Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Echivalentul la mineral 20W 50 pe semisintetic este 15W 50,tocmai am consultat unul din cei ce vand uleiuri! Acesta e cel mai apropiat de proprietatile mineralului! :peace:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu nu stiu,dar incearca pe topicul de Suzuki Freewind:

/index.php?/topic/109786-suzuki-xf-650-freewind-grup-de-discutii/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare simpla la cunoscatorii de uleiuri : Ce reprezinta W -ul din schema de ulei ? vreau raspuns concret !


» Post actualizat in 08 Oct 2014 17:38

vreau sa va spun ca una e sa fi profesionist in uleiuri , de ex , si alta e sa vinzi uleiuri...


» Post actualizat in 08 Oct 2014 17:42

lubrifierea motorului este poate cel mai important element de intretinere al acestuia

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand casca Madhead, aproape noua (purtata de doua ori) si ochelari motocross, la culoare (rosii).

 

Culoare casca: Rosu-negru-argintiu. Material: ABS. Greutate: 1380g. Cozoroc detasabil si reglabil. Prize de aer in zona barbiei si a fruntii plus evacure posterioara si laterala. Captuseala detasabila. Omologare conform normelor ECE 22.05

Pret impreuna: 100 de lei!

post-60131-0-89571000-1412790509_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare simpla la cunoscatorii de uleiuri : Ce reprezinta W -ul din schema de ulei ? vreau raspuns concret !

» Post actualizat in 08 Oct 2014 17:38

vreau sa va spun ca una e sa fi profesionist in uleiuri , de ex , si alta e sa vinzi uleiuri...

» Post actualizat in 08 Oct 2014 17:42

lubrifierea motorului este poate cel mai important element de intretinere al acestuia

Nu am cunoscator profi,am doar vanzator de uleiuri!Ex:10W 40,10 e vascozitatea si 40 e temperatura!W vine de la cuvantul weight...

Lubrifierea ESTE ABSOLUT CEL MAI IMPORTANT LUCRU LA MOTOR!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten de demult, mecanic moto batran, imi zicea ca uleiul este primul si cel mai important mecanic.

:agree: !

I rest my case!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am cunoscator profi,am doar vanzator de uleiuri!Ex:10W 40,10 e vascozitatea si 40 e temperatura!W vine de la cuvantul weight...

Lubrifierea ESTE ABSOLUT CEL MAI IMPORTANT LUCRU LA MOTOR!

Am sa pun o poza cu cartea tehnica de la logan.Acolo scrie asa : primul indice 0, 5,10....W este vascozitatea la temperatura scazuta iar W vine de Winter(iarna) , iar cel de-al doi-lea indice reprezinta vascozitatea la temperatura crescuta , (vara).In functie de tipul de motor si clima tarii respective se alege si tipul de ulei.De aceea uleiurile pe care le utilizam noi au doi indici deoarece se presupune ca este utilizat tot timpul anului iarna-vara si astfel trebuie sa fie performant pentru lubrifierea motorului in conditii aproape perfecte.

» Post actualizat in 09 Oct 2014 06:03

Vand casca Madhead, aproape noua (purtata de doua ori) si ochelari motocross, la culoare (rosii).

 

Culoare casca: Rosu-negru-argintiu. Material: ABS. Greutate: 1380g. Cozoroc detasabil si reglabil. Prize de aer in zona barbiei si a fruntii plus evacure posterioara si laterala. Captuseala detasabila. Omologare conform normelor ECE 22.05

Pret impreuna: 100 de lei!

Marimea conteaza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aliine,weight e volosit pe post de "in balanta cu"(uzul aproximativ),adica vascozitatea(10) in balanta cu(W) temperatura superioara(40).Asta am inteles de la baieti astia de vand ulei.

Acuma,cu o persoana cu doctoratul dat din uleiuri,e mai greu sa iau contact!Ma scuzi... :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://biblioteca.regielive.ro/laboratoare/mecanica/cum-ne-alegem-lubrifiantii-la-motor-21899.html

 

aici un material interesant si cred ca este chiar corect.Nici eu nu stiam ce e cu Acel SAE in sa daca am Logan , am citit in carate( cartile sunt sfinte)


» Post actualizat in 09 Oct 2014 06:26

Aliine,weight e volosit pe post de "in balanta cu"(uzul aproximativ),adica vascozitatea(10) in balanta cu(W) temperatura superioara(40).Asta am inteles de la baieti astia de vand ulei.

