TNG Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 Daca nu a inghetat pana acum...ai scapat. A venit caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phelipe Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 Daca nu a inghetat pana acum...ai scapat. A venit caldura. ce se intampla daca ingheta ? banuiesc ca si pe la radiator as fi avut scurgeri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 Daca ingheata,depinde mult de concentratia glicolului in apa.Cu cat este mai putin cu atat mai puternica este ghiata. Daca este doar apa...nu va rezista nimic in fata ghetei, pentru ca isi dubleaza volumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 (editat) nu va rezista nimic in fata ghetei, pentru ca isi dubleaza volumul. Vezi ca exagerezi in a 2-a parte, la trecere din stare lichida in stare solida, apa isi mareste volumul cu aprox. 9%. Insa chiar si-asa, tot e valabil ceea ce ai scris in prima parte. Editat Martie 30, 2018 de danutu_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 Ai dreptate cu procentele...am vrut doar sa subliniez forta distructiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phelipe Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 a doua zi nu am gasit nici o urma de antigel scurs, doar pata uscata din zona termostatului, de la primele scurgeri, am completat vasul cu putina apa distilata, am dat capacul jos de la radiator si era plin, am pornit.o si am lasat.o asa pana a pornit ventilatorul de vre.o 3 ori, nu mai curge nimic, am mers cu ea si nu observ nimic schimbat, chiar nu inteleg ce o fi avut ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 31, 2018 Share Postat Martie 31, 2018 Se cheama contractarea-dilatarea materialelor in functie de temperatura. Iarna, la motoretele nu tocmai noi apar scurgeri din cauza ca metalul conductelor se contracta. Si eu am patit-o, inclusiv pe la presetupa pompei de apa am avut aceeasi problema la 2 motorete.Iarna curgeau, cind venea caldura, stop. Poti sa mai stringi un pic colierele de la termostat, dar cu grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phelipe Postat Martie 31, 2018 Share Postat Martie 31, 2018 Se cheama contractarea-dilatarea materialelor in functie de temperatura. Iarna, la motoretele nu tocmai noi apar scurgeri din cauza ca metalul conductelor se contracta. Si eu am patit-o, inclusiv pe la presetupa pompei de apa am avut aceeasi problema la 2 motorete.Iarna curgeau, cind venea caldura, stop. Poti sa mai stringi un pic colierele de la termostat, dar cu grija. La asta ma gandesc si eu, dar m.a speriat faptul ca a inceput sa curga dintr.o data cand am indreptat motocicleta. Probabil ca s.a strans undeva ce a curs si cand am indreptat.o s.a scurs pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Martie 31, 2018 Share Postat Martie 31, 2018 a doua zi nu am gasit nici o urma de antigel scurs, doar pata uscata din zona termostatului, de la primele scurgeri, am completat vasul cu putina apa distilata, am dat capacul jos de la radiator si era plin, am pornit.o si am lasat.o asa pana a pornit ventilatorul de vre.o 3 ori, nu mai curge nimic, am mers cu ea si nu observ nimic schimbat, chiar nu inteleg ce o fi avut ) Era apa de la supraplin. Acel ,,vas” colecteaza sau elimina supraplinul din radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Aprilie 2, 2018 Share Postat Aprilie 2, 2018 Salutare ! Am un amic care a vopsit motocicleta , inclusiv jentile . Problema este ca a pierdut distantierul spate dreapta la roata si stanga fata. Aveti idee daca sunt la fel dreapta cu stanga ? Sau daca vinde cineva piesele ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Aprilie 2, 2018 Share Postat Aprilie 2, 2018 Am eu distantierul mic de la roata fata de la un CBR f4, in caz ca se potrivește și la rr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Am eu distantierul mic de la roata fata de la un CBR f4, in caz ca se potrivește și la rr. Asta este problema ca nu am nici cea ami mica idee ?! Nici daca stanga este la fel cu dreapta , atata pe fata cat si pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 (editat) Asta este problema ca nu am nici cea ami mica idee ?! Nici daca stanga este la fel cu dreapta , atata pe fata cat si pe spate. O sugestie: de ce nu arunci o privire pe un catalog de piese originale pentru modelul amicului? Asa