Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La mine trece aerul prin acele canale de aerisire, insa cred ca intr-un procent neimportant. Totusi, dau bine la design!

 

Va salut !

 

De curand am intrat si eu in rand cu voi si mi-am luat o cbr 600 rr 2005. Am si eu urmatoarea intrebare ... la voi gurile de ventilatie pt toba (sau cel putin asta ar fi rostul lor) ce se afla chiar intre saua pilotului si cea a pasagerului permit trecerea vreunui debit de aer sau sunt doar de design ... ca la mine ? Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa iau modelul 2007 dar era 15.000$ si nu vroiau sa negocieze la bani pentru ca Honda Motors le oferea reducerea ca sa scape repede de modelele 2007. Deci era deja redus.

 

Am negociat 1000$ la modelul 2008, practic platind vreo 18000$. Oricum e mai bun ca motorul e schimbat (desi imi place mai mult look-ul lui 2007)

 

In 2 zile am revizia de 1000km (desi am doar 700km cu ea, sper sa mai fac 200 pana sambata)

 

Papa benzina cam repede :bounce: si toba suna ca draq. O sa pun o finala yoshi cand oi avea bani

 

post-22-1219914262_thumb.jpg

 

post-22-1219914241_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi place mai mult modelul 2007, insa tu ai bani, mai Baiazid :bounce:)

 

Oricum, sa o stapanesti sanatos, si clar toba aia trebuie schimbata, fiindca am auzit si eu cum se aude una stock. Totusi, 18.000$, foarte multi bani, pe care nu multi ii au pentru o motocicleta. Ai grija de ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi place mai mult modelul 2007, insa tu ai bani, mai Baiazid :bounce:)

 

Oricum, sa o stapanesti sanatos, si clar toba aia trebuie schimbata, fiindca am auzit si eu cum se aude una stock. Totusi, 18.000$, foarte multi bani, pe care nu multi ii au pentru o motocicleta. Ai grija de ea!

 

 

Puteai sa incerci sa negociezi cu ei sa primesti macar o toba cadou... La asa suma mare...

Oricum foarte frumoasa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi place mai mult modelul 2007, insa tu ai bani, mai Baiazid :()

 

Oricum, sa o stapanesti sanatos, si clar toba aia trebuie schimbata, fiindca am auzit si eu cum se aude una stock. Totusi, 18.000$, foarte multi bani, pe care nu multi ii au pentru o motocicleta. Ai grija de ea!

 

banii aia sunt rate pe 2 ani man :bounce: :rock: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la kawasaki la honda unii o numesc progres

eu o numesc iubire de viata si aprecierea ei

 

Am si kawa si nu vreau sa o vand momentan ca e foarte buna in oras (fiind de 600). Consum mai mic,.... etc.

 

In afara orasului: Honda ca este mai puternica (modelul acesta fata de zx6r)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are aceleasi specificatii in australia sau este limitata? (pe stilul Japan). Felicitari pt achizitie!

 

sincer nu cred ca este limitata pentru ca e foarte rea daca trag de acceleratie. Am sa intreb la service de curiozitate.

 

 

Ce nu stiam este ca in primii 12.000km se foloseste numai ulei mineral. Habar n-aveam. Am fost azi la primul service de 1000km si au facut asa:

 

- schimb ulei cu motul 20w50 mineral http://motul.com.au/product_line_up/4stroke/4stroke24.html

- schimb filtru

- verificat throttle body, frane (placutele 10% uzura fata, 20% uzura spate), lumini, lant... etc\

 

Am ramas cam surprins la faza cu uleiul, o sa ma interesez. Ma si asteptam la un 300v 15w50 dual ester

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in manula ce spune? nu e sintetic? si nu e 10w40? foarte curios. Personal nu sunt un fan al uleiurilor minerale. Vezi sa nu fie ceva ce ti se baga pe gat pt ca sunt ei distrubuitori.