Acuma,cu o persoana cu doctoratul dat din uleiuri,e mai greu sa iau contact!Ma scuzi... :hug:

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am spus.

Cel mai important este faptul ca poti pleca in trasee scurte zonale , astfel intr-o saptamana poti vedea multe locuri.Daca ai doua iesiri de-astea pe an , cred ca in cativa ani iti poti cunoaste fb tara .Cred ca acesta este un lucru care ne lipseste-constiinta propriei natiuni cu bune si rele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, voinicii mei.

V-am tot urmarit din umbra.

Chiar daca am lucrat doua ture de noapte si nu am avut cand sa dorm, mi-a venit inima la loc dupa ce azi am montat bendix-ul mult așteptat dupa 6 săptămâni.

Căluțul e iar gata de drum.

Din pacate, nu am avut timp decat sa o montez, sa o pornesc si sa strâng sculele si am plecat cu piciul la antrenament.

Remu1, țin sa-ti multumesc inca o data pentru rulment. Merge struna, fara zgomote suspecte.

Sa fie fratie!

» Post actualizat in 09 Oct 2014 14:12

Zilele astea am mai avut ceva timp de petrecut pe net si am descoperit sursa problemeibla carburatoarele care curg la supraplin. Ideea mi-a dat-o dl Marin, posesor de Pegaso din București.

Sub suportul de plutitor, unde intra cuiul pontou. In corpul carburatorului este un stut care se scoate si se curata si se schimba oring-ul. Eu nu am stiut si nu le-am scos niciodata.

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?192679-Carb-fuel-supply-not-sealing

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu,dar incearca pe topicul de Suzuki Freewind:

/index.php?/topic/109786-suzuki-xf-650-freewind-grup-de-discutii/

E tare scumpa vorba pe topic la Freewind.....nu stiu ce sa zic ori sunt motoare prea bune , ori .....stau numai calare pe ele.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, voinicii mei.

V-am tot urmarit din umbra.

Chiar daca am lucrat doua ture de noapte si nu am avut cand sa dorm, mi-a venit inima la loc dupa ce azi am montat bendix-ul mult așteptat dupa 6 săptămâni.

Căluțul e iar gata de drum.

Din pacate, nu am avut timp decat sa o montez, sa o pornesc si sa strâng sculele si am plecat cu piciul la antrenament.

Remu1, țin sa-ti multumesc inca o data pentru rulment. Merge struna, fara zgomote suspecte.

Sa fie fratie!

» Post actualizat in 09 Oct 2014 14:12

Zilele astea am mai avut ceva timp de petrecut pe net si am descoperit sursa problemeibla carburatoarele care curg la supraplin. Ideea mi-a dat-o dl Marin, posesor de Pegaso din București.

Sub suportul de plutitor, unde intra cuiul pontou. In corpul carburatorului este un stut care se scoate si se curata si se schimba oring-ul. Eu nu am stiut si nu le-am scos niciodata.

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?192679-Carb-fuel-supply-not-sealing

felicitari si bine ai venit in randul nostru , al celor , carora le merg mobrele! :crack:

si eu le-am schimbat pe toate , nu mai fac reabat la calitate.Am vorbit cu Cristi astazi si m-a ajutat sa-mi intaresc ideea ca un lucru trebuie facut bine de la inceput pentru ca sa nu ai probleme .Scuze de prima afirmatie , sper sa nu te superi!

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit ca un coleg aprilist-pegasist a avut accident astazi in Bucuresti din cauza unui prost care a intors masina fara sa se asigure.Colegu ' are ceva rupturi .Il cunoaste careva?

Ii urez multa sanatate

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, nu am auzit nimic de colegul accidentat azi, sper sa fie bine.

 

Eugen, tot in link-ul de la tine este un tutorial foarte bine facut, doar ca este pentru carburatoare BST 40, nu sunt mari diferente!

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184

 

Daca e cineva interesat pot sa-i fac o traducere.

 

Tot acel oring (1 in poza) a fost si cauza defectelor care au aparut la carburatoarele lui OLD de acum cateva luni:

 

post-18232-0-47923800-1412882506_thumb.jpg

 

In carburatoarele noastre ai 4 oring-uri si garnitura de capac, este foarte important ca cele noi pe care eventual vreti sa le schimbati sa fie din cauciuc rezistent la hidrocarburi (benzina), altfel s-ar putea sa le nu le mai gasiti, sa se dizolve in 2-3 luni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...