Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aprilia este anul 1996.

Nu am gasit in carte cantitatea necesara, asa ca nu stiu cat sa pun, dar in mod cert o sa pun cat recomanda producatorul.

Merci pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am schimbat de curand kitul de lant si cei de la service mi-au spus ca pinionul mic este foarte bun iar cel mare este asa si asa - dar mai poate fi folosit.

Le ofer gratis cui crede ca le-ar putea gasi vreo intrebuintare. Mail: gabrielavaria@yahoo.com

Motocicleta este din 2001.


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Pegasisti ! :-)

Ma alatur si eu voua cu drag , de vreo saptamana am o Pegaso din '99,cumparat chiar de la un user al forumului. O sa revin cu detalii si poate si poze ceva mai tarziu, acum am si eu nevoie de un pic de ajutor...
M-am apucat si am dat jos toata placa din spate pe care vine montat nr de inm. si acum nu reusesc sa mai cablez la loc stop-ul ! Stiu, o stupizenie de problema, am facut ceva poze dar nu si la cum erau legate,mi s-a parat clar la momentul respectiv.Am incercat toate permutatiile cred intre cele 3+3 fire cu papuc si tot nu-i dau de cap...Cand se aprind ambele becuri atunci cand pun contactul (fara pozitie), cand merge pozitia dar nu se intampla nimic pe frana...M-am uitat pe schema si eu zic ca am pus firele cum scrie acolo dar tot nu merge.
Cum se cableaza ? Multam mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Pegasisti ! :-)

 

Ma alatur si eu voua cu drag , de vreo saptamana am o Pegaso din '99,cumparat chiar de la un user al forumului. O sa revin cu detalii si poate si poze ceva mai tarziu, acum am si eu nevoie de un pic de ajutor...

M-am apucat si am dat jos toata placa din spate pe care vine montat nr de inm. si acum nu reusesc sa mai cablez la loc stop-ul ! Stiu, o stupizenie de problema, am facut ceva poze dar nu si la cum erau legate,mi s-a parat clar la momentul respectiv.Am incercat toate permutatiile cred intre cele 3+3 fire cu papuc si tot nu-i dau de cap...Cand se aprind ambele becuri atunci cand pun contactul (fara pozitie), cand merge pozitia dar nu se intampla nimic pe frana...M-am uitat pe schema si eu zic ca am pus firele cum scrie acolo dar tot nu merge.

Cum se cableaza ? Multam mult!

Am rezolvat, am curatat contactele si acum totul e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot mers zilele astea cu ea. Parca nu mai curge asa tare. Oricum, maine ii fac furca. Stiu ca nu am cu ce sa o compar, fiind singura motocicleta cu care merg in afara poligonului, dar...

post-71049-0-66922800-1374936808_thumb.png

Editat de jupanu77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce m-am intors si eu dupa 3 zile de plimbari...ruta a fost Bucuresti - Pitesti - Curtea de Arges - Horezu, unde am ramas la un prieten, cu care am facut cateva trasee muntoase, apoi am plecat a doua zi pe ruta Horezu - Polovraci - Baia de Fier - Ranca - Transalpina - Horezu.

Azi am avut de ales intre a reveni in Bucuresti pe Valea Oltului, sau tot pe Curtea de Arges. Am ales a doua varianta, pt ca deja prinsesem o coloana de tiruri la iesire din Valcea...

Am preferat sa fac iesirea in cursul saptamanii pt a prinde mai liber la obiectivele de vizitat, si as fi stat mai mult, dar deja cand m-am intors, am intrat de servici de noapte.

Traseul a fost de vis, fiind prima data cand urc pe Transalpina, iar vremea a tinut cu noi.

Aprilica nou achizitionata nu s-a facut de ras, si a avut un consum intre 5.5 intre Bucuresti - Valcea, si 7% pe forestier, si cariera de piatra de dupa Manastirea Arnota jud. Valcea (nu s-a mers decat cu treapta intai si a doua, pantele fiind destul de abrupte, pline de pietre si praf de calcar), iar la traseul de Transalpina, unde s-a mers tare, cu atingeri ale crick-ului central pe virajele in ac de par, consum tot de 7%..Nu am menajat deloc motocicleta, si am vrut sa-i vad limitele.

