Geo C.P. Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Multumesc mult @Geo . In privinta fiabilitatii , cine a scris textul respectiv are dreptate . Totusi nu-mi dau seama de ce au dat-o ei in bara cu pornirea asta . Sa fie un defect de proiectare ? Daca stai sa te gandesti valva asta decompresoare este un plus .Da s de parere ca n ai cum sa ai pretentia de la o monocilindrica mare sa porneasca ca un 600 n patru cilindri .Asteapta sa te acomodezi cu ea, porneste cum ti am explicat si n o sa ti se mai para pornirea grea .Schimba i bujia ..pune i un dr8eix(daca nu ma nsala memoria).Pune i ulei 5w40 ..nu 10..Si cand te plictisesti descarca si vezi dvdurile de service pt f650 ca s pline de info pt posesorii de rotax .Unu din linkuri : http://thepiratebay.org/search/f650/0/99/0 A doua gresala de proiectare ar fi faza cu borcanul de expansiune ( bidonul) car e plasat foarte jos in comparatie cu radiatorul. Atunci cand e foarte cald afara Apa din radiator se duce in bidon si o scuipa afara. Doar o curiozitate ..uite te in radiator ..Are lichidu de racire un soi de spuma deasupra? doara tunci cand am schimbat antigelul a trebuit sa pun si in bidon si in radiator pt ca nu se umplea singur din borcan Pai cand schimbi antigelu trebuie sa pui si in radiator ..si mai trebuie sa "aerisesti" instalatia strangand furtunele cu mana cat sa iasa aerul din ele . Mesaj completat Later edit* mai corect ar fi sa dau linku oficial http://faq.f650.com/dvd/index.htm Mesaj completat Intrebarea e: e vreun pegasist care nu pateste la fel cand sunt 40 de grade afara? Gandeste te ca nu ar trebui sa fie o diferenta in functionare intre 20 de grade sau la 40 atata timp cat ventilatorul porneste cand motorul atinge aceeasi temperatura , in ambele cazuri .Asta daca ventilatorul porneste . Ce spui tu nu e normal .E o problema si poate sa fie una grava sau una simpla Ce romaneste m am exprimat .. Problemele pot sa nceapa si de la o instalatie ne aerisita , un lichid de racire prea diluat sau pur si simplu prost cu punct de fierbere apropiat de al apei chioare , un capac de radiator defect care nu permite instalatie sa se presurizeze , o termocupla defecta , un ventilator defect ..astea fiind lucruri care pot face ca lichidul de presiune sa fiarba in instalatie si sa fie aruncat afara .Alte doua variante ar putea fi un semering de la pompa de apa din cate am inteles , sau intr un caz mai urat garnitura de chiulasa .In ultimele cazuri ar trebui ca in apa din radiator sa fie prezenta spuma in cazul in care uleiul este inpins inauntru sau ca pasa miroasa a gaze de esapament , in cazul in care evident gaze de esapament sunt inpinse inauntru . SO..fii optimist , da carenele jos si pune mana pe niste chei .Dupa ce te asiguri ca in antigel n ai spuma si nici nu miroase dubios , verifica capacul radiatorului , functionarea termocuplei , a ventilatorului , integritatea furtunelor si a prinderilor , inlocuieste antigelul si aeriseste bine instalatia strangand de furtune dupa ce ai umplut si radiatorul si vasul de expansiune , si mai verifica o data daca ti face figura . Daca ai spuma in radiator sau antigelu miroase dubios mai intai o sa ai de verificat semeringul pompei de apa , si ntr un final sumbru si costisitor la care nu ti doresc sa ajungi , garnitura de chiulasa .Cu asta nu pot sa te mai ajut ca n am experienta si nici mecanic nu sunt . Verifica si spune si tu pe forum concluziile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Daca stai sa te gandesti valva asta decompresoare este un plus .Da s de parere ca n ai cum sa ai pretentia de la o monocilindrica mare sa porneasca ca un 600 n patru cilindri .Asteapta sa te acomodezi cu ea, porneste cum ti am explicat si n o sa ti se mai para pornirea grea .Schimba i bujia ..pune i un dr8eix(daca nu ma nsala memoria).Pune i ulei 5w40 ..nu 10..Si cand te plictisesti descarca si vezi dvdurile de service pt f650 ca s pline de info pt posesorii de rotax .Unu din linkuri : http://thepiratebay.org/search/f650/0/99/0 Doar o curiozitate ..uite te in radiator ..Are lichidu de racire un soi de spuma deasupra? Pai cand schimbi antigelu trebuie sa pui si in radiator ..si mai trebuie sa "aerisesti" instalatia strangand furtunele cu mana cat sa iasa aerul din ele . Mesaj completat Later edit* mai corect ar fi sa dau linku oficial http://faq.f650.com/dvd/index.htm Mesaj completat Gandeste te ca nu ar trebui sa fie o diferenta in functionare intre 20 de grade sau la 40 atata timp cat ventilatorul porneste cand motorul atinge aceeasi temperatura , in ambele cazuri .Asta daca ventilatorul porneste . Ce spui tu nu e normal .E o problema si poate sa fie una grava sau una simpla