Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am citit pe aici ca unii si-au montat pe releul de incarcare un cooler de PC pentru racirea releului. O fi bine???N-o fi bine??? Voi ce spuneti?

Fostul proprietar mi-a recomandat aceeasi chestie. Eu cred ca se merita, nu dureaza mai mult de 15 minute sa montezi un cooler care se gaseste la orice colt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca il scoti afara cred ca e cel mai bine dar undeva in lateral la SA , asta pentru a-i proteja firele de umiditate

nu as incarca motoreta cu inca o potentiala problema : ventilatorul ;Patrik a optat pt solutia cea mai buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit pe aici ca unii si-au montat pe releul de incarcare un cooler de PC pentru racirea releului. O fi bine???N-o fi bine??? Voi ce spuneti?

AL MEU ESTE MONTAT PE JUGUL INFERIOR, DEASUPRA ARIPII FATA.

La fosta mobra, un GPZ 500, ii pusesem un ventilator de sursa de alimentare PC. Alimentarea am tras-o de la lumina de pozitie de pe spate..Sa fi atent sa fie de 12V.

 

Povestea mea si a Apriliei a fost asa:

Mi-au placut intotdeauna cum arata, dar toti prietenii imi spuneau sa nu imi iau ca "sunt proaste si consuma mult".

Am avut acum multi ani un chopper Aprilia Classic, motor mic, dar avea viata si pornea si iarna fara probleme.

Dupa mai multe mobre schimbate (ma plictiseam de ele dupa un an-doi, mai ales cand le tot upgradam si ramaneam in pana de idei...sigur o motoreta noua nu m-ar incanta, ca nu as avea prea multe de modificat), de la chopper la enduro, pana la vitezane de o mie, am ramas in pana de bani, rate la banci, am renuntat la slujba de sofer profesionist, am ramas cu leasing-ul la masina in urma...am ramas fara masina. Asa ca mi-am dat Transalp-ul din `97 la schimb cu o masina...deh, copil mic tinut la socri la tara...

Am stat un an fara mobra, cu mobre de imprumut de pe la prieteni, dar cand nu e lucrul tau, parca nu te simti complet implinit..

Am reusit sa-mi iau intre timp 2 GPZ-uri de 500, am facut una buna, si din piesele ramase am mai vandut una-alta...

Vroiam totusi sa-mi iau ceva de teren...bani ioca..am tot citit pe forum de una, de alta. Pana la urma m-as fi multumit si cu un amarat de XT din `90...

Am bagat mobra la schimb, dupa ceva timp ma suna cineva ca vrea sa-mi dea un Pegaso. Ma intalnesc cu el seara, omul cam "luat in freza" dupa cateva beri, s-a comportat cam urat si de-abia m-am abtinut sa nu-i trag vreo doua. Asa ca am renuntat la idee, dar am inceput sa ma uit foarte mult dupa Pegaso.

 

Intre timp, cumnatul meu isi luase un BMW F650, a stat pe dreapta o luna si ceva cu un picior in ghips, iar mobra am folosit-o eu...asta m-a rascolit in asa fel ca nu mai vroiam altceva decat enduro :D

 

Tot citind eu pe forum, dupa un an si ceva, vad la vanzare la mine in cartier, actualul meu Pegaso, cu bendix defect, dar un prieten de-al meu (care are o Aprilia Caponord cu 140-150.000 km la bord) mi-a zis ca poate sa mi-o faca pe bani putini.

Deja l-am sunat pe fostul propietar si i-am spus ca as vrea sa vad motoreta, chiar daca inca nu am bani sa o cumpar..

M-am dus cu niste prieteni, ei pe motoare, eu cu masina, am vazut-o si mi-a placut din prima.

