remu1 Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 In vizita la Baile Govora : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 http://www.pemotoare.ro/video-nu-te-urca-pe-motocicleta-cu-oaia-fara-casca/ DEZMATUL NEBUNIEI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 In vizita la Baile Govora : Frumos. Aproape ca te invidiez, dar plec si eu la intrunirea de la mare peste doua saptamani Ai revopsit carena fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) mi-am dat si eu in sfarsit comanda de k60+k60 scout, deci o sa intre in reparatii in curand si o sa circul si eu ca tot omu', sa nu tot salivez degeaba :mrgreen: Editat Iunie 3, 2014 de Old Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 ufffff am numar , am sa scriu pentru cei care nu stiu ce trebuie sa faca exact toate etapele pe care le-am parcurs avand in vedere ca s-a schimbat un pic si legislatia. Oricum inarmati-va cu rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Pai, felicitari! Rezultatul final conteaza, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 @ eugenkawa : nu am revopsit carena farului , am inca una si le mai schimb intre ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneliutecu Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Va salut posesori de Aprilia Pegaso !De curind sunt si eu posesorul unei Aprilia Pegaso an 1994 (cea din poza ),dar am o problema . Uleiul din motor imi ajunge in filtrul de aer (prin furtunul de la epurator ). Am dat jos tot uleiul din motor (2 litri) apoi am curatat toate furtunele prin care circula uleiul ,filtrul din cadru si am pus uleiul la loc prin cadru ,unde este si joja . Am pornit motorul si am constatat ca tot uleiul din cadru nu mai este (joja nici nu atinge) . Am consultat un manual de reparatie pentru Aprilia din 95 si am vazut ca in sistemul de ungere sunt 2 pompe de ulei .O pompa duce uleiul din motor printr-un furtun in cadru (unde probabil se raceste ) si o a doua pompa preia uleiul din cadru tot printr-un furtun si il duce in circuitul de ungere . Problema la motocicleta cred ca este de la prima pompa de ulei care duce uleiul din motor in cadru (am desfacut dopul de la cadru, cel cu joja si in timp ce merge motorul nu se vede nici o picatura de ulei ca ar ajunge acolo ). A mai avut cineva problema asta ? Care ar putea sa fie cauza ,pompa defecta ,infundat ceva ,vreo valva la furtune ? Motocicleta nu are bec de control pentru presiunea de ulei Cu toate astea vreau sa va spun ca motorul merge impecabil , nu se aud zgomote. Exista riscul sa blochez motorul daca merg asa ? Astept un raspuns ! Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Scoate filtrul de ulei si vezi daca ajuge uleiul in filtru. Iti spun cum e la bmw, care cred ca e ca si la voi: Pana la filtru e o pompa. Dupa filtru si inainte de el sunt 2 valve (arc cu bila). Una o poti desface si verifica. Daca vine ulei pana dupa filtru, inseamna ca trebuie verificata pompa care duce spre motor si in sus. Dar asta doar cu desfacerea ambreiajului. Pe acolo ai acces la a -2a. Sper sa te ajute sa iti faci o idee de cum arata circuitul. Daca e ca si la bmw, gasesti documentatie pe f650.com la classic faq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 piese de vanzare pt aprilia pegaso 650 an 99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) @corneliuteclu - Ce nivel de ulei ai pe joja (motorul oprit bineinteles ) ? Editat Iunie 5, 2014 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneliutecu Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 @corneliuteclu - Ce nivel de ulei ai pe joja (motorul oprit bineinteles ) ? salut @remu1.Cred că nu mai este deloc ulei in cadru .Joja este curată ,fără pic de ulei pe ea (cu motorul oprit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Ai prea putin ulei in motor . Ar trebui sa fie urma de ulei minim la mijlocul dintre MIN-MAX cu motorul rece si masurat cu joja neinfiletata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Contact imperfect in mufa. La mine s-a topit plasticul mufei si iesea fum. Asa ca am facut o mufa "custom": papuci pe fire prinsi cu suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Si eu am avut probleme cu ea, se incingea. Asa ca am schimbat mufa cu una luata de la magazinele de electrica, acum e asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 (editat) etape inmatriculare : 1. Dupa ce ati gasit mobra plecati sa o achizitionati , daca nu sunteti tehnic cunoscatori e bine sa eveti pe cineva cu experienta langa voi , deasemenea arta negocierii va apartine. 