Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

@alin geamanu : nici nu ai apucat sa iti dai seama despre, si vindeai . nu era normal . testeaza si apoi mai gandesti daca vinzi . eu due am si nu vreu sa vand . ce concluzie trag ?

concluzia este ca toti posesorii de Pegaso sunt fideli modelului :

 

Aprilia este o Doamna cu care te mandresti pe strada pentru ca atrage toate privirile , tinuta eleganta , mersul drept si apasat , dar suava ,sunetul tandem al tobelor..... iar cand apuci sa storci mansonul din dreapta , se umfla sangele in vena , iti bate inima , ajungi la 100 si te bucuri continuu de orgasm !

E vreo femeie care poate face asta ? nu cred !!!!!!!!!

 

concluzia este ca toti posesorii de Pegaso sunt fideli modelului :

 

Aprilia este o Doamna cu care te mandresti pe strada pentru ca atrage toate privirile , tinuta eleganta , mersul drept si apasat , dar suava ,sunetul tandem al tobelor..... iar cand apuci sa storci mansonul din dreapta , se umfla sangele in vena , iti bate inima , ajungi la 100 ...............................acum te bucuri continuu de orgasm !

E vreo femeie care poate face asta ? nu cred !!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alin, ti-ai trezit spiritul poetic, dar e si urma de adevar in spusele tale :P

Si eu sunt mandru de Pegaso, cu toate ca visam candva la o Africana sau la un DR BIG, sa nu mai spun de KTM Adventure...

Ideea in sine e ca ne atasam de caprele pe care le calarim ( :)) ) si de brand in sine. Cand aveam Transalp, si Honda Civic, imi ziceam ca sunt fan Honda, apoi Kawasaki, ca am schimbat 4 din marca asta., Yamaha a avut vreo 3, am avut chiar si Aprilia Red Rose (chopper)..Pana la urma important e sa mearga fierul..

 

Oricum, la mine e altfel: fac mereu comparatie intre F 650-ul lui cumnata-miu si Aprilica mea. Imi place a mea de 10 ori mai mult. Singurul + la Bmw este consumul mai mic (diferenta e cam de 1,5 litri / 100 km), dar mi se pare prea joasa ca motoreta fata de Pegaso...

 

Maine eram si eu invitat la un gratar, dar lucrez a treia tura consecutiva de noapte x 12 ore, si n-am nici un chef.

Azi am stat cu fi-miu, am fost si cu el la scoala sa imparta cadouri la fetite, si adio somn..

 

Cristi, sa ne pui poze ;)

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin, ti-ai trezit spiritul poetic, dar e si urma de adevar in spusele tale :P

Si eu sunt mandru de Pegaso, cu toate ca visam candva la o Africana sau la un DR BIG, sa nu mai spun de KTM Adventure...

Ideea in sine e ca ne atasam de caprele pe care le calarim ( :)) ) si de brand in sine. Cand aveam Transalp, si Honda Civic, imi ziceam ca sunt fan Honda, apoi Kawasaki, ca am schimbat 4 din marca asta., Yamaha a avut vreo 3, am avut chiar si Aprilia Red Rose (chopper)..Pana la urma important e sa mearga fierul..

 

Oricum, la mine e altfel: fac mereu comparatie intre F 650-ul lui cumnata-miu si Aprilica mea. Imi place a mea de 10 ori mai mult. Singurul + la Bmw este consumul mai mic (diferenta e cam de 1,5 litri / 100 km), dar mi se pare prea joasa ca motoreta fata de Pegaso...

 

Maine eram si eu invitat la un gratar, dar lucrez a treia tura consecutiva de noapte x 12 ore, si n-am nici un chef.

Azi am stat cu fi-miu, am fost si cu el la scoala sa imparta cadouri la fetite, si adio somn..

 

Cristi, sa ne pui poze ;)

motorul nu este acelas concept?