Propietarul ii facuse o revizie generala inainte de a se strica, si a plecat cu ea spre Grecia, dar l-a lasat bendix-ul in Bulgaria. Omul a fost corect, dar cumparand-o fara sa aud motorul pornit, a fost un risc pe care mi l-am asumat :P

Acum fierbeam, cum sa fac rost de bani, m-am pus pe anunturi si dupa 2 saptamani ma suna un tip hotarat, dar vroia sa o ia cu un pret foarte mic. Am mai negociat putin, am batut palma, am facut actele, i-am dus-o omului unde a vrut si cum m-am vazut cu 700 euro in mana, l-am sunat direct pe BlackAngel666, sa-l intreb care e ultimul pret. Mai aveam nevoie de bani, am mai luat de la prieteni 200 de euro, si in 3 zile deja ma plimbam cu ea. A trebuit totusi sa-i iau bendix, ulei + filtru, antigel, semeringuri si ulei furca, ansamblul frana spate (disc, etrier, pompa frana), i-am schimbat ghidonul, i-am montat priza de 12V, schimbat parbrizul, schimbat cauciucul fata, cumparat inca un set de roti pe care deja am montat cauciucuri noi Metzeler Karoo2, montat kit de pinioane 14 / 49, fata de cel normal 16 / 47....si altele...

 

Totusi, tind sa cred ca motoreta asta mi-a fost predestinata, mi-a placut din prima si ma bucur ori de cate ori ies din casa si o vad prin curte, nu mai spun de momentele cand o scot la plimbare.

Daca in trecut mergeam cu mobra de cand se topea zapada, pana ce dadea poleiul, anul asta m-am hotarat sa ies cu ea mai rar, atat din cauza bugetului (salariu de mizerie si poprire de 50% din salariu din partea camatarilor de la BRD si Piraeus), dar mai ales ca am ajuns la concluzia ca iesirile rare dar de lunga durata sunt mai apreciate decat rutina zilnica, iar "mersul pe jos face piciorul frumos".

Anul asta am ca obiectiv Transfagarasanul si intrunirea de la mare din Iunie...probabil ceva iesiri prin padurile de la socri si un drum prin zona Mostistea-Calarasi, unde au trait strabunicii mei..

 

Sa inceapa si sezonul asta, ca ne-am saturat de o saptamana de ploaie...

Cam asta am avut de spus, cu adaugarea ca va urmaresc toate postarile, dar de la o vreme telefonul meu nu imi mai da voie sa ma loghez si sa postez pe forum...

Va salut, fratii mei de breasla si de cai inaripati :hug:

post-74306-0-92021300-1394122716_thumb.jpg

post-74306-0-51207200-1394122717_thumb.jpg

post-74306-0-29353200-1394122718_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AL MEU ESTE MONTAT PE JUGUL INFERIOR, DEASUPRA ARIPII FATA.

La fosta mobra, un GPZ 500, ii pusesem un ventilator de sursa de alimentare PC. Alimentarea am tras-o de la lumina de pozitie de pe spate..Sa fi atent sa fie de 12V.

 

Povestea mea si a Apriliei a fost asa:

Mi-au placut intotdeauna cum arata, dar toti prietenii imi spuneau sa nu imi iau ca "sunt proaste si consuma mult".

Am avut acum multi ani un chopper Aprilia Classic, motor mic, dar avea viata si pornea si iarna fara probleme.

Dupa mai multe mobre schimbate (ma plictiseam de ele dupa un an-doi, mai ales cand le tot upgradam si ramaneam in pana de idei...sigur o motoreta noua nu m-ar incanta, ca nu as avea prea multe de modificat), de la chopper la enduro, pana la vitezane de o mie, am ramas in pana de bani, rate la banci, am renuntat la slujba de sofer profesionist, am ramas cu leasing-ul la masina in urma...am ramas fara masina. Asa ca mi-am dat Transalp-ul din `97 la schimb cu o masina...deh, copil mic tinut la socri la tara...

Am stat un an fara mobra, cu mobre de imprumut de pe la prieteni, dar cand nu e lucrul tau, parca nu te simti complet implinit..