poti compara codul distantierilor de la roata fata si cei de la roata spate. Am cautat de curiozitate pentru un 600rr 2005 si distantierii de pe fata au coduri diferite (deci probabil nu sunt la fel), pe spate vad ca ambii distantieri au cod identic, deci sunt la fel. Editat Aprilie 3, 2018 de danutu_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 La f4 așa era, pe fata era unul mai îngust și unul mai lat. Pe spate ambii la fel. Mai mult ca sigur e la fel și la rr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 O sugestie: de ce nu arunci o privire pe un catalog de piese originale pentru modelul amicului? Asa poti compara codul distantierilor de la roata fata si cei de la roata spate. Am cautat de curiozitate pentru un 600rr 2005 si distantierii de pe fata au coduri diferite (deci probabil nu sunt la fel), pe spate vad ca ambii distantieri au cod identic, deci sunt la fel. Multumesc pentru informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zupy Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 Salut, Am o Honda CBR600RR din 2009. Sambata am scos-o la prima tura pe anul asta, si intr-un sens giratoriu cu ceva nisip pe jos nu am "adaptat viteza la conditiile de trafic", am derapat si jos am fost. Ca urmare va rog sa-mi spuneti daca are cineva de vanzare sau stie unde pot gasi piesele de mai jos: - carena care acopera motorul, stanga - semnalizare stanga fata (cele 4 semnalizari sunt identice?) - maneta ambreaj (e doar putin 'frecata') - contragreutate ghidon stanga (la fel putin 'frecata' ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 (editat) Pai daca e putin frecata...cu ce te deranjaza , motorul merge. Carena nu se poate repara? Semnale gasesti pe ebay sau pe la orice magazin moto. Sunt universale. Editat Aprilie 4, 2018 de Ribo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 Daca capacul de la alternator nu este polizat, spart, inseamna ca nu e nimic grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zupy Postat Aprilie 5, 2018 Share Postat Aprilie 5, 2018 Carena respective e gaurita. Ideea e ca motocicleta arata foarte bine si vreau sa o pastrez asa, pe cat posibil. Deci inafara de OLX sau originala, mai aveti alte idei de unde as putea face rost de carena? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Aprilie 5, 2018 Share Postat Aprilie 5, 2018 Carena respective e gaurita. Ideea e ca motocicleta arata foarte bine si vreau sa o pastrez asa, pe cat posibil. Deci inafara de OLX sau originala, mai aveti alte idei de unde as putea face rost de carena? Merci Dezmembrari dar poti sa o repari pe a ta si sa revopsesti....oricum orice ai gasi trebuie revopsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raculet Postat Aprilie 26, 2018 Share Postat Aprilie 26, 2018 Salutare!Mi a venit CBR ul 600rr (n are rost sa mai zic de la cine...cred ca va dati seama,asta e daca nu v am “ascultat” , ma costa) cu cauciucul spate taiat bine(nu pierde aer,dar se vede o ata..) Intrebare: pot merge maxim 10 km ,ușurel 40-50 km/h ca sa schimb cauciucul? Stiu ca nu si are rost întrebarea dar daca s ar putea m ar mai scuti de niste banuti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T-n-T Postat Aprilie 26, 2018 Share Postat Aprilie 26, 2018 Da roata jos si dute cu masina. O tranta e mai scumpa decat "niste banuti" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Aprilie 26, 2018 Share Postat Aprilie 26, 2018 Salutare!Mi a venit CBR ul 600rr (n are rost sa mai zic de la cine...cred ca va dati seama,asta e daca nu v am “ascultat” , ma costa) cu cauciucul spate taiat bine(nu pierde aer,dar se vede o ata..) Intrebare: pot merge maxim 10 km ,ușurel 40-50 km/h ca sa schimb cauciucul? Stiu ca nu si are rost întrebarea dar daca s ar putea m ar mai scuti de niste banuti Sa ne pui si noua poze cu isprava de motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SerbanMAD Postat Aprilie 27, 2018 Share Postat Aprilie 27, 2018 (editat) Salutare, m-ar interesa niste crash pad-uri R&G pt un 600RR din 2003, aveti idee de unde as putea cumpara? :-? Edit: in ideea ca ies mai ieftin decat de pe site-u lor Editat Aprilie 27, 2018 de SerbanMAD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ki77y Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 poate pe http://www.goracing.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.