Geamanu Alin Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 IN MOTOCICLETE SE BAGA ULEI MOTO,IN MASINI ULEI AUTO!!!NU EXISTA NICIO EXCEPTIE! CORECT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Urmeaza sa-mi vina ultimile maruntisuri de piese din U.K (fitinguri pt. instalatia de alimentare..) dar din pacate am uitat sa comand un lucru si anume bucata de cauciuc dintre pompa de benzina si colierul ce o tine. Aveti idee cu ce-l pot inlocui, vreun material ce nu e atacat de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 IN MOTOCICLETE SE BAGA ULEI MOTO,IN MASINI ULEI AUTO!!!NU EXISTA NICIO EXCEPTIE! Daca respecta standardele, de ce e musai? Sa nu imi ziceti de aditivi acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) Eu nu am auzit de clasificarea asta vreodata Dar pe scurt, e vorba de aditivii despre care vorbeam mai sus, gen aia de imbunatatesc consumul "fuel efficient"/friction modifiers, si care bagati in motor de moto, fac ambreiajul sa alunce. Singurul dubiu, cum am zis si mai sus, a fost cel legat de rezistenta peliculei la ture inalte, ca cica uleiul de moto ar avea 'ceva' in plus, insa demonstrat practic intr-un motor 4 in linie la ~70k km, pe o durata de vreo 50k (nu sunt sigur e posibil sa fie in plus, e posibil sa fie in minus), care are ture ceva mai ridicate, iar proprietarul nu o menaja deloc, unde s-a folosit ulei auto castrol api SL, B3 s-a dovedit la fel de bun ca un ulei de moto. Mai era si tipul ala din galati cu 'performancele' care baga tot castrol parca in RF, care batea si campii dar mi se parea un tip tare capabil. Avand experientele astea 2, am bagat si eu in honda si fara sa o fortez, chiar mergea foarte bine. Ambreiajul nu scapa, intra foarte usor. Si ca si in alta situatie, eu sunt ferm convins ca un motor care nu e chinuit, impreuna cu un ulei schimbat des, cateva mii de km, chiar inainte de termenul specificat in manual, o sa aibe viata lunga. In chinez nu o sa bag inca, il las sa iasa din garantie, insa dupa, o sa incerc si o sa vedem cat tine. sper cu ocazia asta sa dezmembrez 2 mituri: 1. chinejii fac lucruri proaste care nu tin si 2. uleiul de auto nu e bun in moto Si...nu e cazul sa va enervati doar daca cineva nu e de acord cu parerea voastra Editat Februarie 26, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Cine s-a enervat,mestere?E clar c-ai inteles gresit! Ca eu nu!Oricum e clar ca nu-mi permit sa fac experimente pe nicio mobra!Baga fiecare ce vrea!Una e clara pentru mine:in mobrele familiei bag ulei moto si in masina familiei bag ulei auto,TOATE DE LA MOTUL!MOTUL RULZZZZZZZZZZ!ALLES KLAR! Concluziunea mea este ca fiecare baga uleiul de soia pe care-l vrea,dar s-o ia lent!!! PS:Lucrez intr-un service moto,in care am avut pana acum foarte multe de invatat!(vezi poza de mai jos... ) Legat de chinezi... Exista 3 tipuri de ulei:M-motor;T-transmisie si H-hidraulic.Cred ca e cel mai simplu asa! Exista si motociclete cu un disc de ambreiaj,uscat(BMW si altele). gresesti: exista si ulei BUNICA , azi am constatat ca nu ma pot indura de mobra mea , cineva m-a sunat in vederea achizitionarii , dar am refuzat , ,,,, am nevoie de bani , ca toata lumea , dar nu pentru asta traiec....am timp sa-mi platesc si datoriile..... ASA CA DACA SE MAI VEDE INCA ANUNTUL PE BIKE SHOP , NU MAI E DE VANZARE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 gresesti: exista si ulei BUNICA , azi am constatat ca nu ma pot indura de mobra mea , cineva m-a sunat in vederea achizitionarii , dar