Am reusit sa-mi iau intre timp 2 GPZ-uri de 500, am facut una buna, si din piesele ramase am mai vandut una-alta...

Vroiam totusi sa-mi iau ceva de teren...bani ioca..am tot citit pe forum de una, de alta. Pana la urma m-as fi multumit si cu un amarat de XT din `90...

Am bagat mobra la schimb, dupa ceva timp ma suna cineva ca vrea sa-mi dea un Pegaso. Ma intalnesc cu el seara, omul cam "luat in freza" dupa cateva beri, s-a comportat cam urat si de-abia m-am abtinut sa nu-i trag vreo doua. Asa ca am renuntat la idee, dar am inceput sa ma uit foarte mult dupa Pegaso.

 

Intre timp, cumnatul meu isi luase un BMW F650, a stat pe dreapta o luna si ceva cu un picior in ghips, iar mobra am folosit-o eu...asta m-a rascolit in asa fel ca nu mai vroiam altceva decat enduro :D

 

Tot citind eu pe forum, dupa un an si ceva, vad la vanzare la mine in cartier, actualul meu Pegaso, cu bendix defect, dar un prieten de-al meu (care are o Aprilia Caponord cu 140-150.000 km la bord) mi-a zis ca poate sa mi-o faca pe bani putini.

Deja l-am sunat pe fostul propietar si i-am spus ca as vrea sa vad motoreta, chiar daca inca nu am bani sa o cumpar..

M-am dus cu niste prieteni, ei pe motoare, eu cu masina, am vazut-o si mi-a placut din prima.

Propietarul ii facuse o revizie generala inainte de a se strica, si a plecat cu ea spre Grecia, dar l-a lasat bendix-ul in Bulgaria. Omul a fost corect, dar cumparand-o fara sa aud motorul pornit, a fost un risc pe care mi l-am asumat :P

Acum fierbeam, cum sa fac rost de bani, m-am pus pe anunturi si dupa 2 saptamani ma suna un tip hotarat, dar vroia sa o ia cu un pret foarte mic. Am mai negociat putin, am batut palma, am facut actele, i-am dus-o omului unde a vrut si cum m-am vazut cu 700 euro in mana, l-am sunat direct pe BlackAngel666, sa-l intreb care e ultimul pret. Mai aveam nevoie de bani, am mai luat de la prieteni 200 de euro, si in 3 zile deja ma plimbam cu ea. A trebuit totusi sa-i iau bendix, ulei + filtru, antigel, semeringuri si ulei furca, ansamblul frana spate (disc, etrier, pompa frana), i-am schimbat ghidonul, i-am montat priza de 12V, schimbat parbrizul, schimbat cauciucul fata, cumparat inca un set de roti pe care deja am montat cauciucuri noi Metzeler Karoo2, montat kit de pinioane 14 / 49, fata de cel normal 16 / 47....si altele...

 

Totusi, tind sa cred ca motoreta asta mi-a fost predestinata, mi-a placut din prima si ma bucur ori de cate ori ies din casa si o vad prin curte, nu mai spun de momentele cand o scot la plimbare.

Daca in trecut mergeam cu mobra de cand se topea zapada, pana ce dadea poleiul, anul asta m-am hotarat sa ies cu ea mai rar, atat din cauza bugetului (salariu de mizerie si poprire de 50% din salariu din partea camatarilor de la BRD si Piraeus), dar mai ales ca am ajuns la concluzia ca iesirile rare dar de lunga durata sunt mai apreciate decat rutina zilnica, iar "mersul pe jos face piciorul frumos".

Anul asta am ca obiectiv Transfagarasanul si intrunirea de la mare din Iunie...probabil ceva iesiri prin padurile de la socri si un drum prin zona Mostistea-Calarasi, unde au trait strabunicii mei..

 

Sa inceapa si sezonul asta, ca ne-am saturat de o saptamana de ploaie...

