Sari la conținut

S-a Rupt Marginea Surubului De Unde Se Umple Cardanul Cu Ulei


styx
 Share

Postări Recomandate

Am schimbat uleiul la cardan, si cand sa insurubez inapoi surubul, il invart cat merge cu mana, si pe urma imediat ce pun cheia pe surub aud "crrrr" "crrrr" si vad ca marginea de la surub s-a rupt, impreuna cu O-Ring-ul de cauciuc care se afla sub.

Deci nu am supra-insurubat surubul, s-a rupt imediat ce a intra in contact o-ringul cu carcasa cardanului, ca pe urma s-a mai insurubat mult.

Am lasat-o acum inclinata pe cricul lateral sa vad daca curge ulei, o sa ma duc mai tarziu sa verific :crack:

 

De ce s-a rupt?

Ce-am facut gresit ca nu inteleg?

Trebuie sa schimb surubul?

Unde gasesc altul? La reprezentanta Honda?

 

uitati si pozele ca sa se inteleaga, in prima poza se vede cum era inainte, si in urmatoarele poze se vede cum a ramas fara "margine"

post-1001-1173970732_thumb.jpg

post-1001-1173970784_thumb.jpg

post-1001-1173970806_thumb.jpg

Editat de styx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, buza aia era mai mult de "design" sa zic asa, teoretic iti proteja putin suplimentar oringul la agenti exteriori - apa, praf, mizerie, dar practic daca ala rezista la ulei, atunci rezista si la agenti corozivi externi. Marginea aia probabil a sarit pentru ca a prins ceva impuritati intre ea si corpul cardanului (vreo pietricica, nisip...).

Important este ca piulita sa faca presiune pe oring, buza avea rol suplimentar de a asigura ca oringul nu este "scuipat" in exterior de o strangere excesiva a piulitei. Teoretic o data strans, oringul ala nu mai misca de-acolo, nu mai "lucreaza", dar sa ai grija sa nu-l strangi prea tare ca sa nu fie impins spre exterior de compresiunea dintre piulita si corpul cardanului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai o-ringul a sarit o data cu marginea aia, o-ringul este mult in exterior, si nu are cum sa fie tinut doar de surub pt. ca ala acum are un diametru mai mic...o sa ma duc acum sa vad daca imi curge ulei, si o sa incerc sa pun acolo o-ringul...dar nu cred ca o sa mearga

Editat de styx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foloseste cu incredere niste poxipol la exterior,pana gasesti alt buson.Vezi sa iti lasi loc pentru cheie,sa poti infileta la loc dopul.Pe marginea sparturii,pe interior,aplica niste Epoxy(este o solutie transparenta care se combina din 2 tuburi)

La fel am patit si eu la atv,dupa ce am schimbat uleiul.Am strans usor(asa am zis eu) si poc,a zburat gulerul :D

Editat de zixx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms pt. sfat zixx

 

deci am trecut acum pe la motor si s-a facut acolo o picatura mica, dar in mers sigur o sa curga mai mult, m-am gandit ca cel mai bine ii dau pe filet cu niste banda de teflon si nu o sa mai curga deloc, nu?

si eventual cu o leaca de poxipol pe ce-a mai ramas din capul surubului, pe interior

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitasem sa iti spun sa pui ceva pe filet.Teflonul e perfect.Poxipolul pune-l pe afara,inauntru trebuie sa calce bine garnitura,de aceea ti-am spus de epoxy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai....e foarte simplu sa-ti faca un strungar o piesa identica....

