gogO. Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 oare daca le zici ca nu vrei factura, fac "discount de 20%"? poate au vreun roman la vanzari si nu rezista tentatiei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 Nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 oare daca le zici ca nu vrei factura, fac "discount de 20%"? poate au vreun roman la vanzari si nu rezista tentatiei ) Si cu 20% mai putin, tot e scump rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 (editat) Salutare. Ma poate ajuta cineva cu un link de download pt un manual de reparatii HONDA CBR 600RR ABS 2010. Multumesc anticipat, raman indatorat celui care ma ajuta. Editat Octombrie 7, 2016 de sebanna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Salut, iarna asta vreau sa imi modific putin motocicleta poate ma ajutati cu ceva sfaturi, in mare vreau sa schimb galeria sa pun o galerie racing fara catalizator doar ca nu stiu unde sa gasesc galerie racing pe net nu am gasit nimic.Vreau sa schimb doar galeria toba finala am deja.Exista alta solutie inafara de Power Commander dupa ce schimb galeria ?Ce alte modificari pot aduce pentru inceput care sa nu implice o investitie foarte mare la inceput? Motocicleta este un 600 rr 2007 de pista mentionez ca am deja scarite, semighidoane, kit de lant 525 -1 +2, acc rapida , furtue de frana racing si cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 kit de lant 520 -1+3 ,distractie garantata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Nope, ca nu te crede nimeni CMD. Cum, sa piarde viteza de virf maxima????? Catalizatorul il elimina Radu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Salut, iarna asta vreau sa imi modific putin motocicleta poate ma ajutati cu ceva sfaturi, in mare vreau sa schimb galeria sa pun o galerie racing fara catalizator doar ca nu stiu unde sa gasesc galerie racing pe net nu am gasit nimic.Vreau sa schimb doar galeria toba finala am deja.Exista alta solutie inafara de Power Commander dupa ce schimb galeria ? Ce alte modificari pot aduce pentru inceput care sa nu implice o investitie foarte mare la inceput? Motocicleta este un 600 rr 2007 de pista mentionez ca am deja scarite, semighidoane, kit de lant 525 -1 +2, acc rapida , furtue de frana racing si cam atat 520, foaie aluminiu, bujii Laser Iridium... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 dar nu ma int viteza de varf mai ales pe adancata )) acc cat mai rapida ))), bujiile Laser iridium ajuta si la altceva inafara de pornire ? in mers mai exact cu ce ma ajuta ? foaia de aluminiu suna bine cateva grame in minus ! Catalizatorul il elimina dar.. imi trebuie harta ceva merge ok fara catalizator ? am inteles ca nu prea mai merge ok motorul, ma rog parerile sunt impartite ideea e ca nu prea am vazut pe nimeni pe la circuit fara catalzitor sau cu evacuare full race si sa nu aibe PC, Bazzaz sau resoftarea etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Faci resoftare la TNG si rezolvi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 dar nu ma int viteza de varf mai ales pe adancata )) acc cat mai rapida ))), bujiile Laser iridium ajuta si la altceva inafara de pornire ? in mers mai exact cu ce ma ajuta ? foaia de aluminiu suna bine cateva grame in minus ! Catalizatorul il elimina dar.. imi trebuie harta ceva merge ok fara catalizator ? am inteles ca nu prea mai merge ok motorul, ma rog parerile sunt impartite ideea e ca nu prea am vazut pe nimeni pe la circuit fara catalzitor sau cu evacuare full race si sa nu aibe PC, Bazzaz sau resoftarea etc ai dreptate...alea cateva ,,grame" iti imbunatatesc transmisia. bujiile Laser Iridium...sunt chiar o secunda mai ,,pretentioase" cu pornirea, dar am observat ca nu esti interesat de imbunanatirile astea ci mai degraba sa faci 10-20 de cai in plus din 100€. Ei bine, asta merge doar din stickere. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Resoftare. -1 +2 la pinioane. La piesele in miscare de rotatie ale unei moto, greutatea conteaza mult mai mult decit piesele statice. Regula este aproximativ de 10 ori greutatea unei piese care se roteste. Mai exact, 100g la foaie inseamna 1kg efectiv mai usoara. Lantul la fel, poti cistiga lejer 1kg dif intre un 525 si un 520RXO de la EK. Adica 10kg. E cel mai ieftin tuning cu efecte spectaculoase. La demaraj, daca dai alternatorul complet jos, cistigi lejer 5 cai. Pui o baterie litiu polimer ETX36 care te tine o zi la circuit fara sa necesite incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 (editat) EU nu eram ironic ChrisRR LOL ma rog ( chiar vreau sa fie cat mai usoara dar asa este pe internet se intelege gresit fiecare intelege ce vrea si incep tot felul de discutii ))) Multumesc JAGI Editat Octombrie 13, 2016 de Himura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Nu mai bateti campii cu "resoftarea" ca va bate Dumnezeu E acelasi soft si aceeasi putere. Stati frumos in banca voastra si nu mai vindeti baliverne ca e urat » Post actualizat in 26 Oct 2016 08:42Resoftare. Mai gandeste-te! » Post actualizat in 26 Oct 2016 08:42 -1 +2 la pinioane. La piesele in miscare de rotatie ale unei moto, greutatea conteaza mult mai mult decit piesele statice. Regula este aproximativ de 10 ori greutatea unei piese care se roteste. Mai exact, 100g la foaie inseamna 1kg efectiv mai usoara. Lantul la fel, poti cistiga lejer 1kg dif intre un 525 si un 520RXO de la EK. Adica 10kg. E cel mai ieftin tuning cu efecte spectaculoase. La demaraj, daca dai alternatorul complet jos, cistigi lejer 5 cai. Pui o baterie litiu polimer ETX36 care te tine o zi la circuit fara sa necesite incarcare. Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Pt ca sunt un impatimit in a merge cu motocicletele altora ori de cate ori am ocazia ridic 2 degete ca sa-mi mai spun parerea si aici chiar daca am mai spus asta de n ori. In primul rand vreau sa spun din start ca nu castig absolut nimic daca spun pe forum ce am simtit pe motocicletele acelea si ce diferente au fost. Am mers cu aprox 6-7 motociclete inainte si dupa resoftarea lor facute de diferiti oameni de aici de pe forum cat si cu unele facute in strainatate la tunneri importanti,este o diferenta enorma intre ele de perceptie a feelingului de putere si de control al acceleratie dupa resoftarea fata de inainte,puterea este distribuita altfel,controlul acceleratiei este mult mai bun,am depistat pe multe motociclete un consum mai mic. Singurul "-" de care am putut sa-mi dau seama a fost la una dintre harti car era facuta in afara si care avea o frana prea mare de motor chiar si fata de harta din fabrica , pe urma a fost rezolvata de Bogdan ,in rest nu am gasit alte minusuri dupa "resoftari". Cu 2 dintre motocicletele despre care vorbesc au mai mers si alti 3 baieti care au simtit aceleasi lucruri deci nu cred ca a fost doar psihica treaba la noi. Eu asta am simtit cand am mers cu ele,daca am mintit cu ceva asa sa-mi ajute Dumnezeu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Sa-mi spui si mie care e softul ala nou in caz ca nu ai un alt ECU decat cel OEM Multumesc pt intelegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Sincer si nu glumesc treaba asta Cesar ma depaseste , eu nici nu stiu cum se zice corect "resoftare,softare,alta harta,alt soft sau bla bla",mai important pentru mine este perceptia feelingului,ce se modifica dupa ,ce se mareste sau scade din harta aceea putin ma intereseaza atata timp cat este o imbunatatire. Eu nu merg in cap cu valorile trecute acolo ci doar cu ceea ce simt ,nu ma intereseaza sa scot dintr-o alta harta 15 cai ca poate nu pun nici pana atunci tot ce aveam la asfalt dar ma intereseaza foarte mult cum raspunde acceleratia. Sincer daca'ti dau pe harta 2 si dupa pe harta 1 e imposibil sa nu simti diferentele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Din pacate, nimeni din RO nu a cumparat inca vreo interfata de resoftare pt Hondache. A fost un zvon ca TNG ar avea-o. La resoftare poti modifica timpii de injectie (cee ce poti face si cu powercommanderul), timpii de aprindere(ignition module). Mai poti interveni si la deschiderea injectoarelor secundare. Plus quick shifter integrat in ECU. Asta salveaza investitii imense. Mai mult de 200$ plus transport, nu costa sa trimiti ECU in tari straine la resoftare. Aici vorbim de Honda, care a ramas in timpuri antice , clapetele de acceleratie sint tot manual deschise. Dar si la Honda se poate modifica frina de motor,din ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Se modifica niste parametri. Nu e nici un alt soft, ca nu bagi o mufa in ECU stoc si iese MoTec M1.... hai sa fim seriosi. » Post actualizat in 