Cavaleru Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 In bucuresti tre sa ai ochi de paianjes, adica vreo4-5 perechi, unii si in ceafa. dar nu ma plang. asta e viata. mi-am incasat-o sezonul asta sper sa nu se mai repede pana imbatranesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) nu am circulat prea mult in Buc cu motocicleta, de fapt cred ca am fost doar de citeva ori ... nu mi se pare mai haotic decit in alte parti ... mie mi se pare mai idiot tragicul si muoti dintre participantii la, aici, in Ploiesti, dar deh, fiecare se linge de ce vede in fiecare zi ! nu faceam decit o constatare de cite ori o poti fura pe un drum relativ necirculat (la vremea aia) la o ora lejera (undeva in jur de 13.00) ... pina acum am avut noroc ... sa vedem cit ma tine ! m-ar interesa si pe mine un set ... Editat August 9, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Voineasa - Obarsia Lotrului - Novaci - back la caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 piese. anu asta poate ajung cu scuteru pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Am vazut azi in TM un TDM 3VD, in parcarea de la magazinul Novatim . In alta ordine de idei, se apropie concediul, asa ca trebuie sa pregatesc motocicleta incet-incet: - voi schimba zilele urmatoare placutele de frana. In manualu' de service parca zicea ca trebuie unse cu ceva pe partile laterale, daca se da cu sare pe drumurile din zona respectiva. A facut cineva asa ceva [unsul], sau se schimba pur si simplu ? - pentru schimbat lichidul de frana am luat un DOT 5.1 (TRW 500mL). Pentru schimbat lichidul, am urmarit ceva how-to-uri pe youtube. Sper sa fie ok. Recomandati sa il schimb la un service ceva ? Am inteles ca trebuie avut grija sa nu intre aer pe instalatie. - am luat cauciucuri noi: K76 si K60. Ca prima impresie (am mers putin cu moto) se pare ca acum in curbe se apleaca ceva mai usor. Dar nu ma descurajez, ma voi obisnui cu ea si asa. Oricum nu as vrea cauciuc stradal pe fata (de genu' Lasertec) - mi-a placut cum merge, cum se apleaca, dar sper ca pe drumuri gen Gaina sa nu am chiar atatea emotii/cazaturi Ride safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Am vazut azi in TM un TDM 3VD, in parcarea de la magazinul Novatim . In alta ordine de idei, se apropie concediul, asa ca trebuie sa pregatesc motocicleta incet-incet: - voi schimba zilele urmatoare placutele de frana. In manualu' de service parca zicea ca trebuie unse cu ceva pe partile laterale, daca se da cu sare pe drumurile din zona respectiva. A facut cineva asa ceva [unsul], sau se schimba pur si simplu ? - pentru schimbat lichidul de frana am luat un DOT 5.1 (TRW 500mL). Pentru schimbat lichidul, am urmarit ceva how-to-uri pe youtube. Sper sa fie ok. Recomandati sa il schimb la un service ceva ? Am inteles ca trebuie avut grija sa nu intre aer pe instalatie. - am luat cauciucuri noi: K76 si K60. Ca prima impresie (am mers putin cu moto) se pare ca acum in curbe se apleaca ceva mai usor. Dar nu ma descurajez, ma voi obisnui cu ea si asa. Oricum nu as vrea cauciuc stradal pe fata (de genu' Lasertec) - mi-a placut cum merge, cum se apleaca, dar sper ca pe drumuri gen Gaina sa nu am chiar atatea emotii/cazaturi Ride safe. lichid de frana trebuie dot 4 sau dot 3, asa scrie pe capacul rezervorului de lichi de la frana fata. buna alegere anvelopele, putei pune si k60 de 140 latime , ala de 150 stiu ca nu se gaseste placutele defrana se ung cu un fel de vaselina cu continut ridicat de cupru si e obligatoriu in marea britanie. la noi nu e cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 - am luat cauciucuri noi: K76 si K60. Ca prima impresie (am mers putin cu moto) se pare ca acum in curbe se apleaca ceva mai usor. Dar nu ma descurajez, ma voi obisnui cu ea si asa. Vezi poate merge comportamentul reglat din presiune, pina te simti bine cu ele, nu tre sa fie aceeasi ca la alea vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 lichid de frana trebuie dot 4 sau dot 3, asa scrie pe capacul rezervorului de lichi de la frana fata. buna alegere