Danut Ionda Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 si-a pus cineva cablu de Ambreiaj universal....? adica sa pastreze "camasa" ,si sa inlocuiasca doar sufa respectiva...??? am gasit un cablu universal,sertizat la un capat,iar la celalalt are niste surubele....trebe sa-l montez si sa mai tai putin din el... as vrea sa stiu daca e rezistent.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 (editat) si-a pus cineva cablu de Ambreiaj universal....? adica sa pastreze "camasa" ,si sa inlocuiasca doar sufa respectiva...??? am gasit un cablu universal,sertizat la un capat,iar la celalalt are niste surubele....trebe sa-l montez si sa mai tai putin din el... as vrea sa stiu daca e rezistent.... Salut, ar trebui sa fie rezistent depinde de cine-l fabrica. Compara-l cu cel vechi. Cel original de pe motorul meu (`97) are 2,5mm diametru si 2 randuri de fire de otel si pot sa-ti spun ca am incercat sa tai firele de otel cu un sfic si am stricat taisul! Pana la urma am taiat cu flexul. Iata cum am facut pastila de ambreiaj dinspre motor (acum cateva pagini a avut nevoie Cristi de o reparatie "on road" pe Mosilor). Editat Martie 27, 2014 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 (editat) si-a pus cineva cablu de Ambreiaj universal....? adica sa pastreze "camasa" ,si sa inlocuiasca doar sufa respectiva...??? am gasit un cablu universal,sertizat la un capat,iar la celalalt are niste surubele....trebe sa-l montez si sa mai tai putin din el... as vrea sa stiu daca e rezistent.... Eu am montat pe mobra cablu universal de la Louis. Eu spun ca este doar pentru urgente, provizoriu. Totusi, eu am cumparat mobra cu cablul asta, inca nu da semne de oboseala. Tot secretul este gresarea periodica la orice cablu, indiferent ca este original sau nu. Editat Martie 28, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 (editat) Bun asa. Nu sti cand te lasa in drum la 100 de kilometri de casa.. Ieri am schimbat si eu rotile la Pegaso, arata mult mai bine si e o placere pe macadam (la mine in cartier inca se lucreaza si multe strazi sunt pietruite provizoriu pana la asfaltare). Fi-miu s-a facut util, a desfacut suruburi slabite de mine, a luat la smirgel discurile de frana, m-a ajutat sa bag axurile de la roti, o distractie in toata regula. Am incercat sa schimb pinionul de fata de 14 cu cel stoc de 16, dar nu mi-a permis lantul, ca foaia spate e mai mare in diameteru (are 49 de dinti, fata de 47). Voi incerca pe viitor sa schimb doar foaia spate cu cea stock. Editat Martie 28, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 merci baieti,l-am montat pana la urma pe ala de pe Louis.nici mie nu imi pare foarte rezistent,dar totusi,sa tina 1000-2000km maxim,de ce il mai fac? o sa imi cumpar unul original pana la urma... toate bune! poate pt ca se cheama kit de reparatie...) uite ca mi-am raspuns singur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) Multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri. Am inca o intrebare de novice, si sper sa ma lamuriti voi pasionatii, chiar daca o sa aveti o doza de subiectivism. Aproape toti cei pe care-i cunosc imi spun sa nu-mi iau un monocilindru ca nu este comfortabil la drum lung (daca vreau sa zicem sa merg cu viteza de croaziera de 130-140km, pe autostrada), ca are o bataie anume de care o sa-mi dau seama si care o sa incepe sa ma enerveze cu timpu etc. Si nu stiu daca sa renunt la ideea de a-mi lua acest model in favoarea unui honda transalp, tot in banii de aprox. 