motan Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Salut baieti! Am o mica dilema la acceleratia mobrei. In momentul accelerarii din scurt (sprit) de ce nu revine repede in relanti ca celelalte mobre? Sa fie vorba de arcul de pe carboratoare? Clapetele? Tin sa precizez ca am curatat carburatoarele acum o luna in baie de ultra sunete deci nu au nici cea mai mica impuritate. Aveti voi rezolvarea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 @Alin......de ajuns la Portita se ajunge ,daca am ajuns eu cu First bike Formula iti inchipui ( e greu de stapanit pe nisip,dar daca ai ambatz in tine reusesti) . problema este ca sunt multi in zona Razim care merg pe acelasi drum sa pescuiasca in zona protejata,fie ca merg cu un batz doar de placere fie ca dau la 10 lansete . Cunosc personal cateva exemplare d-astea , si de vreo 2-3 ani s-au inmultit patrulele de jandarmi si graniceri. te opresc si legitimeaza pentru orice , pot sa nu aiba nici o treaba cu tine sau iti gasesc nod in papura si trantesc 50mil amenda. mai e si o lege din 2014 care zice clar ca n-ai voie decat pe drumuri sau poteci amenajate in zone forestiere/protejate si garcea interpreteaza orice . e bine sa stii pe cineva care are vreo catusi de mica pila/cunostiinta la vreun shef de-al lor . si niciodata sa nu te prinda pe drum seara/noaptea tarziu sau dimineata devreme ( orele braconierilor si risti sa fii prins in razii ) » Post actualizat in 02 Jun 2015 09:19 sunt 2 drumuri ptr ajuns la Portita marcat cu rosu este drum de pamant ce alterneaza cu nisip si portiuni de noroi decat daca de 3-4 saptamani e seceta. macate cu mov sunt trecerile peste diverse canale marcat cu negru este drum ce se transforma in poteca de pamant cu nisip greu accesibil ptr masini , sau se merge numai prin balarii. http://foto.razim-sinoe.ro/displayimage.php?album=11&pid=563#top_display_media ecluza de la canal 5 dinspre sinoe...trebuie 3 persoane sa urce motoreta 0,5m de pe ecluza pe mal. sinoe-portita ramane cel mai "safe" si scurt traseu . care vreti vara asta sa faceti traseul,dati un semn! informatii folositoare , multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Salut baieti! Am o mica dilema la acceleratia mobrei. In momentul accelerarii din scurt (sprit) de ce nu revine repede in relanti ca celelalte mobre? Sa fie vorba de arcul de pe carboratoare? Clapetele? Tin sa precizez ca am curatat carburatoarele acum o luna in baie de ultra sunete deci nu au nici cea mai mica impuritate. Aveti voi rezolvarea ? 99% trage aer fals pe undeva , reaseaza carburatoarele ,infigele bine in admisii si strange bine colierele...arcul n-are treaba,clapetii nici cum...e o mica sansa sa nu se fi asezat cum trebuie membranele sau sa fie ciupite undeva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Salut baieti! Am o mica dilema la acceleratia mobrei. In momentul accelerarii din scurt (sprit) de ce nu revine repede in relanti ca celelalte mobre? Sa fie vorba de arcul de pe carboratoare? Clapetele? Tin sa precizez ca am curatat carburatoarele acum o luna in baie de ultra sunete deci nu au nici cea mai mica impuritate. Aveti voi rezolvarea ? si mie imi facea asa ceva dar nu stiu cum am rezolvat.Singurele lucruri au fost reglajele : nivel plutitoare - la nivelul garniturii paharelor , suruburi amesctec 4 ture, reglaj din surubul clapetei de acceleratie la 1500 ture relanti si 2200 cu socul tras. Asa merge corespunzator. la tine e posibil sa ai amestec slab in benzina si ramane turat .de ce asta nu stiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 http://old-skool-suzuki.proboards.com/thread/1239/mikuni-40mm-carbs-bst-bible un super tutorial ptr carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Salutare Cristi! La multi ani pt ieri! Ideea e ca nu ramane turata, nu revine repede ca la alte mobre. Trag acceleratia si scade incet in relanti, mai ales daca o urc in ture multe(5000) si repet, nu ramane turata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Ce setari ai la carburatoare, @motan? Suruburile de aer, cuiele de la membrane, nivelul in cnc... Eu cred ca e amestecul sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 la amestec bogat coboara greu din ture...la sarac pica imediat se opreste din mers sau merge in suturi....testat eu aseara ,dupa ce m-am intors m-a mancat iar si am scos si saibele de sub acele jiglerelor...merge,dar impleticita....scos benzenu tot,pus 2 litri...mers 90-100 pana s-a oprit.....4% )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Da, ai dreptate, ma contrazic singur ) La bogat e asa, pentru ca ramane carburant nears si are loc o ardere pasiva, doar cu aerul putin primit prin clapeta inchisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Suruburile 