 

motorul nu este acelas concept?

am avut ceva in cap cu Nx 650 , e o treaba super , dar nu pe starda ,,,, iar eu circul mut , mai mult pe strada , asa ca .... scuze pt exprimarea crispata Skandic ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul este asemanator, doar ca cel de Pegaso are o supapa de evacuare suplimetara, rapoartele la cutie sunt putin mai scurte la BMW, de aici si rezulta un top speed un pic mai mare la Pegaso.

Saua, sau pozitia in sa e cu 5 cm mai mai inalta la Pegaso, rotile si franele sunt la fel, doar ca discul spate la BMW e mai mare in diametru.

Pegaso e mai greu cu 10 kg, rezervorul de BMW are 17 litri, ca la Pegaso model pana in `96, iar la modelul dupa `97 are 22 de litri...

Bmw cu furca normala, Pegaso cu USD si mai lunga cu 10 cm, pana in 2005 (sper sa nu gresesc)..asta creste putin si garda la sol...



Si eu am avut Dominatorul in plan, dar pt un urs ca mine de 120 de kg, e prea bicicleta. Practic, eu fac cat 2 persoane normale, iar saua la Domi e prea mica sa mai urce cineva in spatele meu...

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul este asemanator, doar ca cel de Pegaso are o supapa de evacuare suplimetara, rapoartele la cutie sunt putin mai scurte la BMW, de aici si rezulta un top speed un pic mai mare la Pegaso.

Saua, sau pozitia in sa e cu 5 cm mai mai inalta la Pegaso, rotile si franele sunt la fel, doar ca discul spate la BMW e mai mare in diametru.

Pegaso e mai greu cu 10 kg, rezervorul de BMW are 17 litri, ca la Pegaso model pana in `96, iar la modelul dupa `97 are 22 de litri...

Bmw cu furca normala, Pegaso cu USD, pana in 2005 (sper sa nu gresesc)..asta creste putin si garda la sol...

 

Si eu am avut Dominatorul in plan, dar pt un urs ca mine de 120 de kg, e prea bicicleta. Practic, eu fac cat 2 persoane normale, iar saua la Domi e prea mica sa mai urce cineva in spatele meu...

da Pegaso are 3 valve pe e vacuare deci un pic de notorietate in plus , adica cum s-ar spune ..." te rog ...lasa-ma .." stiu ce fac !!!

 

da Pegaso are 3 valve pe e vacuare deci un pic de notorietate in plus , adica cum s-ar spune ..." te rog ...lasa-ma .." stiu ce fac !!!

si un om daca ar avea dua gauri in poponeata s-ar basi mai usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pegaso pana in 1996 inclusiv are rezervorul de14 litri,nu 17 litri si bembeul f650 are 2 bujii.Bembeul mai are sub sa o placuta pe care scrie Made in Italy(!^%$*&^%$#),ca doara e brand german...,fabricat la Noale! :crack:

 

Maaaaammmmmmmmmmmmaaaaaaaaa ce de fasole pe aici!!! :crack:

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca se intampla la frana de mana aceasta este de vina , verifica blocul de la manerul din dreapta poate ai un scurt sau o conexiune slaba



daca se intampla la frana de mana aceasta este de vina , verifica blocul de la manerul din dreapta poate ai un scurt sau o conexiune slaba

acolo ai si butonul de pornire



verifica si suruburile de bornele bateriei trebuie sa fie stranse .Eu am patit-o din aceasta cauza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PROBLEEEEEEEEM. Azi am vrut sa ies putin si ??? Am pornit aprilica fara probleme , am lasat-o sa se incalzeasca , iar dupa ce am plecat la vreo 20m am pus frana manasi becurile din bord au scazut rau in intensitate si s-a oprit. M-am intors am pus cablurile de pornire, am pornit-o si stand pe loc cu moto pornit am apasat din nou frana de mana si iar au scazut becurile in intensitate si imediat s=au stins toate DAR MOTORUL MERGEA IN CONTINUARE nu mai merge nici becuri nici semnalizare nici curent la pornire nu am. Ce sa fie oare?????Am verificat cele trei sigurante de sub sa si toate-s bune . Mai stiti de vreo siguranta pe undeva

Verifica firele ce merg la intrerupatorul manetei de frana, mai mult ca sigur ai un scurt circuit acolo. Ar trebui sa fie simplu, ai decat doua fire.