1200, ceea ce inseamna sa iau un transalp foarte vechi, 89-92 ceva de genul, si care nu arata nici pe departe asa bine precum pegaso-ul asta (oi fi eu subiectiv dar in categoria asta a motoretei si a bugetului nu gasesti alta mai frumoasa ). Si desigur, imi mai spun prietenii sa nu-mi iau aprilia ca nu e fiabila, ca nu se gasesc piese de schimb, partea electrica proasta etc. Daca au mai fost insirate aceste ingrijorari pe acest topic va rog sa ma scuzati si sa ma indrumati spre a le gasi.. Editat Martie 30, 2014 de shumilica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 ... Aprilia = fun, Transalp = plictisitor. Dar... aprilia la 130-140 te inebuneste. 120 e maxim cat sa poti sta linistit si confortabil. Transalpul are consum mai bun si poate tine viteza data de tine fara prea multe probleme, plus ca ofera o protectie mai buna la vant. Vibratiile nu m-au deranjat la aprilia. La varsta lor, e posibil sa ai belele cu oricare. Aprilia o poti scoate mai usor pe camp, se comporta mai bine, e mai distractiva, trage mai brutal, un 'teribilist' s-ar simti bine pe ea, asta nu inseamna ca nu o poti conduce si normal. Transalpul e ceva mai lenes, mai domol, insa e ceva mai bun pe strada, nu te oboseste la fel, are cutia mai ok, la aprilia trebuie sa schimbi mai des, sub 2000 parca mai tremura daca bagi mana in gaz. Deci de drumuri lungi la viteze mai mari: transalp. Drumuri lungi, facute pe bucati, un pic de enduro, mai ai chef sa tragi de sarma ca sa te simti bine: aprilia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) Aprilia = fun, Transalp = plictisitor. Dar... aprilia la 130-140 te inebuneste. 120 e maxim cat sa poti sta linistit si confortabil. Transalpul are consum mai bun si poate tine viteza data de tine fara prea multe probleme, plus ca ofera o protectie mai buna la vant. Vibratiile nu m-au deranjat la aprilia. La varsta lor, e posibil sa ai belele cu oricare. Aprilia o poti scoate mai usor pe camp, se comporta mai bine, e mai distractiva, trage mai brutal, un 'teribilist' s-ar simti bine pe ea, asta nu inseamna ca nu o poti conduce si normal. Transalpul e ceva mai lenes, mai domol, insa e ceva mai bun pe strada, nu te oboseste la fel, are cutia mai ok, la aprilia trebuie sa schimbi mai des, sub 2000 parca mai tremura daca bagi mana in gaz. Deci de drumuri lungi la viteze mai mari: transalp. Drumuri lungi, facute pe bucati, un pic de enduro, mai ai chef sa tragi de sarma ca sa te simti bine: aprilia. Multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri. Am inca o intrebare de novice, si sper sa ma lamuriti voi pasionatii, chiar daca o sa aveti o doza de subiectivism. Aproape toti cei pe care-i cunosc imi spun sa nu-mi iau un monocilindru ca nu este comfortabil la drum lung (daca vreau sa zicem sa merg cu viteza de croaziera de 130-140km, pe autostrada), ca are o bataie anume de care o sa-mi dau seama si care o sa incepe sa ma enerveze cu timpu etc. Si nu stiu daca sa renunt la ideea de a-mi lua acest model in favoarea unui honda transalp, tot in banii de aprox. 1200, ceea ce inseamna sa iau un transalp foarte vechi, 89-92 ceva de genul, si care nu arata nici pe departe asa bine precum pegaso-ul asta (oi fi eu subiectiv dar in categoria asta a motoretei si a bugetului nu gasesti alta mai frumoasa ). Si desigur, imi mai spun prietenii sa nu-mi iau aprilia ca nu e fiabila, ca nu se gasesc piese de schimb, partea electrica proasta etc. Daca au mai fost insirate aceste ingrijorari pe acest topic va rog sa ma scuzati si sa ma indrumati spre a le gasi.. INCEARCA SA ALEGI SI CU INIMA , UNEORI IN VIATA NU STRICA , SATISFACE-TI SI SUFLETUL , SA STI CA MERITA iar cat despre probleme - toate au , important este sa iti placa sa le remediezi , punct. Editat Martie 30, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) salutare aprilisti! nu am mai scris de multa vreme aici, abia am