Jump to content
Sign in to follow this  
Reverse

Detinatori de Honda CBR RR

Recommended Posts

JAGI, nu m-am ocupat eu de schimbul lichidului de frana asa ca nu stiu.

 

Care sunt simptomele garinturilor de la pompa duse? Se justifica un rebuild de pompa in cazul asta? sau exista posibilitatea sa fie conductele stock dilatate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, aeriseste-o tu intii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa imi prezint si eu englezoaica :mexicanwave:

An de fabricatie 2007

20 000 mii km reali

Ca dotarii: toba sport scorpion , manete ,parbriz aftermarket , protectie carbon capac ambreaj , protectii bascula ,telescoape , conducte metalice frana fata-spate ,sa pilot/pasager custom ,scarite pilot/pasager ,sistem rapid reglat suspensie fata .

Ce ar mai trebui sa schimb la ea gumele fata-spate eu ma-m gandit la michelin power rs sau dunlop sportsmart max 2 care credeti ca is mai ok dar cineva care a mers cu ambele :)

 

 

post-23283-0-25147200-1510142246_thumb.jpg

post-23283-0-19947400-1510142310_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fain motorul. Eu as face si scaritele negre, schimbatorul, tija si frana spate. Electrostatic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa imi prezint si eu englezoaica :mexicanwave:

An de fabricatie 2007

20 000 mii km reali

Ca dotarii: toba sport scorpion , manete ,parbriz aftermarket , protectie carbon capac ambreaj , protectii bascula ,telescoape , conducte metalice frana fata-spate ,sa pilot/pasager custom ,scarite pilot/pasager ,sistem rapid reglat suspensie fata .

Ce ar mai trebui sa schimb la ea gumele fata-spate eu ma-m gandit la michelin power rs sau dunlop sportsmart max 2 care credeti ca is mai ok dar cineva care a mers cu ambele :)

Foarte frumoasa mobra, sa o stapanesti sanatos!

Referitor la gume, eu as merge pe Dunlop; am mers cu ele pe 1000rr 2008 si am fost foarte multumit, grip bun si pe uscat si pe ud.

Acum am Metzeler m7rr pe 1000rr 2012 (asa am luat mobra cu gumele noi montate) si sunt foarte multumit de ele. Nu sunt vre-un pui de Rossi si merge pe strada unde mai gasesti si ud, te mai prinde si o ploaie...

Bafta!

PS: sustin ce zicea colegul Darco referitor la vopsitul negru :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de recomandare :) referitor la scarite ....bag ceva in ele de abea schimb din cauza lor is tare ciudate fostul proprietar cred ca a avut latimea mare la picior :))) o sa pun originale si le vopesesc negru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut d-alea CBR limited edition, blana erau si cum aratau si cum sunau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confirm asta, acum 2 saptamani l-am schimbat si eu si abia au intrat 2 L. Cu completarea din vas pe care am facut-o dupa cativa km sa zicem ca am ajuns la un 2.3 L. Este vorba de modelul 2007.

Ca si marca am mers pe HEPU G12. Pe Hornet m-am inteles excelent cu el asa ca am deci sa continui.

 

Totodata, vin si eu cu o nelamurire/problema in legatura cu frana fata. Sistemul de franare este stock (inclusiv conductele), placutele sunt ok cam pe la jumatate, lichidul de frana a fost schimbata fata/spate. Fata de ce sunt obisnuit, frana mi se pare destul de moale. Ea tine bine, nu am ce obiecta insa mi se pare ca are o cursa foarte lunga.

 

Un clip in care se vede cat de mult se apasa : https://www.youtube.com/watch?v=uZbjNBRglo0

 

Personal nu cred ca pierde presiune pe undeva pentru ca asa a fost mereu, daca pierdea imi imaginez ca dupa o perioada ajungeam in punctul in care sa nu mai poata fi folosita.

 

Ah ca si informatie, motocicleta a stat nefolosita 2 ani de zile inainte sa o iau.

 

Astfel, data fiind situatia este normala cursa levierului de frana? Daca nu, spre ce ar trebui sa ma uit?

Aceeasi treaba o am si eu si mai cunosc inca una care face la fel.

Urmatoarele operatii nu au adus nici o imbunatatire:

-curatat etriere

-inlocuit lichidul de frana

-inlocuit set pistonas pentru pompa de frana

 

Urmatoarea operatie a imbunatatit oarecum situatia:

-inlocuit maneta de frana cu ceva after market, era o chinezarie din aia reglabila si mai scurta

 

Urmatoarea operatie a rezolvat problema:

- alta pompa de frana, un brembo

 

Poti sa aerisesti cat vrei sau sa o gadili cum vrei tu, vei ajunge intr-un final sa inlocuiesti pompa de frana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva daca acel kit de montaj al stabilizatorului se potriveste de pe 2005 pe 2004? Tot ebay-ul este plin doar de 2005 in sus, pare asemanator la ghidon 05-ul cu 04-ul. Poate a facut cineva aceasta incercare. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva daca acel kit de montaj al stabilizatorului se potriveste de pe 2005 pe 2004? Tot ebay-ul este plin doar de 2005 in sus, pare asemanator la ghidon 05-ul cu 04-ul. Poate a facut cineva aceasta incercare. Multumesc.

Nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,

 

pentru 600RR '05-'06 cumpar oglinzi stock, stop frana stock si carena lateral dreapta. pm me.

 

mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi treaba o am si eu si mai cunosc inca una care face la fel.

Urmatoarele operatii nu au adus nici o imbunatatire:

-curatat etriere

-inlocuit lichidul de frana

-inlocuit set pistonas pentru pompa de frana

 

Urmatoarea operatie a imbunatatit oarecum situatia:

-inlocuit maneta de frana cu ceva after market, era o chinezarie din aia reglabila si mai scurta

 

Urmatoarea operatie a rezolvat problema:

- alta pompa de frana, un brembo

 

Poti sa aerisesti cat vrei sau sa o gadili cum vrei tu, vei ajunge intr-un final sa inlocuiesti pompa de frana.

Mersi pentru raspuns.

Am reconditionat pompa de frana schimband toate garniturile inclusiv pistonasul si am pus furtune cu insertie metalica, astfel problema s-a rezolvat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi pentru raspuns.

Am reconditionat pompa de frana schimband toate garniturile inclusiv pistonasul si am pus furtune cu insertie metalica, astfel problema s-a rezolvat.

Sa inteleg ca ai marit diametrul si ai bucsat pompa?

Sau ai gasit un set piston cu garnituri cu diametrul mai mare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cu kit reparatie pompa si kit reparatie etrieri , am rezolvat toate problemele.Aveam furtune metalice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am furtune metalice Venhill de vanzare pentru 60RR 03-06 :bounce:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca ai marit diametrul si ai bucsat pompa?

Sau ai gasit un set piston cu garnituri cu diametrul mai mare?

Nu, reparatia am facut-o cu kitul standard fara sa ma ating de diametrul pompei. Kitul a fost de la Tourmax.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

 

am desfacut crash padurile. Acum ramane intre cadru si motor distanta foarte mare, chiar daca strang surubul la maxim. Se pune inapoi vreun distantier ceva acolo ?

 

600 rr, 2008

 

Multumesc

post-38325-0-73715000-1510938124_thumb.jpg

Edited by ssk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc,

dupa indelungi cautari. Acum caut sa vad ce latime are distantierul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...