victor_peg Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 La mine e suplimentat cu un cooler de calculator. Asa am luat mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 Eu l-as scoate cat mai la aer. e o piesa capsulata care se incalzeste din cauza disiparii curentului. Are nevoie doar de aer. La Funduro, la 33.000 si dupa 15 ani, l-am mutat afara si de atunci nu a avut ptobleme. La Dakar era dupa scut, cu fante de aer care sa il loveasca direct. La Ktm e cam tot asa. Piesa aia are nevoie de aer. Daca ajunge si apa, nu moare. din cate am desfacut si vazut cum arata, cred ca pot functiona si scufundate. Asa ca dace-ti bine si scoateti-le cat mai la aer. Din motive estetice e ascuns, dar uite ca motivele astea costa mult la inlocuire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 eu am avut bafta ca l-au scos de acolo si l-au bagat sub carena dreapta spate cand au fscut trecerea de la carburator la injectie... putin deasupra esapamentului, dar macar in bataia brizei... s-or fi razgandit dupa ce au gandit-o bine? inafara de asta, trompetele alea nu trag debit prea mare de aer si mai au si capetele evazate... daca suflau era altceva, dar tragand, oricujm nu genereaza cine stie ce flux de aer prin regulator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 (editat) Problema mea de a arunca afara antigelul, era ,de fapt, de la busonul de la radiator care avea cei doi dinti de fixare etansa, largiti. Astfel, garnitura din interior nu mai etansa cum trebuie si arunca afara pe la buson, antigelul. Prin amablitatea varului meu etern (cel care m-a ajutat si cu schimbul de lant, ulei, bucsa de lant, contacte curatate, etc...) si care este un foarte bun mecanic din nastere, mi-a rezolvat problema in 3 minute. Motorul se incalzeste, pleaca ventilatorul, nu mai da nimic pe afara, lasat la ralanti, scade la temperatura optima si se opreste si ventilatorul. Momentan sunt satisfacut de rezultat, vedem in timp ce se intampla Editat Iulie 5, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iulie 16, 2017 Share Postat Iulie 16, 2017 Ceva update despre Lepsa din august? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iulie 18, 2017 Share Postat Iulie 18, 2017 Buna intrebare...eu deja mi-am luat liber pentru 25, care-i vineri sa plec de dim....hai cu intrunireaaaaaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Iulie 18, 2017 Share Postat Iulie 18, 2017 Si eu mi-am luat liber cateva zile inainte, poate ajung mai devreme. Numai sa nu schimbati data... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iulie 18, 2017 Share Postat Iulie 18, 2017 Si eu la fel. Ne vedem undeva, asta e clar. Doar sa stim daca mai rămâne acolo sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 Madalineee,Madalineee,ce tu faci,bre? Asteptam sa ne dai feedback-u' cu locatia unde ne petrecem Apriliana a 3 a! Salutare. Este indragostit... » Post actualizat in 19 Jul 2017 08:15 Ceva update despre Lepsa din august? salutare. Mai dai tobele tale pe unele chioare? Am un amic din Dambovita care vrea sa faca schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 Acuma am nevoie de putin ajutor de la aprilisti...Azi s-a aprins becul magic in bord si nu se mai stinge...Pot merge asa? Am citit in manual ca ar trebui sa intru in workshop...sau ceva de genu...ce inseamna minunea si ce as putea sa ii fac eu? Merci.. » Post actualizat in 19 Jul 2017 17:53la pornit si mers este la fel...ok...da e enervanta eroarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 salutare. Mai dai tobele tale pe unele chioare? Am un amic din Dambovita care vrea sa faca schimb Le-as cam da, dar eu nu sunt in tara acum. Le demonteaza/monteaza omul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 Acuma am nevoie de putin ajutor de la aprilisti...Azi s-a aprins becul magic in bord si nu se mai stinge...Pot merge asa? Am citit in manual ca ar trebui sa intru in workshop...sau ceva de genu...ce inseamna minunea si ce as putea sa ii fac eu? Merci.. » Post actualizat in 19 