revenit pe campiile patriei si inca nu stiu in ce stare a ajuns Aprilica mea. teoretic a stat in garaj cuminte si inca sta. practic, nu stiu. dar am o intrebare: unde as putea gasi un kit de coborare? ca as vrea s-o fac mai potrivita pe inaltimea mea, mai ales ca acum am genunchiul mai slabit dupa ultimul mini-accident. trebuie sa-mi calculez un buget sa vad cati bani pot baga in ea anul asta. de asemenea, vreau sa-i iau si gume noi, ca alea de pe ea sunt tari ca stanca acum, cred. edit pentru shumilica: transalp e o vaca in opinia mea proprie si personala. daca vrei sa te distrezi cumva, alege-ti aprilica si spera sa nu ai probleme majore cum au unii cand si le achizitioneaza. si daca o sa ai grija de ea, si ea o sa aiba grija de tine. Editat Martie 30, 2014 de Old Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Salutări tuturor, Ca și în celelalte postări d-ale mele, vă anunț cu mare bucurie că al său (Tractoraș) bendix s-a defectat. Concret, la pornire, electromotorul învârte în gol. Pornește după ce o manevrez înainte și înapoi cu motorul băgat în viteză. Altă modalitate de a face treaba asta la fiecare pornire și a înlocui bendixul vedeți? Mulțumesc cu respect, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Pot monta o sonda de ulei pe motor fara modificari? Un fel de UP la intrebare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri. Am inca o intrebare de novice, si sper sa ma lamuriti voi pasionatii, chiar daca o sa aveti o doza de subiectivism. Aproape toti cei pe care-i cunosc imi spun sa nu-mi iau un monocilindru ca nu este comfortabil la drum lung (daca vreau sa zicem sa merg cu viteza de croaziera de 130-140km, pe autostrada), ca are o bataie anume de care o sa-mi dau seama si care o sa incepe sa ma enerveze cu timpu etc. Si nu stiu daca sa renunt la ideea de a-mi lua acest model in favoarea unui honda transalp, tot in banii de aprox. 1200, ceea ce inseamna sa iau un transalp foarte vechi, 89-92 ceva de genul, si care nu arata nici pe departe asa bine precum pegaso-ul asta (oi fi eu subiectiv dar in categoria asta a motoretei si a bugetului nu gasesti alta mai frumoasa ). Si desigur, imi mai spun prietenii sa nu-mi iau aprilia ca nu e fiabila, ca nu se gasesc piese de schimb, partea electrica proasta etc. Daca au mai fost insirate aceste ingrijorari pe acest topic va rog sa ma scuzati si sa ma indrumati spre a le gasi.. ASA CA ...? Bun asa. Nu sti cand te lasa in drum la 100 de kilometri de casa.. Ieri am schimbat si eu rotile la Pegaso, arata mult mai bine si e o placere pe macadam (la mine in cartier inca se lucreaza si multe strazi sunt pietruite provizoriu pana la asfaltare). Fi-miu s-a facut util, a desfacut suruburi slabite de mine, a luat la smirgel discurile de frana, m-a ajutat sa bag axurile de la roti, o distractie in toata regula. Am incercat sa schimb pinionul de fata de 14 cu cel stoc de 16, dar nu mi-a permis lantul, ca foaia spate e mai mare in diameteru (are 49 de dinti, fata de 47). Voi incerca pe viitor sa schimb doar foaia spate cu cea stock. apreciez foarte mult un lucru pe care il disting in poze :dezordinea sculelor , si pe mine ma caracterizeaza , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) Asa ca.. asa ca... tot dupa anunturi de aprilia, in principal, ma uit ...dar ma tampeste sa ma uit la atatea anunturi, sa le compar, etc Va multumesc mult pentru sfaturi si impresii! Sunteti de gasca Daca merge la viteza de croaziera cu 120 mi se pare arhisuficient pentru primii ani de motociclism. Si da, vreau sa nu ma dau in laturi in cazul in care gasesc un drum secundar/laturalnic/forestier si mi se scoala mie sa o iau pe acolo. Dar vreau sa ma tin si dupa