Minu Postat August 15, 2019 Share Postat August 15, 2019 Vinde careva vreun amortizor second hand pentru CBR600RR 2007 PC40? Mai revin cu o intrebare, oare cel de 2003-2006 se potriveste?Stiu ca, ca si design pare diferit dar sunt nevoit sa caut ceva urgent @TNG ma poti ajuta tu te rog cu informatia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 17, 2019 Share Postat August 17, 2019 Sorry nu pot sa te ajut,sunt in concediu si nu prea stau bine cu netul in zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pl4m4n Postat August 19, 2019 Share Postat August 19, 2019 Salutare! Recent am achizitionat un cbr 1000rr 2006 .Moto a venit cu evacuarea stock si as vrea sa ii pun o evacuare mai ``galagioasa``. Am cautat pe situri ceva despre exup valve si tot nu imi este clar.Daca schimb toba ..ce se va intampla cu exup valve? o las in aer tre sa ii fac alt soft..tre sa ii cumpar un kit sa nu imi apara eroarea in bord?..Daca a facut cineva aceasta trecere sa imi dea mai multe explicatii ! MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 Salut! Daca schimbi evacuarea,corect ar fi sa modifici si amestecul carburant,pentru aceea evacuare. Legat de EXUP,depinde de ce evacuare vei pune,full slipon etc,dar o data cu evacuarea si resoftare,se poate elimina din soft si functia de exup si tot sistemul. Asta fiind cea mai corecta solutie. Cele cu dispozitivul de eliminat nu fac de cat sa nu se mai aprinda FI. In rest hartile si efectul eliminari lui ramane in ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ride Safe Postat Septembrie 27, 2019 Share Postat Septembrie 27, 2019 (editat) La 19.08.2019 la 7:54, pl4m4n a spus: Salutare! Recent am achizitionat un cbr 1000rr 2006 .Moto a venit cu evacuarea stock si as vrea sa ii pun o evacuare mai ``galagioasa``. Am cautat pe situri ceva despre exup valve si tot nu imi este clar.Daca schimb toba ..ce se va intampla cu exup valve? o las in aer tre sa ii fac alt soft..tre sa ii cumpar un kit sa nu imi apara eroarea in bord?..Daca a facut cineva aceasta trecere sa imi dea mai multe explicatii ! MS exact problema asta o am eu, motorul a avut evacuare sport si a fost montata evacuarea stock inainte sa il cumpar eu, si am avut 2 erori in bord, pe una am reusit sa o elimin cu o chestie electronic Exhaust Servo Eliminator dar a mai ramas 1 eroare care dupa COD pare a fi de la SERVO MOTOR LOCK si pe asta nu mai stiu cum sa o elimin Intrebarea mea ar mai fi : avand eroare asta in bord motorul a intrat intr-un fel de Safe Mode si nu mai ofera 100% din puterea lui ? Pentru ca am auzit mai multe variante cum ca in caz de o eroare intra intr-un fel de safe mode si oferta undeva la 75 - 80% din putere pana se rezolva problema, altii ziceau ca nici vorba de asa ceva ca nu apare nici un fel de limitare din punct de vedere electronic si sunt putin in ceata si eu, ideea e ca de 3 ani de cand il am tot asa circul cu el Editat Septembrie 27, 2019 de repsol_honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicusor14 Postat Octombrie 11, 2019 Share Postat Octombrie 11, 2019 Salut! Vreau sa aud ce pareri aveti voi despre acest motor și daca mi s-ar potrivi fiind începător Niste sfaturi în plus sunt bine venite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 24, 2019 Share Postat Octombrie 24, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Decembrie 15, 2019 Share Postat Decembrie 15, 2019 O dau gratis daca îi foloseste cuiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider18 Postat Decembrie 16, 2019 Share Postat Decembrie 16, 2019 Salutare , Am o problema cu un 600rr 2007 ,cand ii rece motorul daca ma opresc pe loc si sunt in viteza 1 sau 2 iese usor pe N in schimb daca motorul a depasit 103grade merg mai mult prin oras daca ma opresc pe loc in 1 sau 2 nu iese pe N decat daca o turez putin iese usor sau daca o bag pe N inainte sa opresc motorul de tot ,daca nu sare din 1 in 2 si din 2 in 1 . asta doar cand motorul ii incins gen.... ambreiajul ii schimbat in primavara kit complet . Stiti de la ce ar putea face asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 16, 2019 Share Postat Decembrie 16, 2019 Mai regleaza cablul de la ambreiaj cu un free play corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wxy Postat Martie 25, 2020 Share Postat Martie 25, 2020 (editat) Salutare! De curand sunt posesorul unui 1000 RR din 2006.Motocicleta este incaltata cu Michelin Pilot power 2ct uzate,deci trebuie sa fac schimbul de anvelope.M-am gandit sa raman tot pe Michelin insa nu ma pot hotara daca sa raman pe Power 2ct,Power3 sau Power pure.Motocicleta nu o folosesc pe circuit,doar plimbari de weekend datorita faptului ca stau destul de prost cu timpul liber si nu fac nici prea multi km pe sezon.Ca si desen power 2ct imi plac cel mai mult. Inainte am avut(si am) o Yamaha thundecat pe care am alergat-o numai cu Metzeler sportec m3. Ce sfat imi dati?Ce model sa aleg? Editat Martie 25, 2020 de wxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 25, 2020 Share Postat Martie 25, 2020 (editat) Acum 21 minute, wxy a spus: doar plimbari de weekend datorita faptului ca stau destul de prost cu timpul liber si nu fac nici prea multi km pe sezon. Salutare si s-o stapanesti sanatos. Sa fiu in locul tau as merge pe Power Pure(fata) si 2CT(spate). Am