Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Se poate face si la strungar.

Rolul butonului de la soc este de a trage cablul care actioneaza "butoiasul" ce intra in carburatorul din stanga,obturand putin debitul de aer si rezultand un consum mai sarac.

Bachus,garnitura se duce din trei motive:turatie excesiva peste 6.000 de ture timp indelungat(a mea a vazut doar la depasiri 5.500,ca nu mi-am luat motor de viteza),probleme cu electroventilatorul sau termocupla de pe radiator (dreapta,langa furtun),sau a fost lasata fara antigel la concentratie optima (poate prea multa apa sau antigel prost).

 

Mad_max,multumesc. Am inteles.

 

Alin,mai ai rabdare cu jiglerele alea,sa vad ce rezolv cu calutul meu si ce fac cu carburatoarele de rezerva. La amandoua seturile am jiglere de 112.

Multumesc !

Am rabdare , momentan testez noile reglaje si astept sa consum plinul facut de1 mai , ca sa pot sa-mi calculez consumul mixt .Dac e in regula asa nu mai umblu in carburi ma deranjeaza efectiv demontatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am facut ieri o tura de 400 de km:Cluj-Napoca - Rametea - Aiud - Alba-Iulia - Zlatna - Abrud - Campeni - Brazesti(locul unde va avea loc imtalnirea Apriliana din august-ultimele 2 poze) - Buru - Baisoara - Cluj-Napoca.

E de luat aminte mesajul din panoul publicitar ! :peace:

» Post actualizat in 07 May 2015 07:17

asa de sezon :crack:

post-78987-0-94033600-1430983021_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In continuare , caut axul cu came de la admisie ptr un Pegaso din 1996 de 650 . Peste tot unde am intrebat , ori nu mai era ori nu au . Multumesc aniticipat ptr orice informatie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bachus,garnitura se duce din trei motive:turatie excesiva peste 6.000 de ture timp indelungat(a mea a vazut doar la depasiri 5.500,ca nu mi-am luat motor de viteza),probleme cu electroventilatorul sau termocupla de pe radiator (dreapta,langa furtun),sau a fost lasata fara antigel la concentratie optima (poate prea multa apa sau antigel prost).

 

 

Le stiu. :) Probabil lichidul a fost de vina, deoarece nu o coxez nici eu, iar termocupla si ventilatorul functioneaza.

Treaba e ca trebuie sa-mi comand piesele si sa-mi gasesc timp sa le pun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ mad_max_86 : supapa anulata e cea incercuita? De ceva timp ma bate gandul sa fac ceva in legatura cu consumul (~6%) si cum o sa desfac motorul pentru tacanit la supape... :)

daca desfaci pt reglaj supate pune ceva pe forum , am si eu un tacanit s-ar putea sa fie chiar asta a cince-a

» Post actualizat in 07 May 2015 11:45

apropos de supapele de pe admisie : Daca s-ar micsora gaurile de admisie cu 1/3 folosind doua adaptoare de aluminiu strunjite asta pentru delimitarea debitului nu am obtine acelas efect siasta fara a mai desface motorul ?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca desfaci pt reglaj supate pune ceva pe forum , am si eu un tacanit s-ar putea sa fie chiar asta a cince-a

» Post actualizat in 07 May 2015 11:45

apropos de supapele de pe admisie : Daca s-ar micsora gaurile de admisie cu 1/3 folosind doua adaptoare de aluminiu strunjite asta pentru delimitarea debitului nu am obtine acelas efect siasta fara a mai desface motorul ?????

exact aceea....poze fresh chiar de azi, o remontasem la loc de 2 zile curios care e acum diferenta cu 4 si 5 supape pe acelasi reglaj de carburatie.....cand am luat motorul acum 2 ani prindea 185..dar si consuma 7 lejer.....duminica cand ma intorceam pe autostrada din cernavoda pana in constanta am tinut-o blana=160.....surpriza...si cu supapa nr5 in actiune tot 160 prinde,cu ambele evacuari libere testat aseara pe autostrada....am ramas putin bulversat.... sa fie setarile de putere 99% din carburatie?....si sincer merge mult mai urat in 5 supape...asa ca am dezactivat-o imediat si pus la loc dopu la toba stanga.