am refuzat , ,,,, am nevoie de bani , ca toata lumea , dar nu pentru asta traiec....am timp sa-mi platesc si datoriile..... ASA CA DACA SE MAI VEDE INCA ANUNTUL PE BIKE SHOP , NU MAI E DE VANZARE ! Pastreaz-o, ca sunt mobre bune, si nu gasesti preturi asa mici la piese din dezmembrari... Ieri mi-au venit si mie rotile de la Bacau, ii multumesc pt ele si pt casca stie el cine, si am mai lucrat un pic pe la mobra: vopsit roata fata, confectionat ciorapei de neopren, dat jos carburatoare (au inceput sa curga la supraplin, probabil vreun gunoi care mi-a blocat vreun plutitor..inauntru erau lacrima), vopsit si o casca... Alin, vezi ca anunturile de pe bikeshop se sterg sau se modifica asa: intri pe mail, si ai un cod unic, dai copy pe casuta din stanga jos de pe site, si introduci adresa ta de mail cu care ai bagat anuntul. Dupa logare iti apar doua rubrici: motocicletele mele si accesoriile mele, in functie de sectiunea in care ai postat anuntul. Dai click pe unul din ele, iar sus iti va aparea sterge sau modifica anuntul. La urmatoarele, repeti operatiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) @alin geamanu : nici nu ai apucat sa iti dai seama despre, si vindeai . nu era normal . testeaza si apoi mai gandesti daca vinzi . eu due am si nu vreu sa vand . ce concluzie trag ? Editat Februarie 27, 2014 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Apropo de uleiuri folosite la moto: eu merg doar pe varianta cu ulei moto consacrat, mai ales ca sunt momente cand mai si "tragem" de ele. Acum cativa ani am refacut motorul la un Kawasaki, si m-au costat atat de mult piesele, planatul de chiulasa, garniturile, incat ramasesem aproape de 0 cu banii. Asa ca in momentul cand am terminat a trebuit sa iau ulei, care era destul de scump pe vremea aia, si am luat un ulei moto dedicat de la benzinaria Mol. Vreau sa spun ca nu am fost multumit, nici ca ambreiaj, nici ca pastrare a temperaturii de lucru, sa nu mai spun ca s-a innegrit in cativa kilometri. L-am tinut maxim 500 de kilometri si l-am schimbat cu ulei Motul 5100 10W50. S-a cunoscut imediat diferenta in bine, si la ambreiaj si la mersul motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 @alin geamanu : nici nu ai apucat sa iti dai seama despre, si vindeai . nu era normal . testeaza si apoi mai gandesti daca vinzi . eu due am si nu vreu sa vand . ce concluzie trag ? concluzia este ca toti posesorii de Pegaso sunt fideli modelului : Aprilia este o Doamna cu care te mandresti pe strada pentru ca atrage toate privirile , tinuta eleganta , mersul drept si apasat , dar suava ,sunetul tandem al tobelor..... iar cand apuci sa storci mansonul din dreapta , se umfla sangele in vena , iti bate inima , ajungi la 100 si te bucuri continuu de orgasm ! E vreo femeie care poate face asta ? nu cred !!!!!!!!! concluzia este ca toti posesorii de Pegaso sunt fideli modelului : Aprilia este o Doamna cu care te mandresti pe strada pentru ca atrage toate privirile , tinuta eleganta , mersul drept si apasat , dar suava ,sunetul tandem al tobelor..... iar cand apuci sa storci mansonul din dreapta , se umfla sangele in vena , iti bate inima , ajungi la 100 ...............................acum te bucuri continuu de orgasm ! E vreo femeie care poate face asta ? nu cred !!