Cam asta am avut de spus, cu adaugarea ca va urmaresc toate postarile, dar de la o vreme telefonul meu nu imi mai da voie sa ma loghez si sa postez pe forum...

Va salut, fratii mei de breasla si de cai inaripati :hug:

treaba cu predestinatu" o simt si eu , parca ea m-a ales pe mine si cand a venit timpul sa o vand ,,,,,,,,,,,,,,,, nu am putut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii au avut probleme cu statul roman,altii cu bancile,toti avem probleme d-astea,clar!Dar iti pune zambetul pe buze ori de cate ori va plimbati si ASTA CONTEAZA CEL MAI MULT!

 

Pot spune ca si povestea ta e una de amore... :love:

cred ca majoritatea povestilor cu Aprilia sunt asa , cred ca nu ai cum sa nu te prinda la inima , au focul viu latin in ele ...

 

cred ca majoritatea povestilor cu Aprilia sunt asa , cred ca nu ai cum sa nu te prinda la inima , au focul viu latin in ele ...

:grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povestea noastra (a mea si Apriliei mele) nu este una de dragoste. A fost o casatorie de convenienta. Amandoi avem ceva experienta in spate, trecuti prin mai multe relatii si fiind liberi de contract am hotarat sa ne luam. Formam un cuplu frumos, mai ales ea, ca-l are mai mare. Eu am bani, sau i-am avut, fiindca asa ne-am cunoscut. Acum ma chinui s-o intretin, pt. ca, la fel ca orice consoarta, are nevoie de una-alta; consumabile, briz-brizuri, farduri si alte chestii. Nu-i cer mult, doar sa nu ma lase-n drum. Asta ar fi motiv de divort, la fel cum am divortat de celelalte.

Dar daca tot vorbim de iubiri, sa stiti ca prima mea dragoste a fost un Simson (sa nu ma faceti homosexsual, asa au botezat-o nasii, cred ca erau beti). Nu m-a dezamagit niciodata, nu mi-a cerut niciodata nimic, ci doar mi-a oferit. Am fost un ticalos si am vandut-o. Cineva trebuia sa tradeze.:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povestea noastra (a mea si Apriliei mele) nu este una de dragoste. A fost o casatorie de convenienta. Amandoi avem ceva experienta in spate, trecuti prin mai multe relatii si fiind liberi de contract am hotarat sa ne luam. Formam un cuplu frumos, mai ales ea, ca-l are mai mare. Eu am bani, sau i-am avut, fiindca asa ne-am cunoscut. Acum ma chinui s-o intretin, pt. ca, la fel ca orice consoarta, are nevoie de una-alta; consumabile, briz-brizuri, farduri si alte chestii. Nu-i cer mult, doar sa nu ma lase-n drum. Asta ar fi motiv de divort, la fel cum am divortat de celelalte.

Dar daca tot vorbim de iubiri, sa stiti ca prima mea dragoste a fost un Simson (sa nu ma faceti homosexsual, asa au botezat-o nasii, cred ca erau beti). Nu m-a dezamagit niciodata, nu mi-a cerut niciodata nimic, ci doar mi-a oferit. Am fost un ticalos si am vandut-o. Cineva trebuia sa tradeze. :(

oooooooooooooooooooo!

Am o pare prosta despre tradare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Aveti cunostinta daca exista la vanzare un radiator de Aprilia Pegaso model 1997? Si ce pret ar avea!

 

Multumesc!

Incearca la @adyficus are Pegaso-uri la dezmembrat sau in link-urile de mai jos:

 

/index.php?/topic/701439-dezmembrez-aprilia-pegaso-650-1997/page-2?hl=+dezmembrez%20+aprilia%20+pegaso

 

http://www.tocmai.ro/aprilia-pegaso-650-14497030.html

 

Noroc in cautari :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la @adyficus are Pegaso-uri la dezmembrat sau in link-urile de mai jos:

 

/index.php?/topic/701439-dezmembrez-aprilia-pegaso-650-1997/page-2?hl=+dezmembrez%20+aprilia%20+pegaso

 

http://www.tocmai.ro/aprilia-pegaso-650-14497030.html

 

Noroc in cautari :peace:

Multumesc! Dupa ce i-am trimis SMS sa il intreb daca mai are radiatorul am privit mai atent si mentionase ca l-a vandut deja!

