Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

deci sa ne intelegem stiu sa citesc stiu sa scriu cred ca nu am nici probleme de exprimare liberaa...motocicleta este fabricatie 1997 si inmatriculata in 09.05.2008........si da aceasta este motocicletaaa....

Mesaj completat

 

 

 

e un utilizator fuchsia are poze de cand am luat motorul daca nu uitate la post-u meu din urmaaa si o sa fac maine pozee recente daca vrei iti pot lasa si un telefon....merci.

 

 

man daca modelul tau are 2 faruri rotunde atunci nu e fabricatie 97. alea s-au fabricat panana in 95. probabil al tau a fost inmatriculat prima data in 97 si de aici si confuzia care e creata :)

 

 

Mesaj completat

salut,

 

ma intereseaza si pe mine sonda de la termocupla si robinetul de la benzina, are cineva de vanzare?

 

 

numai bine

 

iti pot vinde doar toata termocupla cu tot cu sonda si garnitura noua.

 

daca te intereseaza 100 ron fix

Mesaj completat

PS. am facut o lista pt cei care sunt interesati de cric central. in cazul in care ne strangem mai multi iesim la bani mai putini.

 

tre sa fim macar 5 persoane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am facut o tura scurta azi, pina dincolo de Valeni sa vad cum merge dupa schimbul de bujii (una tot nu-mi place cum merge), si sa ma dau un pic pe serpentine ... am fost pina in Homoriciu de unde m-am intors, pe Slanic si DN1 sa-i dau si un pic de forja ...

in total 130 km ... mi-a iesit un consum de 5.3% ... stiu ca e scurt ca sa fie corect insa suna bine, parerea mea ...

 

m-am intilnit cu citiva motoristi ... cind am facut spre Slanic am ajuns din urma un tip cu un motor cu nr de TL ... de la spate credeam ca e Hayabusa insa cind m-a depasit am vazut scris un 750 ... nu stiu ce marca/model era ...

am alergat un pic dupa el dar ori il suparasem ca l-am depasit ori se grabea, ca i-a dat gaz :crack: !

pe DN1 am mers vreo citeva minute cu 140 ... destul de aglomerat si trebuia sa frinez sa astept sa se replieze cei de pe banda 2 ...

m-am potolit s-am trecut la la 110 pe banda 1 ...

a fost placut, mai ales cum rupe aderenta cauciucul de pe spate la frina de motor in curbele strinse din serpentine, la coborire ...

daca era ud, probabil ca n-ar mai fi fost asa placut :crack: ...

 

incepem sa ne obisnuim unul cu altul precum sacul cu peticul ...

totusi, dupa o ora de calarit am simtit nevoia sa cobor 5 minute din sa ... nu-i chiar asa de comoda pe cit mi-as dori :) !

 

Cavalere, desi sunt rupt in kur, m-as baga si eu la un cric ... cam de ce suma se face vorbire ?

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari pt plimbare ache :)

 

bun consumul e loc de mai bine, depinde si de stilul de mers.

 

are careva din bucuresti chef de o plimbare mica? pe valea doftanei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sa ne intelegem stiu sa citesc stiu sa scriu cred ca nu am nici probleme de exprimare liberaa...motocicleta este fabricatie 1997 si inmatriculata in 09.05.2008........si da aceasta este motocicletaaa....

e un utilizator fuchsia are poze de cand am luat motorul daca nu uitate la post-u meu din urmaaa si o sa fac maine pozee recente daca vrei iti pot lasa si un telefon....merci.

 

Omule, nu vrea nimeni sa te jigneasca, am presupus ca a fost o eroare de tastare, dar daca nu, uite cum sta treaba:

 

TDM-ul vine in 3 variante de fabricatie CARE NU SE SUPRAPUN:

 

1. TDM 850 3VD - fabricatie 1991- sfarsitul anului 1995 (Mk1)

2. TDM 850 4TX - fabricatie inceput de 1996-2001 (Mk2=1996-1998; Mk2a=1999-2001). Fatza de 3VD motorul motocicletei e schimbat complet, pistoanele sint decalate la 270, plus alte citeva modificari - le gasesti tot pe situl ala cu codurile de culoare. Optic, 4TX e diferita de 3VD - semicarenele au alta forma, sint rotunjite, de asemeni farurile au alta forma.

3. TDM 900 - fabricatie 2002-prezent - schimbari masive, nu fac obiectul discutiei.

 

 

Datele astea nu ti le dau din burta, verifica pe unde vrei tu si ai sa vezi ca asa e.