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 (editat) Alin, ti-ai trezit spiritul poetic, dar e si urma de adevar in spusele tale Si eu sunt mandru de Pegaso, cu toate ca visam candva la o Africana sau la un DR BIG, sa nu mai spun de KTM Adventure... Ideea in sine e ca ne atasam de caprele pe care le calarim ( ) ) si de brand in sine. Cand aveam Transalp, si Honda Civic, imi ziceam ca sunt fan Honda, apoi Kawasaki, ca am schimbat 4 din marca asta., Yamaha a avut vreo 3, am avut chiar si Aprilia Red Rose (chopper)..Pana la urma important e sa mearga fierul.. Oricum, la mine e altfel: fac mereu comparatie intre F 650-ul lui cumnata-miu si Aprilica mea. Imi place a mea de 10 ori mai mult. Singurul + la Bmw este consumul mai mic (diferenta e cam de 1,5 litri / 100 km), dar mi se pare prea joasa ca motoreta fata de Pegaso... Maine eram si eu invitat la un gratar, dar lucrez a treia tura consecutiva de noapte x 12 ore, si n-am nici un chef. Azi am stat cu fi-miu, am fost si cu el la scoala sa imparta cadouri la fetite, si adio somn.. Cristi, sa ne pui poze Editat Februarie 28, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Alin, ti-ai trezit spiritul poetic, dar e si urma de adevar in spusele tale Si eu sunt mandru de Pegaso, cu toate ca visam candva la o Africana sau la un DR BIG, sa nu mai spun de KTM Adventure... Ideea in sine e ca ne atasam de caprele pe care le calarim ( ) ) si de brand in sine. Cand aveam Transalp, si Honda Civic, imi ziceam ca sunt fan Honda, apoi Kawasaki, ca am schimbat 4 din marca asta., Yamaha a avut vreo 3, am avut chiar si Aprilia Red Rose (chopper)..Pana la urma important e sa mearga fierul.. Oricum, la mine e altfel: fac mereu comparatie intre F 650-ul lui cumnata-miu si Aprilica mea. Imi place a mea de 10 ori mai mult. Singurul + la Bmw este consumul mai mic (diferenta e cam de 1,5 litri / 100 km), dar mi se pare prea joasa ca motoreta fata de Pegaso... Maine eram si eu invitat la un gratar, dar lucrez a treia tura consecutiva de noapte x 12 ore, si n-am nici un chef. Azi am stat cu fi-miu, am fost si cu el la scoala sa imparta cadouri la fetite, si adio somn.. Cristi, sa ne pui poze motorul nu este acelas concept? motorul nu este acelas concept? am avut ceva in cap cu Nx 650 , e o treaba super , dar nu pe starda ,,,, iar eu circul mut , mai mult pe strada , asa ca .... scuze pt exprimarea crispata Skandic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 (editat) Motorul este asemanator, doar ca cel de Pegaso are o supapa de evacuare suplimetara, rapoartele la cutie sunt putin mai scurte la BMW, de aici si rezulta un top speed un pic mai mare la Pegaso. Saua, sau pozitia in sa e cu 5 cm mai mai inalta la Pegaso, rotile si franele sunt la fel, doar ca discul spate la BMW e mai mare in diametru. Pegaso e mai greu cu 10 kg, rezervorul de BMW are 17 litri, ca la Pegaso model pana in `96, iar la modelul dupa `97 are 22 de litri... Bmw cu furca normala, Pegaso cu USD si mai lunga cu 10 cm, pana in 2005 (sper sa nu gresesc)..asta creste putin si garda la sol... Si eu am avut Dominatorul in plan, dar pt un urs ca mine de 120 de kg, e prea bicicleta. Practic, eu fac cat 2 persoane normale, iar saua la Domi e prea mica sa mai urce cineva in spatele meu... Editat Februarie 28, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Motorul este asemanator, doar ca cel de Pegaso are o supapa de evacuare suplimetara, rapoartele la cutie sunt putin mai scurte la BMW, de aici si rezulta un top speed un pic mai mare la Pegaso. Saua, sau pozitia in sa e cu 5 cm mai mai inalta la Pegaso, rotile si franele sunt la fel, doar ca discul spate la BMW e mai mare in diametru. Pegaso e mai greu cu 10 kg, rezervorul de BMW are 17 litri, ca