jupanu77 Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Mecanicii cu care am vorbit, mi-au spus ca 1 l este suficient pentru ambele jambe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Ce an e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Aprilia este anul 1996. Nu am gasit in carte cantitatea necesara, asa ca nu stiu cat sa pun, dar in mod cert o sa pun cat recomanda producatorul. Merci pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela.v Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Mi-am schimbat de curand kitul de lant si cei de la service mi-au spus ca pinionul mic este foarte bun iar cel mare este asa si asa - dar mai poate fi folosit. Le ofer gratis cui crede ca le-ar putea gasi vreo intrebuintare. Mail: gabrielavaria@yahoo.com Motocicleta este din 2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 (editat) stiti pe unde pot sa-mi reglez si eu injectia la pegaso-ul meu? Sau si-a reglat-o cineva singur si stie cum? Editat Iulie 25, 2013 de Lupul Gri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_b Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Salutare Pegasisti ! :-) Ma alatur si eu voua cu drag , de vreo saptamana am o Pegaso din '99,cumparat chiar de la un user al forumului. O sa revin cu detalii si poate si poze ceva mai tarziu, acum am si eu nevoie de un pic de ajutor...M-am apucat si am dat jos toata placa din spate pe care vine montat nr de inm. si acum nu reusesc sa mai cablez la loc stop-ul ! Stiu, o stupizenie de problema, am facut ceva poze dar nu si la cum erau legate,mi s-a parat clar la momentul respectiv.Am incercat toate permutatiile cred intre cele 3+3 fire cu papuc si tot nu-i dau de cap...Cand se aprind ambele becuri atunci cand pun contactul (fara pozitie), cand merge pozitia dar nu se intampla nimic pe frana...M-am uitat pe schema si eu zic ca am pus firele cum scrie acolo dar tot nu merge. Cum se cableaza ? Multam mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Jupanu77: http://www.louis.de/_109813161a3f7783d469026f013868816a/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=GA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Jupanu77: http://www.louis.de/_109813161a3f7783d469026f013868816a/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=GA Merci. Acu' e limpede. Mi s-a recomandat Motorex. E ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 E ok oricare, de ceva firma mai cunoscuta sa fie, nu de la nonstop bun si la Raba. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_b Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Salutare Pegasisti ! :-) Ma alatur si eu voua cu drag , de vreo saptamana am o Pegaso din '99,cumparat chiar de la un user al forumului. O sa revin cu detalii si poate si poze ceva mai tarziu, acum am si eu nevoie de un pic de ajutor... M-am apucat si am dat jos toata placa din spate pe care vine montat nr de inm. si acum nu reusesc sa mai cablez la loc stop-ul ! Stiu, o stupizenie de problema, am facut ceva poze dar nu si la cum erau legate,mi s-a parat clar la momentul respectiv.Am incercat toate permutatiile cred intre cele 3+3 fire cu papuc si tot nu-i dau de cap...Cand se aprind ambele becuri atunci cand pun contactul (fara pozitie), cand merge pozitia dar nu se intampla nimic pe frana...M-am uitat pe schema si eu zic ca am pus firele cum scrie acolo dar tot nu merge. Cum se cableaza ? Multam mult! Am rezolvat, am curatat contactele si acum totul e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 am fost ieri sibiu-sighisoara-sibiu. nu o luati pe ruta din medias daca vreti sa nu innebuniti cu semafoarele din 10 in 10 minute! Si ce au semafoarele cu Pegaso? Sunt asa adanci santurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 sunt semafoare de santiere. se lucreaza strazile pe toata ruta uitasem sa scriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 (editat) Am tot mers zilele astea cu ea. Parca nu mai curge asa tare. Oricum, maine ii fac furca. Stiu ca nu am cu ce sa o compar, fiind singura motocicleta cu care merg in afara poligonului, dar... Editat Iulie 27, 2013 de jupanu77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 (editat) Tocmai ce m-am intors si eu dupa 3 zile de plimbari...ruta a fost Bucuresti - Pitesti - Curtea de Arges - Horezu, unde am ramas la un prieten, cu care am facut cateva trasee muntoase, apoi am plecat a doua zi pe ruta Horezu - Polovraci - Baia de Fier - Ranca - Transalpina - Horezu. Azi am avut de ales intre a reveni in Bucuresti pe Valea Oltului, sau tot pe Curtea de Arges. Am ales a doua varianta, pt ca deja prinsesem o coloana de tiruri la iesire din Valcea... Am preferat sa fac iesirea in cursul saptamanii pt a prinde mai liber la obiectivele de vizitat, si as fi stat mai mult, dar deja cand m-am intors, am intrat de servici de noapte. Traseul a fost de vis, fiind prima data cand urc pe Transalpina, iar vremea a tinut cu noi. Aprilica nou achizitionata nu s-a facut de ras, si a avut un consum intre 5.5 intre Bucuresti - Valcea, si 7% pe forestier, si cariera de piatra de dupa Manastirea Arnota jud. Valcea (nu s-a mers decat cu treapta intai si a doua, pantele fiind destul de abrupte, pline de pietre si praf de calcar), iar la traseul de Transalpina, unde s-a mers tare, cu atingeri ale crick-ului central pe virajele in ac de par, consum tot de 7%..Nu am menajat deloc motocicleta, si am vrut sa-i vad limitele. La intoarcere, am incercat sa merg "la consum" cu o viteza maxima de 90-100 km/h, chiar si pe autostrada. Sunt curios ce consum va iesi acum. Postez si ceva poze pt delectare Editat Iulie 27, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Super... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Da,ms. Am reusit sa incarc si singurul filmulet de pe telefon. Restul le-am filmat cu o camera digitala, pe caseta, si a ramas la Horezu... Calitatea imaginii este HD, dar Youtube o modifica dupa bunul plac... Pozele anterioare au fost facute tot cu telefonul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragan Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Eugenkawa@ de unde ai cumparat suporti,la ce pret? se poate sa imi trimiti un link? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Eugenkawa@ de unde ai cumparat suporti,la ce pret? se poate sa imi trimiti un link? Salut. Asa am cumparat motocicleta. Sunt suportii si cutiile originale de Aprilia. Multumesc inca o data lui BlackAngel666, fostul propietar al Apriliei. Foarte faina calatoria ta!Pozele sunt super faine! Multumesc. Inca nu-mi vine sa ma dezlipesc de poze, sa-mi pastrez amintirile proaspete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Asa da . Calutzul la drum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 mai intreb si eu odata, poate totusi stie cineva: unde reglez si eu injectia in bucuresti, in afara de united motors? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 (editat) mai intreb si eu odata, poate totusi stie cineva: unde reglez si eu injectia in bucuresti, in afara de united motors? Se pare ca sunt destul de rare cele pe injectie, si nu a avut nevoie nimeni de reglaje... Banuiesc ca necesita un tester care sa aiba si soft-ul de Pegaso.. Incearca la Bardak Motors, in Domnesti. Nu strica sa dai un telefon, si sa-i intrebi daca se pricep sau nu. Uite si datele de contact: http://www.bardakmotor.ro/content/7-contact Succes! Editat Iulie 31, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 super, multumesc. Am vorbit si o sa merg la ei. Costa 100ron reglatul pe calculator si sunt disponibili oricand, cu programare La united motors e 300 ron si nu au nush ce update de soft... m-au sfatuit sa mai revin cu telefonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Cu placere. Ma bucur ca ti-am fost de folos. Imi amintisem ca am fost acum 3 ani cu un prieten sa isi lase Aprilia Caponord la ei pt o verificare... Da, United...mai sunt si reprezentanta Aprilia si Kawasaki.. Am fost la ei sa imi iau o viziera neagra pt AGV-ul meu (importatori!) K2, si mi-au spus ca nu au pe stoc pt ca e modelul prea vechi ....oare i-a fost greu vanzatorului sa imi faca comanda? In schimb, mi-a sugerat sa imi iau o casca mai noua ... Pacat ca inca nu se lucreaza cu interes si profesionalism la noi.. E bine totusi ca primesc Newsletter-e de la ei de cativa ani pe mail.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 (editat) Tocmai ce m-am intors si eu dupa 3 zile de plimbari...ruta a fost Bucuresti - Pitesti - Curtea de Arges - Horezu, unde am ramas la un prieten, cu care am facut cateva trasee muntoase, apoi am plecat a doua zi pe ruta Horezu - Polovraci - Baia de Fier - Ranca - Transalpina - Horezu. Azi am avut de ales intre a reveni in Bucuresti pe Valea Oltului, sau tot pe Curtea de Arges. Am ales a doua varianta, pt ca deja prinsesem o coloana de tiruri la iesire din Valcea... Am preferat sa fac iesirea in cursul saptamanii pt a prinde mai liber la obiectivele de vizitat, si as fi stat mai mult, dar deja cand m-am intors, am intrat de servici de noapte. Traseul a fost de vis, fiind prima data cand urc pe Transalpina, iar vremea a tinut cu noi. Aprilica nou achizitionata nu s-a facut de ras, si a avut un consum intre 5.5 intre Bucuresti - Valcea, si 7% pe forestier, si cariera de piatra de dupa Manastirea Arnota jud. Valcea (nu s-a mers decat cu treapta intai si a doua, pantele fiind destul de abrupte, pline de pietre si praf de calcar), iar la traseul de Transalpina, unde s-a mers tare, cu atingeri ale crick-ului central pe virajele in ac de par, consum tot de 7%..Nu am menajat deloc motocicleta, si am vrut sa-i vad limitele. La intoarcere, am incercat sa merg "la consum" cu o viteza maxima de 90-100 km/h, chiar si pe autostrada. Sunt curios ce consum va iesi acum. Postez si ceva poze pt delectare Frumoase poze sunt din localitatea undei ai fost tu , pe aceleasi trasee imi pun la treaba aprilica si se descurca de minune -ultimul traseu Vf Nedeia 2130 m Editat Iulie 31, 2013 de adys28st Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 (editat) Salut. Traseul e superb, si unde spui tu, pe Balota. Prietenul la care am fost e din Bucuresti, s-a mutat de un an acolo, si-a vandut BMW F650, si si-a cumparat un KTM 520 SX, modelul de competitie...rea motoreta. Inca nu am avut curajul sa ma urc pe ea, pt ca de la a 2-a in sus, nu mai sta fata la orizontala El urca cu ea pe crestele muntilor. deja si-a facut un grup de prieteni cu care urca pe munte in week-end-uri. Stiu ca in urma cu doua-trei saptamani a fost si cu un baiat cu un Pegaso rosu, modelul pana in `95. P.S.:Frumoasa Motoreta Super 50 din poza de profil. Pe una identica am copilarit, si tot pe una din asta mi-am dat doctoratul acum 16 ani cand mi-am luat permisul... Uite si filmuletul de atunci: https://www.facebook.com/photo.php?v=10200387324185960&set=vb.1241144274&type=2&theater Editat Iulie 31, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.