TNG Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 (editat) Salut ! Mi`am luat de curand un Kawasaki ninja 636 din 2005 si as dori sa cumpar o toba care sa se auda cat mai tare ( puternic ) pentru a ma face auzit in trafic ( si pentru ca m`ar placea sa se auda tare ) Deci .. 1. ce toba imi recomandati? 2. Este adevarat ca daca voi pune o alta toba decat cea originala vor aparea niste martori in bord ? 3. As dori sa achizitionez si un power comander! CE imi recomandati si ce trebuie sa am in vedere daca vreau sa montez asa ceva? 4. O husa care sa mi`l protejeze de vant , praf si ploaie...ce`mi recomandati? Cam multe intrebari dar...chiar am nevoie de ajutor! Va multumesc! Stima! 1.O finala cu diametru nu foarte mare la iesire2.Daca se elimina ex-up,da este nevoie de eliminarea codului de eroare. 3.Oricand o resoftare este net superioara unul powercomander. 4.Gasesti de diferite modele culori..pretul o sa fie criteriul dupa care trebuie sa te ghidezi aici. O husa din material de calitate costa. Editat Aprilie 8, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_d4 Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Am nevoide pentru kawasaki, 636 2005 de plasticu care este in imagine, partea dreapta 0728506878 Stima.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndrieviciBogdann Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Baieti , mi`am dus motorul Kawasaki zx6r din 2005 la mecanic si .. ce sa constat. Clapitele de a servo motor erau scoase , servomotorul era deconectat si batterfly`ul la fel . De ce cineva ar face asta? Acu ii pun acele clapite inapoi , conectez servo si cu batterfly`ul . E bine ? Citisem pe undeva ca cica astea se fac atunci cand se monteaza o toba after market. Daca le conectez , inapoi trebuie sa pun toba stock ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Vreun cadru de generatie 2000-2002, DREPT si cu acte (habar nu am cum se face o recarosare doar cu cadru, fara acte), al meu e stramb destul de rau, gasim la cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Baieti , mi`am dus motorul Kawasaki zx6r din 2005 la mecanic si .. ce sa constat. Clapitele de a servo motor erau scoase , servomotorul era deconectat si batterfly`ul la fel . De ce cineva ar face asta? Acu ii pun acele clapite inapoi , conectez servo si cu batterfly`ul . E bine ? Citisem pe undeva ca cica astea se fac atunci cand se monteaza o toba after market. Daca le conectez , inapoi trebuie sa pun toba stock ? Nu e ceva gresit. Chiulasa va respira mai bine sus in ture. Clapetele secundare ajuta la pornirea la rece si in ture joase. Se deschid complet la 6-7000 parca. Uneori se defecteaza STVA (servomotorul clapetelor secundare) si cea mai la indemana rezolvare este eliminarea clapetelor. Daca ai o evacuare rapida nu e necesar sa montezi inapoi STV si STVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Se pierde cuplu la turarii joase,plus ca nu mai ai coldstart. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 al meu e stramb destul de rau Se pare ca nu era chiar asa stramb, eram indus in eroare carenele montate gresit. de tras nu trage in vreo parte, insa nici nu am certitudinea ca nu ar fi stramb. Daca are cineva nevoie de o mobra de piese (sau pt a fi folosita un an cat mai sunt valabile actele) in stare f buna (inclusiv acte de provenienta, carte, talon, insa nu pot oferi fiscal) o pot 'marita' la un pret f bun. Consumabile la zi, filtre schimbate, motor in stare f buna, cauciuc fata nou, spate f bun, lant cam la 1/2 din viata, asigurare valabila pe un an, ITP valabil. Sau la vreo cerere de piese peste 1500ron se dezmembreaza cu livrare imediata si suport o parte din costurile de livrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Salutari!intreb pt un prieten: Are un zx6r 2007 care la rece merge impecabil,insa dupa ce se incalzeste nu se mai tureaza peste 9000,si temperatura trece de 120 grade...aveti idee ce ar putea fi?zice ca odata incalzita se aude cum fierbe ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 (editat) Vezi daca mai are antigel in radiator si daca vasul de expansiunea mai are in si el antigel in cota. Ai grija ca modelul asta are vasul de expansiune ce trece foarte aproape de galeria de evacuare si pentru asta este pusa o protectie termica din fabrica pe vasul de expansiune. Daca pica protectia aia(de aluminiu lipita) se topeste vasul de expansiune acolo si pierzi antigel si din vasul de expansiune si din radiator cand intra in lucru. Si de la vreun accident pe partea stanga se poate intampla--> din cazatura sa apese pe vas pe evacuare. Verifica asta prima data si motocicleta pe bara pana rezolvi problema ca nu e de glumit cu supraincalzitul. Editat Mai 6, 2016 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 (editat) Salutare baieti, a venit vremea sa ma "mut" si pe topicul asta Am achizitionat de curand un Kawa 636 din 2006, dar am constatat un lucru care ma intriga. Seile, si cea de pilot si cea de pasager, nu sunt din musamaua aia care se gaseste pe toate seile, sunt din ceva material care pare cumva impletit, sau nu stiu cum sa explic. Clar saua pilotului nu e cea cu care vine din fabrica deoarece e putin scobita, pentru sustinerea posteriorului la acceleratii mai puternice (cred), nu e cea dreapta cu care vine din fabrica. Oricum, cert e ca e foarte comoda. Seile sunt identice(materialul de deasupra), deci sunt set, dar ceea ce ma