Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

Salut !

 

Mi`am luat de curand un Kawasaki ninja 636 din 2005 si as dori sa cumpar o toba care sa se auda cat mai tare ( puternic ) pentru a ma face auzit in trafic ( si pentru ca m`ar placea sa se auda tare :D ) Deci ..

1. ce toba imi recomandati?

2. Este adevarat ca daca voi pune o alta toba decat cea originala vor aparea niste martori in bord ?

3. As dori sa achizitionez si un power comander! CE imi recomandati si ce trebuie sa am in vedere daca vreau sa montez asa ceva?

4. O husa care sa mi`l protejeze de vant , praf si ploaie...ce`mi recomandati?

 

Cam multe intrebari dar...chiar am nevoie de ajutor!

 

 

 

Va multumesc!

Stima!

1.O finala cu diametru nu foarte mare la iesire

2.Daca se elimina ex-up,da este nevoie de eliminarea codului de eroare.

3.Oricand o resoftare este net superioara unul powercomander.

4.Gasesti de diferite modele culori..pretul o sa fie criteriul dupa care trebuie sa te ghidezi aici.

O husa din material de calitate costa.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Baieti , mi`am dus motorul Kawasaki zx6r din 2005 la mecanic si .. ce sa constat. Clapitele de a servo motor erau scoase , servomotorul era deconectat si batterfly`ul la fel . De ce cineva ar face asta? Acu ii pun acele clapite inapoi , conectez servo si cu batterfly`ul . E bine ? :D Citisem pe undeva ca cica astea se fac atunci cand se monteaza o toba after market. Daca le conectez , inapoi trebuie sa pun toba stock ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreun cadru de generatie 2000-2002, DREPT si cu acte (habar nu am cum se face o recarosare doar cu cadru, fara acte), al meu e stramb destul de rau, gasim la cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti , mi`am dus motorul Kawasaki zx6r din 2005 la mecanic si .. ce sa constat. Clapitele de a servo motor erau scoase , servomotorul era deconectat si batterfly`ul la fel . De ce cineva ar face asta? Acu ii pun acele clapite inapoi , conectez servo si cu batterfly`ul . E bine ? :D Citisem pe undeva ca cica astea se fac atunci cand se monteaza o toba after market. Daca le conectez , inapoi trebuie sa pun toba stock ?

 

Nu e ceva gresit. Chiulasa va respira mai bine sus in ture.

Clapetele secundare ajuta la pornirea la rece si in ture joase. Se deschid complet la 6-7000 parca.

Uneori se defecteaza STVA (servomotorul clapetelor secundare) si cea mai la indemana rezolvare este eliminarea clapetelor.

Daca ai o evacuare rapida nu e necesar sa montezi inapoi STV si STVA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

al meu e stramb destul de rau

Se pare ca nu era chiar asa stramb, eram indus in eroare carenele montate gresit. de tras nu trage in vreo parte, insa nici nu am certitudinea ca nu ar fi stramb.

 

Daca are cineva nevoie de o mobra de piese (sau pt a fi folosita un an cat mai sunt valabile actele) in stare f buna (inclusiv acte de provenienta, carte, talon, insa nu pot oferi fiscal) o pot 'marita' la un pret f bun. Consumabile la zi, filtre schimbate, motor in stare f buna, cauciuc fata nou, spate f bun, lant cam la 1/2 din viata, asigurare valabila pe un an, ITP valabil. Sau la vreo cerere de piese peste 1500ron se dezmembreaza cu livrare imediata si suport o parte din costurile de livrare.

post-59293-0-60376200-1462473458_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!intreb pt un prieten:

 

Are un zx6r 2007 care la rece merge impecabil,insa dupa ce se incalzeste nu se mai tureaza peste 9000,si temperatura trece de 120 grade...aveti idee ce ar putea fi?zice ca odata incalzita se aude cum fierbe ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi daca mai are antigel in radiator si daca vasul de expansiunea mai are in si el antigel in cota. Ai grija ca modelul asta are vasul de expansiune ce trece foarte aproape de galeria de evacuare si pentru asta este pusa o protectie termica din fabrica pe vasul de expansiune. Daca pica protectia aia(de aluminiu lipita) se topeste vasul de expansiune acolo si pierzi antigel si din vasul de expansiune si din radiator cand intra in lucru. Si de la vreun accident pe partea stanga se poate intampla--> din cazatura sa apese pe vas pe evacuare. Verifica asta prima data si motocicleta pe bara pana rezolvi problema ca nu e de glumit cu supraincalzitul.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

 

a venit vremea sa ma "mut" si pe topicul asta :D

 