 

In manual: sa pun ulei JASO MA, 10w40 (sau in functie de temperatura ambianta.. 15w50.. etc)

 

Nu zice nimic de mineral/sintetic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand am fost cu motocicleta mea ( Honda CBR 600 RR 2003 ) la un electrician, si mi-a spus ca am probleme cu alternatorul/electromotorul, fiindca bateria mea nu se incarca in timpul mersului. Mi-a sugerat sa ii duc motocicleta saptamana viitoare, pentru a-i putea trage o inspectie, si eventual o rebobinare a electromotorului. Ma sfatuiti sa fac asta? O rebobinare la electromotor este o solutie buna, sau nu o sa tina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand am fost cu motocicleta mea ( Honda CBR 600 RR 2003 ) la un electrician, si mi-a spus ca am probleme cu alternatorul/electromotorul, fiindca bateria mea nu se incarca in timpul mersului. Mi-a sugerat sa ii duc motocicleta saptamana viitoare, pentru a-i putea trage o inspectie, si eventual o rebobinare a electromotorului. Ma sfatuiti sa fac asta? O rebobinare la electromotor este o solutie buna, sau nu o sa tina?

 

rebobinare...e ca atunci cand te duci la un medic chirurg si ii spui ca ai racit si ti s-au umflat amigdalele...

el zice sa le scoata

nu cred ca e bine sa-l rebobinezi (poate nu e cazul) si oricum la cum ii stiu eu pe meseriasii nostrii mai bine iei unu sh..

parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te rog eu frumos, ai mila de motoreta si du-te la un alt service, mai serios, nu la depanatorul de televizoare la care ai fost...numa' aia si mecanicii de dacia 1100 mai rebobineaza ceva. nici macar nu a putut sa-ti spuna sigur daca e alternatorul? daca e vreun releu?

Recomand service Honda Inter Motorcycle, pt ca macar au note tehnice din Japonia si diagnostice pt toate erorile posibile.

Gaseste defectiunea si inlocuieste piesa cu una NOUA, de origine! altfel, in stilul sh, o sa ajunga frumusete de 600RR sa arate incet-incet ca jeanghina lui Mad Max.

Scuze pt ton, dar m-am enervat :D auzi, rebobinare!

 

Toate bune!

 

later edit: sorry, nu am vazut decat ulterior ca esti din Tg. Jiu. Forget Inter Motorcycle, acum aveti dealer autorizat Honda la voi in oras. Sau deschide zilele astea, anyway.

Editat de Kata San
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te rog eu frumos, ai mila de motoreta si du-te la un alt service, mai serios, nu la depanatorul de televizoare la care ai fost...numa' aia si mecanicii de dacia 1100 mai rebobineaza ceva. nici macar nu a putut sa-ti spuna sigur daca e alternatorul? daca e vreun releu?

Recomand service Honda Inter Motorcycle, pt ca macar au note tehnice din Japonia si diagnostice pt toate erorile posibile.

Gaseste defectiunea si inlocuieste piesa cu una NOUA, de origine! altfel, in stilul sh, o sa ajunga frumusete de 600RR sa arate incet-incet ca jeanghina lui Mad Max.

Scuze pt ton, dar m-am enervat :D auzi, rebobinare!

 

Toate bune!

 

later edit: sorry, nu am vazut decat ulterior ca esti din Tg. Jiu. Forget Inter Motorcycle, acum aveti dealer autorizat Honda la voi in oras. Sau deschide zilele astea, anyway.

Se cauta om pentru reprezentanta moto ! :D Din pacate nu prea sunt oameni dornici sa lucreze acolo,din cate se vede,nu prea s-au depus CV-uri... Dar motocicletele sunt deja la Interex la fosta reprezentanta auto ( Fireblade 2008, CBR125 , Shadow, si Hornet 2008) ... Hellbiker,du-te la Inidan si tu,chiar daca e service auto,au specialisti acolo,poate te poate ajuta careva! Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fac zilele astea un drum pana acolo. Si eu astept de mult timp sa apara motocicletele la reprezentanta Honda de pe centura, insa se pare ca nu au mai ajuns. Oameni calificati in judetul Gorj? Ce oameni calificati, cand la cel mai mare magazin de echipamente din Tg-Jiu lucreaza doua domnisoare care nu fac diferenta intre echipamente de cross si de strada...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor hondistilor :laugh:

 

Am o relatie de vre-o luna de zile cu o 600rr, si dupa logodna de 1000 km, am cerut-o in casatorie. O consider una din cele mai bune decizii, pe langa ea fosta pare o vaca grasa. Ne iubim si ne simtim bine impreuna. Speram sa dureze cat mai mult relatia noastra.

