Jump to content
Reverse

Detinatori de Honda CBR RR

Recommended Posts

Salut! Daca schimbi evacuarea,corect ar fi sa modifici si amestecul carburant,pentru aceea evacuare. Legat de EXUP,depinde de ce evacuare vei pune,full slipon etc,dar o data cu evacuarea si resoftare,se poate elimina din soft si functia de exup si tot sistemul. Asta fiind cea mai corecta solutie. Cele cu dispozitivul de eliminat nu fac de cat sa nu se mai aprinda FI. In rest hartile si efectul eliminari lui ramane in ECU.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 19.08.2019 la 7:54, pl4m4n a spus:

Salutare!

Recent am achizitionat un cbr 1000rr 2006 .Moto a venit cu evacuarea stock si as vrea sa ii pun o evacuare mai ``galagioasa``.

Am cautat pe situri ceva despre exup valve si tot nu imi este clar.Daca schimb toba ..ce se va intampla cu exup valve? o las in aer tre sa ii fac alt soft..tre sa ii cumpar un kit sa nu imi apara eroarea in bord?..Daca a facut cineva aceasta trecere sa imi dea mai multe explicatii ! MS

exact problema asta o am eu, motorul a avut evacuare sport si a fost montata evacuarea stock inainte sa il cumpar eu, si am avut 2 erori in bord, pe una am reusit sa o elimin cu o chestie electronic Exhaust Servo Eliminator dar a mai ramas 1 eroare care dupa COD pare a fi de la SERVO MOTOR LOCK si pe asta nu mai stiu cum sa o elimin :(

 

Intrebarea mea ar mai fi : avand eroare asta in bord motorul a intrat intr-un fel de Safe Mode si nu mai ofera 100% din puterea lui ?

Pentru ca am auzit mai multe variante cum ca in caz de o eroare intra intr-un fel de safe mode si oferta undeva la 75 - 80% din putere pana se rezolva problema, altii ziceau ca nici vorba de asa ceva ca nu apare nici un fel de limitare din punct de vedere electronic si sunt putin in ceata si eu, ideea e ca de 3 ani de cand il am tot asa circul cu el

Edited by repsol_honda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! 

Vreau sa aud ce pareri aveti voi despre acest motor și daca mi s-ar potrivi fiind începător 

Niste sfaturi în plus sunt bine venite 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ,

 

Am o problema cu un 600rr 2007 ,cand ii rece motorul daca ma opresc pe loc si sunt in viteza 1 sau 2 iese usor pe N in schimb daca motorul a depasit 103grade merg mai mult prin oras daca ma opresc pe loc in 1 sau 2 nu iese pe N decat daca o turez putin iese usor sau daca o bag pe N inainte sa opresc motorul de tot ,daca nu sare din 1 in 2 si din 2 in 1 . asta doar cand motorul ii incins gen.... ambreiajul ii schimbat in primavara kit complet . Stiti de la ce ar putea face asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai regleaza cablul de la ambreiaj cu un free play corect.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Salutare!

De curand sunt posesorul unui 1000 RR din 2006.Motocicleta este incaltata cu Michelin Pilot power 2ct uzate,deci trebuie sa fac schimbul de anvelope.M-am gandit sa raman tot pe Michelin insa nu ma pot hotara daca sa raman pe Power 2ct,Power3 sau Power pure.Motocicleta nu o folosesc pe circuit,doar plimbari de weekend datorita faptului ca stau destul de prost cu timpul liber si nu fac nici prea multi km pe sezon.Ca si desen power 2ct imi plac cel mai mult.

Inainte am avut(si am) o Yamaha thundecat pe care am alergat-o numai cu Metzeler sportec m3.

Ce sfat imi dati?Ce model sa aleg?

 

Edited by wxy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 21 minute, wxy a spus:

doar plimbari de weekend datorita faptului ca stau destul de prost cu timpul liber si nu fac nici prea multi km pe sezon.

 

 

Salutare si s-o stapanesti sanatos.

Sa fiu in locul tau as merge pe Power Pure(fata) si 2CT(spate). Am avut si PP3 si desi lumea le lauda, mi-a parut prea tare pe mijloc, blocam fata la greu pe franare

Metz as pune la fel, dar mai sport de M3. De ex M7RR fata, M5 spate.

 

Fata se toceste mai greu intotdeauna, iar pe spate e bine sa ai unul cat de cat mai durabil.. cu atat mai mult pe miare, care trec 'cu tupeu' prin consumabile

 

:cheers:

 

 

Edited by hardKnot

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 20 ore, wxy a spus:

Salutare!

De curand sunt posesorul unui 1000 RR din 2006.Motocicleta este incaltata cu Michelin Pilot power 2ct uzate,deci trebuie sa fac schimbul de anvelope.M-am gandit sa raman tot pe Michelin insa nu ma pot hotara daca sa raman pe Power 2ct,Power3 sau Power pure.Motocicleta nu o folosesc pe circuit,doar plimbari de weekend datorita faptului ca stau destul de prost cu timpul liber si nu fac nici prea multi km pe sezon.Ca si desen power 2ct imi plac cel mai mult.

Inainte am avut(si am) o Yamaha thundecat pe care am alergat-o numai cu Metzeler sportec m3.

Ce sfat imi dati?Ce model sa aleg?

 

S-o stapanesti sanatos!

Am mers pe PP3 dar nu m-au impresionat, cam alunecau... Am avut pe CBR 1000RR Michelin Power RS si sunt intradevar bune, se incalzesc repede si merg frumos si pe umed/ploaie. Acum am pe motocicleta Metzeler M7RR, sunt la al doilea set si sunt foarte multumit de ele. Ca si durata de viata cred ca tin ceva mai bine decat Michelin Power RS iar ca si feeling sunt tot pe acolo. Eu folosesc doua cauciucuri spate la unul de fata, spatele se duce mai repede la 1000cc; Nu sunt adeptul cauciucurilor diferite fata/spate, cum zicea colegul mai devreme... cauciucurile touring au alte forma a carcasei si nu se pupa neaparat cu fata..parerea mea, nu trebuie sa o iei de buna neaparat. Michelin Power/ 2CT e un cauciuc de conceptie veche, se fabrica din 2003-2004 daca nu mai devreme... Daca tot zici ca faci km putini, de ce sa nu te bucuri de o plimbare linistita? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Va multumesc pentru raspunsuri!

Deja am inceput sa ma orientez catre Metzeler.Intradevar,am studiat si am vazut ca M7RR sta foarte bine in teste.Am vazut ca a aparut si M9RR care cica ar fi si mai bun.

As mai avea o intrebare legata de dimensiunea anvelopei spate.Parca am citit pe undeva pe aici pe forum ca  da mai bine 190/55 desi producatorul recomanda 190/50.Voi ce dimensiune folositi pe spate?

Asfalt uscat si toate cele bune! :cheers:

Edited by wxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Față de 50, cu 55 mobra este mai manevrabila și agilă pe viraje. O să merg și eu pe soluția asta la GTR. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar mai fi o discuție legată de lățimea jantei.Posibil să dea mai bine 55 pe o jantă 6j decât pe 5.5j.Vitezometrul cum o să fie afectat,o să arate mai mult sau mai putin cu 55?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...