 

Singura posibilitate ca motorul tau sa fie din 97 ar fi sa fi luat cineva carenele de pe un 3VD si sa le fi pus pe un 4TX, chestie destul de improbabila (dupa cum ti-am spus, in fiecare an Yamaha a introdus o culoare diferita, a ta e identica cu aia din anul 1994 din linkul de pe jbx.net). Dar verifici foarte simplu asta, daca ai bateria sub rezervor, ai un 3VD. Daca n-ai fereastra de vizitare a uleiului si ai joja, ai un 3VD. Daca ai un 3VD, anul e pina in '96, deci un model complet diferit de alea din 97 (4TX). Mai departe e treaba ta cum decizi in ce an a fost fabricata mobra.

 

Si mai simplu, astea sint codurile dupa anul de fabricatie - la 4TX sint sub sa, la 3VD nu stiu unde il gasesti.

 

* 1992 3VD3 3VD4 4CM2 4CN2

* 1993 3VD5

* 1994 3VD7 3VD8 4CM4 4CN4

* 1995 3VD9 3VDA 4CM5 4CN5

* 1996 4TX1

* 1997 4TX2 5AR1

* 1998 4TX3 5AR2

* 1999 4TX4 4TX5 (Australia) TDM850L

* 2000 4TX6 4TX7 (Australia)TDM850M

* 2001 4TX8 4TX9 (Oceania) TDM850N

* 2002 RN08 5PS1

* 2003 RN08 5PS4

* 2004 RN11

* 2005 RN11A

 

(de aici:

 

http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?sho...=171&st=60)

 

Nu am poze cu motocicleta ta, tot ce am facut eu a fost sa dau un "copy link address" pe poza postata de tine acum citeva pagini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, nu vrea nimeni sa te jigneasca, am presupus ca a fost o eroare de tastare, dar daca nu, uite cum sta treaba:

 

TDM-ul vine in 3 variante de fabricatie CARE NU SE SUPRAPUN:

 

1. TDM 850 3VD - fabricatie 1991- sfarsitul anului 1995 (Mk1)

2. TDM 850 4TX - fabricatie inceput de 1996-2001 (Mk2=1996-1998; Mk2a=1999-2001). Fatza de 3VD motorul motocicletei e schimbat complet, pistoanele sint decalate la 270, plus alte citeva modificari - le gasesti tot pe situl ala cu codurile de culoare. Optic, 4TX e diferita de 3VD - semicarenele au alta forma, sint rotunjite, de asemeni farurile au alta forma.

3. TDM 900 - fabricatie 2002-prezent - schimbari masive, nu fac obiectul discutiei.

 

 

Datele astea nu ti le dau din burta, verifica pe unde vrei tu si ai sa vezi ca asa e.

 

Singura posibilitate ca motorul tau sa fie din 97 ar fi sa fi luat cineva carenele de pe un 3VD si sa le fi pus pe un 4TX, chestie destul de improbabila (dupa cum ti-am spus, in fiecare an Yamaha a introdus o culoare diferita, a ta e identica cu aia din anul 1994 din linkul de pe jbx.net). Dar verifici foarte simplu asta, daca ai bateria sub rezervor, ai un 3VD. Daca n-ai fereastra de vizitare a uleiului si ai joja, ai un 3VD. Daca ai un 3VD, anul e pina in '96, deci un model complet diferit de alea din 97 (4TX). Mai departe e treaba ta cum decizi in ce an a fost fabricata mobra.

 

Si mai simplu, astea sint codurile dupa anul de fabricatie - la 4TX sint sub sa, la 3VD nu stiu unde il gasesti.

 

* 1992 3VD3 3VD4 4CM2 4CN2

* 1993 3VD5

* 1994 3VD7 3VD8 4CM4 4CN4

* 1995 3VD9 3VDA 4CM5 4CN5

* 1996 4TX1

* 1997 4TX2 5AR1

* 1998 4TX3 5AR2

* 1999 4TX4 4TX5 (Australia) TDM850L

* 2000 4TX6 4TX7 (Australia)TDM850M

* 2001 4TX8 4TX9 (Oceania) TDM850N

* 2002 RN08 5PS1

* 2003 RN08 5PS4

* 2004 RN11

* 2005 RN11A

 

(de aici:

 

http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?sho...=171&st=60)

 

Nu am poze cu motocicleta ta, tot ce am facut eu a fost sa dau un "copy link address" pe poza postata de tine acum citeva pagini.

nu am zis ca ai pozee am zis ca ai pozee in senu ca deti am zis ca sunt la tine pe post...scuzee dar nu sunt inteles chiar nu vreau sa ma cert mai bine ma retrag....dar ma simt prost.cu actele in mana si nu stiu ce vb???

Mesaj completat

sa intelege clar???nu e smenuit talonu si da e 1997.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu are 3VD (scrie in TALON) dar nu vrea sa inteleaga. Asta e, lasa-l in pace ca nu obtii nimic.