La intoarcere, am incercat sa merg "la consum" cu o viteza maxima de 90-100 km/h, chiar si pe autostrada. Sunt curios ce consum va iesi acum.

Postez si ceva poze pt delectare :)

post-74306-0-09653400-1374950771_thumb.jpg

post-74306-0-04709000-1374950774_thumb.jpg

post-74306-0-37023300-1374950777_thumb.jpg

post-74306-0-06834000-1374950781_thumb.jpg

post-74306-0-50353000-1374950784_thumb.jpg

post-74306-0-40881800-1374950788_thumb.jpg

post-74306-0-84519900-1374950791_thumb.jpg

post-74306-0-75025600-1374950797_thumb.jpg

post-74306-0-18478600-1374950802_thumb.jpg

post-74306-0-74103800-1374950805_thumb.jpg

post-74306-0-72541000-1374950808_thumb.jpg

post-74306-0-97991300-1374950811_thumb.jpg

post-74306-0-34782700-1374950815_thumb.jpg

post-74306-0-22648500-1374950818_thumb.jpg

post-74306-0-40347000-1374950823_thumb.jpg

post-74306-0-76455800-1374950826_thumb.jpg

post-74306-0-41963800-1374950834_thumb.jpg

post-74306-0-73307500-1374950843_thumb.jpg

post-74306-0-88118600-1374950847_thumb.jpg

post-74306-0-91946200-1374950850_thumb.jpg

post-74306-0-32124900-1374950854_thumb.jpg

post-74306-0-77291600-1374950857_thumb.jpg

post-74306-0-47485600-1374950862_thumb.jpg

post-74306-0-18954500-1374950866_thumb.jpg

post-74306-0-17311900-1374950869_thumb.jpg

post-74306-0-37516500-1374950872_thumb.jpg

post-74306-0-23781700-1374950875_thumb.jpg

post-74306-0-47812400-1374950878_thumb.jpg

post-74306-0-33425200-1374950882_thumb.jpg

post-74306-0-32773300-1374950885_thumb.jpg

post-74306-0-94239100-1374950890_thumb.jpg

post-74306-0-29952900-1374950899_thumb.jpg

post-74306-0-57112700-1374950904_thumb.jpg

post-74306-0-82077600-1374950909_thumb.jpg

post-74306-0-63903600-1374950913_thumb.jpg

post-74306-0-75967000-1374950919_thumb.jpg

post-74306-0-62719200-1374950925_thumb.jpg

post-74306-0-41295700-1374950930_thumb.jpg

post-74306-0-24229700-1374950935_thumb.jpg

post-74306-0-99201400-1374950939_thumb.jpg

post-74306-0-15084000-1374950945_thumb.jpg

post-74306-0-90459700-1374950949_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,ms. Am reusit sa incarc si singurul filmulet de pe telefon.

Restul le-am filmat cu o camera digitala, pe caseta, si a ramas la Horezu...

Calitatea imaginii este HD, dar Youtube o modifica dupa bunul plac... :(

Pozele anterioare au fost facute tot cu telefonul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugenkawa@ de unde ai cumparat suporti,la ce pret? se poate sa imi trimiti un link?

Salut.

Asa am cumparat motocicleta. Sunt suportii si cutiile originale de Aprilia. Multumesc inca o data lui BlackAngel666, fostul propietar al Apriliei.

 

Foarte faina calatoria ta!Pozele sunt super faine!

Multumesc.

Inca nu-mi vine sa ma dezlipesc de poze, sa-mi pastrez amintirile proaspete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai intreb si eu odata, poate totusi stie cineva:

 

unde reglez si eu injectia in bucuresti, in afara de united motors?

Se pare ca sunt destul de rare cele pe injectie, si nu a avut nevoie nimeni de reglaje... Banuiesc ca necesita un tester care sa aiba si soft-ul de Pegaso..

Incearca la Bardak Motors, in Domnesti.

