mony Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Senzorul de frana spate mi l-am cumparat nou de la United Motors prin 2008. Am preferat sa il pun nou fiindca este o piesa care se defecteaza destul de des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Am cautat si nou, dar e cam scump ce am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 (editat) Si eu am avut probleme cu acel senzor de frana.....dar cineva mi-a dat o idee pe care am si pus-o in practica. Un senzor de frana de la pedala de Dacie,7 ron si 2 ore de lucru,cu tot cu povesti si suc. Poze mai jos.Pe prima poza daca se da zoom se vede lucrarea si....chiar a iesit bine,plus ca se poate regla mult mai ok cat de repede sa se aprinda stopul.Cel original nu am gasit sub 180 ron.La un Pegaso chiar doua am cumparat.Asta de Dacie de bine de rau daca nu tine o viata,cumperi altul si in 10 minute ii si montat in locul celuilat. Editat Februarie 6, 2015 de vali1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 M-am gandit si eu la ceva de genul... dar nu inteleg cum e prins senzorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 @victor_peg Si eu am avut probleme cu acel senzor si l-am inlocuit cu un microswitch. Intre timp am adunat cateva date despre piesa originala, poate te ajuta: - producator: BRITON; - tip contact: normal deschis; - presiunea de aclansare: 5 bar; - cod Aprilia: AP8124479 - cod OEM: 556003 Iar acum din ciclul: "Ce am mai demontat azi?" avem: Cricul lateral: contactul de pe cric: Cricul central: Pompa de frana de pe spate: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Pana la urma care-i starea amortizorului? Din pacate am mai avut unul de genul si m-a tinut 2 luni, ghinion. Sper la altul mai bun si totusi nu-mi permit sa cumpar unul nou care costa 1300lei :| » Post actualizat in 06 Feb 2015 20:19Am uitat! Scuze! La multi aaaani!!! Toate cele bune in noul an cu multi km si asfalt cat mai uscat fara gropi, caini,etc.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Are un prieten un amortizor nou,cu buton de reglaj. Daca nu ma insel,este la vanzare pe Olx.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Ma tot uit dar nu dau de el ... » Post actualizat in 06 Feb 2015 20:31Da,da,la fel!Subtila aia cu cainele... » Post actualizat in 06 Feb 2015 21:01Mai caut si un crash bar... sau macar o schita sa-l confectionez eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Mersi Florin_escu! Bucsile alea de la cricul central unde le-as putea gasi? Asta-vara mi-am luat un cric central, cu ajutorul lui eugenkawa, dar nu am avut bucsile alea, am pus doar suruburi si merge cam greu, nu se retrage singur complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Ha! Wow! Ce pret avea!! Nu mi-a dat si crashbarul.... asta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 (editat) daca vreti ulei ' Motul " luati de aici.Ideea este ca , daca va cuplati , 2 -3 iesiti mai ieftin, si transport gratis http://shop.poldistribution.ro/ Editat Februarie 7, 2015 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 @motan nu stiu sa-ti spun in ce stare este inauntru, este capsulat. Pot sa-ti zic asa: - vine de pe un motor din '97 cu circa 70000 km la bord; - partea de amortizare lucreaza, iar surubul de reglaj al intensitatii (din furca de jos) functioaneaza; - partea de tensionare a arcului (cea desfacuata de mine) este si ea functionala. Cum adica "te-a lasat" amortizorul dupa 2 luni? Da-l incoace sa-l tai sa vedem ce are inauntru... poate pot sa-i pun o supapa si sa-l reconditionez! @victor_peg nu am idee de unde poti sa iei bucsile gata facute, daca vrei le masor si-ti dau dimensiunile ca sa le comanzi la un strungar, dar abia luni seara. » Post actualizat in 07 Feb 2015 11:35Hai sa va dau un extemporal, sa vedem cat de bine va cunoasteti motocicleta! CE AVEM NOI AICI: Acum sa va dau un indiciu, deasupra surubului scrie "S --- H". Ei bine este un reglaj al intensitatii de amortizare, practic cat de "repede" sa se miste pe verticala axul amortizorului. Acest surub are 24 de "clic-uri", cand este desfacut la maxim amortizorul se misca usor (adica pozitia S = SOFT), iar daca este strans la maxim amorizorul se misca greu (adica pozitia H = HARD). Acest tip de reglaj nu trebuie confundat (dar trebuie corelat) cu pretensionarea arcului fie ca aceasta este mecanica sau hidraulica. Corelarea se face astfel: cu cat arcul este mai tensionat cu atat amortizorul trebuie sa fie mai tare si invers. Pe undeva prin cartea tehnica scrie ca nu trebuie sa avem un reglaj de arc tare cu amortizor slab. Eu prefer sa le am pe ambele la jumatate si ma simt perfect single sau double dar fara bagaje. Acum hai sa vedem cine stia si cine nu despre acest reglaj... hai, hai cu curaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 @motan nu stiu sa-ti spun in ce stare este inauntru, este capsulat. Pot sa-ti zic asa: - vine de pe un motor din '97 cu circa 70000 km la bord; - partea de amortizare lucreaza, iar surubul de reglaj al intensitatii (din furca de jos) functioaneaza; - partea de tensionare a arcului (cea desfacuata de mine) este si ea functionala. Cum adica "te-a lasat" amortizorul dupa 2 luni? Da-l incoace sa-l tai sa vedem ce are inauntru... poate pot sa-i pun o supapa si sa-l reconditionez! @victor_peg nu am idee de unde poti sa iei bucsile gata facute, daca vrei le masor si-ti dau dimensiunile ca sa le comanzi la un strungar, dar abia luni seara. » Post