Ziguana Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Salutare!!Sunt un proaspat propietar de Tdm 850,din Fagaras si am o intrebare:trebuie sa schimb semeringurile si de la telescoapele de fata si nu stiu ce cantitate de ulei intra!? In manualul de service ce l-am gasit pe net nu scrie aceste detalii si alt manual mai detaliat nu am gasit.Mototcicleta mea este fabricata in 2000,este varianta 4TX iar interiorul la semering este 43 daca ajuta cu ceva detaliile. Va multumesc! Bine ai venit in gasca. Eu am schimbat uleiul primavara asta -model 4TX 1996- 550ml pt un amortizor Am folosit Motorex 10W 52lei/litru de la MyMoto din Brasov, dar pentru 100 de ml cat imi mai trebuia pentru ambele amortizoare a trebuit sa mai iau 1 litru. Daca folosesti aceeasi marca te ajut cu 100 de ml. Telefonul meu il gasesti in lista de pe forum. Maine (mirecuri) sunt la Victoria si vineri voi fi la Fagaras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Relule tocmai te-am vazut ProTV cum donai niste bani pt Artur, cel accidentat pe circuitul din caransebes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Holy One Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Multumesc foarte mult pentru raspunsuri si pentru ajutor!Am facut schimbul!Vreau sa stiu daca toate TDM-urile au suieratul ala la motor sau doar al meu?? De mers merge foarte bine si sunt multumit de el. Drumuri lungi si bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 (editat) -placa prindere top case MONOKEY ptr GIVI ...... -semnalizari *4 bucati originale TDM 850 ..... -manete frina si ambreiaj originale TDM 850.... -ghidon complet TDM 850 original ... -baterie gel folosita 2 luni ..... -casca L-XL alb albastru stare buna,curata,nezgariata FM ...... -casca L-XL alb albastru stare buna,saculet,nezgariata,curata MTR ....negociabil. Editat August 12, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Cum stateam linistit in dupa-amiaza asta, aud un zgomot adevarat de motor, care pornea alarmele. Sar repede la geam si vad...ce credeti? Un TDM 4TX. Cobor repede in fata blocului gandindu-ma ca o fi vreun TDM-ist de pe forum si vroiam sa vad care. Nu era, de fapt omul facuse acum vreo cateva zile schimb: a dat un ZZR 600 pe TDM 4TX din 1996. Dar si asta deja era vandut unei alte persoane, care venea peste vreo 3 zile sa-l ia. Si el mai dadea ture cu el pentru ca incepuse sa-i placa(e posesor de R1). Imi spune omul ca e belea, ca ii da satisfactii mai mari decat R1, dar ca are nevoie de bani etc. Dupa ce v-am plictisit, acum sa trecem la problema. Vrea omul sa plece, da la automat, porneste motorul, dar cand trage ambreiajul i se opreste. Cand in sfarsit reuseste sa intre in prima viteza si pleaca de pe loc, in momentul cand trage din nou ambreiajul sa bage in a doua, iar se opreste. Si tot asa. Cica astazi a inceput sa faca asa si era disperat pentru ca nu putea sa dea motorul persoanei respective cu probleme. Ce naiba credeti ca are? iti spun eu de unde este problema: de la contactul din stanga ghidonului(scoti mufa faci o punte intre contacte si o bagi la loc)si nu se va mai opri la pornirea de pe loc cand tragi ambreiajul...am avut aceiasi problema la motorul dinaintea tdm-ului in ceeace priveste traficul sa vedeti ce haos e in italia...e nebunie...numai scutere si motoare in toate directiile si circula ca lacustele ..un haos total m ai ceva ca la noi in curand va povestesc cum se circula cu motorul prin spania...tdm-ul a ajuns deja eu inca sunt pe drum sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 azi i-am facut plinul ... 6,2% in regim 50% oras, 50% afara si restul pe loc ... relativ bine, as zice, avind in vedere ca inainte imi iesise ceva peste 8% ... ma rog, nu despre asta voiam sa vorbesc; la plecare, undeva in zona se matura strada ... aveam viziera ridicata si mi-a zburat o punga de plastic (una din aia mica) direct pe fata, exact ca-n filmele cu prosti ! o secunda (sau cit a fost) n-am vazut nimic ...mi-am luat-o pina la urma de pe fata ... extraordinar cite chestii ti se pot intimpla pe 2 roti ! si acum intrebare (fara legatura cu punga): de ce naiba mi s-a strins lantul ? acum 2 zile l-am intins un pic pt ca mi se parea ca era cam slab ... acum l-am verificat si e intins precum coarda de arc, fara pic de joc ... ce sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 (editat) ... Mane, io credeam ca doar martorii lu Iehova sint asa insistenti Serios acum, am inteles de acum 5 pagini ce vinzi, sfatul meu e sa deschizi un topic pe vinzari de echipamente si sa iti bagi la semnatura link spre topic "vand casti topcase etc". Spor la vinzare. @ache: probabil ai masurat jocul intr-un punct in care lantul era mai slab, trebuie sa cauti punctul in care lantul e cel mai intins. Din ce experiente am avut pina acum cu lanturile uzate nu s-a intins nici unul in timp ca sa fie valabil testul cu "trage de lant la pinionul spate si daca nu se vede juma de dinte lantul e bun", ci uzura s-a manifestat prin portiuni de lungime inegala si eventual zale blocate, altfel n-a fost niciodata nevoie sa deplasez roata, lungimea totala era ok. Fa-i o inspectie in detaliu