L.E. m-am uitat in schema electrica (am vazut ca ai I.E.) dar nu e foarte clara treaba.

Totusi, trebuie sa verifici tot firul care duce de la intrrerupator la lampa spate. E posibil sa fie intrerupt pe undeva si sa dea la masa.

Editat de SorinRadu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ GUSA IULIAN: verifica in primul rand incarcarea.

In aceslasi timp, verifica si papucii de la lampa spate, sa nu fi iesit si sa dea la masa. Mie mi-au iesit de doua ori dupa ture de offroad si am rezolvat-o strangand papucii cu un patent.

Verifica si masa de la releul de incarcare.

 

@ Alin Geamanu: Poti monta roata de 21, dar trebuie sa masori latimea butucului, diametrul axului, si trebuie sa faci o flansa la prinderea discului de frana...nu se stie nici cum se va potrivi melcul de la kilometraj, care oricum nu iti va mai masura corect distanta parcursa si viteza de deplasare.

In plus, ti se va modifica si ciclistica, iar garda la sol va fi mai inalta.



@ Critian1: Asa, mon cher.

Mare gasca, mare...poze frumoase.

Ehe, a inceput sezonul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Aprilia Pegaso 650 din 1999, stare f.buna, chit lant 2500 km, carburatoare curatate si sincronizate, placute frana 95%, anvelope 75%, regulator tensiune nou, furtun retur ulei nou, cric central, filtru aer nou, bujie noua, itp 02.2016 .Defecte - lipseste senzorul de la frana de mana . Foarte important, nu are defecte ascunse. Pret 1350 E. 0744304589- facebook - Catalin Popescu (aici puteti vedea poze cu motorul,altfel observ ca nu pot sa le postez, imi spune ca pozele sunt prea mari).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut iubitori de motoare rotax :)

 

Am si eu nevoie de un sfat in legatura cu motorul meu care nu porneste la sub 10 grade.Am intrebat cu ceva timp si pe topicul cu f650 dar nu am reusit sa aflu prea multe .

 

BMW F650 97'' cu vreo 60 k km (nu stiu daca originali ,dar motorul trage bine)

 

Pe timp frumos peste 15 grade porneste fara probleme (dar si atunci la rece cu socul tras nu se tureaza mai mult de 2500 rpm).

In schimb cand afara este simtitor mai rece nu reusesc sa-l pornesc ,decat daca astup gura de admisie de la cutia filtrului cu mana cateva rotatii pana porneste .Sta cu socul tras pe la 2000-2500 rpm pana se incazeste ,iar cu motorul cald urca si turatia (cu socul tras )chiar pana la 3500 rpm.

 

Carburatorul curatat,plutitorul la setarile din carte ,membrane ok ,o-ring-uri schimbate .

 

Orice sfat este bine venit.

 

L.E.Am vazut pe youtube un tip ce a avut ceva probleme cu pornirea la rece ,iar solutia lui a fost sa sufle pe furtunul care duce benzina in carburator ,parca sa elimine bulele de aer de pe furtun ,dar eu am suflat si parca suflu intr-un furtun cu dop in capat.

