Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salve ma ajuta cineva cu senzor tps- Throtle position senzor la o kawasaki 636 fabr 2005, vin JKBZXJC145A013872 , ma inteereseaza de unde pot comanda asa ceva nou si cat costa sau chiar sh daca are cineva unu bun. Ca si simptome

motorul nu e achizitionat de mult, cu clapete scoase consuma de spargea in jur de 130km cu un plin, s-au pus clapetele la loc blocate pe intre-deschis insa in ture sus nu mai trage deloc insa nu mai scoate fum. Ma poate ajuta cineva cu recomandare despre ce e de schimbat/de facut? Moto e in GL si e cam incomod sa o aduc la Bucuresti ptr verificare , ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve ma ajuta cineva cu senzor tps- Throtle position senzor la o kawasaki 636 fabr 2005, vin JKBZXJC145A013872 , ma inteereseaza de unde pot comanda asa ceva nou si cat costa sau chiar sh daca are cineva unu bun. Ca si simptome

motorul nu e achizitionat de mult, cu clapete scoase consuma de spargea in jur de 130km cu un plin, s-au pus clapetele la loc blocate pe intre-deschis insa in ture sus nu mai trage deloc insa nu mai scoate fum. Ma poate ajuta cineva cu recomandare despre ce e de schimbat/de facut? Moto e in GL si e cam incomod sa o aduc la Bucuresti ptr verificare , ms

O verificare la injectie ai nevoie.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la problema prietenului meu, vasul de expansiune este protejat de galeria evacuarii...acum mecanicul zice ca ar fi pompa de benzina...ce ziceti?

Si stiti unde gaseste una de vanzare?din dezmembrari e ideal

 

Salutari!intreb pt un prieten:

Are un zx6r 2007 care la rece merge impecabil,insa dupa ce se incalzeste nu se mai tureaza peste 9000,si temperatura trece de 120 grade...aveti idee ce ar putea fi?zice ca odata incalzita se aude cum fierbe ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am facut saptamana asta schimbul de ulei la Ninjalau( 636/2006), si i-am pus (la recomandarea celor de la service) Motul 7100 10W-60 Ester full sintetic.

Mie mi s-a parut cam mare vascozitatea asta, si am zis sa cer si o parere de la posesorii de Kawa. Ati pus vreodata asa ceva in motor?

Adevarul este ca motorul suna altfel, mult mai bine decat inainte, trage diferit, schimbul vitezelor e mai rapid si fara zgomot...nu am facut decat vreo 30 de KM cu uleiul asta, dar mie mi s-a parut ca motocicleta se comporta mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motul 10w60 7100 se foloseste la monocilindru. Cel putin asta recoamnda service manualul la motorul meu ( Husqvarna SM 610 ie 2008 )

» Post actualizat in 15 Jun 2016 07:20

Rau nu poate fi....dar lasa motorul la relnati sa se incalzeasca inainte sa i dai span :)

De regula nu plec cu el de pe loc inainte sa ajunga la 50-60 de grade, adica merge 3-4 minute la relanti. La gsxr-ul K7 pe care l-am avut inainte am folosit ultima data 5w 50 si a mers impecabil...acuma sper sa fie Ok si asta, ca eu ma mai dau si cand e rece afara, si acolo s-ar putea intampla sa fie cu probleme...oricum cred ca pana la toamna il mai prinde cel putin un schimb :D Oi baga atunci un 10W40, daca vine frigul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am facut saptamana asta schimbul de ulei la Ninjalau( 636/2006), si i-am pus (la recomandarea celor de la service) Motul 7100 10W-60 Ester full sintetic.

Mie mi s-a parut cam mare vascozitatea asta, si am zis sa cer si o parere de la posesorii de Kawa. Ati pus vreodata asa ceva in motor?

10W-60 nu, doar 10w50 si 15w50, dar daca baietii de la motul zic ca 300V-ul se schimba la 2-3000KM, ai grija ca si 7100 - hai sa zici ca dublezi Km fata de 300V daca nu ii dai asa forja - dar tot va trebui sa-l schimbi repejor. Ideea e ca dupa ce isi pierde proprietatile trebuie sa-l schimbi pentru ca mai bine uzezi ulei decat sa uzezi motor :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Caut o pompa de benzina pt Kawa zx636r 2007...dezmembreaza cineva? Sau de la ce alt model se potriveste?

 

Mecanicul m-a pus sa cumpar asta

 

http://www.ebay.co.uk/itm/FOR-KAWASAKI-ZX6R-ZX6-R-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010-FUEL-PUMP-KIT-/321887753072?hash=item4af2015370:g:pQMAAOSwT5tWFnD7

 

Si acum zice ca nu se potriveste

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Caut sa cumpar un 636 din 05-06. PM me daca va ganditi sa o vindeti. Multumesc.

 

Titi, care este problema mai exact?

Vad ca pe afara multi s-au plans de problema cu pompa de benzina si aparent majoritatea s-au rezolvat cu o curatare.

 

Tutorial servisare pompa benzina (model 2006):

http://zx6r.com/guides/24381-how-service-fuel-pump-strainer.html

 

Teoretic, modelele astea impart acelasi model de pompa benzina cu 636-le tau: Ninja 650R si ER6.

Editat de Impartial
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ce arata becul galben stnga sus de pe bord la zx6r 2005? S a aprins la viteza si ture maI ridicate.

» Post actualizat in 11 Jul 2016 15:16

Salut. Ce arata becul galben stnga sus de pe bord la zx6r 2005? S a aprins la viteza si ture maI ridicate.

 

shift light pentru cine nu stie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

De curand am achizitionat o Kawa 636, an 2006. Dupa un drum in care la viteza mica temp. antigelului a atins 104-106 C, iar la viteza mare a scazut undeva la 90 C, am ajuns la destinatie iar cand am oprit motorul a aruncat antigel pe preaplinul vasului de expansiune. Ok, citesc pe net... zic sa schimb busonul. Schimb busonul de la radiator, dar si termostatul (verificat termostatul sa deschida) cu piese noi, antigel motul motocool.... il fac...merg cu el aprox 40 km, il opresc... nu a mai curs. A doua zi vad, ca la rece, in vasul de expansiune lichidul este sub L, deci mai completez pana la H. Apoi merg cu el, in mers nu curge nimic...cand am oprit motorul, iar a curs pe preaplin, de doua ori. Mentionez ca temperatura in momentul opririi era 104 C.

Temperatura maxima la care a ajuns a fost 107 C.

Nu stiu ce as putea sa mai schimb. Ce sa-i mai fac? De ce curge doar dupa ce opresc motorul?

Please help!

 

LE : Nivelul uleiului nici nu a crescut, nici nu a scazut (gandindu-ma la garnitura de chiulasa).

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...