 

@97tdm -- vezi ca RARu are tabele de rahat. Un prieten are Husaberg de 450 si i-au trecut 9kW ca putere (are vreo 50cai motoru) si 2 locuri (are doar 1 by design), iar greutatea maxima vreo 500kg. Mai mult ca sigur motocicleta ta este de productie 1994 cine ti-a vandut-o ca fiind 97... ti-a dat tzeapa.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am gresit la tst...rectific nu am zis ca deti poze am zis ca la tine pe post sunt puse poze cu motocicleta de care vb...si daca in acte scrie clar 1997 nu o sa o vand ca 95,94,etc doar ca sa aibe uni satisfactie daca sa facut pe undeva o eroare nu e vina si nici problema mea scrie 1997 se vinde ca 1997....sper ca nu am deranjat sau ofuscat pe nimeni.respect. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un talon din ala, cealalta mobra a mea e din 86 dar in talon e trecuta din 89 :crack: nu le nimeresc nici ei tot timpul.

 

Stai linistit ca nu se cearta nimeni cu tine, sint mobre bune toate, fiecare cu plusurile si minusurile lor, am facut postul asa detaliat in ideea ca poate mai sint si altii interesati de anul real de fabricatie la mobre, de la 3VD pina la tdm 900. Si la 900 sint diverse modificari in functie de ani, cateva aici: http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=HIST

 

Ideea e ca e bine sa stii exact ce model ai ca sa stii ce manual folosesti si cum o intretii - de exemplu daca ti-ai cumpara o baterie pentru tdm 97 si ai vrea s-o pui pe mobra ta ai avea o surpriza foarte neplacuta la pretz si posibil si la montare - pretul e cam dublu si bateria are alte dimensiuni.

 

Bafta ! :)

 

Despre vinzare nu comentez nimic, e treaba cumparatorului sa se documenteze inainte sa cumpere. Nu cred ca are nimeni vreo satisfactie despre ce varsta au motocicletele altora, noi ti-am spus doar cum sta treaba, si dupa cum ziceam, s-ar putea sa-ti prinda bine si tie informatia daca mai schimbi una alta pe ea - nu sint toate piesele compatibile intre anii pina in 96 si dupa 96, deci ai grija la coduri daca iti comanzi ceva.

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare sincer rau prieteni nu cred ca omu care mi-a vanduto m-a intepat e un ungur pe cinste si probabil nu stia nici el...ok am inteles idea.in primu rand in week acum am facut 200 de km intr-o zi motorul e brici problema e ca scrie 97 ..hahahhaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS. am facut o lista pt cei care sunt interesati de cric central. in cazul in care ne strangem mai multi iesim la bani mai putini.

 

tre sa fim macar 5 persoane

 

As fi interesat si eu, trebuie sa vedem in primul rand cum arata (sa nu fie asa tin topor) si la cati bani iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce an a fost dotat TDM-ul cu indicator de benzina?

Din cate stiu eu, incepand cu modelele 4TX, din '96

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !!! Preti nou la TDM 850 DIN 94 1500 euro Areta si merge bine , consumul reglat 4,8 max 5,3 .

Am nevoie de bani URGENT .pret fix si nu vreau schimb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri, dupa o saptamana si ceva, de ploi intense, am iesit la o mica plimbare cu motocicleta, impreuna cu cativa prieteni. Am urcat pana la Balea Cascada, iar apoi am vizitat Cetatea Calnic, situata in apropierea orasului Sebes, din judetul Alba.

Soare si vreme frumoasa cat cuprinde. :)

 

Un mic colaj cu imagini si filmulete:

 

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in urma cu 5 minute m-a sunat un amic ....Cavaleru a avut un accident in dreptul policlinicii titan . daca pote cineva sa dea o mana de ajutor cu luatul motorului de acolo va rog sa apelati 0734 107 290 diana sau 0727 577 261 claudiu. cavaleru este la spital la pantelimon ..nu stiu in ce stare ..acum plec si eu la locul accidentului!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in urma cu 5 minute m-a sunat un amic ....Cavaleru a avut un accident in dreptul policlinicii titan . daca pote cineva sa dea o mana de ajutor cu luatul motorului de acolo va rog sa apelati 0734 107 290 diana sau 0727 577 261 claudiu. cavaleru este la spital la pantelimon ..nu stiu in ce stare ..acum plec si eu la locul accidentului!!

 

 

 

care stie detalii rugam sa ne tineti la curent ... iti tinemi pumni Cavalere ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am venit acum de la spital, are o fractura deschisa la picior, l-a busit unul care iesea cu masina din lateral si i-a prins piciorul. Partea "buna" e ca era incaltat cu cizmele de enduro de care spunea acum cateva pagini, altfel putea sa fie si mai nasol.

 

Motorul a scapat ieftin, l-au luat niste prieteni de-ai lui si l-au dus pe roti la un loc safe.

 

Cavaleru se tinea bine, spunea ca doare ca dracu' dar era destul de cool, un adevarat Chuck Norris :).

 

Sanatate maxima !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...