Nu strica sa dai un telefon, si sa-i intrebi daca se pricep sau nu.

 

Uite si datele de contact:

http://www.bardakmotor.ro/content/7-contact

 

Succes!

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super, multumesc.

 

Am vorbit si o sa merg la ei. Costa 100ron reglatul pe calculator si sunt disponibili oricand, cu programare

 

La united motors e 300 ron si nu au nush ce update de soft... m-au sfatuit sa mai revin cu telefonul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere. Ma bucur ca ti-am fost de folos. Imi amintisem ca am fost acum 3 ani cu un prieten sa isi lase Aprilia Caponord la ei pt o verificare...

 

Da, United...mai sunt si reprezentanta Aprilia si Kawasaki.. Am fost la ei sa imi iau o viziera neagra pt AGV-ul meu (importatori!) K2, si mi-au spus ca nu au pe stoc pt ca e modelul prea vechi :tomato: ....oare i-a fost greu vanzatorului sa imi faca comanda? In schimb, mi-a sugerat sa imi iau o casca mai noua ... Pacat ca inca nu se lucreaza cu interes si profesionalism la noi.. E bine totusi ca primesc Newsletter-e de la ei de cativa ani pe mail....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce m-am intors si eu dupa 3 zile de plimbari...ruta a fost Bucuresti - Pitesti - Curtea de Arges - Horezu, unde am ramas la un prieten, cu care am facut cateva trasee muntoase, apoi am plecat a doua zi pe ruta Horezu - Polovraci - Baia de Fier - Ranca - Transalpina - Horezu.

Azi am avut de ales intre a reveni in Bucuresti pe Valea Oltului, sau tot pe Curtea de Arges. Am ales a doua varianta, pt ca deja prinsesem o coloana de tiruri la iesire din Valcea...

Am preferat sa fac iesirea in cursul saptamanii pt a prinde mai liber la obiectivele de vizitat, si as fi stat mai mult, dar deja cand m-am intors, am intrat de servici de noapte.

Traseul a fost de vis, fiind prima data cand urc pe Transalpina, iar vremea a tinut cu noi.

Aprilica nou achizitionata nu s-a facut de ras, si a avut un consum intre 5.5 intre Bucuresti - Valcea, si 7% pe forestier, si cariera de piatra de dupa Manastirea Arnota jud. Valcea (nu s-a mers decat cu treapta intai si a doua, pantele fiind destul de abrupte, pline de pietre si praf de calcar), iar la traseul de Transalpina, unde s-a mers tare, cu atingeri ale crick-ului central pe virajele in ac de par, consum tot de 7%..Nu am menajat deloc motocicleta, si am vrut sa-i vad limitele.

La intoarcere, am incercat sa merg "la consum" cu o viteza maxima de 90-100 km/h, chiar si pe autostrada. Sunt curios ce consum va iesi acum.

Postez si ceva poze pt delectare :)

Frumoase poze sunt din localitatea undei ai fost tu , pe aceleasi trasee imi pun la treaba aprilica si se descurca de minune -ultimul traseu Vf Nedeia 2130 m

Editat de adys28st
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Traseul e superb, si unde spui tu, pe Balota.

Prietenul la care am fost e din Bucuresti, s-a mutat de un an acolo, si-a vandut BMW F650, si si-a cumparat un KTM 520 SX, modelul de competitie...rea motoreta. Inca nu am avut curajul sa ma urc pe ea, pt ca de la a 2-a in sus, nu mai sta fata la orizontala :P El urca cu ea pe crestele muntilor. deja si-a facut un grup de prieteni cu care urca pe munte in week-end-uri. Stiu ca in urma cu doua-trei saptamani a fost si cu un baiat cu un Pegaso rosu, modelul pana in `95.

 

P.S.:Frumoasa Motoreta Super 50 din poza de profil. Pe una identica am copilarit, si tot pe una din asta mi-am dat doctoratul acum 16 ani cand mi-am luat permisul...



Uite si filmuletul de atunci:

https://www.facebook.com/photo.php?v=10200387324185960&set=vb.1241144274&type=2&theater

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...