3,5 ture, cuiul de dozaj are siguranta la maxim in sus (coborat)... nu vad ce ar putea sa fie. Si apropo de amestec, bujia are culoare argintie/alb in zona carbunelui iar pe mergini pe filet, negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Da cu un spray de curatat discurile de frana in zona gaturilor de admisie ale carburatoarelor,caci cred ca trage aer fals pe acolo. » Post actualizat in 02 Jun 2015 10:33 Da,cred ca e bun si pentru BST-33 cum au Aprilicile. e acelas lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Este unsa camasa Cristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Sertarele eu recomand sa fie gresate cu putina vaselina, sa nu agate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 @motan........odata ce ai verificat ca nu-ti trage aer fals........fa asa : baga 4,5-5 ture la suruburi , incalzeste motorul la 70 grade , redu pe cat posibil din rotita turatia de relanti ( adica cu ea la cald s-o reduci la 1200-1300,cat sa nu intre decompresoul ) , si fa o tura cu ea......sunt curios daca cele 2 carbelitoare au clapetii sincronizati ( sa nu aibe defazaj pe clapeti si cand unul inchide si altul ramane mai deschis,are pe unde sa traga aer pana celalalt ai anuleaza efectul )...buna ideea si cu vaselina pe sertare . daca dupa asta se simte o diferenta majora , e deschis din surub relantiul prea mare ( chiar daca ea acum sta la 1400-1500, poate nu amestecul optim ,asa am patit eu cand era rece . cu socul tras abia o lua, era prea deschis relantiul si lua aer prea mult ) . daca diferenta e mica dar este, re-sincronizat clapetii. daca nici o diferenta , treaba e mai complicata. » Post actualizat in 02 Jun 2015 14:08care ati schimbat placutele frana la roat fata? m-am trezit ca sunt opinci si tb urgent scimbate? recomandati vreun magazin , asa mai ptr oameni cu buget modest ? ( pe spate am pus de scuter cu 30 lei ) ) » Post actualizat in 02 Jun 2015 17:02http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=858218 intre timp in India...me want one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 @motan........odata ce ai verificat ca nu-ti trage aer fals........fa asa : baga 4,5-5 ture la suruburi , incalzeste motorul la 70 grade , redu pe cat posibil din rotita turatia de relanti ( adica cu ea la cald s-o reduci la 1200-1300,cat sa nu intre decompresoul ) , si fa o tura cu ea......sunt curios daca cele 2 carbelitoare au clapetii sincronizati ( sa nu aibe defazaj pe clapeti si cand unul inchide si altul ramane mai deschis,are pe unde sa traga aer pana celalalt ai anuleaza efectul )...buna ideea si cu vaselina pe sertare . daca dupa asta se simte o diferenta majora , e deschis din surub relantiul prea mare ( chiar daca ea acum sta la 1400-1500, poate nu amestecul optim ,asa am patit eu cand era rece . cu socul tras abia o lua, era prea deschis relantiul si lua aer prea mult ) . daca diferenta e mica dar este, re-sincronizat clapetii. daca nici o diferenta , treaba e mai complicata. » Post actualizat in 02 Jun 2015 14:08 care ati schimbat placutele frana la roat fata? m-am trezit ca sunt opinci si tb urgent scimbate? recomandati vreun magazin , asa mai ptr oameni cu buget modest ? ( pe spate am pus de scuter cu 30 lei ) ) » Post actualizat in 02 Jun 2015 17:02 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=858218 intre timp in India...me want motorina = pis weitz , totusi avem mobre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 » Post actualizat in 02 Jun 2015 17:02 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=858218 intre timp in India...me want motorina = pis weitz , totusi avem mobre si daca avem mobre ce? bagam cu galeata benzen de amor artei si a sunetului? oricum la mono sunetu= pis weitz .............. 7% oras sau un diesel ce ia 3-4 oras%? cuplu mai bun ,motor mai durabil...da,nu ai senzatiile unui benzinar,dar personal nu ma intereseaza....sunt unele moto diesel ce merg 100-110mpg (2-3%)...cand mergi la 100 cu juma de pret, o sa-ti schimbi parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Salutare! Are cineva din greseala o maneta de ambreiaj in plus si vrea sa o vanda? Cred ca se potriveste si la un BMW 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian C Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Fratilor! Multumesc mult de sfaturi si pareri. Am sa pun in aplicare ce ati spus. Foarte utila chestia cu scazutul din turatie greu cand amestecul este bogat si.. invers. FOARTE UTIL. Cat despre consum... nu stiu ce sa zic. Ma gandesc ca poate cineva si-a luat vre-o 2 litri din rezervorul meu + am si eu ceva la carburatoare.. tot ce e posibil. Una peste alta azi am desfacut putin firele de sub sa si... m-am crucit ce era acolo. Fire peste fire si imbarligate in toate directiile+ un fir de masa care nu era legat nici unde(probabil l-am scos eu din greseala- firul asta ducea direct in cutiuta neagra cu circuite). Daca este cineva disponimil sa faca o poza la partea de sub sa cu firele.. ar prinde bine pe viitor. Mult noroc. » Post actualizat in 02 Jun 2015 22:42Nu mai este nevoie de poza, am gasit schema electrica pe forum. Foarte bine arata ca firul negru este masa si TREBUIE PRINS LA MASA! Si un fir de la CDI duce direct la bujie(probabil sa aiba legatura cu sincronizarea scateiei.. de aici ar putea rezulta consum marit ) Va tin la curent cu ce am rezolvat..daca am rezolvat.