Editat de ss_mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pegaso ML modificat, furca pare de Transalp, spate de Suzuki DR..

 

Cristi, aproape te invidiez, dar vine si vremea noastra ;)

 

SS_Mihai, vezi ca radiatorul de GA (pana in `96) difera de cel de ML..Mai incearca pe sectiunea dezmembrari, sunt vreo 4-5 ML-uri la dezmembrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se distreaza pustii :)

As fi vrut sa-i iau si eu lui fi-miu un PW, dar m-am multumit si cu un pocket bike pe care isi face ucenicia..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intereseaza pe cineva o aripa fata cross, cu tot cu distantiere suruburi etc. pentru pegaso 1994? Eu am dat-o jos si nu am ce face cu ea, dar am ce face cu ceva banuti :-)

Mentionez ca nu e pocnita reparata etc. Eventual ii mai trebuie o vopsea noua pe ea. Poze pe maine.

pret fix spun eu 100 ron :-) Daca cer prea mult astept sugestii

0769294170 Razvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Leontiev

Exact, firul maro (care este sub varnis) trebuie lipit de contactul respectiv.

MARE ATENTIE

trebuie sa desfaci si placuta aia alba cu multa grija.

asta pentru ca sunt niste placute (contactori) cu arc si bila.

daca incerci sa lipesti asa, plasticul alb se va inmuia, arcul impinge in soclul metalic (cel pe care faci lipitura) si se departeaza de contactor.

asta inseamna contact fara putere... mai exact scantei si incingerea contactului respectiv (ceea ce oricum s-a intamplat acolo).

de asta s-a si dezlipit firul respectiv.

contactul electric nu a fost ferm.... si s-a incins.

firul s-a dezlipit, dar si placuta de metal s-a afundat in plasticul alb.

pentru ca sa poti repara cum trebuie este necesar ca pe metalul respectiv sa nu actioneze arcul si bila pentru ca asta duce o si mai mare afundare a lamelei metalice.

Stiu ca suna absolut dubios ce am scris mai sus, dar cand vei desface vei intelege imediat despre ce e vorba.

Recomand ca sa ai grija sa nu pierzi nimic cand scoti piesa alba.

Cu ocazia asta vezi si in ce stare sunt contactele electrice.

Merci frumos de sfat. A mers perfect!

Si spun ca a mers pentru ca astazi am patit asta:post-77393-0-48327400-1394478132_thumb.jpg. In timp ce mergeam, bineinteles, ca si restul celorlalte belele patite cu Tractoras; inca putin si cedez psihic...

Noroc ca am putut trage pe dreapta destul de repede. Intrebarea este ce este de facut? Daca din experienta a patit cineva ceva similar, va rog sa ma ajutati cu un sfat, doua.

 

Multumesc,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se repara ,nu e prbl

1.o piulita care sa intre pe cablu( banuiesc ca biluta originala ai pierdut-o) , o bati tare cu ciocanul-recomandare : cu o lampa de lipit tevi de Cu si ceva pasta asezonezi imbinarea dintre piulita si cablu....adica topesti material si o blochezi pe cablu

2. desfaci surubul de la nuca , o scoti usor afara ,tinand cont de pozitie , o dai cateva caneluri inapoi( cablul acum e mai scurt) o refixezi , pui cablul in loc

3. reglezi apoi ambreiajul din piulita de la maneta - de obicei verifica in mers NU PE LOC

sper sa te ajute...



:10: SAU UN ALT CABLU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...