Ribo Posted October 29, 2018 Share Posted October 29, 2018 Nu stiu ce cbr ai prins tu dar mie mi s-a parut ca honda are frane. Stai sa vezi la suzuki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWs1000RR Posted October 29, 2018 Share Posted October 29, 2018 Stai sa vezi la suzuki cand pica de pe cric si se rupe cadru'... gunoaie de motoare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Method Posted October 30, 2018 Share Posted October 30, 2018 Cu Suzuki am mers foarte putin nu sunt fan,sa fie la ei acolo. ....stopping power este insa nu simt nimic din ce fac cu pompa aia.Au pus etriere radiale totul stas si s-au calcat pe ei la o pompa radiala,nu am feeling nimic.Iar pe spate efectiv e moarta,mi-a adus aminte de vechiul meu hornet.In fine,poate m-am obisnuit eu cu binele cu Yamaha,dar intrebarea ramane. M-am mai uitat si am vazut ca din 2007 s-a pus si pe 600 pompa radiala nissin de pe miar.E fezabila treaba asta si pe modelul 2005,se pot pune sau trebuie sa schimb si acceleratia ca sa aiba loc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slg-motorcycles Posted November 21, 2018 Share Posted November 21, 2018 Salutare! Stie cineva daca cadrul metalic codita RR 1000 , 04 -07 SUNT IDENTICE? Am nevoie pt 07.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DevilMM Posted December 25, 2018 Share Posted December 25, 2018 Salutare! Aici Cătălin, oarecum nou pe forum! Sunt interesat de achiziționarea unui CBR 1000 RR 06, 07.... motiv pt care tot caut informații despre problemele generale care apar la acest model și lucruri pe care să le verific in prealabil... V-as ruga daca se poate să îmi spuneți câteva amănunte sau o părere generală în caz că nu va cer prea multe! Mulțumesc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slg-motorcycles Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 După o așteptare ceva vreme, pentru ca a fost cuminte și nu m a dezamăgit jucarica mea a primit hăinuțe noi.. Kit complet (custom) puțin diferit de ce găsim pe piața.. Joe rocket! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slg-motorcycles Posted July 12, 2019 Share Posted July 12, 2019 Încet încet jucăria prinde forma Salutare colegi! Știe careva ce releu vine în mufa din stânga la cbr 1000rr 06.07? Am găsit mufa fără releu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cripo Posted July 15, 2019 Share Posted July 15, 2019 Buna ziua Va rog sa ma ajutati cu o lamurire. Vreau sa mi cumpar prima moto. M am hotarat la o honda cbr 250 (pt incepatori mi au recomandat o mai multi). Imi poate spune cineva care i diferenta intre 250R si 250 RA? Multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slg-motorcycles Posted July 19, 2019 Share Posted July 19, 2019 Problema cu releul rezolvata(releu semnalizatoare) acum mi a apărut alta problema, F1! Care este problema? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piticot Posted July 20, 2019 Share Posted July 20, 2019 La 15.07.2019 la 8:48, Cripo a spus: Buna ziua Va rog sa ma ajutati cu o lamurire. Vreau sa mi cumpar prima moto. M am hotarat la o honda cbr 250 (pt incepatori mi au recomandat o mai multi). Imi poate spune cineva care i diferenta intre 250R si 250 RA? Multumesc. RA este modelul cu ABS Acum 20 ore, slg-motorcycles a spus: Problema cu releul rezolvata(releu semnalizatoare) acum mi a apărut alta problema, F1! Care este problema? Fi este eroare de sonda lambda; vezi daca nu ai sonda scoasa sau firul intrerupt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slg-motorcycles Posted July 20, 2019 Share Posted July 20, 2019 Acum 14 minute, piticot a spus: RA este modelul cu ABS Fi este eroare de sonda lambda; vezi daca nu ai sonda scoasa sau firul intrerupt Salutare! Mulțumesc pentru răspuns! Sonda este montata pe galerie, mufa verificata.. Mobra are kit evacuare complet Arrow, și nu mai are montat motorașul exap.. În relanti se cam bâlbâie puțin, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piticot Posted July 20, 2019 Share Posted July 20, 2019 (edited) Acum 5 ore, slg-motorcycles a spus: Salutare! Mulțumesc pentru răspuns! Sonda este montata pe galerie, mufa verificata.. Mobra are kit evacuare complet Arrow, și nu mai are montat motorașul exap.. În relanti se cam bâlbâie puțin, E normal sa se balbaie daca are sistem complet, nu e facut amestecul pentru evacuarea aia; mergi cu ea la TNG sa-ti faca o resoftare si n-o sa se mai balbaie + ca o sa zici ca ai alta motoreta :)) Tot la el poti sa vezi eroarea de Fi de unde vine si sa o remediezi/stergi. Mai ai motorasul care antrena exup-ul? el teoretic trebuie sa-si faca check-ul cand pui contactul. Daca nu il mai ai asta poate sa fie o cauza a erorii din bord. Exista niste module care pacalesc calculatorul cand dai jos motorasul ala. Bafta! Edited July 20, 2019 by piticot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slg-motorcycles Posted July 20, 2019 Share Posted July 20, 2019 1 oră în urmă, piticot a spus: E normal sa se balbaie daca are sistem complet, nu e facut amestecul pentru evacuarea aia; mergi cu ea la TNG sa-ti faca o resoftare si n-o sa se mai balbaie + ca o sa zici ca ai alta motoreta :)) Tot la el poti sa vezi eroarea de Fi de unde vine si sa o remediezi/stergi. Mai ai motorasul care antrena exup-ul? el teoretic trebuie sa-si faca check-ul cand pui contactul. Daca nu il mai ai asta poate sa fie o cauza a erorii din bord. Exista niste module care pacalesc calculatorul cand dai jos motorasul ala. Bafta! Multumesc frate pt sfat, da am motorașul, l am păstrat, da o sa merg la TNG pt o verificare! Toate cele bune! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slg-motorcycles Posted July 26, 2019 Share Posted July 26, 2019 Problema rezolvată! Eroarea era de la motoraș exup, mufa scoasa.. Mulțumesc colegilor pt sfat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minu Posted August 15, 2019 Share Posted August 15, 2019 Vinde careva vreun amortizor second hand pentru CBR600RR 2007 PC40? Mai revin cu o intrebare, oare cel de 2003-2006 se potriveste?Stiu ca, ca si design pare diferit dar sunt nevoit sa caut ceva urgent @TNG ma poti ajuta tu te rog cu informatia asta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 Sorry nu pot sa te ajut,sunt in concediu si nu prea stau bine cu netul in zona. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pl4m4n Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 Salutare! Recent am achizitionat un cbr 1000rr 2006 .Moto a venit cu evacuarea stock si as vrea sa ii pun o evacuare mai ``galagioasa``. Am cautat pe situri ceva despre exup valve si tot nu imi este clar.Daca schimb toba ..ce se va intampla cu exup valve? o las in aer tre sa ii fac alt soft..tre sa ii cumpar un kit sa nu imi apara eroarea in bord?..Daca a facut cineva aceasta trecere sa imi dea mai multe explicatii ! MS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Salut! Daca schimbi evacuarea,corect ar fi sa modifici si amestecul carburant,pentru aceea evacuare. Legat de EXUP,depinde de ce evacuare vei pune,full slipon etc,dar o data cu evacuarea si resoftare,se poate elimina din soft si functia de exup si tot sistemul. Asta fiind cea mai corecta solutie. Cele cu dispozitivul de eliminat nu fac de cat sa nu se mai aprinda FI. In rest hartile si efectul eliminari lui ramane in ECU. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ride Safe Posted September 27, 2019 Share Posted September 27, 2019 (edited) La 19.08.2019 la 7:54, pl4m4n a spus: Salutare! Recent am achizitionat un cbr 1000rr 2006 .Moto a venit cu evacuarea stock si as vrea sa ii pun o evacuare mai ``galagioasa``. Am cautat pe situri ceva despre exup valve si tot nu imi este clar.Daca schimb toba ..ce se va intampla cu exup valve? o las in aer tre sa ii fac alt soft..tre sa ii cumpar un kit sa nu imi apara eroarea in bord?..Daca a facut cineva aceasta trecere sa imi dea mai multe explicatii ! MS exact problema asta o am eu, motorul a avut evacuare sport si a fost montata evacuarea stock inainte sa il cumpar eu, si am avut 2 erori in bord, pe una am reusit sa o elimin cu o chestie electronic Exhaust Servo Eliminator dar a mai ramas 1 eroare care dupa COD pare a fi de la SERVO MOTOR LOCK si pe asta nu mai stiu cum sa o elimin Intrebarea mea ar mai fi : avand eroare asta in bord motorul a intrat intr-un fel de Safe Mode si nu mai ofera 100% din puterea lui ? Pentru ca am auzit mai multe variante cum ca in caz de o eroare intra intr-un fel de safe mode si oferta undeva la 75 - 80% din putere pana se rezolva problema, altii ziceau ca nici vorba de asa ceva ca nu apare nici un fel de limitare din punct de vedere electronic si sunt putin in ceata si eu, ideea e ca de 3 ani de cand il am tot asa circul cu el Edited September 27, 2019 by repsol_honda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicusor14 Posted October 11, 2019 Share Posted October 11, 2019 Salut! Vreau sa aud ce pareri aveti voi despre acest motor și daca mi s-ar potrivi fiind începător Niste sfaturi în plus sunt bine venite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 24, 2019 Share Posted October 24, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex28 Posted December 15, 2019 Share Posted December 15, 2019 O dau gratis daca îi foloseste cuiva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostrider18 Posted December 16, 2019 Share Posted December 16, 2019 Salutare , Am o problema cu un 600rr 2007 ,cand ii rece motorul daca ma opresc pe loc si sunt in viteza 1 sau 2 iese usor pe N in schimb daca motorul a depasit 103grade merg mai mult prin oras daca ma opresc pe loc in 1 sau 2 nu iese pe N decat daca o turez putin iese usor sau daca o bag pe N inainte sa opresc motorul de tot ,daca nu sare din 1 in 2 si din 2 in 1 . asta doar cand motorul ii incins gen.... ambreiajul ii schimbat in primavara kit complet . Stiti de la ce ar putea face asa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted December 16, 2019 Share Posted December 16, 2019 Mai regleaza cablul de la ambreiaj cu un free play corect. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wxy Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 (edited) Salutare! De curand sunt posesorul unui 1000 RR din 2006.Motocicleta este incaltata cu Michelin Pilot power 2ct uzate,deci trebuie sa fac schimbul de anvelope.M-am gandit sa raman tot pe Michelin insa nu ma pot hotara daca sa raman pe Power 2ct,Power3 sau Power pure.Motocicleta nu o folosesc pe circuit,doar plimbari de weekend datorita faptului ca stau destul de prost cu timpul liber si nu fac nici prea multi km pe sezon.Ca si desen power 2ct imi plac cel mai mult. Inainte am avut(si am) o Yamaha thundecat pe care am alergat-o numai cu Metzeler sportec m3. Ce sfat imi dati?Ce model sa aleg? Edited March 25, 2020 by wxy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.