vara-miu prin plimbari prin europa. Auziti, nu vrea nimeni niste valize de aprilia, originale? Omul din anuntul asta, mi-ar lasa motoreta la 4000 de lei daca isi poate vinde valizele separat: http://www.tocmai.ro/aprilia-pegaso-cube-650-2000-15418994.html Asa ca putem sa ne combinam in 2 feluri, imi dati voi banii (diferenta intre 4000 si 4450, parca 1000 de euro a spus ca e ultimul pret) cand ma duc s-o iau si cand vin cu ea va las voua valizele (sunt din bucuresti, daca sunteti din alta localitate pe drum spre sibiu, prin ramnic sau prin brasov, nu conteaza, cu atat mai bine). Sau vorbiti direct cu vanzatorul dar a zis ca separat la vinde la 250 de euro. In bucuresti am vazut urmatoarele anunturi care-mi fac cu ochiul: http://mercador.ro/oferta/aprilia-pegaso-cube-650-rotax-impecabila-ID1DJEH.html#440e96686f Dezavantaje: vad ca nu are niciun fel de accesoriu in afara de suporturile de valize si cricul central, parbriz care nu e de touring. Kitul de lant nu a mai fost schimbat de la fostul proprietar dar imi zice baiatu ca la tipurile astea de motorete nu se schimba asa des ca la sportive si ca inca se tine bine. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/110293-vand-aprilia-pegaso-650-2001/?do=findComment&comment=518476 pentru ca e ieftina, anul de fabricatie, putini km (nu ma bazez prea mult pe asta). Tot caut un cu crashbar ca fiind incepator poate mai pic si eu la viteze mici, dar nu gasesc, e ceva rar la modelul asta? Si alta intrebare, e potrivita pentru primul motor? Editat Martie 30, 2014 de shumilica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Si cum se spune ca poti realiza orice numai sa-ti placa..la fel si la mine ...am tot intrebat pe aici de intreruperile alea la aprilica mea...dupa multe refuzuri la mecanici si diagnoze gresit ...am descoperit cauza care o tot punea in cap...m-am enervat incepator fiind si am dat jos carbu... tot chiorindu-ma de acolo ca nepriceputu totusi am vazut ca unde vine benzina in carb era o sata mica ..care era infundata total cu mizerie...deci dupa o saptamana de nervi azi relaxare vreo 300 km fara nici o problema ....merge ca noua .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Salutări tuturor, Ca și în celelalte postări d-ale mele, vă anunț cu mare bucurie că al său (Tractoraș) bendix s-a defectat. Concret, la pornire, electromotorul învârte în gol. Pornește după ce o manevrez înainte și înapoi cu motorul băgat în viteză. Altă modalitate de a face treaba asta la fiecare pornire și a înlocui bendixul vedeți? Mulțumesc cu respect, Cristi L. Auziti, nu vrea nimeni niste valize de aprilia, originale? Omul din anuntul asta, mi-ar lasa motoreta la 4000 de lei daca isi poate vinde valizele separat: http://www.tocmai.ro/aprilia-pegaso-cube-650-2000-15418994.html Si alta intrebare, e potrivita pentru primul motor? Salut! Eu sunt la prima motocicletă și sunt mulțumit de ale sale performanțe atunci când funcționează. Probabil că următoarea motocicletă va fi una mai joasă, cu o șa ceva mai lungă si dreaptă, în stilul acesteia: . Într-adevăr, e alt stil de motocicletă, însă este ceea ce m-ar satisface mai mult, acum că am căpătat ceva experiență (5 luni). Altfel, motocicleta în sine face ceea ce spune că face: te transportă confortabil din punctul A în punctul B. Linkul de pe tocmai.ro nu mai este valabil. Aș fi aruncat totuși o privire. Seară bună, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Nu stiu de ce nu s-a copiat corect linkul, asta e: http://www.tocmai.ro/aprilia-pegaso-cube-650-2000-15418994.