Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut , sunt si eu un nou posesor de Kawasaki zx6r din 2004. Este prima motocicleta. Are 14000 km aproximativ , dar am luato la 11000 km . Pana acuma nici un eveniment neplacut si sper sa o tin tot asa. Stil de mers pot spune ca temperat.

Sa o stapanesti sanatos, e draguta foc motoreta.

Ca estetica o vad peste 05-06

 

P.S. Imi place geaca, dar cumpara-ti niste manusi... :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , sunt si eu un nou posesor de Kawasaki zx6r din 2004. Este prima motocicleta. Are 14000 km aproximativ , dar am luato la 11000 km . Pana acuma nici un eveniment neplacut si sper sa o tin tot asa. Stil de mers pot spune ca temperat.

 

Salut!

Indoaie putin coatele si muta fundul pe sa, putin mai in spate. Momentan stai mult prea drept. Cu cat stai mai corect, cu atat va fi mai usor de pilotat.

Pune-i si cauciucuri noi si aderente, te vor ajuta mult.

Bafta!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos, e draguta foc motoreta.

Ca estetica o vad peste 05-06

 

P.S. Imi place geaca, dar cumpara-ti niste manusi... :banana:

 

Ms mult :D

Pai geaca si casca leam primit odata cu motorul+husa si inca o geaca de vara, dar planuiesc sa imi iau un costum intreg din 2 bucati + bocanci , manusi + inca o casca si aia care o am acuma sa o pastrez pt eventualii pasageri. Si planul asta maret care il am lam amanat pt sezonu viitor :P ca daca da frigu putin o bag la naftalina :D

Asfalt uscat !

 

Salut!

Indoaie putin coatele si muta fundul pe sa, putin mai in spate. Momentan stai mult prea drept. Cu cat stai mai corect, cu atat va fi mai usor de pilotat.

Pune-i si cauciucuri noi si aderente, te vor ajuta mult.

Bafta!

 

Ms pt sfat . Sa stii ca pozitia mi sa parut cam inconfortabila , parca stateam in maini, fata de alte motoare . Dar miam modificat pozitia ca mam mai obisnuit cu ea si imi este mult mai usor.

Si da cauciucurile trebuie sa le schimb ca sa cam dus carnea de pe ele :D

Salut si asfalt uscat !

 

************* P.S. : Si am si eu o intrebare , exista cumva posibilitatea sa pun faza lunga dar si scurta pe ambele faruri ? ca da mai bine si mam saturat de faza "vezi ca nu iti merge un far!"

Editat de Fr1tZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

************* P.S. : Si am si eu o intrebare , exista cumva posibilitatea sa pun faza lunga dar si scurta pe ambele faruri ? ca da mai bine si mam saturat de faza "vezi ca nu iti merge un far!"

ahahah si mie mi se intmpla asta des :crack:

Sigur ca se poate, un electrician te-ar rezolva imediat, dar si un coleg mai priceput o poate face.

btw, am o pereche de pantaloni complet din piele masura 48, daca te intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , detin un Kawasaki ZX6R din 1999 , motorul merge ok , o singura problema am , si as dori sa stiu daca a mai avut cineva aceasta problema . La rece porneste foarte ok , dar in schimb la cald , dupa forja , o ia foarte greu ... in spre deloc timp de 10-15 minute pana se raceste putin .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am si eu un 636 din 2004 si am o problema cand incerc sa ii sincronizez corpurile clapeta in sensul ca la pistonul nr 1 am vacuum foarte mic si la nr 2 este foarte mare si pentru a le aduce cat de cat la acelasi nivel trebuie sa strang de tot surubul de aer de la nr 1 si sa desurubez aproape de tot surubul de aer de la nr 2.

Oricat m-as chinui sa le ajustez nu reusesc sa aduc valoarea vacuumurilor in limitele din manualul de service. In aceste conditii pana la urma totusi reusesc sa le aduc pe toate la acelasi nivel dar valoarea depresiunii este peste cea din manual. Vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , detin un Kawasaki ZX6R din 1999 , motorul merge ok , o singura problema am , si as dori sa stiu daca a mai avut cineva aceasta problema . La rece porneste foarte ok , dar in schimb la cald , dupa forja , o ia foarte greu ... in spre deloc timp de 10-15 minute pana se raceste putin .

 

hmmm .... chiar nu stiu ce sa spun , mie unu nu imi face asa . incearca la un prieten care se pricepe la mecanica sau mergi la un service , asta daca nu iti spun baietii de aicea ceva .

salut si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , detin un Kawasaki ZX6R din 1999 , motorul merge ok , o singura problema am , si as dori sa stiu daca a mai avut cineva aceasta problema . La rece porneste foarte ok , dar in schimb la cald , dupa forja , o ia foarte greu ... in spre deloc timp de 10-15 minute pana se raceste putin .

 

 

Pana nu mergi la un mecanic sa vada despre ce e vorba nu putem decat sa ne dam cu parerea. Carburatoare, bujii, supape, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am si eu un 636 din 2004 si am o problema cand incerc sa ii sincronizez corpurile clapeta in sensul ca la pistonul nr 1 am vacuum foarte mic si la nr 2 este foarte mare si pentru a le aduce cat de cat la acelasi nivel trebuie sa strang de tot surubul de aer Vreo idee?

 

Nu din suruburile de aier se sincronizeaza carburatia!!! Mergi la service sau citeste bine manualul si abia dupaia umbla la carburatie.