la Pegaso model pana in `96, iar la modelul dupa `97 are 22 de litri... Bmw cu furca normala, Pegaso cu USD, pana in 2005 (sper sa nu gresesc)..asta creste putin si garda la sol... Si eu am avut Dominatorul in plan, dar pt un urs ca mine de 120 de kg, e prea bicicleta. Practic, eu fac cat 2 persoane normale, iar saua la Domi e prea mica sa mai urce cineva in spatele meu... da Pegaso are 3 valve pe e vacuare deci un pic de notorietate in plus , adica cum s-ar spune ..." te rog ...lasa-ma .." stiu ce fac !!! da Pegaso are 3 valve pe e vacuare deci un pic de notorietate in plus , adica cum s-ar spune ..." te rog ...lasa-ma .." stiu ce fac !!! si un om daca ar avea dua gauri in poponeata s-ar basi mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Corect )) Pegaso are 2 gauri....de evacuare. La F650 e cam problema pentru a doua persoana de la toba finala, cam frige la fundulet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Ma railor. Al meu nu e bmw. E un motor austriac, un plastic italian, o cablaraie japozeza si o sigla de plastic. ). Plus ca am furca de Pegaso. Dar pt mine e cel mai bun motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Pegaso pana in 1996 inclusiv are rezervorul de14 litri,nu 17 litri si bembeul f650 are 2 bujii.Bembeul mai are sub sa o placuta pe care scrie Made in Italy(!^%$*&^%$#),ca doara e brand german...,fabricat la Noale! Maaaaammmmmmmmmmmmaaaaaaaaa ce de fasole pe aici!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 daca se intampla la frana de mana aceasta este de vina , verifica blocul de la manerul din dreapta poate ai un scurt sau o conexiune slaba daca se intampla la frana de mana aceasta este de vina , verifica blocul de la manerul din dreapta poate ai un scurt sau o conexiune slaba acolo ai si butonul de pornire verifica si suruburile de bornele bateriei trebuie sa fie stranse .Eu am patit-o din aceasta cauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) PROBLEEEEEEEEM. Azi am vrut sa ies putin si ??? Am pornit aprilica fara probleme , am lasat-o sa se incalzeasca , iar dupa ce am plecat la vreo 20m am pus frana manasi becurile din bord au scazut rau in intensitate si s-a oprit. M-am intors am pus cablurile de pornire, am pornit-o si stand pe loc cu moto pornit am apasat din nou frana de mana si iar au scazut becurile in intensitate si imediat s=au stins toate DAR MOTORUL MERGEA IN CONTINUARE nu mai merge nici becuri nici semnalizare nici curent la pornire nu am. Ce sa fie oare?????Am verificat cele trei sigurante de sub sa si toate-s bune . Mai stiti de vreo siguranta pe undeva Verifica firele ce merg la intrerupatorul manetei de frana, mai mult ca sigur ai un scurt circuit acolo. Ar trebui sa fie simplu, ai decat doua fire. L.E. m-am uitat in schema electrica (am vazut ca ai I.E.) dar nu e foarte clara treaba. Totusi, trebuie sa verifici tot firul care duce de la intrrerupator la lampa spate. E posibil sa fie intrerupt pe undeva si sa dea la masa. Editat Martie 1, 2014 de SorinRadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 ma gandeam sa pun o roata de 21 pe fata , cum ar fi ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 @ GUSA IULIAN: verifica in primul rand incarcarea. In aceslasi timp, verifica si papucii de la lampa spate, sa nu fi iesit si sa dea la masa. Mie mi-au iesit de doua ori dupa ture de offroad si am rezolvat-o strangand papucii cu un patent. Verifica si masa de la releul de incarcare. @ Alin Geamanu: Poti monta roata de 21, dar trebuie