 

C ya out there!

 

 

 

De curand am fost cu motocicleta mea ( Honda CBR 600 RR 2003 ) la un electrician, si mi-a spus ca am probleme cu alternatorul/electromotorul, fiindca bateria mea nu se incarca in timpul mersului. Mi-a sugerat sa ii duc motocicleta saptamana viitoare, pentru a-i putea trage o inspectie, si eventual o rebobinare a electromotorului. Ma sfatuiti sa fac asta? O rebobinare la electromotor este o solutie buna, sau nu o sa tina?

 

de cel din 03 nu stiu, dar cele din 07-08 nu incarca bateria sub 5k rpm. oricum, cred ca si la modele anterioare este la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva timp am o problema la motor

 

La franare la viteze mici simt ceva in discuri , un fel de trepidatie nu stiu exact cum sa o numesc o altfel de frecare decat cea normala

Ce e ciudat e ca la viteze mari nu se intampla asta si nici nu freaca placutele mai mult decat ar trebui cand nu e actionata frana

Care ar putea fi problema ?

dicuri ovalizate ? desi nu vad de ce .....

placute uzate neuniform ? ....

Oricum orice parere e binevenita :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, e frecare sau e trepidatie sau ambele? poti descrie cv mai precis ce anume simti?

 

placutele sunt bune? remarcasem un comportament relativ asemanator la franare cand aveam placutele f uzate.

 

acum, nu stiu nici cum sunt trepidatiile astea. lantul e indeajuns de intins? un lant prea slab are si el un feedback destul de asemantor. dar pp ca ai simtit cum e un lant slab, si iti dadeai seama daca asta era cauza.

 

placutele nu prea le ovalizezi daca nu le bagi fierbinti in baltoace. nu cred totusi ca faci asta cu motorul. poti verifica franand f usor, si vazand daca ai o frecare intermitenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, e frecare sau e trepidatie sau ambele? poti descrie cv mai precis ce anume simti?

 

placutele sunt bune? remarcasem un comportament relativ asemanator la franare cand aveam placutele f uzate.

 

acum, nu stiu nici cum sunt trepidatiile astea. lantul e indeajuns de intins? un lant prea slab are si el un feedback destul de asemantor. dar pp ca ai simtit cum e un lant slab, si iti dadeai seama daca asta era cauza.

 

placutele nu prea le ovalizezi daca nu le bagi fierbinti in baltoace. nu cred totusi ca faci asta cu motorul. poti verifica franand f usor, si vazand daca ai o frecare intermitenta.

 

lantul nu cred ca are legatura cu o trepidatie la franare pe fata

Repet doar in cazul unei franari usoare se simte o trepidatie pe discuri de acolo cred eu ca vine

Daca franez agresiv adica in forta nu se simte nimic nici macar cand ajung la punctul de oprire

In schimb daca franez usurel adica pisc doar frana fata se simte trepidatia amintita

Cineva spunea ca s-ar putea sa fie si de la pompa de frana nu stiu ce supapa tur -retur ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e pe fata, clar nu e lantul :laugh:

 

de placute nu ai spus dak sunt noi sau e posibil sa-si dea duhul.

probabil sa fie si de la pompa, cum a zis baiatul ala, sincer nush ce efect ar avea supapa numita asupra motorului, deci nu ma pot pronunta. dar eu unul as verifica intai locurile mai "usoare" decat sa umbli la toata instalatia de franare:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...