intriga pe mine este ca am constatat ca se imbiba cu apa daca ploua pe ele ...cum naiba e posibil asa ceva? Adica, eu n-am mai intalnit problema asta la nici o motocicleta pana acum. Dupa ploile de zilele trecute, care mi-au prins motoreta afara, m-am urcat ieri pe ea sa o duc la spalatorie...fleasca m-am facut, a inceput sa curga apa din sa, de nu stiam de unde vine...mentionez ca nu sunt gaurite/piscate/carapate, arata bine, deci pe unde naiba intra apa? Oare pot sa fac ceva in privinta asta, gen, sa dau cu ceva etansant siliconic, sau tre sa le schimb? Sau varianta finala e sa umblu cu "igrasia"-n posterior dupa fiecare spalare sau ploaie ... Din pacate nu ma lasa sa atasez nici o poza...poate reusesc mai tarziu. Editat Mai 11, 2016 de shackalu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 (editat) Materialul din care este confectionata, nu tine la apa.. Editat Mai 11, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Mai jos pozele edificatoare. M-am gandit si eu ca nu e impermeabil materialul, dar de ce ar face cineva sei din materiale neimpermeabile? Adica, mie mi se pare o prostie » Post actualizat in 12 May 2016 19:13 Si niste detalii cu tipul materialului: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Mai jos pozele edificatoare. M-am gandit si eu ca nu e impermeabil materialul, dar de ce ar face cineva sei din materiale neimpermeabile? Adica, mie mi se pare o prostie » Post actualizat in 12 May 2016 19:13 Si niste detalii cu tipul materialului: Am mai vazut la cineva , arata foarte bine dar daca nu sunt functionale...nu are sens. Ia si le retapiteaza si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Am mai vazut la cineva , arata foarte bine dar daca nu sunt functionale...nu are sens. Ia si le retapiteaza si gata. Asta cu retapitatul cred ca ar fi cea mai OK solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krieger Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Asta cu retapitatul cred ca ar fi cea mai OK solutie. cu cat ai luat mobra ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 cu cat ai luat mobra ? 3400, de la un magazin SH cu garantie 12 luni la partea mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rătan Radu Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Ai luat o de la moto Louis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Salut. Cumpar roata fata pentru zx6r 2009. Cred ca merge si de pe 2007 - 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Ai luat o de la moto Louis? Din Cluj am luat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Nu vrea nimeni 2 bucati: O2 sensor eliminatoare? mi-au ramas de la zx6 2008 . Pret 150 lei transport inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Salve ma ajuta cineva cu senzor tps- Throtle position senzor la o kawasaki 636 fabr 2005, vin JKBZXJC145A013872 , ma inteereseaza de unde pot comanda asa ceva nou si cat costa sau chiar sh daca are cineva unu bun. Ca si simptome motorul nu e achizitionat de mult, cu clapete scoase consuma de spargea in jur de 130km cu un plin, s-au pus clapetele la loc blocate pe intre-deschis insa in ture sus nu mai trage deloc insa nu mai scoate fum. Ma poate ajuta cineva cu recomandare despre ce e de schimbat/de facut? Moto e in GL si e cam incomod sa o aduc la Bucuresti ptr verificare , ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Salve ma ajuta cineva cu senzor tps- Throtle position senzor la o kawasaki 636 fabr 2005, vin JKBZXJC145A013872 , ma inteereseaza de unde pot comanda asa ceva nou si cat costa sau chiar sh daca are cineva unu bun. Ca si simptome motorul nu e achizitionat de mult, cu clapete scoase consuma de spargea in jur de 130km cu un plin, s-au pus clapetele la loc blocate pe intre-deschis insa in ture sus nu mai trage deloc insa nu mai scoate fum. Ma poate ajuta cineva cu recomandare despre ce e de schimbat/de facut? Moto e in GL si e cam incomod sa o aduc la Bucuresti ptr verificare , ms O verificare la injectie ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Referitor la problema prietenului meu, vasul de expansiune este protejat de galeria evacuarii...acum mecanicul zice ca ar fi pompa de benzina...ce ziceti? Si stiti unde gaseste una de vanzare?din dezmembrari e ideal Salutari!intreb pt un prieten:Are un zx6r 2007 care la rece merge impecabil,insa dupa ce se incalzeste nu se mai tureaza peste 9000,si temperatura trece de 120 grade...aveti idee ce ar putea fi?zice ca odata incalzita se aude cum fierbe ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Am facut saptamana asta schimbul de ulei la Ninjalau( 636/2006), si i-am pus (la recomandarea celor de la service) Motul 7100 10W-60 Ester full sintetic. Mie mi s-a parut cam mare vascozitatea asta, si am zis sa cer si o parere de la posesorii de Kawa. Ati pus vreodata asa ceva in motor? Adevarul este ca motorul suna altfel, mult mai bine decat inainte, trage diferit, schimbul vitezelor e mai rapid si fara zgomot...nu am facut decat vreo 30 de KM cu uleiul asta, dar mie mi s-a parut ca motocicleta se comporta mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Motul 10w60 7100 se foloseste la monocilindru. Cel putin asta recoamnda service manualul la motorul meu ( Husqvarna SM 610 ie 2008 ) » Post actualizat in 15 Jun 2016 07:20Rau nu poate fi....dar lasa motorul la relnati sa se incalzeasca inainte sa i dai span Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.