Am achizitionat de curand un Kawa 636 din 2006, dar am constatat un lucru care ma intriga. Seile, si cea de pilot si cea de pasager, nu sunt din musamaua aia care se gaseste pe toate seile, sunt din ceva material care pare cumva impletit, sau nu stiu cum sa explic. Clar saua pilotului nu e cea cu care vine din fabrica deoarece e putin scobita, pentru sustinerea posteriorului la acceleratii mai puternice (cred), nu e cea dreapta cu care vine din fabrica. Oricum, cert e ca e foarte comoda. Seile sunt identice(materialul de deasupra), deci sunt set, dar ceea ce ma intriga pe mine este ca am constatat ca se imbiba cu apa daca ploua pe ele :eek: ...cum naiba e posibil asa ceva? Adica, eu n-am mai intalnit problema asta la nici o motocicleta pana acum. Dupa ploile de zilele trecute, care mi-au prins motoreta afara, m-am urcat ieri pe ea sa o duc la spalatorie...fleasca m-am facut, a inceput sa curga apa din sa, de nu stiam de unde vine...mentionez ca nu sunt gaurite/piscate/carapate, arata bine, deci pe unde naiba intra apa? Oare pot sa fac ceva in privinta asta, gen, sa dau cu ceva etansant siliconic, sau tre sa le schimb? Sau varianta finala e sa umblu cu "igrasia"-n posterior dupa fiecare spalare sau ploaie ... :scratch:

 

Din pacate nu ma lasa sa atasez nici o poza...poate reusesc mai tarziu.

 

 

Editat de shackalu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai jos pozele edificatoare. M-am gandit si eu ca nu e impermeabil materialul, dar de ce ar face cineva sei din materiale neimpermeabile? Adica, mie mi se pare o prostie :)

» Post actualizat in 12 May 2016 19:13

Si niste detalii cu tipul materialului:

post-36624-0-37723800-1463035121_thumb.jpg

post-36624-0-45221500-1463035158_thumb.jpg

post-36624-0-47130200-1463080383_thumb.jpg

post-36624-0-30381300-1463080416_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai jos pozele edificatoare. M-am gandit si eu ca nu e impermeabil materialul, dar de ce ar face cineva sei din materiale neimpermeabile? Adica, mie mi se pare o prostie :)

» Post actualizat in 12 May 2016 19:13

Si niste detalii cu tipul materialului:

Am mai vazut la cineva , arata foarte bine dar daca nu sunt functionale...nu are sens.

Ia si le retapiteaza si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai vazut la cineva , arata foarte bine dar daca nu sunt functionale...nu are sens.

Ia si le retapiteaza si gata.

Asta cu retapitatul cred ca ar fi cea mai OK solutie. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve ma ajuta cineva cu senzor tps- Throtle position senzor la o kawasaki 636 fabr 2005, vin JKBZXJC145A013872 , ma inteereseaza de unde pot comanda asa ceva nou si cat costa sau chiar sh daca are cineva unu bun. Ca si simptome

motorul nu e achizitionat de mult, cu clapete scoase consuma de spargea in jur de 130km cu un plin, s-au pus clapetele la loc blocate pe intre-deschis insa in ture sus nu mai trage deloc insa nu mai scoate fum. Ma poate ajuta cineva cu recomandare despre ce e de schimbat/de facut? Moto e in GL si e cam incomod sa o aduc la Bucuresti ptr verificare , ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve ma ajuta cineva cu senzor tps- Throtle position senzor la o kawasaki 636 fabr 2005, vin JKBZXJC145A013872 , ma inteereseaza de unde pot comanda asa ceva nou si cat costa sau chiar sh daca are cineva unu bun. Ca si simptome

motorul nu e achizitionat de mult, cu clapete scoase consuma de spargea in jur de 130km cu un plin, s-au pus clapetele la loc blocate pe intre-deschis insa in ture sus nu mai trage deloc insa nu mai scoate fum. Ma poate ajuta cineva cu recomandare despre ce e de schimbat/de facut? Moto e in GL si e cam incomod sa o aduc la Bucuresti ptr verificare , ms

O verificare la injectie ai nevoie.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la problema prietenului meu, vasul de expansiune este protejat de galeria evacuarii...acum mecanicul zice ca ar fi pompa de benzina...ce ziceti?

Si stiti unde gaseste una de vanzare?din dezmembrari e ideal

 

Salutari!intreb pt un prieten:

Are un zx6r 2007 care la rece merge impecabil,insa dupa ce se incalzeste nu se mai tureaza peste 9000,si temperatura trece de 120 grade...aveti idee ce ar putea fi?zice ca odata incalzita se aude cum fierbe ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am facut saptamana asta schimbul de ulei la Ninjalau( 636/2006), si i-am pus (la recomandarea celor de la service) Motul 7100 10W-60 Ester full sintetic.

Mie mi s-a parut cam mare vascozitatea asta, si am zis sa cer si o parere de la posesorii de Kawa. Ati pus vreodata asa ceva in motor?

Adevarul este ca motorul suna altfel, mult mai bine decat inainte, trage diferit, schimbul vitezelor e mai rapid si fara zgomot...nu am facut decat vreo 30 de KM cu uleiul asta, dar mie mi s-a parut ca motocicleta se comporta mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motul 10w60 7100 se foloseste la monocilindru. Cel putin asta recoamnda service manualul la motorul meu ( Husqvarna SM 610 ie 2008 )


» Post actualizat in 15 Jun 2016 07:20

Rau nu poate fi....dar lasa motorul la relnati sa se incalzeasca inainte sa i dai span :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...