anvelopele, putei pune si k60 de 140 latime , ala de 150 stiu ca nu se gaseste placutele defrana se ung cu un fel de vaselina cu continut ridicat de cupru si e obligatoriu in marea britanie. la noi nu e cazul Mersi pentru promptitudine. Cauciucurile le-am luat la recomandarea ta (daca am retinut bine persoana care mi-a recomandat acum 1-2 saptamani). Pentru lichidul de frana: stiu ca scrie DOT4. Doar ca am studiat putin, si singura diferenta intre DOT4 si 5.1 e temperatura maxima mai ridicata la care inca functioneaza 5.1-le (un plus de vreo 50 grade, aprox), eventual si cativa lei in plus. In rest, sunt compatibile. Detalii aici . Dupa o coborare in care am ramas fara frana spate (pe Gaina - bine ca mi-am dat seama ca pedala merge pana la fund si nu mai prinde deloc, si am oprit intr'un loc unde era "drumul" drept ), as vrea sa stiu ca va tine ceva mai mult in caz de situatii asemanatoare . S-ar putea sa fie ca si cu uleiul de motor: numai 10w30 si 10w40 parca e recomandat, dar unii probabil folosesc si altele. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 pe fata (acolo e k60 banuiesc) iti recomand 2-2.1 atmosfere. la mine asa se simte bine. Rockerul parca merge cu 1.9 nu stiu exact. pe k76 bagi cat scrie pe bascula dar in teren mai accidentat e bine sa mai iei un pic din presiune pt o aderenta sporita. oricum cu presiunea poti sa te joci si o sa simti cum e mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 '93, 115 CP, 165kg, bascula monobrat, 270km/h http://www.totalmotorcycle.com/photos/prot...1993-OV-15A.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 fabulos Mesaj completat bujiile s-au dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Holy One Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Salutare!! Sunt un proaspat propietar de Tdm 850,din Fagaras si am o intrebare:trebuie sa schimb semeringurile si de la telescoapele de fata si nu stiu ce cantitate de ulei intra!? In manualul de service ce l-am gasit pe net nu scrie aceste detalii si alt manual mai detaliat nu am gasit.Mototcicleta mea este fabricata in 2000,este varianta 4TX iar interiorul la semering este 43 daca ajuta cu ceva detaliile. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 (editat) Salutare!!Sunt un proaspat propietar de Tdm 850.... Acesta este manualul pe care il folosim noi, altul nu am cautat Manual TDM Sau, ca sa fiu mai la obiect, asta: Editat August 10, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 (editat) S-ar putea sa sune putin a reclama, dar... cine vrea o geaca buna sa deschida topicul asta /index.php?...=0#entry2551205 Sper sa nu primesc warn. Ar fi corect sa va intreb pe voi prima data, apoi restul lumii... Mersi si scuze de offtopic Editat August 10, 2010 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 De cand o ai? Rukka este una dintre cele mai tari firme de echipament, iar pretul pare destul de bun. Dar acum depinde si de vechimea ei. Oricum este scula. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ziguana Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Salutare!!Sunt un proaspat propietar de Tdm 850,din Fagaras si am o intrebare:trebuie sa schimb semeringurile si de la telescoapele de fata si nu stiu ce cantitate de ulei intra!? In manualul de service ce l-am gasit pe net nu scrie aceste detalii si alt manual mai detaliat nu am gasit.Mototcicleta mea este fabricata in 2000,este varianta 4TX iar interiorul la semering este 43 daca ajuta cu ceva detaliile. Va multumesc! Bine ai venit in gasca. Eu am schimbat uleiul primavara asta -model 4TX 1996- 550ml pt un amortizor Am folosit Motorex 10W 52lei/litru de la MyMoto din Brasov, dar pentru 100 de ml cat imi mai trebuia pentru ambele amortizoare a trebuit sa mai iau 1 litru. Daca folosesti aceeasi marca te ajut cu 100 de ml. Telefonul meu il gasesti in lista de pe forum. Maine (mirecuri) sunt la Victoria si vineri voi fi la Fagaras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Relule tocmai te-am vazut ProTV cum donai niste bani pt Artur, cel accidentat pe circuitul din