( daca intereseaza pe careva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 » Post actualizat in 02 Jun 2015 17:02 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=858218 intre timp in India...me want motorina = pis weitz , totusi avem mobre si daca avem mobre ce? bagam cu galeata benzen de amor artei si a sunetului? oricum la mono sunetu= pis weitz .............. 7% oras sau un diesel ce ia 3-4 oras%? cuplu mai bun ,motor mai durabil...da,nu ai senzatiile unui benzinar,dar personal nu ma intereseaza....sunt unele moto diesel ce merg 100-110mpg (2-3%)...cand mergi la 100 cu juma de pret, o sa-ti schimbi parerea. la consum ai dreptate, dar cand bagi mana in gaz astepti pana intra turbina , iar motocicleta este vorba despre placere nu despre consum- exprimare incoerenta Una peste alta si masina am luat-o pe benzina , nu pentru consum ci pentru zgomot si vibratii reduse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Sertarele eu recomand sa fie gresate cu putina vaselina, sa nu agate. Sertare? Nu pricep. Care's alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Tutorialul dat mai sus: http://old-skool-suzuki.proboards.com/thread/1239/mikuni-40mm-carbs-bst-bible "sertare" = "tutorial figura 5", gliseaza in "tutorial figura 6" sau "figura 22". Atentie: figura 24 si 25 nu se aplica la noi (BST33), jiglerul de ralanti este NEDEMONTABIL, este bagat presat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 ceva interesant http://www.motorcyclecruiser.com/old-school-cool-motorcycle-safety?src=SOC&dom=fb » Post actualizat in 03 Jun 2015 16:41azi sunt la super oferta , regim tata nu gluma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Pana la marea intrunire din august, pe care o sa ne-o reaminteasca domnul Cristi, va propun o iesire de week-end prelungit, la nici 300 km de Bucuresti. Prietenii bulgari ne pun la dispozitie marea lor gratis, mancarea din marea lor, gratis, loc de cort wild, gratis, benzina, bere, vin si ouzo mai ieftine si, pentru cei care vor la aer-conditionat, camere cu 60 de lei pe noapte. Noi facem o sesiune de scufundari in week-endul 12-16 iunie, in zona Shabla, Tyulenovo, a doua in anul 2015. Pana in momentul de fata s-au strans trei motoare. Drumul este superb si include trecerea cu bac-ul pe la Silistra. Cu opriri la tigare si cafea facem in jur de 5 ore. Care mai doreste, care mai pofteste este invitat! Pun cateva poze ca sa va familiarizati cu zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Pana la marea intrunire din august, pe care o sa ne-o reaminteasca domnul Cristi, va propun o iesire de week-end prelungit, la nici 300 km de Bucuresti. Prietenii bulgari ne pun la dispozitie marea lor gratis, mancarea din marea lor, gratis, loc de cort wild, gratis, benzina, bere, vin si ouzo mai ieftine si, pentru cei care vor la aer-conditionat, camere cu 60 de lei pe noapte. Noi facem o sesiune de scufundari in week-endul 12-16 iunie, in zona Shabla, Tyulenovo, a doua in anul 2015. Pana in momentul de fata s-au strans trei motoare. Drumul este superb si include trecerea cu bac-ul pe la Silistra. Cu opriri la tigare si cafea facem in jur de 5 ore. Care mai doreste, care mai pofteste este invitat! Pun cateva poze ca sa va familiarizati cu zona. 8s.jpg1s.jpg2s.jpg3s.jpg4s.jpg5s.jpg6s.jpg7s.jpg suna tentant si ma gandesc la asta » Post actualizat in 03 Jun 2015 19:41 am ascultat mai cu atentie tacanitul de la motor si am constatat ca este slab lantul de distibutie(umblasem mai asta iarna la garnitura) am intins si gata.Cred totusi ca patinele sunt uzate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edy Edi Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Salut! Am si eu un Pegaso 2002 si am o problema cu ea Merg cu ea de ex. azi si maine dimineata cand vreau sa o pornesc porneste foarte greu (dau la automat ceva timp) mai specific ca atunci cand da sa o ia da ca niste rateuri se aud niste bubuituri in motor ceva de genul. Si alta chestie ar mai fi ca relantiul sta pe la 1500 de ture si acul ''tremura'' nu sta fix Ce probleme ar avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.