actualizat in 07 Feb 2015 11:35 Hai sa va dau un extemporal, sa vedem cat de bine va cunoasteti motocicleta! CE AVEM NOI AICI: Reglaj amortizor.jpg Acum sa va dau un indiciu, deasupra surubului scrie "S --- H". Ei bine este un reglaj al intensitatii de amortizare, practic cat de "repede" sa se miste pe verticala axul amortizorului. Acest surub are 24 de "clic-uri", cand este desfacut la maxim amortizorul se misca usor (adica pozitia S = SOFT), iar daca este strans la maxim amorizorul se misca greu (adica pozitia H = HARD). Acest tip de reglaj nu trebuie confundat (dar trebuie corelat) cu pretensionarea arcului fie ca aceasta este mecanica sau hidraulica. Corelarea se face astfel: cu cat arcul este mai tensionat cu atat amortizorul trebuie sa fie mai tare si invers. Pe undeva prin cartea tehnica scrie ca nu trebuie sa avem un reglaj de arc tare cu amortizor slab. Eu prefer sa le am pe ambele la jumatate si ma simt perfect single sau double dar fara bagaje. Acum hai sa vedem cine stia si cine nu despre acest reglaj... hai, hai cu curaj! NU STIAM !a recunoaste ca nu sti un lucru nu cred ca e o problema , a spune ca sti dar nu te prea pricepi cred ca e o problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Normal ca nu e o problema, nici eu nu am stiut pana anul trecu si am mers bine merci! Doar de asta discutam pe forum, ca sa aflam lucruri noi si da, e normal sa studiezi un pic inainte sa postezi, nu de alta dar sigur e cineva care stie si te faci de .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 As vrea, Florin, daca ma poti ajuta cu dimensiunile bucsilor as fi recunoscator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 !!! de ce razi de mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Alin,din ce am vazut,Cristi a dat-o la modul general,nu pentru tine personal. Nici eu nu stiam. Abia astept sa pun si eu bateria la Pegaso si sa-i dau o cheie dupa ce primesc carburile reconditionate de Alin. Intre timp,m-am mai bucurat de Dominator si am mai surubarit la el,frana fata,curatat/gresat lant,spalat,inlocuit o oglinda crapata cu una noua,CDI nou si 56 de kilometri de probe. Alaltaieri am avut drum pe la tata si ma uitam cu jind ka calutul inaripat care se odihneste sub prelata. P.S.: Va urmaresc indeaproape.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Salutare baieti, revin tot cu problemea mea.. am facut niste poza ca sa vedeti si voi despre ce e vorba. Am gasit la un magazin silicon, am cumparat dar inca nu am desfacut sa vad despre ce e vorba.. pot sa fac rost de la un prieten de niste material din care se fac garnituri.. credeti ca are rost sa incerc sa fac una si sa o pun cu silicon sau cum ati zis voi direct ? .. Nu imi pot da seama daca curge pe la acel surub sau pe la garnitura... din ce am vazut aici pe topic acel surub are rol de aerisire intre 2 semeringuri ??? .. e strans deci nu cred sa fie problema de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 @ 3m-01 Nu pare sa curga pe la surubul de aerisire, eu cred ca "plange" pe la garnitura. Scoate capacul si mestereste o garnitura (cu rabdare). Eventual cumpara o preducea de 6mm diametru (gasesti in magazinele mari de bricolaj sau pe la tarabe in piata) ca sa nu te chinui la gauri. Curata foarte bine capacul si carterul, iar daca ai garnitura noua pui o pelicula fina de pasta de etansare pe ambele fete ale garniturii, pe capac si pe carter si poti sa strangi "la gata". Faza cu asteptarea, dintr-un post mai vechi, este in cazul in care nu ai garnitura si folosesti doar pasta. Succes. P.S. Materialul pentru garnituri se numeste CLINGHERIT si-ti trebuie foaie subtire de la 0,3 la max 0,7mm, cel de 1mm e deja gros si te chinui la decupaje. Daca nu gasesti merge foarte bine si o coperta de caiet de 45 de file dar din acela mai ieftin nu din asta nou si lucios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Asteapta sa le schimb pe ale mele ... si-ti voi da un set » Post actualizat in 10 Feb 2015 10:13Ce ulei folositi pt mobra voastra ? marca/cod? Sa iau 15w-50 sau 10w-50 sau 10w-40? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Eu, am pus tot timpul Motul 7100 cu vascozitatea 10W40. Acum am comandat 5100 tot 10W40. Maine imi soseste comanda pe care am dat-o aici, pe motociclism. Este o oferta de 140 ron, bidon de 4 litri, filtru de ulei si un spray de facut ceva pe la moto... parca shine. Cum la motoarele noastre nu se va simti nicio diferenta intre 7100 si 5100, nu merita diferenta de bani (aproape 100 ron in plus pentru 7100). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 http://motodiscount.ro/Motul-5100-10W40-4L sau http://motodiscount.ro/Repsol_Moto_Rider_4T_10W40_4L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Eu am dat comanda aici /index.php?/topic/720520-oferta-motul-stoc-limitat/&do=findComment&comment=3877354 Maine vine curierul. Transport inclus in pret, filtru ulei si un pufaitor de curatat sau lustruit motorul (nu mai tin minte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 @victor_peg ai dimensiunile pentru bucsele cricului central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 @Gusa Iulian eu am desfacut prima oara sita din cadru cand am luat motorul si am mai desfacut-o dupa 3 ani. Si prima si a doua oara sita era curata "LUNA". Pentru linistea ta e bine sa o desfaci, din pacate nu mai stiu cu ce cheie se desface, ma uit maine si-ti spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.