Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

se masoara pe 10 zale distanta dintre ele. fa lucrul asta pe mai multe sectiuni vezi ce rezulta!

Se masoara distanta intre 10 zale si daca depaseste valoarea X lantul este uzat peste limita acceptabila

Probabil asta ai vrut sa spui

si distanta X este...??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

as mai avea un lant (dat de fostul proprietar) ... ma bate gindul sa-l pun pe ala insa ma gindesc ca cine l-a dat jos, nu l-a dat de bun ...

dar poate ca-i mai bun decit asta pe care-l am ...

 

LE stiu Nicule, am zis si io asa, ca omul dupa 2 beri si-un spritz :baldy: !

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul de aer are mai putin de 2000 km, carburile sunt curatate iar acele sunt pe minim ... am verificat ovalizarea si eu unul n-am reusit sa vad nimic in neregula ... am tot zis ca ies la o tura mai lunga sa verific la extraurban cit papa ...

ar fi de vazut ce-i cu nivelul si poate ca o sincrinizare n-ar strica ...

oricum, primul lucru e sa trec la iridium si sa astept minunea

1. las-o "ashea", consumul e bun

2. singurul avantaj al bujiilor Iridium este durata mult mai mare de functionare. Nu imbunatatesc consumul. Am mai spus-o si altora, sper ca macar tu sa ma crezi. Oricum, fiecare face ce vrea cu banii lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul de aer are mai putin de 2000 km, carburile sunt curatate iar acele sunt pe minim ... am verificat ovalizarea si eu unul n-am reusit sa vad nimic in neregula ... am tot zis ca ies la o tura mai lunga sa verific la extraurban cit papa ...

ar fi de vazut ce-i cu nivelul si poate ca o sincrinizare n-ar strica ...

oricum, primul lucru e sa trec la iridium si sa astept minunea :baldy: !

 

a propos de ce zice nenea, nu mi se pare ca e un mare cistig .. pierdera de presiune pe aspiratie e inignifianta ...

 

daca ar fi sa traduc ce zice ar fi cam asa: " la inceput a mers naspa. Bob era pe setarile de fabrisca si ne-am gindit ca e o chestiune de amestec sarac. am ridicat acele o gradatie, mai bine, inca una si pe urma pina la capat (nm: aicea l-am pierdut; eu stiam ca sunt doar 3 pozitii ale acului). wow ! merge super, suna super si se fuge mai bine. da, stiu ca nu pare savanta treaba. oricum, papa mai putin, cca 5% chiar forjata zdravan si ma face sa ma simt bine, ceeace pina la urma e tot ce vrem cu totii ... totusi simt un pic de ezitare la cca 130 la ora daca dau gazul la blana si cerd ca trebuie sa umblu la jiclorul de inalte " restul e abureala ...

scuzati traducerea scalciata !

 

 

noi la 3VD avem 5 pozitii pt ace ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt, am facut un fel de "extraurban" si daca-mi aduc aminte bine (ma uit acuma pe posturile mai vechi) parca am scos in jur de 5.4 ceeace mie mi se pare rezonabil ...

ce naiba, doar nu asteptam sa produca benzina :baldy: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se masoara distanta intre 10 zale si daca depaseste valoarea X lantul este uzat peste limita acceptabila

Probabil asta ai vrut sa spui

si distanta X este...??

 

da si sa compare distantele obtinute pe portiuni diferite ale lantului ca sa vada daca uzura este sau nu inegala

 

PS scuzati exprimarea incalcita, sunt obosit si ametit de la munca si caldura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si sa compare distantele obtinute pe portiuni diferite ale lantului ca sa vada daca uzura este sau nu inegala

 

PS scuzati exprimarea incalcita, sunt obosit si ametit de la munca si caldura.

Nu doar exprimarea e gresita, ci si sfatul

Daca lantul are zale gripate, masurarea distantei intre 10 zale nu valoreaza nici macar cat o ceapa degerata, pentru ca acele zale nu sunt deschise complet, la 180 grade

Se verifica sageata lantului, pe cricul lateral, conform manualului, in mai multe pozitii, tocmai datorita uzurii neuniforme si a zalelor gripate

 

 

Mesaj completat

 

Mesaj completat

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am mai relaxat ... acum ma duc sa-l ung, din nou ...

tot scoate zgomote neplacute ... probabil ca se cere unul nou ...