27 Oct 2016 10:27Sincer daca'ti dau pe harta 2 si dupa pe harta 1 e imposibil sa nu simti diferentele. Sincer, am facut proba si n-am simtit nimic. In afara de refacerea mapping-ului pentru asa zisa "frana de motor", care este foarte utila, diferentele cu acelasi ECU sunt insesizabile. Hai sa mai vorbim despre cum se simte cand ai sa bagi bani in modificari substantiale, fie de electronica, fie de componente motor - MoTec, Yoshi, HRC, YEC etc. dupa preferinte. Sa nu incepi cu placa "noi ne dam cel mai tare pe bani putini" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Se modifica niste parametri. Nu e nici un alt soft, ca nu bagi o mufa in ECU stoc si iese MoTec M1.... hai sa fim seriosi. Ai dreptate aici insa daca cumparam HRC cu +1000 rpm in bord si alt ecu/ soft,si ce rezolvam pt unde ne dam noi ? absolut nimic te asigur. Pentru Romania trebuie sa alegi lucruri cele mai simple cu cele mai putine batai de cap pt ca nu ai nevoie de altceva,daca ai nesansa sa ti se buleasca ceva la instalatia electrica a motecu`lui,yec`ului,hrc`ului o s..i original basca ca daca e instalatia pe un model mai vechi din 2006-2008 nu le prea mai gasesti si atunci nu e mai bine sa stam linistiti pe instalatia oem ,se buleste ceva si nu ii dam de cap aruncam 100e pe alta si e rezolvata imediat fata de cazul cand se buleste ceva si ma prinde un mecanic si ma taxeaza de nu ma vad ca na eu am vrut MOTEC,YEC,HRC si trebuie sa piarda timpul sa faca fisa electrica sa verifice sa masoare sa vada ce e intrerupt ce da la masa si sincer ii dau dreptate. Am vorbit cu cineva care a tot avut probleme cu o instalatie din asta si nu-i dadea de dap si nu era un neica nimeni ca noi ci un mecanic priceput,de aici mi-am consolidat treaba asta ca nu merita bataia de cap cu asa ceva pt Romania.Noi nu avem un stand dyno unde sa facem o harta custom cum sa-mi indrept eu atentia spre lucruri din astea Sfinte in care nu faci altceva decat sa-ti prinzi urechile si sa-ti faci 1000 de nervi. Sunt sigur ca lucrurile acestea sunt foarte bune si foarte performante insa trebuiesc tunate de cineva care se pricepe si care sa fie la dispozitia ta ori de cate ori ai nevoie,sincer nu e cazul nostru.Noi abia masuram presiunea in roti si dam cateva clickuri stanga dreapta si ai vazut ca nici atunci nu stim sigur daca facem bine ,vreau sa cred ca p1e noi inca ne bucura lucrurile mici! Concluzia din partea mea e simpla daca vrei linistite si cat mai putine batai de cap ramai pe oem si faci totul pe el VS ai bani,timp si nervi de pierdut alegi concurenta. Sincer, am facut proba si n-am simtit nimic. Si ca sa fac o gluma in legatura cu treaba asta cu simtitul ca peste tot unde te uiti pe forum e doar incrancenare ,mai avem nevoie si de glume pe forum nu numai de certuri si balacareli ... daca auzeai din gura mea care este diferenta dintre mecanici si piloti te suparai pe mine ),***repet,glumitza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Mai rar vezi om care sa recunoasca ca sufera de boala numita pilotzeala Apreciez sinceritatea! Relatari cat se poate de reale despre teste dyno facute dimineata la 5, ca la ora aia are motocicleta mai multi cai, ai auzit? Stai linistit ca nu esti singurul care spune ca "orice facem este bine" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Relatari cat se poate de reale despre teste dyno facute dimineata la 5, ca la ora aia are motocicleta mai multi cai, ai auzit? In nici macar una dintre calatoriile mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Ai grija sa nu ajungi sa bati astfel de recorduri epice si colosale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 (editat) Relatari cat se poate de reale despre teste dyno facute dimineata la 5, ca la ora aia are motocicleta mai multi cai, ai auzit? Iti vine sa crezi sau nu, in ce afirmi este un dram de adevar! Este de preferat sa ai pe stand si la teste un mediu cat mai rece. Racirea prin ventilatie a unui motor pe stand este mereu o problema. Si da,sunt diferente destul de sesizabile intre un test pe dyno la temperatura de 10 grade si unul la 40 grade pe mediu si aer aspirat. Editat Octombrie 28, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Multumesc pt ca ai tinut sa imi dai o lectie de termodinamica. Dar nu prea ai priceput poanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.