la 2 timpi),fumul negru e prea multa benzina si aburul alb cu miros dulceag e antigel bagat in cilindru(garnitura de chiulasa dusa)! Uleiul e ok.Vezi raspunsul lui @Patrick_M legat de schimbul semeringurilor. Am mers in weekend cu ea si problema a disparut de la sine. Se pare ca a fost vorba de ceva apa/ gunoaie in benzina. Va multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aripi Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Salutare. Donez telescoape de pegaso. Starea lor este foarte buna, nu curg nu sunt zgariate. Rugamintea mea este ca cel care are nevoie de ele sa plateasca costurile de transport. Pentru cei interesati va rog sa ma sunati la 0743362346. telescoape.jpg Donez pentru cineva care chiar are nevoie sau in scopuri caritabile si urmatoarele piese de Aprilia Pegaso 650 1995 IMG_5036.jpgIMG_5038.jpgIMG_5040.jpg IMG_5037.jpgIMG_5039.jpgIMG_5041.jpg S-au dat: telescoapele handguarduri maneta scaritele oglinzi bordul saua farul protectiile de la tobe Sau dat si carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Am mers in weekend cu ea si problema a disparut de la sine. Se pare ca a fost vorba de ceva apa/ gunoaie in benzina. Va multumesc pentru sfaturi. Nu a fost vorba nici de apa nici de gunoaie in benzina . Daca era asa ceva , stateai si te rugai si acum de ea sa porneasca . Carburatorul cu care este echipata aceasta motocicleta este foarte sensibil la impuritati . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aripi Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Salutare. Donez telescoape de pegaso. Starea lor este foarte buna, nu curg nu sunt zgariate. Rugamintea mea este ca cel care are nevoie de ele sa plateasca costurile de transport. Pentru cei interesati va rog sa ma sunati la 0743362346. telescoape.jpg Donez pentru cineva care chiar are nevoie sau in scopuri caritabile si urmatoarele piese de Aprilia Pegaso 650 1995 IMG_5036.jpgIMG_5038.jpgIMG_5040.jpg IMG_5037.jpgIMG_5039.jpgIMG_5041.jpg S-au dat: telescoapele handguarduri maneta scaritele oglinzi bordul saua farul protectiile de la tobe carburatoarele carene radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Cam asa ceva s-a intamplat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpt towlie Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Salutare tuturor ! eu fiind foarte incepator , citesc de ceva vreme topicul asta si mi se pare foarte util ! nu demult mi am cumparat o aprilia pegaso de 650 an '95 , care sa zicem , nu era in cea mai buna stare estetica ,iar mecanic avea o problema , curgea ulei , dar nu mi am putut da seama de unde si nici mecanicul nu prea stia , motorul insa trage destul de bine . am dus o la mecanic , a schimbat uleiul si a pus filtre de ulei noi (si altele ,dar care nu tineau de partea mecanica) . problema e ca , acum , dupa ce am mers 25 km cu ea si m am dat jos , eram stropit cu ulei pe piciorul stang si se auzea un sasait la pompa de ulei.. eu ma gandesc c ar fi presiunea prea mare acolo sau s ar fi putut infunda careva dintre furtunele de la pompa de ulei sau... ? si inca o problema ar fi schimbarea vitezelor , foarte greu intra in treapta 1 , de multa ori trebuie sa o bag prima oara in treapta a 2a , apoi sa revin la treapta 1 si sa pornesc .. . as putea sa rezolv problemele astea doar eu in garaj sau trebuie sa merg iar la un mecanic ? (intreb asta din lipsa de fonduri din pacate) . o dupa-masa cat mai placuta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 VREAU SA MI IAU CAUCIUC PE SPATE LA MOTO DAR AS VREA UNUL 140/80/17 SI NU STIU DACA MERGE DEOARECE EU AM 130/80/17 VOI CE SPUNETI ATI MAI VAZUT SAU ATI AUZIT O FI PREA LAT??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 MULTUMESC! LA ITP NU M AM GANDIT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Asta voiam sa spun si eu ... ITP-ul. In rest nu ar fi nicio problema. Incape 140-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 VREAU SA MI IAU CAUCIUC PE SPATE LA MOTO DAR AS VREA UNUL 140/80/17 SI NU STIU DACA MERGE DEOARECE EU AM 130/80/17 VOI CE SPUNETI ATI MAI VAZUT SAU ATI AUZIT O FI PREA LAT??? Nu-i mai bine sa te uiti in talon ( in primul rand) si in carte ce scrie la cauciucuri sa sa iti pui ? Scapi si de dureri de cap cu ITP-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 presa de rotor de la pegaso 650 an 1994,merge la bmw f 650 1999? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 In talonul de tip nou, am impresia ca nu mai este trecuta dimensiunea la anvelope. O sa verific totusi... dar asa tineam minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.