 

a propos de consum, eu unul as fi incintat sa scot sub 5% insa realitatea mainvirte undeva in jurul lui 6%, regim semiurban ... acum am facut cca 100 numai in oras ... sunt curios cit iese !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce consum are tdm 900 in oras si in afara localitatilor ? m-ar ajuta mai mult daca ar posta mai multi posesori , ca sa imi fac o parere

 

consum intra- extra, cu si fara pasager, cu topcase am ce se vede in semnatura. era mai mare da' m-a invatat bandit sa ma dau si eu pe tdm... adica o foloseam in peste 5mii de ture fiind obisnuit cu fostul motor. vaca cea noua trage mai de jos :laugh:

 

cu lantu am si eu cam aceeasi problema; l-am intins la cat 55mm (in 5 si 6 cm zice in manual) si are un sunet neliniar. am zis ca il curat cu simt de rapsundere si il masor in mai multe puncte si ii fac si o inspectie mai amanuntita. sper sa nu trebuiasca schimbat ca inca nu are 30 de mii de km

Editat de andreiganea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce nu are 30.000km mobra sau lantul ??

 

un lant neintretinut e grata in 10.000 km. daca esti insistent ajungi la 40.000km. pusese Linx niste poze cu un lant ajuns la capatul puterilor din toate punctele de vedere :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici mobra nici la nici lantul nu au 30k... si sincer nu mi s-a parut cel mai curat si mai intretinut lant pe care l-am vazut nici cand am luat motorul. avea si are culori diferite care variaza cam din 30 in 30 cm... cat e de complicat sa il dau jos, sa il las in motorina la curatat si sa si reusesc sa il pun la loc , fara sa stric ceva, daca nu am mai facut operatiunea asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici mobra nici la nici lantul nu au 30k... si sincer nu mi s-a parut cel mai curat si mai intretinut lant pe care l-am vazut nici cand am luat motorul. avea si are culori diferite care variaza cam din 30 in 30 cm... cat e de complicat sa il dau jos, sa il las in motorina la curatat si sa si reusesc sa il pun la loc , fara sa stric ceva, daca nu am mai facut operatiunea asta?

 

 

datu jos implica datu jos al basculei :drink: deci ai de lucru. succes

 

daca esti atent nu e foarte complicat, dar mi se pare ca iti trebuie o cheie dinamometrica pt stransul suruburilor de la bascula.

 

citeste temeinic manualul si vezi acolo cum pare operatiunea. :laugh:

 

spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare TDM-isti si proaspat posesorilor de TDM (ati facut o alegere buna cand ati hotarat sa va luati TDM, personal sunt foarte multumit de ea si acum sa ii supar pe TDM-istii vechi, as schimba-o doar cu un Harley Davidson, dar TDM-ul tot l-as pastra pentru intalnirile cu voi)....ehhh vise de om batran.

 

Apropo de intalniri am fost la Nandru la Hunedoara si a fost frumos si bine organizat, tinand cont ca toata ziua vad numai camioane si autostrazi chiar mi-a picat bine iesirea. Au fost peste 500 de motociclete, dar nu am vazut decat 2 TDM-uri al meu si a lui Dallas...

 

Voi pune niste poze pentru cei care nu au fost sa vada cum a fost si poate la anu vor venii si ei sa ne adunam mai multe motoare sa nu mai fie loc in poienita...dar si pentru cei care au fost sa isi aminteasca clipele respective...

 

(nu radeti prea mult la poza cu peruca :laugh: ).

 

Cavalere te rog daca poti si vrei sa imi trimiti un P.M. cu numerele de tel a TDM-istilor pe care le ai ca vreau sa plec in concediu cu roscata mea si poate imi fac un traseu pe unde stau TDM-istii nostri, merci fain.

post-52992-1281986673_thumb.jpg

post-52992-1281987167_thumb.jpg

post-52992-1281987181_thumb.jpg

post-52992-1281987215_thumb.jpg

post-52992-1281987226_thumb.jpg

post-52992-1281987237_thumb.jpg

post-52992-1281987252_thumb.jpg

post-52992-1281987268_thumb.jpg

post-52992-1281987388_thumb.jpg

post-52992-1281987406_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Caut ceva recomandare de service/atelier/persoana din zona Deva-Sibiu pt 2 chestii moto.

Problema e urmatoarea: in 2 sapt plec in concediu pe langa Sebes (Alba), si nu prea am timp sa merg in TM la service (o nunta in weekend, etc). Nu reusesc sa dau jos frana spate ca sa schimb placutele. Un surub nu se lasa desfacut si incet incet i se duce capu', cu toate ca am incercat si cu tubulara. Asa ca am renuntat sa mai incerc singur, si as putea sa le schimb doar in concediu, daca fac o vizita intr'o zi prin zona (Sibiu, sau alt oras relativ in zona). Optional as si schimba lichidul de frana.

Vreau sa ajung pe transalpina, si as tine sa fie placutele schimbate. Cele de pe fata au mers desfacute. Pe spate e incomod din cauza tobei .

 

Deci, orice recomandare e binevenita :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...