Jump to content

Detinatori de Honda CBR RR


Recommended Posts

nu va rezista nimic in fata ghetei, pentru ca isi dubleaza volumul.

Vezi ca exagerezi in a 2-a parte, la trecere din stare lichida in stare solida, apa isi mareste volumul cu aprox. 9%. Insa chiar si-asa, tot e valabil ceea ce ai scris in prima parte.

Edited by danutu_m
Link to post
Share on other sites
  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

a doua zi nu am gasit nici o urma de antigel scurs, doar pata uscata din zona termostatului, de la primele scurgeri, am completat vasul cu putina apa distilata, am dat capacul jos de la radiator si era plin, am pornit.o si am lasat.o asa pana a pornit ventilatorul de vre.o 3 ori, nu mai curge nimic, am mers cu ea si nu observ nimic schimbat, chiar nu inteleg ce o fi avut :))

Link to post
Share on other sites

Se cheama contractarea-dilatarea materialelor in functie de temperatura. Iarna, la motoretele nu tocmai noi apar scurgeri din cauza ca metalul conductelor se contracta. Si eu am patit-o, inclusiv pe la presetupa pompei de apa am avut aceeasi problema la 2 motorete.Iarna curgeau, cind venea caldura, stop. Poti sa mai stringi un pic colierele de la termostat, dar cu grija.

Link to post
Share on other sites

Se cheama contractarea-dilatarea materialelor in functie de temperatura. Iarna, la motoretele nu tocmai noi apar scurgeri din cauza ca metalul conductelor se contracta. Si eu am patit-o, inclusiv pe la presetupa pompei de apa am avut aceeasi problema la 2 motorete.Iarna curgeau, cind venea caldura, stop. Poti sa mai stringi un pic colierele de la termostat, dar cu grija.

La asta ma gandesc si eu, dar m.a speriat faptul ca a inceput sa curga dintr.o data cand am indreptat motocicleta. Probabil ca s.a strans undeva ce a curs si cand am indreptat.o s.a scurs pe jos.

Link to post
Share on other sites

a doua zi nu am gasit nici o urma de antigel scurs, doar pata uscata din zona termostatului, de la primele scurgeri, am completat vasul cu putina apa distilata, am dat capacul jos de la radiator si era plin, am pornit.o si am lasat.o asa pana a pornit ventilatorul de vre.o 3 ori, nu mai curge nimic, am mers cu ea si nu observ nimic schimbat, chiar nu inteleg ce o fi avut :))

Era apa de la supraplin. Acel ,,vas” colecteaza sau elimina supraplinul din radiator.

Link to post
Share on other sites

Salutare ! Am un amic care a vopsit motocicleta , inclusiv jentile . Problema este ca a pierdut distantierul spate dreapta la roata si stanga fata. Aveti idee daca sunt la fel dreapta cu stanga ? Sau daca vinde cineva piesele ? multumesc

Link to post
Share on other sites

Am eu distantierul mic de la roata fata de la un CBR f4, in caz ca se potrivește și la rr.

Asta este problema ca nu am nici cea ami mica idee ?! Nici daca stanga este la fel cu dreapta , atata pe fata cat si pe spate.

Link to post
Share on other sites

Asta este problema ca nu am nici cea ami mica idee ?! Nici daca stanga este la fel cu dreapta , atata pe fata cat si pe spate.

O sugestie: de ce nu arunci o privire pe un catalog de piese originale pentru modelul amicului? Asa poti compara codul distantierilor de la roata fata si cei de la roata spate. Am cautat de curiozitate pentru un 600rr 2005 si distantierii de pe fata au coduri diferite (deci probabil nu sunt la fel), pe spate vad ca ambii distantieri au cod identic, deci sunt la fel.