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) În cazul acesta, ai 100 de euro din partea mea, pentru setul de valize și suporții lor. Eventual și setul de chei:-) Cu respect, Cristi L. Editat Martie 30, 2014 de Leontiev Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Neatza lume hai ca sar si eu cu 2 poze de la plimabarea de ieri Din pacate mie nu a avut cine sa imi faca poza pe motor asa ca mi-am pozat umbra Editat Martie 31, 2014 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Salut. Am un dubiu. Are ceva daca nivelul de ulei din vasul din cadru este peste nivelul maxim ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Salut. Am un dubiu. Are ceva daca nivelul de ulei din vasul din cadru este peste nivelul maxim ? 1. Nu este in regula ;nivelul corespunzator trebuie sa fie intre min si max undeva pe jumatate 2. daca ai pus in plus fata de cantitatea specificata de producator e ok , scoti din el . 3. daca nu ai pus mai mult nivelul peste max poate fi dat de condensul de peste iarna sau de carburant ,,,,nasol ,,, http://www.pemotoare.ro/verificarea-si-schimbul-uleiului/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Am pus prea mult. Trebuie neaparat sa scot din el ? Daca da , de ce? Cu ce incurca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Am pus prea mult. Trebuie neaparat sa scot din el ? Daca da , de ce? Cu ce incurca? Baga in masina 5L in loc de 4L si vezi cu ce incurca!Nu cred ca te tine mult timp sa desfaci busonul si sa dai drumul din el.Sa fie OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Am pus prea mult. Trebuie neaparat sa scot din el ? Daca da , de ce? Cu ce incurca? in motor uleiul creaza o anumita presiune in timpul functionarii acestuia , astfel are nevoie de spatiu de lucru , destindere pana la o presiune stabilita optima de catre producatorul motorului...in cazul in care folosesti mai mult ulei din lipsa de spatiu presiunea va creste, si va afecta zona care cedeaza mai usor adica furtunele , care la adica vor ceda. al doilea aspect il regasesti si in mediul inconjurator: alearga in apa care ajunge la glezne si incearca si cu apa care ajunge la genunchi si atunci vei vedea ce se intampla cu ansamblul biela , iar uleiul e ulei , nu apa deci vascos. Sper ca nu am spus prostii. Volumul de ulei si tipul acestuia ,e stabilit de producatorul motorului dupa multe calcule , si cred ca ar fi bine sa le respectam....PUNCT , n-are sens sa dezvoltam , Oricum nu stiu cum ai pus mai mult ulei , in Aprilia mea intra doi litrii , bidonul de ulei are fix doi litrii ....simplu .... sau poate nu ai scurs pe tot.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Ok, am inteles. Maine dimineata mai scot din el. Multumesc mult pt explicatie si timpul acordat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Ok, am inteles. Maine dimineata mai scot din el. Multumesc mult pt explicatie si timpul acordat! Ca sa-ti fie mai simplu, poti monta o seringa mare cu un furtunel, si scoti pe la joja, sau desfaci doar busonul de jos pe unde nu va curge mai mult de 500 ml. Nivelul la ulei se masoara cu motorul cald, iar joja se scoate, se sterge si se masoara fara a o infileta in cadru. Ieri am iesit si eu cu prietenii la o plimbare Bucuresti-Branesti-Lehliu. Poze nu am facut eu, ca nu am avut telefonul sau camera la mine, dar am cateva poze facute de prieteni... Neshte poze de alataieri si de ieri: Gasca mare, plimbare pe masura. Cum se comporta cauciucurile alea ale tale (parca erau Heidenau K66) pe macadam? Neatza lume hai ca sar si eu cu 2 poze de la plimabarea de ieri PH000032.jpgPH000023.jpg Din pacate mie nu a avut cine sa imi faca poza pe motor asa ca mi-am pozat umbra Free highway . Importanta e sa te simti liber. Pozele insa iti starnesc amintiri placute peste ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.