caransebes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Holy One Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Multumesc foarte mult pentru raspunsuri si pentru ajutor!Am facut schimbul!Vreau sa stiu daca toate TDM-urile au suieratul ala la motor sau doar al meu?? De mers merge foarte bine si sunt multumit de el. Drumuri lungi si bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 (editat) -placa prindere top case MONOKEY ptr GIVI ...... -semnalizari *4 bucati originale TDM 850 ..... -manete frina si ambreiaj originale TDM 850.... -ghidon complet TDM 850 original ... -baterie gel folosita 2 luni ..... -casca L-XL alb albastru stare buna,curata,nezgariata FM ...... -casca L-XL alb albastru stare buna,saculet,nezgariata,curata MTR ....negociabil. Editat August 12, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Cum stateam linistit in dupa-amiaza asta, aud un zgomot adevarat de motor, care pornea alarmele. Sar repede la geam si vad...ce credeti? Un TDM 4TX. Cobor repede in fata blocului gandindu-ma ca o fi vreun TDM-ist de pe forum si vroiam sa vad care. Nu era, de fapt omul facuse acum vreo cateva zile schimb: a dat un ZZR 600 pe TDM 4TX din 1996. Dar si asta deja era vandut unei alte persoane, care venea peste vreo 3 zile sa-l ia. Si el mai dadea ture cu el pentru ca incepuse sa-i placa(e posesor de R1). Imi spune omul ca e belea, ca ii da satisfactii mai mari decat R1, dar ca are nevoie de bani etc. Dupa ce v-am plictisit, acum sa trecem la problema. Vrea omul sa plece, da la automat, porneste motorul, dar cand trage ambreiajul i se opreste. Cand in sfarsit reuseste sa intre in prima viteza si pleaca de pe loc, in momentul cand trage din nou ambreiajul sa bage in a doua, iar se opreste. Si tot asa. Cica astazi a inceput sa faca asa si era disperat pentru ca nu putea sa dea motorul persoanei respective cu probleme. Ce naiba credeti ca are? iti spun eu de unde este problema: de la contactul din stanga ghidonului(scoti mufa faci o punte intre contacte si o bagi la loc)si nu se va mai opri la pornirea de pe loc cand tragi ambreiajul...am avut aceiasi problema la motorul dinaintea tdm-ului in ceeace priveste traficul sa vedeti ce haos e in italia...e nebunie...numai scutere si motoare in toate directiile si circula ca lacustele ..un haos total m ai ceva ca la noi in curand va povestesc cum se circula cu motorul prin spania...tdm-ul a ajuns deja eu inca sunt pe drum sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 azi i-am facut plinul ... 6,2% in regim 50% oras, 50% afara si restul pe loc ... relativ bine, as zice, avind in vedere ca inainte imi iesise ceva peste 8% ... ma rog, nu despre asta voiam sa vorbesc; la plecare, undeva in zona se matura strada ... aveam viziera ridicata si mi-a zburat o punga de plastic (una din aia mica) direct pe fata, exact ca-n filmele cu prosti ! o secunda (sau cit a fost) n-am vazut nimic ...mi-am luat-o pina la urma de pe fata ... extraordinar cite chestii ti se pot intimpla pe 2 roti ! si acum intrebare (fara legatura cu punga): de ce naiba mi s-a strins lantul ? acum 2 zile l-am intins un pic pt ca mi se parea ca era cam slab ... acum l-am verificat si e intins precum coarda de arc, fara pic de joc ... ce sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 (editat) ... Mane, io credeam ca doar martorii lu Iehova sint asa insistenti Serios acum, am inteles de acum 5 pagini ce vinzi, sfatul meu e sa deschizi un topic pe vinzari de echipamente si sa iti bagi la semnatura link spre topic "vand casti topcase etc". Spor la vinzare. @ache: probabil ai masurat jocul intr-un punct in care lantul era mai slab, trebuie sa cauti punctul in care lantul e cel mai intins. Din ce experiente am avut pina acum cu lanturile uzate nu s-a intins nici unul in timp ca sa fie valabil testul cu "trage de lant la pinionul spate si daca nu se vede juma de dinte lantul e bun", ci uzura s-a manifestat prin portiuni de lungime inegala si eventual zale blocate, altfel n-a fost niciodata nevoie sa deplasez roata, lungimea totala era ok. Fa-i o inspectie in detaliu si daca