2. la achizitionare trebuie sa primiti actele vehiculului : Romania - contract vanzare cumparare - carte RAR cu folie de secretizare - talon - certificat fiscal al vanzatorului - viza pe fisa de inmatriculare solicitati aceste documente daca vreti sa o inmatriculati pe numele dvs E bine sa scrieti si cartea cu aceasta ocazie. Fara acte fiscale nu veti putea sa o inmatriculati , deci aveti grija daca mobra e departe , nu aveti incredere in oameni , doar in acte. Uniunea Europeana- certificat proprietate( e trecut ultimul proprietar) - certificat de inmatriculare ( sunt trecute datele vehiculului) -acte de instrainare : declaratie de vanzare , contract , factura etc. 3. nr rosii- va va ajuta sa testati posibilitatile tehnice si sa faceti ultimele reglaje avand in vedere ca veti face ITP la registrul Auto( daca nu are) Dosar : -copie asigurare pe o luna max 30 lei -copie buletin - CEC -taxa autorizatie provizorie 13 lei - impozite si taxe locale - taxa circuletie 8 lei - copie dupa traducerea legalizata ( obligatoriu) a contract , factura etc .( daca e din Romania doar copie Contract , factura) - copie de pe cartea masinii din tara de provenienta Sa aveti separat si originalele 13 lei costa nr provizoriu. 4. Programare RAR: http://www.rarom.ro/ sau 021 9672 numar national daca mobra a fost produsa pana in 2002 se va face omologare individuala , ITP , carte = 555 lei dac este dupa 2002 scapati de omologare si va va costa doar identificarea , probabil undeva la 200 lei recomandare : sa aveti totusi 600 de lei la voi 5.pentru vehicul de afara : rezolvati carte auto- la masina de scris va scrie numele si adresa faceti fisa de inmatriculare si la inmatriculari auto primarie puneti viza, declarati mobra pt impozitare si platiti tax de 60 lei si 5 de timbru platiti taxa de certificat 37 lei la CEC traduceti talonul daca nu e tradus - nu necesita legalizare depuneti la ANAF - fisc dosar prin care cereti sa vi se spuna ca nu datorati TVA in Romania dosar : http://www.prefecturaprahova.ro/docs/30.01.2014/cerere%20inmatriculare%20vehicule%20PF.pdf 6. pentru auto din Romania: dosar: http://www.prefecturaprahova.ro/docs/30.01.2014/cerere%20transcriere%20transmitere%20drept%20de%20proprietate%20vehicul.pdf Documentele atasate sunt valabile pe tot teritoriul Romaniei In principiu aranjati documentele conform ordinii din cerere in caz contrar un bulangiu sau o bulangioaica va face spume , deh , sa lucrii la giseu cu toti tampitii .... asa ca duceti-va pegatiti . LA MOTOTOCICLURI NU SE PLATESTE TAXA DE POLUARE daca am uitat cava scuze , gasiti in cerere ce trebuie Succes! Editat Iunie 6, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 (editat) Am de dat un 650ML din 97. Are 25500km facuti afara, motorul fiind neinmatriculat in Romania, adus din Germania. Starea este foarte buna, gata de drum. Dupa ce am adus-o am schmibat simeringurile la telescoape, rulmentii din jug, bendixul (nou KTM), pinion de atac -1, ulei schimbat Motul 9100 (a mai ramas apropae de un schimb), filtru ulei, filtru aer K&N nou, bujie NGK Iridiu, extrafiltru de benzina, Metzeler Tourance pe spate, curatat carburatoare, baterie noua Yuasa. Anvelopa pe fata merge inca doua sezoane. Lantul, placutele de frina si discurile, pinionul spate sunt in stare buna spre foarte buna. Are cric lateral si central. Estetic este 9+ Motorul, inafara de interventia schimbarii bendixului nu a fost deschis. Dupa cum vedeti e pregatia ca pentru mine ! DAR sunt nevoit s-o vind. Pretul corect pentru motor, in starea asta, este 1400 euro. Piata ma obliga sa scad din pret si de aceea astept sa primesc oferte daca exista interesati. Am pus citeva poze, din care se exclude case-ul. ma puteti suna la 0744331730 Radu Editat Iunie 7, 2014 de raducod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 unde gasesc filtru de ulei si 2 litri de 5W-40? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 5w40? Poate 15w40. Ai nr in semnatura la mine. Ii zici ca suni din partea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 ok, merci credeam ca 5-40 e pt pegaso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Cu placere. Eu folosesc de multi ani 10w40 sau 15w50 vara, pentru mers in oras, de obicei Motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 motocicleta mea e cumparata de la un tip de 175cm inaltime. el si-a facut saua cu o "scobitura" la locul din fata. in felul asta ajungea mai bine cu picioarele jos. ma intereseaza daca e cineva mai mic de inaltime cu o aprilia model 95 (sau compatibile) si vrea sa facem schimb de sei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Eu as putea fi interesat. Hai sa vedem ce si cum. Eu stau in Popesti Leordeni - Berceni - Sectorul 4 si lucrez in zona Unirii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Eu am cam 1.67m inaltime si am circulat si cu cea din 95 si cu model 98.Atat ca stau pe varfuri.Asta ca idee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Hai,sa-ti fie de bine.Cand ai timp,arunca si ceva poze aici pentru retinele noastre. Vineri dimineata plec si eu cu gasca la intrunirea Seawolves de la Constanta.Inca stau in dubiu daca sa merg cu Pegaso sau cu Aprilia Scarabeo de 200 cmc al lui cumnata-miu.Am mers Duminica cu el 50 de km afara din oras si mi-a lasat o impresie buna la consumul de 3%. Unde mai pui ca are topcase si cutii laterale. Fuge maxim 135 km/h,dar la 100-110 merge lejer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.