Ce romaneste m am exprimat .. Problemele pot sa nceapa si de la o instalatie ne aerisita , un lichid de racire prea diluat sau pur si simplu prost cu punct de fierbere apropiat de al apei chioare , un capac de radiator defect care nu permite instalatie sa se presurizeze , o termocupla defecta , un ventilator defect ..astea fiind lucruri care pot face ca lichidul de presiune sa fiarba in instalatie si sa fie aruncat afara .Alte doua variante ar putea fi un semering de la pompa de apa din cate am inteles , sau intr un caz mai urat garnitura de chiulasa .In ultimele cazuri ar trebui ca in apa din radiator sa fie prezenta spuma in cazul in care uleiul este inpins inauntru sau ca pasa miroasa a gaze de esapament , in cazul in care evident gaze de esapament sunt inpinse inauntru . SO..fii optimist , da carenele jos si pune mana pe niste chei .Dupa ce te asiguri ca in antigel n ai spuma si nici nu miroase dubios , verifica capacul radiatorului , functionarea termocuplei , a ventilatorului , integritatea furtunelor si a prinderilor , inlocuieste antigelul si aeriseste bine instalatia strangand de furtune dupa ce ai umplut si radiatorul si vasul de expansiune , si mai verifica o data daca ti face figura . Daca ai spuma in radiator sau antigelu miroase dubios mai intai o sa ai de verificat semeringul pompei de apa , si ntr un final sumbru si costisitor la care nu ti doresc sa ajungi , garnitura de chiulasa .Cu asta nu pot sa te mai ajut ca n am experienta si nici mecanic nu sunt . Verifica si spune si tu pe forum concluziile . Din pacate nici eu nu sunt mecanic. Atunci cand am schimbat antigelul nu am strans de furtune sa fiu sigur ca am aerisit corect. Ventilatorul porneste si merge, in concluzie termostatul isi face treaba.. Tre' sa verific si capacul de la radiator.La spuma nu m-am uitat, dar o sa ma uit cu prima ocazie. Iar cu radiatorul ramane mai gol (chestia cu scuipatul apei, prin borcan). M-i s-a intamplat doar 1 data anul trecut cand am schimbat antigelul, si o data anul asta iar cand l-am schimbat). Nici atunci nici acum nu am strans de furtune sa fiu sigur ca nu am aer in instalatie. Va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxis Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 salut ! Ce dimensiuni (INTERIOR SI EXTERIOR) are furtunu" din imagine ? (furtun ulei cadru - motor) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 M-i s-a intamplat doar 1 data anul trecut cand am schimbat antigelul, si o data anul asta iar cand l-am schimbat). Nici atunci nici acum nu am strans de furtune sa fiu sigur ca nu am aer in instalatie. In cazu asta cred ca se cam exclud garnitura de chiuloasa , semeringu de la pompa si capacul radiator .Cand schimbi antigelul pt iarna (sper ca stii ca trebuie sa ceri antigel fara silicati) aeriseste bine instalatia .Eu sunt genu mai paranoic si cand schimbam antigelu chiar inclinam motocicleta dintr o parte n alta si apoi iar strangeam de furtune ca sa fiu SIGUR ca nu ramane aer . Ce dimensiuni (INTERIOR SI EXTERIOR) are furtunu" din imagine ? (furtun ulei cadru - motor) . Nu era mai simplu sa l masori direct? Mesaj completat Acum vin si eu cu o intrebare .Stiu ca gs500 are n dotare mikuni bst33 exact ca pegasoul si exact ca pegasou , motorizarile difera ca putere .Diferenta e ca pentru pegaso nu se gasesc kituri de reparatie carburatoare , iar pentru gs500 se gasesc kituri de reparatie pentru puteri intre 27 si 46 de cai . Avand in vedere diferenta de cilindree dintre gs si pegaso , respectiv 500 si 650 , ce o rezulta daca pui pe carburatoarele de pegaso kit de reparatie (cui pontou,etc,etc) de gs de 500cm3 si 46 de cai!? Hai..ceva useri cu mai multa experienta mai activeaza p aici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) Pai cuiul pontou nu face decat sa-nchida intrarea benzinei in carburatoare, este actionat de plutitor. Restul de jicloare e bine sa fie toate din acelasi set. Probabil diferite nu pot fi decat diametrele, fiind jetate in functie de tipul de motor. Daca reglezi bine amestecul aer/benzina, eu nu cred ca vei avea probleme. Editat Octombrie 1, 2010 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Pai cuiul pontou nu face decat sa-nchida intrarea benzinei in carburatoare, este actionat de plutitor. Restul de jicloare e bine sa fie toate din acelasi set. Probabil diferite nu pot fi decat diametrele, fiind jetate in functie de tipul de motor. Daca reglezi bine amestecul aer/benzina, eu nu cred ca vei avea probleme. Pai jicloarele nu sunt incluse in setul de reparatie carburator ?De fapt ar trebui sa formulez altfel..sper ca sunt incluse in setul de reparatie avand in vedere cat costa unul si ca e