Jump to content

Posesori De Aprilia Pegaso 650,uniti-va!


Recommended Posts

  • Replies 14.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am bagat o bere de 2 l si m-am incalzit instant!Cine a zis ca-i frig? :alcy:

 

Ce ziceti de asta: http://www.youtube.com/watch?v=b53NRevB3pU&feature=related ?

Link to comment
Share on other sites

Ai gasit membrane noi de cumparat?Daca da,unde?

Link to comment
Share on other sites

Bine ca ai gasit.Le-ai luat pana la urma pe amandoua?

Link to comment
Share on other sites

Dupa o pauza de 1 saptamana aprilica mea si-a facut de cap.

1 zi. Am reusit sa o pornesc cu o carpa imbibata in benzina pusa la air intake.

2 zi. Singura metoda care a facut.o sa porneasca a fost sa ii dau curent de la masina.

(Socul tras 3/4 din cursa totala)

Acest lucru se intampla doar dimineata la prima pornire, urmatoarele sunt la "sfert".

Mentionez ca setarile carburatorului sunt:

Cuiul de dozaj are clema pusa la nivelul 5(cel mai de sus)

Suruburile de la reglajul aerului sunt deschise 3 ture.

 

Ce ii pot face sa o ajut cu pornirea?

 

Cu stima,

Marius

Link to comment
Share on other sites

Daca stii ca nu vei porni motorul mai multe zile, trece robinetul de benzina pe off si lasa-l sa mearga pana se consuma benzina din carburatoare (cateva minute dureaza).

Cand il ponesti din nou, dai drumul la benzina, lasi sa se umple carburile , tragi socul la maxim sau la 3/4 (dupa cum e invatat motorul) si va porni imediat.

In felul asta pot sa pornesc motorul meu si daca scade temperatura sub zero grade. Orice alta combinatie doar din soc... nu pleaca decat dupa multa munca de convingere.

Link to comment
Share on other sites

Aia cu lichidul de baterie e adevarata!!!Caz personal!

Link to comment
Share on other sites

Aseara am fost la o plimbare de vreo 50 de km cu ea... azi dimineatza la prima cheie a pornit dar nu a stat decat vreo 10 secunde, dupa inca 2 incercari a pornit si a stat la 2000 de ture cu socul tras fara probleme... dar nu a fost la fel de frig peste noapte.

Sa vad cum se prezinte zilele urmatoare.

 

Ce ma enerveaza pe mine este ca in orice alta situatie porneste la sfert :( ma duc acum sa o pornesc si fac si un filmuletz)

Link to comment
Share on other sites

Daca te ajuta cu ceva si mie imi porneste mai greu pe vreme rece. Defapt si vara porneste numai cu socul tras de tot. Vara imediat duc socul la 1/4, iarna las 30 sec sa se incalzeasca. Amestecul e la 3.5 iar cuiul la 3.

Link to comment
Share on other sites

LE: Am uitat sa zic ca am amestecul cam bogat. Am detonari in toba pe frana de motor si bujia se innegreste. Plus una dintre membrane a fost prinsa partea extensibilsa sub capac(asa a venit de la nemti :-( ). Nu e gaurita doar ca are cursa mai scazuta.

Link to comment
Share on other sites

legat de rateuri poti sa verifici rezistenta de deasupra bateriei care daca este de 4.7 kohm sigur pocneste. O poti inlocuii cu una de 10 kohm si ai sa vezi o imbunatatire drastica. Testat de mine. (in carte sunt date ambele posibilitati, cea de 4.7 este folosita pentru a trece itp-ul in Italia :)))

Link to comment
Share on other sites

@ftraian,redu amestecul la maxim 3 si pune sigurantele pe cuie pe pozitia de maxim sus.Abia dup-aia schimba si membrana.Vei vedea diferenta.Crede-ma!

PS:Stii cumva a cui e Pegaso-ul din pompa de gpl de vis-a-vis de intrarea spre Valea Seaca,pe Calea Baciului?Are nr CJ-11-SBP si sta cred ca mai bine de 1 an si e vai de mama lui!Rusinica proprietarului!

Edited by cristianstrt
Link to comment
Share on other sites

ieri am ridicat relantiul la 1500 si ca urmare :D azI dimineatza a pornit mult mai usor. o tin sub observatie

Relantiul e ok intre 1400-1500,daca ai motorul cald(60-65 de grade),ai toti consumatorii porniti si nu se opreste.Cat aveai relantiul inainte?Aceeasi problema o avea si @motan,relantiul lui fiind reglat cam tot asa,cum era la tine.Odata ridicat la 1400-1500(care este relantiul RECOMANDAT DE PRODUCATOR!),a eliminat problema. :peace:

Edited by cristianstrt
Link to comment
Share on other sites

Suna-ma,caci eu am carburatoare complete in plus!0744934435,Cristi.

 

PS:Daca ai nevoie de ceva de pe ele sau de ele.

Edited by cristianstrt
Link to comment
Share on other sites

Aveam relantiul la 1300, nu a facut absolut nici o figura pana sa dea frigul, indiferent de consumatori.

Ok,dar minimul e de 1400.Crede-ma ca aia era cauza pentru care pornea greu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...