Edited by danutu_m
Link to post
Share on other sites

O sugestie: de ce nu arunci o privire pe un catalog de piese originale pentru modelul amicului? Asa poti compara codul distantierilor de la roata fata si cei de la roata spate. Am cautat de curiozitate pentru un 600rr 2005 si distantierii de pe fata au coduri diferite (deci probabil nu sunt la fel), pe spate vad ca ambii distantieri au cod identic, deci sunt la fel.

Multumesc pentru informatie.

Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am o Honda CBR600RR din 2009. Sambata am scos-o la prima tura pe anul asta, si intr-un sens giratoriu cu ceva nisip pe jos nu am "adaptat viteza la conditiile de trafic", am derapat si jos am fost.

Ca urmare va rog sa-mi spuneti daca are cineva de vanzare sau stie unde pot gasi piesele de mai jos:

- carena care acopera motorul, stanga

- semnalizare stanga fata (cele 4 semnalizari sunt identice?)

- maneta ambreaj (e doar putin 'frecata')

- contragreutate ghidon stanga (la fel putin 'frecata' )

Link to post
Share on other sites

Pai daca e putin frecata...cu ce te deranjaza , motorul merge.

Carena nu se poate repara?

Semnale gasesti pe ebay sau pe la orice magazin moto. Sunt universale.

Edited by Ribo
Link to post
Share on other sites

Carena respective e gaurita. Ideea e ca motocicleta arata foarte bine si vreau sa o pastrez asa, pe cat posibil.

Deci inafara de OLX sau originala, mai aveti alte idei de unde as putea face rost de carena? Merci

Link to post
Share on other sites

Carena respective e gaurita. Ideea e ca motocicleta arata foarte bine si vreau sa o pastrez asa, pe cat posibil.

Deci inafara de OLX sau originala, mai aveti alte idei de unde as putea face rost de carena? Merci

Dezmembrari dar poti sa o repari pe a ta si sa revopsesti....oricum orice ai gasi trebuie revopsit.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salutare!Mi a venit CBR ul 600rr (n are rost sa mai zic de la cine...cred ca va dati seama,asta e daca nu v am “ascultat” , ma costa) cu cauciucul spate taiat bine(nu pierde aer,dar se vede o ata..)

Intrebare: pot merge maxim 10 km ,ușurel 40-50 km/h ca sa schimb cauciucul?

Stiu ca nu si are rost întrebarea dar daca s ar putea m ar mai scuti de niste banuti

post-98483-0-33893800-1524739174_thumb.png

Link to post
Share on other sites

Salutare!Mi a venit CBR ul 600rr (n are rost sa mai zic de la cine...cred ca va dati seama,asta e daca nu v am “ascultat” , ma costa) cu cauciucul spate taiat bine(nu pierde aer,dar se vede o ata..)

Intrebare: pot merge maxim 10 km ,ușurel 40-50 km/h ca sa schimb cauciucul?

Stiu ca nu si are rost întrebarea dar daca s ar putea m ar mai scuti de niste banuti

Sa ne pui si noua poze cu isprava de motoreta.

Link to post
Share on other sites

Salutare, m-ar interesa niste crash pad-uri R&G pt un 600RR din 2003, aveti idee de unde as putea cumpara? :-?

 

Edit: in ideea ca ies mai ieftin decat de pe site-u lor

Edited by SerbanMAD
Link to post
Share on other sites

Salutare, m-ar interesa niste crash pad-uri R&G pt un 600RR din 2003, aveti idee de unde as putea cumpara? :-?

 

Edit: in ideea ca ies mai ieftin decat de pe site-u lor

/index.php?/topic/752180-protectii-r-g-cbr-600rr-si-scarite-sport/

 

merg crashurile si la 2003

 

in magazinele de la noi o sa gasesti doar mai scumpe...iti recomand lightech

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Am posibilitatea sa iau de la o cunostinta un cauciuc cu dot 2016/2017, de 190/xx(nu stiu exact, momentan), folosit pe circuit. Este ok daca il pun pe un 600rr '05 ?? (cauciucul a fost folosit tot pe un 600rr, dar modelul '07...'08).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...