 

si ca sa fie treaba completa,am gasit la carrefour oferta becuri philips extreme vision H4 +100% moto la 48 lei buc,si un vision plus H1 +30% cu 12 lei..... cam exagereaza ei cu +100% ,real e un 30-50% in plus . dar faza scurta e vis acum

» Post actualizat in 07 May 2015 21:04

La cuore italiana in 5 valvole!

la cuore del mondo vrei sa zici...tot ce e italian in ea e design-ul,platicele,o parte din circuitul electric si mufe , shaua si cadrul central din aluminiu , si farul este identic ca la aprilia rs250 din 97-99 dar fara lupa.....motorul este patent bombardier rotax ( acelasi motor se gaseste pe atv bombardier cu admisie in v cu un singur carburator, 80 CAI!! ) , rotile si telescoapele si cdi-ul si comenzile de ghidon sunt japoneze , carburatoarele la fel ......aah,si bulbul de presiune ulei se potriveste de la landrover si alfaromeo :))

post-89731-0-71244100-1431031662_thumb.jpg

post-89731-0-83462100-1431031666_thumb.jpg

post-89731-0-44380300-1431031671_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Umblu cu un Osram Night Breaker de peste 20000 km și nu are nici pe dracu. Plus ca la GS farul sta aprins tot timpul ca vrei ca nu vrei.

 

Stima,

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Traseu facut ieri:Cluj-Napoca - Maguri-Racatau - Blajoaia - Bistra - Buru - Cluj-Napoca,adica 250 de km,cu macadam din belsug:

TT- ul acela ma innebuneste de ceva vreme

» Post actualizat in 10 May 2015 07:08

bun traseul.Eu sunt nevoit sa ma abtin deocamdata din doua motive: sunt cobza de racit si nu am cauciuce de macadam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am vazut un post pe aici "Etansare janta spite" si m-am gandit ca n-ar fi tocmai o ideea rea. M-am interesat, am dat telefoane, pana la urma am gasit un specialist care face chestia asta de cinci ani si pana acum nici una n-a avut probleme. Omul cere 70 de lei pe janta ca sa o etanseze si sa o faca tubeless. Ma intrebam daca e cineva pe aici care a facut asa ceva. Si daca da, cum se comporta.

In alta ordine de idei, da cineva o tura un week-end pana la greci? Aici, aproape, la 500 km. Cazare cinci stele (cu cortul), mancare la restaurant pe plaja goala din conserve sau din ce prindem in mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greci, la Petrota, langa Alexandroupouli.attachicon.gif14.jpgattachicon.gif15.jpgattachicon.gif8.jpgattachicon.gif9.jpg

Salut.Vezi ca la greci nu ai voie sa campezi in locuri neamenajate ,au amenzi mari asa ca aveti grija!Eu am un loc pustiu de campare dar la bulgari foarte aproape de vama veche .Practic cum iesi din vama bulgareasca mai mergi 1.5 km si dreapta in jos la mare.Este perfect cu plaja mare din nisip si ai avantajul ca poti oricind sa dai o fuga in Vama Veche sa mai cumperi cite ceva.Dar sa se mai incalzeasca ,cam dupa 15 iunie .Din Bucuresti pina acolo sint 275 km din care vre-o 220 pe autostrada,daca tragi tare in 3,5 ore esti la plaja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa a fost achizitionata de la un domn , membru al acestui forum . Acum se monteaza si sper sa-mi vad prietenul din nou pe drumuri , la plimbare . Cu stima .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se prea poate!

 

O alta reclama Aprilia:

» Post actualizat in 12 May 2015 15:02

O mica parte din endureala de sambata trecuta:

 

buna treaba: nu taia nimeni lemne?

ce-mi place peisajul !

» Post actualizat in 12 May 2015 15:44

am luat o guma pe spate sh , foarte buna ,; e 140 latime dar se incadreaza , iar la ITP o rezolv.

Partea buna e ca am scos roata sa schimb amvelopa dar am constatat ca nu am camera, cauciucul era tubles dar nu stiam daca jeanta e sigilata.Se pare ca ,spre norocul meu DA!

post-78987-0-25913100-1431445423_thumb.jpg

post-78987-0-26033600-1431445428_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit cea mai buna solutie , un cric de la Loganul meu.Suportul din lemn confectionat de mine ofera sprijin pe durat lunga .Asa cum am procedat eu -deoarece nu am cric central sau stander- demontarea rotii spate dureaza max 10 min , cu grija.Ca sa ridici fata se monteaza cricul mai in fata ...

atasat poze cu girafa

post-78987-0-65764300-1431447115_thumb.jpg

post-78987-0-79464300-1431447121_thumb.jpg

post-78987-0-40211400-1431447127_thumb.jpg

post-78987-0-51581100-1431447131_thumb.jpg

post-78987-0-05908900-1431447136_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa te critic,dar claxonul tau e montat cam urat!

» Post actualizat in 12 May 2015 17:30

Partea 1:

» Post actualizat in 12 May 2015 17:30

asa am gasit de cuviita cu " vocea acestuia-a clacsonului"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...