Jul 2017 17:53 la pornit si mers este la fel...ok...da e enervanta eroarea Vezi ca la manual ar trebui sa scrie cum intri in meniul de service si cum identifici eroarea, in functie de ce eroare e vezi de la ce a pornit eroarea, daca mai e de actualitate sau e doar stocata in memoria calculatorului si in functie de caz, fie remediezi sursa problemei, fie pur si simplu ignori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 20, 2017 Share Postat Iulie 20, 2017 Le-as cam da, dar eu nu sunt in tara acum. Le demonteaza/monteaza omul? cand ajungi in tara ne auzim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Iulie 20, 2017 Share Postat Iulie 20, 2017 Neatza! Nu-s indragostit de nimeni, doar ca am avut cateva probleme, va povestesc. Pendulez intre doua locatii, data ramane batuta in cuie, stati linistiti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 21, 2017 Share Postat Iulie 21, 2017 (editat) Nu stiu de ce dar parca mai bine ramanea raduna (intrunirea) de Aprilisti la fratii unguri . Unde a fost anul trecut , a fost perfetto . Eu as fi mers cu drag tot acolo . Editat Iulie 21, 2017 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iulie 22, 2017 Share Postat Iulie 22, 2017 Vezi ca la manual ar trebui sa scrie cum intri in meniul de service si cum identifici eroarea, in functie de ce eroare e vezi de la ce a pornit eroarea, daca mai e de actualitate sau e doar stocata in memoria calculatorului si in functie de caz, fie remediezi sursa problemei, fie pur si simplu ignori Nu reusesc sa scurtcircuitez cele 2 pinuri ca sa intru in workmode...ce sarma sa folosesc? aluminiu fier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Iulie 22, 2017 Share Postat Iulie 22, 2017 Nu reusesc sa scurtcircuitez cele 2 pinuri ca sa intru in workmode...ce sarma sa folosesc? aluminiu fier? Daca nu merge cu sarma incearca cu drod. Deconecteaza bateria pentru cateva ore si vezi ce se intampla (poate nu mai porneste ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Iulie 22, 2017 Share Postat Iulie 22, 2017 un rahat de agrafa e de ajuns......ori nu faci ceva cum trebuie ori..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iulie 23, 2017 Share Postat Iulie 23, 2017 saau imi bag plua si merg asa cu becu aprins » Post actualizat in 23 Jul 2017 05:33 hehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iulie 23, 2017 Share Postat Iulie 23, 2017 sau scoti becul... si mai elegant... dar pentru asta va trebui sa-ti bagi...mana pe sub carena... sau sa dai jos bordul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Lasa ca daca nu rezolv pana la apriliana, poate ma ajuta unu dintre voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iulie 27, 2017 Share Postat Iulie 27, 2017 Gasesc pe undeva, mai ieftin de 120Euro/buc, gaturile dintre carburatoare si motor, pentru un Pegaso din '96? Se potrivesc cele de la BMW F650? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 28, 2017 Share Postat Iulie 28, 2017 (editat) Gasesc pe undeva, mai ieftin de 120Euro/buc, gaturile dintre carburatoare si motor, pentru un Pegaso din '96? Se potrivesc cele de la BMW F650? Multumesc. Salutare am eu , sh , la 120 lei amandoua. Editat Iulie 28, 2017 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 Lepsa Lepsa Lepsa LepsaLepsa LepsaLepsa LepsaLepsa LepsaLepsa LepsaLepsa Lepsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 Salutare, Ieri am facut ciuning la a mea capra: am montat un ansamblu amortizor/arc de f650 funduro cu pre-tensionare reglabila din robinet - luat de la Roby, montat cu Roby (al meu era decedat saracul, cu pasager facea ca toti dracii...) Ideea e ca amortizorul e mai scurt cu aprox. 1 cm fata de cel de Pegaso si as vrea capra totusi sa ramana la aceeasi inaltime. Aveti idee daca oasele/dogbone/bratele de legatura de F650 sunt diferite de cele de Pegaso? Sau unde pot gasi un kit de inaltare suspensie spate? Ca am luat internetul la puricat de la 8 si n-am gasit nimic pana acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.