 

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dac sufli pe furtun si nu se duce inseamna ca , virgula cuiele pontoane nu deschid camera plutitoarelor....

in mod normal nu poti sa tragi pe furtun din carburator , adica alimentarea carburatorului este cu sens unic REZERVOR - CARBURATOR invers nu , de fapt este si logic

sigur ai reglat plutitoarele corespunzator? ( intrebare : de ce ai umblat acolo?)

turatia marita , cu efectur supraincalzirea motorului si a saxofoanelor -uneori se inrosesc , , dupa parerea mea sunt consecinta concentratiei scazute de benzina in amestec

eu banuiesc un reglaj neconform al plutitoarelor astfel incat acestea tin cuiele pontoane inchise , camera nu se umple suficient cu carburant pana la nivelul jiglerelor si atunci motorul trage mai mult aer- CONSECINTA = supraturarea

in ceea ce priveste bulele de aer acestea se elimina singure carburatorul are un furtun care are menirea aceasta si se afla in partea opusa alimentarii cu benzina

Este doar o parere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristian1.Te referi la acel cilindru cu arc pe care il antreneaza cablul socului, el se misca in functie de cum trag de maneta.De alta clapeta nu stiu.

 

@alin geamanu.Am suflat pe furtun si nu se intampla nimic(nu se aude nimic),nu stiu daca trebuie sau nu trasa acceleratia(eu nu am tras de ea)?

Carburatorul l-am desfacut ca sa-l adjustez(plutitoarele 14,6 mm) si sa-l curat ,dar problema cu pornirea i se trage din iarna fara ca eu sa umblu la carburator.

Mi s-a intamplat problema cu inrosirea saxofoanelor si gaze fierbinti ,asta pana sa reglez carburatorul.

 

Dar de ce cu socul tras nu se tureaza suficient cand motorul este rece ,si se tureaza ''sa spunem'' normal(3500rpm) cu motorul cald ?

 

Multmesc pentru raspunsuri.

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Socul este un cilindru cu un mic ax la unul din capete . Incearca sa-l cureti cu pasta de lustruit pana la luciu metalic . Deasemena si locul unde culiseaza . Inspecteaza ganitura de cauciuc de la capatul socului precum si scaunul pe care se aseaza el , la fel si arcul lui sa fie elastic si sa nu fie ruginit .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciclistica schimbata,aspect de girafa,etc... :crack:

 

Nasol ca nu poti vedea poze numai pe fosbuc,ca io nu am asa ceva!Chiar eram curios cum arata Aprilica ta!

 

Socul este un cilindru cu un mic ax la unul din capete . Incearca sa-l cureti cu pasta de lustruit pana la luciu metalic . Deasemena si locul unde culiseaza . Inspecteaza ganitura de cauciuc de la capatul socului precum si scaunul pe care se aseaza el , la fel si arcul lui sa fie elastic si sa nu fie ruginit .

Va salut , am reusit sa pun o poza acum ceva timp, este la pagina 307....motorul a fost servisat acum 2 sapt, merge super si nu are nevoie de investitii(doar schimb ulei ).

 

Uite aici Aprilica lui @pegasus73.Sper sa nu se supere ca am postat un link[sau sa ma impuste altii]... http://mercador.ro/oferta/de-vanzare-ID1yhLL.html#c4e7179e58

Nu sunt suparacios din fire, va multumesc daca imi dati ceva vesti care sa ma ajute sa vand motorul....o primavara minunata va doresc la toti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfa-l si daca respecti codul culorilor,cositoreste firele rupte si trage cate un termocontractibil pe fiecare fir.

Evident,sper ca ai desfacut firele de la baterie DEJA!!!

L-am desfăcut. Avea un fir ieşit, ce trebuia lipit. Nu ştiu însă ce e cu papucelul îngust pe care l-am gasit cam slobod; ar trebui să mă îngrijorez sau nu? Este montat pe firul alb-roşu.