ai zone din astea blocate/inegale mai bine schimbi lantul ca sa n-ai surpriza ca ramai in drum -- am experimentat cu tenereul si lucrul asta. Editat August 12, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 se masoara pe 10 zale distanta dintre ele. fa lucrul asta pe mai multe sectiuni vezi ce rezulta! Mesaj completat in ceeace priveste traficul sa vedeti ce haos e in italia...e nebunie...numai scutere si motoare in toate directiile si circula ca lacustele ..un haos total m ai ceva ca la noi in curand va povestesc cum se circula cu motorul prin spania...tdm-ul a ajuns deja eu inca sunt pe drum sa auzim de bine cred ca dupa un timp te obisnuiesti sa auzim de spania ca pe acolo nu prea avem motociclisti cunoscuti. era tinta mea pt la anul dar cred ca se amana pe termen nedefinit. Mesaj completat azi i-am facut plinul ... 6,2% in regim 50% oras, 50% afara si restul pe loc ...relativ bine, as zice, avind in vedere ca inainte imi iesise ceva peste 8% ... poti cobora acele spre minim si fa-i o curatare si sincronizare la carburatoare. eventual schimba si filtrul de aer daca e vechi sau imbacsit. citind pe ADV la sectiuna TDM, am vazut un post al unui nene care a modificat unpic admisia de la filtrul de aer. Adica in loc de capacul ala care vine peste filtrul de aer a facut unul simplu si rotund din plastic si facut la dimensiunui doar ca nu mai are tubul acela spre spatele motocicletei. admisia de aer se face mai simplu asa. ce parere aveti de modificare asta? am pus poza pt a remedia explicatia defectuoasa Mesaj completat il citeze pe mester: "The results you ask? Well at first it ran very poorly. Bob used the stock size jets and had the needles on the stock setting, we figured there was a lean condition. I lifted the needles one notch, better, one more and then all the way up. Wow! Runs great, sounds great, feels faster! Yeah, I know, not very scientific. However it is getting better mileage, 50 mpg even when flogged hard, and seat of pants it feels faster and makes me feel good and that's what is all about anyway, huh? It still breaks up a bit and hesitates above 80 mph @ wide open throttle so I guess I need to turn the high end screws a bit. If I get a bit of spare $ I will take it somewhere with a dyno to fine tune, balance, check float levels and exhaust oxy readings." eu nu prea am inteles decat ca consumul a scazut si ca i se pare mai rapida pe accelerare, dar ca ezita la 80mile/h si de aici nu am mai inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 filtrul de aer are mai putin de 2000 km, carburile sunt curatate iar acele sunt pe minim ... am verificat ovalizarea si eu unul n-am reusit sa vad nimic in neregula ... am tot zis ca ies la o tura mai lunga sa verific la extraurban cit papa ... ar fi de vazut ce-i cu nivelul si poate ca o sincrinizare n-ar strica ... oricum, primul lucru e sa trec la iridium si sa astept minunea ! a propos de ce zice nenea, nu mi se pare ca e un mare cistig .. pierdera de presiune pe aspiratie e inignifianta ... daca ar fi sa traduc ce zice ar fi cam asa: " la inceput a mers naspa. Bob era pe setarile de fabrisca si ne-am gindit ca e o chestiune de amestec sarac. am ridicat acele o gradatie, mai bine, inca una si pe urma pina la capat (nm: aicea l-am pierdut; eu stiam ca sunt doar 3 pozitii ale acului). wow ! merge super, suna super si se fuge mai bine. da, stiu ca nu pare savanta treaba. oricum, papa mai putin, cca 5% chiar forjata zdravan si ma face sa ma simt bine, ceeace pina la urma e tot ce vrem cu totii ... totusi simt un pic de ezitare la cca 130 la ora daca dau gazul la blana si cerd ca trebuie sa umblu la jiclorul de inalte " restul e abureala ... scuzati traducerea scalciata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 se masoara pe 10 zale distanta dintre ele. fa lucrul asta pe mai multe sectiuni vezi ce rezulta! Se masoara distanta intre 10 zale si daca depaseste valoarea X lantul este uzat peste limita acceptabila Probabil asta ai vrut sa spui si distanta X este...?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.