 

 

 

si eu sunt de acord dute la un strungar sau daca iti permiti fa din inox. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sfatul meu. Ptr 2 , 3, beri s-au contravaloarea lor iei busonul drept model si ti-l face un strungar chiar din inox . Vei cumpara unul nou cit te va costa ,tu vei sti dar peste un timp iar POC si iar.....Asa reparat romineste nu mai ai grija lui. (Chiar vrei japonezii astia sa nu vinda nimic? Nici o grija au ei tehnica lor.) Faci cum crezi. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai vreau sa cumpar un surub original de la honda, si pana atunci o sa folosesc metoda cu teflon, doar temporar, nu vreau sa ma complic cu strungari

:D :D :) :D :D Ha Ha ! care ziceai ceva de sarma ??!! Omul e chiar "chitibusar" si nu inghite strungarii Romaniei vrea original nu facaturi!! Bravos frate le-ai dat peste nas!!! :D :lol:

 

PS si eu cred ca e mai bine cu strungarul ca-l face mai bun ca ala din japonia trust me!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wave: :nono: :hurt: :D ;) Ha Ha ! care ziceai ceva de sarma ??!! Omul e chiar "chitibusar" si nu inghite strungarii Romaniei vrea original nu facaturi!! Bravos frate le-ai dat peste nas!!! :baldy: :baldy:

 

PS si eu cred ca e mai bine cu strungarul ca-l face mai bun ca ala din japonia trust me!

probleme gogule:P? ai uitat sa-mi mentionezi pe mess de mica ta problema la mobra:P :D (asta de cand te-a luat valu cu dragostea :( )....ce-ti palce tie sa-i faci japonezului vanzare?...ma da si de munca la romanu ca ti le face la fel de bune... :baldy: e daor un surub cu garnitura :baldy:

DCSAN stie el ce stie

Editat de Mihai Florea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probleme gogule:P? ai uitat sa-mi mentionezi pe mess de mica ta problema la mobra:P :lol: (asta de cand te-a luat valu cu dragostea :lol: )....ce-ti palce tie sa-i faci japonezului vanzare?...ma da si de munca la romanu ca ti le face la fel de bune... :crack: e daor un surub cu garnitura :kick:

DCSAN stie el ce stie

CE ERAI VRE-UN POTENTIALCLENTLAMOBRAMEASI EU NU STIU ?? Nu am memorie asa scurta Si la toti care au vrut sa cumpere mobra am zis ce probleme are . Asa ca nu o mai pune la popou ca te umezesti prea tare. Si stai linistit ca mobra sa vandut de mult si cientul e fff multumit de ea. Stii.... dar mai bine imi folosesc timpul in mod util nu ca sa polemizez cu "matale" pe forum daca ai ceva de comentat comenteaza pe topicul de vanzare a mobrei nu aici la omul asta pe topic. Maxima Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

cum suna un cardan care nu prea mai are ulei, sau are ulei mult prea vechi ?

....la mine in mers "vuieste"...imi aduce aminte de sunetul scos de tramvaiele vechi de acu 40 ani.....e normal sau ar trebui sa schimb uleiul din cardan ?

cam ce ulei se baga in cardan ?

thx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum suna un cardan care nu prea mai are ulei, sau are ulei mult prea vechi ?

....la mine in mers "vuieste"...imi aduce aminte de sunetul scos de tramvaiele vechi de acu 40 ani.....e normal sau ar trebui sa schimb uleiul din cardan ?

cam ce ulei se baga in cardan ?

thx.

ia tu frumos manualu de mentenata si vezi cat de des...

 

de regula acolo se baga pana la gura de umplere a surubului cand tii motorul drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum suna un cardan care nu prea mai are ulei, sau are ulei mult prea vechi ?

....la mine in mers "vuieste"...imi aduce aminte de sunetul scos de tramvaiele vechi de acu 40 ani.....e normal sau ar trebui sa schimb uleiul din cardan ?

cam ce ulei se baga in cardan ?

thx.

Daca ai luat-o recent(parca asa stiu) e bine sa schimbi toate consumabilele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thx alex - cam asa ma gandeam si eu...

Daca nu vrei sa cumperi 1 litru de ulei pt.cardan,mai am eu vreo 200 gr(Motul 80w90 cred) care cred ca ti-ar ajunge,eu am luat un litru ca nu am avut incotro si am schimbat mai des(a fost si moto nou,ramanea pilitura pe magnetul surubului de golire,era in proces de rodare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...