Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

Nu am vandut seatul. Prefer sa il dau la schimb dar cum deocamdata nu se gasesc doritori :) Oscilez intre z750 si zx6r/636.Stiu sunt total diferite, dar na ce sa zic imi plac amandoua.Parca mai mult ma atrage 636. De asta va intreb pe voi posesori de zx6r/636 de plusuri si minusuri. La drum lung e confortabila? E prea puternica pnt un incepator?

Editat de CatalinG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari! Am citit pe net in legatura cu zx6r 00-02 si am inteles ca ar avea probleme cu chiloasa si cutia de viteze, este adevarat? La cutie nu am avut nici o problema ( schimba corect din prima, nu sare din trepte...) insa chiuloasa a necesitat o reparatie la scaune si supape, ghiduri si simeringuri ok ( oricum simeringurile le-am scimbat preventiv dar la ghiduri nu s-a pus problema). Mobra mea are 39k (sincer nu stiu daca sunt reali) si nu stiu daca a fost facut jocul la supape pana acum (automat acum a fost facut si jocul), cam la cati km verificati (refaceti) jocul? Este des intalnita problema chiuloasei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vandut seatul. Prefer sa il dau la schimb dar cum deocamdata nu se gasesc doritori :) Oscilez intre z750 si zx6r/636.Stiu sunt total diferite, dar na ce sa zic imi plac amandoua.Parca mai mult ma atrage 636. De asta va intreb pe voi posesori de zx6r/636 de plusuri si minusuri. La drum lung e confortabila? E prea puternica pnt un incepator?

636 ce an vrei sa iti iei?Pana la 2002 inclusiv nu imi pot da cu parerea,pt. ca nu am avut,dar de la 2003 in sus le stiu,am avut.Toate sunt pe injectie,furca inversata,si sunt destul de ok.Modelul 2003-2004 mi s-a parut foarte rigid in schimb.Modelul 2001-2002 il are un prieten si e multumit de el.E mult mai confortabil decat 2003-2004 ,trage destul de bine,dar este pe carburatie si are furca normala.

Referitor la Z 750 am avut si nu m-am adaptat deloc.Mi se pare o motocicleta destul de grea,iar la drum lung e un gunoi.Pt . Z 750 am avut modelul 2004 si modelul 2009.La fel de puturoase ambele,doar ca pe 2009 stai o idee mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut dragi motociclisti! am si eu o intrebare am cumparat un kawasaki zx6r din 2001 iar fostul proprietar a pus bord de 99 pe ea iar eu am cumparat bordul ei original dar nu functioneaza si ma gandeam daca stie cineva daca ar trebui sa schimb un fir ceva sau ce ar trebui sa fac,mentionez ca mufele sunt identice :D ms mult :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde esti?

vezi sa nu fie mufele cocsate...sau vre-o siguranta bulita

de ce a schimbat bordul?



bord stiu ca avea la vanzare userul @X_el bine de zx9 dar cred ca mere ,bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci motorul l-am achizitionat ca fiind primul motor,problema e ca a fost cazut cu ea sau nu stiu ce s-a intamplat pentru ca motorul este din 2001 dar avea bordul din 99,am achizitionat un alt bord dar problema e ca cel vechi merge si indica corect iar cel pe care l-am cumparat cand aprind faza se aprinde martorul de la contact,daca semnalizez se aprinde martorul de semnalizarea si cel de faza lunga nu mai zic ca nu merge deloc cel de turatii. Deci eu ma gandesc ca sunt firile inversate dar nu prea are cum pentru ca am urmarit acum instalatia toata pana la panoul de siguranta si nu pare sa aiba modificari. Daca as fi in Romania nu mi-as bate capul pentru ca as merge la service dar sunt in Cehia si nu stiu unde sa o duc si nici limba nu o cunosc :))) Deci daca poate cineva sa ma ajute cand ajung acasa promit ca fac cinste cu o bere pragheza :D



Ar mai fi cred o problema,bordul pe care l-am cumparat are acele blocate cel de la turatii la 3500 si cel de km e in jur de 35,ma gandesc sa nu aiba o problema bordul ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! am stat ceva timp cu schema in fata si am facut zeci de incercari pana am rezolvat problema :D problema mai grava a fost ca mufa avea pinii notati prost...deci daca cineva vrea sa schimbe bordul trebuie sa schimbati si firele iar ca sa nu le taiati se scot papucii din mufa(aici e un pic mai dificil dar cu atentie se rezolva) Daca cineva are nevoie de ajutor ii stau la dispozitie. seara buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! am stat ceva timp cu schema in fata si am facut zeci de incercari pana am rezolvat problema :D problema mai grava a fost ca mufa avea pinii notati prost...deci daca cineva vrea sa schimbe bordul trebuie sa schimbati si firele iar ca sa nu le taiati se scot papucii din mufa(aici e un pic mai dificil dar cu atentie se rezolva) Daca cineva are nevoie de ajutor ii stau la dispozitie. seara buna !

bine ca ai rezolvat-o.... :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand câteva piese de kawasaki 636 model 2005-2006

 

Set Crash-pad original

Toba Arrow + silencer

Pinten - negru(carena inferioară) stânga + dreapta, original

Carena stânga - verde,

Filtru aer K&N - folosit aproximativ 1000 km,

Suport + scarita stanga pasager.

 

In afara de toba si filtru de aer toate piesele sunt noi noute, originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand câteva piese de kawasaki 636 model 2005-2006

 

Set Crash-pad original

Toba Arrow + silencer

Pinten - negru(carena inferioară) stânga + dreapta, original

Carena stânga - verde,

Filtru aer K&N - folosit aproximativ 1000 km,

Suport + scarita stanga pasager.

 

In afara de toba si filtru de aer toate piesele sunt noi noute, originale.

La ce pret ai crash pad-urile? Sa ma uit ce toba am eu pe ea si m-ar interesa si silencer-ul daca se potriveste, fara toba (daca dai si separat). Stima
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand câteva piese de kawasaki 636 model 2005-2006

 

Set Crash-pad original

Toba Arrow + silencer

Pinten - negru(carena inferioară) stânga + dreapta, original

Carena stânga - verde,

Filtru aer K&N - folosit aproximativ 1000 km,

Suport + scarita stanga pasager.

 

In afara de toba si filtru de aer toate piesele sunt noi noute, originale.

 

pret pentru pinten te rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Vand filtru de aer BMC FM415/04 pentru ZX-6RR sau ZX-6R 636 05 - 06

Este nou nout sigilat la pretul de 160lei

0730 017 407 Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce pret ai crash pad-urile? Sa ma uit ce toba am eu pe ea si m-ar interesa si silencer-ul daca se potriveste, fara toba (daca dai si separat). Stima

450 lei crash pad-urile

Silencer-ul nu il dau separat

 

 

pret pentru pinten te rog

600 lei stânga + dreapta

 

Este nou-nout, in cutie, original, de culoare negru, luat de la United Motors

 

Sunt exact asa cum le-am luat de la reprezentanta UM-Kawasaki

post-4800-0-66554500-1395740647_thumb.jpg

post-4800-0-13954900-1395740662_thumb.jpg

post-4800-0-72085700-1395740673_thumb.jpg

post-4800-0-30924600-1395740691_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...