 

Oricum Carburatia nu se face doar invartind niste suruburi dupa niste ceasuri decat atunci cand carburatia a fost desfacuta si curatata 100%.

 

In primul rand se face un test de compresie apoi se schimba bujiile, se curata carburatia si abia in ultimul rand se fac reglajele de aier si apoi de clapete... :scratch: SERVICE sau Service.

 

Salutare , detin un Kawasaki ZX6R din 1999 , motorul merge ok , o singura problema am , si as dori sa stiu daca a mai avut cineva aceasta problema . La rece porneste foarte ok , dar in schimb la cald , dupa forja , o ia foarte greu ... in spre deloc timp de 10-15 minute pana se raceste putin .

 

Pe forum practic nu vei reusi sa gasesti raspunsuri mecanice de diacnoza reale ci doar aberatii sau pareri neautorizate. Sansele sunt de 90% sa o faci mai rau decat este si sa te coste mai mult reparatia punand mecanicul intai sa repare (daca se mai poate) dupa tine si abia apoi sa rezolve reala problema.

 

Un Service (un produs) ce costa putin n-ar trebui sa te bucure ci sa te puna pe ganduri si sa iti piarda incredera k iti va desface si rezolva problema.

 

Sunt 90% din intrebarile afisate pe net ale unora ascunsi k identitate (service fara cunostinte) ce scot pe piatza produse la preturi mici ce atrag clientii si distrug de tot atat motoarele cat si buzunarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana nu mergi la un mecanic sa vada despre ce e vorba nu putem decat sa ne dam cu parerea. Carburatoare, bujii, supape, etc.

101 LA SUTA PASTILELE LA SUPAPE.

 

SALUT.am un amortizor de ghidon in plus. este ul lsl cu prindere pe jamba stinga . cine are nevoie sa ma sune. 0723325611.victor.se vinde ieftin.

post-8227-0-65836600-1349808582_thumb.jpg

post-8227-0-67552000-1349808582_thumb.jpg

post-8227-0-51622600-1349808685_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salutare! poate are cineva pe aici sau stie de unde pot lua o aripa pe spate pentru ZX6R din 1999? se potriveste si de la 98-2002 si un bugspoiler eventual confectionat? multumiri anticipate

aripa spate am cumparat eu .e facuta din carbon si daca ai pe cineva care confectioneaza piese din fibra sau carbon o pot imprumuta pt matrita.asta pina in luna ianuarie anul viitor cand bag motorul in "reparatii" de sezon.pina atunci incet ,incat cumparam piese si consumabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ceva timp batai de cap si alte prostii am hotarat sa dau de permis ,apoi alte batai de cap cu citirea tutorialului de incepatori care m-a speriat , pana si hornetul iesise din discutii ma gandeam numai la acei cp ba 90 ba 100 ba 100+ , dupa 4 luni de cautari , si din care un singur anunt de sportiva (din greseala notat) am ajuns sa vad ceva de care sa zic imi place si sa ma simt bine asa ca m-am ales cu un zx6-r 1999 , nu l-am luat de bun si nici de rau :crack: , cum am luat kawa am fugit la bunici la tara sa ne cunoastem , nici o problema in 12000 km facuti numai in jurul satului + ceva iesiri in afara . Logic cum am zis nu am cumparat batranica de buna , acu ceva timp a inceput bataie in motor :crack: rad pentru ca ma asteptam mult mai curand desi o verificasem bine si nu se auzea nimic , nu avea stramb nimic , nu zicea nici hamham la pornire mereu la sfert dar asta e .

Unde va intalniti de obicei ? Aveti un loc anume pentru o zi si o ora sau totul e random? La primavara vreau sa vin si eu la o intalnire sa mai aflu o parere , sa mai invat cate ceva de la voi :) despre model

 

Scuzati dezordinea decorului suntem in contructie

post-66374-0-36506500-1351761986_thumb.jpg

post-66374-0-27593600-1351761992_thumb.jpg

post-66374-0-03411700-1351761998_thumb.jpg

post-66374-0-85975100-1351762005_thumb.jpg

post-66374-0-53818800-1351762011_thumb.jpg

Editat de qqwef
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bataia pe care o auzi e foarte posibil sa fie un zornait, adica lantul de distributie, caz in care nu e grav si nici foarte scump sa il schimbi. Spun asta avand in vedere ca e o motocicleta cu ceva vechine si, zic eu, multi km.

Daca e insa "bataie" e o cu totul alta poveste.

Diagnosticarea, cel mai indicat este, sa ti-o faca un service/priceput, nu internetul, nu forumul, nu baietii la Victoriei ;)

Bafta si (minim) pune-i un cauciuc nou pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bataia pe care o auzi e foarte posibil sa fie un zornait, adica lantul de distributie, caz in care nu e grav si nici foarte scump sa il schimbi. Spun asta avand in vedere ca e o motocicleta cu ceva vechine si, zic eu, multi km.

 

Nici nu am cerut vreo parere :) stiu ca e lantul in proportie de 70% inorcecaz intra in service luna asta / decembrie , avem si cauciucuri noi dot 2011 date odata cu dansa si le schimbam tot cand intra in service

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diablo Corsa III - cam tari, bune un sezon, dupa care imbatranesc si in urmatorul iti pot face surprize.

Diablo Rosso - mai degraba touring decat sport

Diablo Rosso Corsa - decente, bune pentru un mers alert dar nu exceptionale.

Diablo Supercorsa - de exceptie.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...