 

post-77393-0-32592800-1393831049_thumb.jpgpost-77393-0-41367000-1393831058_thumb.jpgpost-77393-0-70254900-1393831061_thumb.jpg

 

Cu bine,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu de la un aprilia leonardo din 98 firul acela alb cu rosu liber este o masa la care se inchide circuitul atunci cand pui contactul. Daca de exemplu ai vrea sa pui un consumator legi pozitivul la borna de + de la baterie si negativul la papucul firului astuia cu alb si rosu si asa se inchide circuitul numai cand ai contactul pus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica clapeta de soc daca se inchide/deschide corespunzator.Dupa cum scrii tu,daca astupi admisia de aer complet(adica socul tras de tot-clapeta inchisa complet),porneste.Ori nu trage cablul socului clapeta cat trebuie,ori e uzata parghia/sistemul de actionare a clapetei din carburatoare.

Turatia cu socul tras la rece de 2-2500 e normala. Acum, eu mergand tot timpul cu a mea, inclusiv iarna daca nu-i zapada pe jos, am observat ceva: ca sa porneasca din prima, la rece, sub zero grade, trag socul si o accelerez cam jumatate din cursa, poate chiar mai mult. Dupa 4-5 rotiri ale motorului, dupa ce-si face compresia, o ia. Ai grija ca daca nu o ia de prima data, adica la prima apasare a demarorului, risti sa o ineci. Clapeta de soc la modelul nostru actioneaza doar un carburator. Si inca ceva: lasa ralantiul un pic mai mare, la 1600, cand e frig. O sa porneasca mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am desfăcut. Avea un fir ieşit, ce trebuia lipit. Nu ştiu însă ce e cu papucelul îngust pe care l-am gasit cam slobod; ar trebui să mă îngrijorez sau nu? Este montat pe firul alb-roşu.

 

attachicon.gif20140302_182854.jpgattachicon.gif20140302_172048.jpgattachicon.gif20140302_173325.jpg

 

Cu bine,

Cristi L.

Si la a mea e la fel.

Nu ai de ce sa-ti faci griji.

 

Din cate stiu eu de la un aprilia leonardo din 98 firul acela alb cu rosu liber este o masa la care se inchide circuitul atunci cand pui contactul. Daca de exemplu ai vrea sa pui un consumator legi pozitivul la borna de + de la baterie si negativul la papucul firului astuia cu alb si rosu si asa se inchide circuitul numai cand ai contactul pus.

Asta inseamna ca poti pune consumatori pe contact?

Cine stie mai exact, ca vreau sa-mi pun voltmetrul si priza de 12 V pe contact?

 

Mersi de apreciere!

Cu placere, Cristi.

Am dat zilele trecute un search pe varul Goagal si gasisem poze cu Strada si cu fosta ta Pegaso GA...frumoase amandoua.

 

Ieri am fost liber si am dat din nou carburatoarele jos, ca tot imi curgeau dupa ce opream motorul si trebuia sa opresc robinetul.

Am desfacut toate jiglerele, inclusiv cele de aer (erau ambele la 3 1/2 ture), am dat plutitoarele jos, am suflat cu un furtun pe toate orificiile...se pare ca in carburatorul din dreapta aveam multa apa, fara mizerii.

Am vrut sa mut sigurantele de la acele de dozaj ale membranelor mai sus, dar surpriza: la cel din dreapta canalul 2 nu e pe rotund, ci este patratos si mai mic in diametru. Asa ca le-am lasat la mijloc, cum le-a pus fabricantul.

Am montat totul ca la carte si am eliminat scurgerile de benzina...

Alaltaieri am montat si cauciucurile de cross pe rotile cumparate, dar nu le montez pana nu ies la maidaneala, ca le tocesc prin oras...inca nu sunt sigur cum o sa-mi intre cauciucul spate la bascula (este 150) cu toate ca am masurat inainte toleranta pe cauciucul original (130) si mai am cam 3 cm in fiecare parte...

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna ca poti pune consumatori pe contact?

Cine stie mai exact, ca vreau sa-mi pun voltmetrul si priza de 12 V pe contact?

Da, asta inseamna. La Leonardo aveam 4 benzi de LED-uri conectate asa (+ la baterie, - la fir). Imi faceam griji ca se gaseste careva sa se joace pe la butoane si imi termina bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...