sa masori latimea butucului, diametrul axului, si trebuie sa faci o flansa la prinderea discului de frana...nu se stie nici cum se va potrivi melcul de la kilometraj, care oricum nu iti va mai masura corect distanta parcursa si viteza de deplasare. In plus, ti se va modifica si ciclistica, iar garda la sol va fi mai inalta. @ Critian1: Asa, mon cher. Mare gasca, mare...poze frumoase. Ehe, a inceput sezonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Vand Aprilia Pegaso 650 din 1999, stare f.buna, chit lant 2500 km, carburatoare curatate si sincronizate, placute frana 95%, anvelope 75%, regulator tensiune nou, furtun retur ulei nou, cric central, filtru aer nou, bujie noua, itp 02.2016 .Defecte - lipseste senzorul de la frana de mana . Foarte important, nu are defecte ascunse. Pret 1350 E. 0744304589- facebook - Catalin Popescu (aici puteti vedea poze cu motorul,altfel observ ca nu pot sa le postez, imi spune ca pozele sunt prea mari). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) Uite aici Aprilica lui @pegasus73.Sper sa nu se supere ca am postat un link[sau sa ma impuste altii]... http://mercador.ro/oferta/de-vanzare-ID1yhLL.html#c4e7179e58 Editat Martie 1, 2014 de vali1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 La noi mai greu cu fosbucu ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) Va salut iubitori de motoare rotax Am si eu nevoie de un sfat in legatura cu motorul meu care nu porneste la sub 10 grade.Am intrebat cu ceva timp si pe topicul cu f650 dar nu am reusit sa aflu prea multe . BMW F650 97'' cu vreo 60 k km (nu stiu daca originali ,dar motorul trage bine) Pe timp frumos peste 15 grade porneste fara probleme (dar si atunci la rece cu socul tras nu se tureaza mai mult de 2500 rpm). In schimb cand afara este simtitor mai rece nu reusesc sa-l pornesc ,decat daca astup gura de admisie de la cutia filtrului cu mana cateva rotatii pana porneste .Sta cu socul tras pe la 2000-2500 rpm pana se incazeste ,iar cu motorul cald urca si turatia (cu socul tras )chiar pana la 3500 rpm. Carburatorul curatat,plutitorul la setarile din carte ,membrane ok ,o-ring-uri schimbate . Orice sfat este bine venit. L.E.Am vazut pe youtube un tip ce a avut ceva probleme cu pornirea la rece ,iar solutia lui a fost sa sufle pe furtunul care duce benzina in carburator ,parca sa elimine bulele de aer de pe furtun ,dar eu am suflat si parca suflu intr-un furtun cu dop in capat. Editat Martie 1, 2014 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 dac sufli pe furtun si nu se duce inseamna ca , virgula cuiele pontoane nu deschid camera plutitoarelor.... in mod normal nu poti sa tragi pe furtun din carburator , adica alimentarea carburatorului este cu sens unic REZERVOR - CARBURATOR invers nu , de fapt este si logic sigur ai reglat plutitoarele corespunzator? ( intrebare : de ce ai umblat acolo?) turatia marita , cu efectur supraincalzirea motorului si a saxofoanelor -uneori se inrosesc , , dupa parerea mea sunt consecinta concentratiei scazute de benzina in amestec eu banuiesc un reglaj neconform al plutitoarelor astfel incat acestea tin cuiele pontoane inchise , camera nu se umple suficient cu carburant pana la nivelul jiglerelor si atunci motorul trage mai mult aer- CONSECINTA = supraturarea in ceea ce priveste bulele de aer acestea se elimina singure carburatorul are un furtun care are menirea aceasta si se afla in partea opusa alimentarii cu benzina Este doar o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.