nevoie de doua .Daca toate minunile alea sunt schimbate cum am spus ..rezulta o putere mai mare sau mai mica in functie de genul de set sau mai degraba probleme ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aripi Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 salut ! Ce dimensiuni (INTERIOR SI EXTERIOR) are furtunu" din imagine ? (furtun ulei cadru - motor) . Salut. Eu am o Pegaso 650 din 1995 si am shcimbat amandoua furtunele. am pus furtun 16mm diametru exterior si 8 diametru interior rezistent la 20BAR. Intra mai fortat fata de cel care era din fabrica si este unpic mai subtire, dar pana acuma nu am avut probleme. Poti sa ma adaugi in lista de messenger daca vrei poze sau mai ai alte intrebari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 (editat) Am urmat indicatiile lui @Geo C.P. cu privire la procedura de pornire a acestui model de motocicleta si am reusit . Astfel pot sa consider ca abia acum am intrat si eu in randurile Aprilo-Pegasistilor . Editat Octombrie 3, 2010 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian_Anghel Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Salutare! Un cablu de la kilometraj aveti idee unde gasesc si cam la ce pret? M-am trezit ca el rupt acum vreo 2 zile, si de atunci tot incerc sa ghicesc viteza de "croaziera". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 aprox 50e e unu original, eu mi-am cumparat acu cu vro 2 luni. partea naspa a fost ca era bulit si melcul... inca 50e... acum imi merge dar acul nu imi scade sub 40km/h... de contorizat distanta parcursa contorizeaza dar na.... stiu cu cat merg doar cand merg peste 40km/h. vro idee cineva? (de mentionat ca daca ii f.ut catva pumni in bord scade/cade acul la 0... dar cand accelerez si decelerez tot la 40 e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Am urmat indicatiile lui @Geo C.P. cu privire la procedura de pornire a acestui model de motocicleta si am reusit . Astfel pot sa consider ca abia acum am intrat si eu in randurile Aprilo-Pegasistilor . Sa ti fie de bine ..oricum sa ti fie clar ca te am notat la datornici c o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian_Anghel Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 aprox 50e e unu original, eu mi-am cumparat acu cu vro 2 luni. partea naspa a fost ca era bulit si melcul... inca 50e... acum imi merge dar acul nu imi scade sub 40km/h... de contorizat distanta parcursa contorizeaza dar na.... stiu cu cat merg doar cand merg peste 40km/h. vro idee cineva? (de mentionat ca daca ii f.ut catva pumni in bord scade/cade acul la 0... dar cand accelerez si decelerez tot la 40 e... si unde ai gasit cablul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 mi-a fost adus de cei de la serviceul motto. toate astea se intampla la brasov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Ceasul a fost trantit si s-a strambat acul,ramane la 40 pentru ca freaca de cadran sau de geam. Ca sa nu se mai intample incearca sa tii gumele numai in jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Vro` metoda de remediere fara sa "umblu la kilometraj"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Pai sa-l scoti din bord si sa-l bati cu palma.Asta presupune sa te lamuresti daca freaca in sus sau in jos ca sa stii incotro il bati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Are careva idee cum trebuie procedat ca sa schimb garnitura de la punctul 13?imi curge pe acolo ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Pagina 96, 106 si 107 din manualul de service al BMW F650. Desfaci, schimbi garnitura, strangi la loc...teoretic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumi_meseriasu Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Salutare, are cineva idee de unde iau setul de garnituri pt poma de frana de spate?, corpul de frana de langa pedala. Mersi. Respect si Asfalt Uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 cum fac cursa frinei fata mai lunga pt ca prinde la sfert si mo dat in cap? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 E un surub de reglaj la capatul din stinga al pedalei de frina . Il lasi mai in jos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 E un surub de reglaj la capatul din stinga al pedalei de frina . Il lasi mai in jos . frana fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 La fel. Are un surub de tensionare cu o contrapiulita. O slabesti si te tot joci cu reglajele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 In maneru de frana,acolo unde impinge in pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 cind pot umbla o sa ma uit sa o fac. ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.