avut si PP3 si desi lumea le lauda, mi-a parut prea tare pe mijloc, blocam fata la greu pe franare Metz as pune la fel, dar mai sport de M3. De ex M7RR fata, M5 spate. Fata se toceste mai greu intotdeauna, iar pe spate e bine sa ai unul cat de cat mai durabil.. cu atat mai mult pe miare, care trec 'cu tupeu' prin consumabile Editat Martie 25, 2020 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Martie 26, 2020 Share Postat Martie 26, 2020 Acum 20 ore, wxy a spus: Salutare! De curand sunt posesorul unui 1000 RR din 2006.Motocicleta este incaltata cu Michelin Pilot power 2ct uzate,deci trebuie sa fac schimbul de anvelope.M-am gandit sa raman tot pe Michelin insa nu ma pot hotara daca sa raman pe Power 2ct,Power3 sau Power pure.Motocicleta nu o folosesc pe circuit,doar plimbari de weekend datorita faptului ca stau destul de prost cu timpul liber si nu fac nici prea multi km pe sezon.Ca si desen power 2ct imi plac cel mai mult. Inainte am avut(si am) o Yamaha thundecat pe care am alergat-o numai cu Metzeler sportec m3. Ce sfat imi dati?Ce model sa aleg? S-o stapanesti sanatos! Am mers pe PP3 dar nu m-au impresionat, cam alunecau... Am avut pe CBR 1000RR Michelin Power RS si sunt intradevar bune, se incalzesc repede si merg frumos si pe umed/ploaie. Acum am pe motocicleta Metzeler M7RR, sunt la al doilea set si sunt foarte multumit de ele. Ca si durata de viata cred ca tin ceva mai bine decat Michelin Power RS iar ca si feeling sunt tot pe acolo. Eu folosesc doua cauciucuri spate la unul de fata, spatele se duce mai repede la 1000cc; Nu sunt adeptul cauciucurilor diferite fata/spate, cum zicea colegul mai devreme... cauciucurile touring au alte forma a carcasei si nu se pupa neaparat cu fata..parerea mea, nu trebuie sa o iei de buna neaparat. Michelin Power/ 2CT e un cauciuc de conceptie veche, se fabrica din 2003-2004 daca nu mai devreme... Daca tot zici ca faci km putini, de ce sa nu te bucuri de o plimbare linistita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wxy Postat Martie 28, 2020 Share Postat Martie 28, 2020 (editat) Va multumesc pentru raspunsuri! Deja am inceput sa ma orientez catre Metzeler.Intradevar,am studiat si am vazut ca M7RR sta foarte bine in teste.Am vazut ca a aparut si M9RR care cica ar fi si mai bun. As mai avea o intrebare legata de dimensiunea anvelopei spate.Parca am citit pe undeva pe aici pe forum ca da mai bine 190/55 desi producatorul recomanda 190/50.Voi ce dimensiune folositi pe spate? Asfalt uscat si toate cele bune! Editat Martie 28, 2020 de wxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 28, 2020 Admin Share Postat Martie 28, 2020 Față de 50, cu 55 mobra este mai manevrabila și agilă pe viraje. O să merg și eu pe soluția asta la GTR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wxy Postat Martie 31, 2020 Share Postat Martie 31, 2020 Ar mai fi o discuție legată de lățimea jantei.Posibil să dea mai bine 55 pe o jantă 6j decât pe 5.5j.Vitezometrul cum o să fie afectat,o să arate mai mult sau mai putin cu 55? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 31, 2020 Admin Share Postat Martie 31, 2020 Te joci cu dimensiunile si ai date exacte. https://www.tacomaworld.com/tirecalc?tires=190-50r17-195-55r17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 4, 2021 Share Postat Iunie 4, 2021 Hopa ! A mai aparut o jucarie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ki77y Postat Iunie 9, 2021 Share Postat Iunie 9, 2021 Cred ca putem face linistiti cupa CBR600RR pe Motorpark. Am avea mai multi participanti decat toata grila Stock 600 :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iunie 9, 2021 Share Postat Iunie 9, 2021 Salutare! Daca vinde cineva un cric complet de 1000RR 2004-2007, rog un PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tomicatelu87 Postat Iunie 25, 2021 Share Postat Iunie 25, 2021 La 16.12.2019 la 16:23, ghostrider18 a spus: Salutare , Am o problema cu un 600rr 2007 ,cand ii rece motorul daca ma opresc pe loc si sunt in viteza 1 sau 2 iese usor pe N in schimb daca motorul a depasit 103grade merg mai mult prin oras daca ma opresc pe loc in 1 sau 2 nu iese pe N decat daca o turez putin iese usor sau daca o bag pe N inainte sa opresc motorul de tot ,daca nu sare din 1 in 2 si din 2 in 1 . asta doar cand motorul ii incins gen.... ambreiajul ii schimbat in primavara kit complet . Stiti de la ce ar putea face asa? Cum ai rezolvat ? aceeasi problema o am și eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cbreu Postat Octombrie 20, 2021 Share Postat Octombrie 20, 2021 Salut! Ma poate ajuta cineva cu o toba originala, nemodificata pentru un 600 RR 2004? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 22, 2022 Share Postat Martie 22, 2022 Salutăm! Mă ajută cineva cu un manual de reparație pentru un CBR1000RR din 2006? Mulțumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 22, 2022 Share Postat Martie 22, 2022 Cel de 340 MB? Am înțeles că 2004-2006 e cam aceeași treabă, în principiu, nu mă interesează mare lucru: cuplu strângere bujii, roți, furcă, discuri, etrieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 22, 2022 Share Postat Martie 22, 2022 Îl iau și pe al tău, trebuie să fie bun măcar unul din doua. Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.