si daca ai zone din astea blocate/inegale mai bine schimbi lantul ca sa n-ai surpriza ca ramai in drum -- am experimentat cu tenereul si lucrul asta. Editat August 12, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 se masoara pe 10 zale distanta dintre ele. fa lucrul asta pe mai multe sectiuni vezi ce rezulta! Mesaj completat in ceeace priveste traficul sa vedeti ce haos e in italia...e nebunie...numai scutere si motoare in toate directiile si circula ca lacustele ..un haos total m ai ceva ca la noi in curand va povestesc cum se circula cu motorul prin spania...tdm-ul a ajuns deja eu inca sunt pe drum sa auzim de bine cred ca dupa un timp te obisnuiesti sa auzim de spania ca pe acolo nu prea avem motociclisti cunoscuti. era tinta mea pt la anul dar cred ca se amana pe termen nedefinit. Mesaj completat azi i-am facut plinul ... 6,2% in regim 50% oras, 50% afara si restul pe loc ...relativ bine, as zice, avind in vedere ca inainte imi iesise ceva peste 8% ... poti cobora acele spre minim si fa-i o curatare si sincronizare la carburatoare. eventual schimba si filtrul de aer daca e vechi sau imbacsit. citind pe ADV la sectiuna TDM, am vazut un post al unui nene care a modificat unpic admisia de la filtrul de aer. Adica in loc de capacul ala care vine peste filtrul de aer a facut unul simplu si rotund din plastic si facut la dimensiunui doar ca nu mai are tubul acela spre spatele motocicletei. admisia de aer se face mai simplu asa. ce parere aveti de modificare asta? am pus poza pt a remedia explicatia defectuoasa Mesaj completat il citeze pe mester: "The results you ask? Well at first it ran very poorly. Bob used the stock size jets and had the needles on the stock setting, we figured there was a lean condition. I lifted the needles one notch, better, one more and then all the way up. Wow! Runs great, sounds great, feels faster! Yeah, I know, not very scientific. However it is getting better mileage, 50 mpg even when flogged hard, and seat of pants it feels faster and makes me feel good and that's what is all about anyway, huh? It still breaks up a bit and hesitates above 80 mph @ wide open throttle so I guess I need to turn the high end screws a bit. If I get a bit of spare $ I will take it somewhere with a dyno to fine tune, balance, check float levels and exhaust oxy readings." eu nu prea am inteles decat ca consumul a scazut si ca i se pare mai rapida pe accelerare, dar ca ezita la 80mile/h si de aici nu am mai inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 filtrul de aer are mai putin de 2000 km, carburile sunt curatate iar acele sunt pe minim ... am verificat ovalizarea si eu unul n-am reusit sa vad nimic in neregula ... am tot zis ca ies la o tura mai lunga sa verific la extraurban cit papa ... ar fi de vazut ce-i cu nivelul si poate ca o sincrinizare n-ar strica ... oricum, primul lucru e sa trec la iridium si sa astept minunea ! a propos de ce zice nenea, nu mi se pare ca e un mare cistig .. pierdera de presiune pe aspiratie e inignifianta ... daca ar fi sa traduc ce zice ar fi cam asa: " la inceput a mers naspa. Bob era pe setarile de fabrisca si ne-am gindit ca e o chestiune de amestec sarac. am ridicat acele o gradatie, mai bine, inca una si pe urma pina la capat (nm: aicea l-am pierdut; eu stiam ca sunt doar 3 pozitii ale acului). wow ! merge super, suna super si se fuge mai bine. da, stiu ca nu pare savanta treaba. oricum, papa mai putin, cca 5% chiar forjata zdravan si ma face sa ma simt bine, ceeace pina la urma e tot ce vrem cu totii ... totusi simt un pic de ezitare la cca 130 la ora daca dau gazul la blana si cerd ca trebuie sa umblu la jiclorul de inalte " restul e abureala ... scuzati traducerea scalciata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 se masoara pe 10 zale distanta dintre ele. fa lucrul asta pe mai multe sectiuni vezi ce rezulta! Se masoara distanta intre 10 zale si daca depaseste valoarea X lantul este uzat peste limita acceptabila Probabil asta ai vrut sa spui si distanta X este...?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 (editat) as mai avea un lant (dat de fostul proprietar) ... ma bate gindul sa-l pun pe ala insa ma gindesc ca cine l-a dat jos, nu l-a dat de bun ... dar poate ca-i mai bun decit asta pe care-l am ... LE stiu Nicule, am zis si io asa, ca omul dupa 2 beri si-un spritz ! Editat August 12, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 filtrul de aer are mai putin de 2000 km, carburile sunt curatate iar acele sunt pe minim ... am verificat ovalizarea si eu unul n-am reusit sa vad nimic in neregula ... am tot zis ca ies la o tura mai lunga sa verific la extraurban cit papa ...ar fi de vazut ce-i cu nivelul si poate ca o sincrinizare n-ar strica ... oricum, primul lucru e sa trec la iridium si sa astept minunea 1. las-o "ashea", consumul e bun 2. singurul avantaj al bujiilor Iridium este durata mult mai mare de functionare. Nu imbunatatesc consumul. Am mai spus-o si altora, sper ca macar tu sa ma crezi. Oricum, fiecare face ce vrea cu banii lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 filtrul de aer are mai putin de 2000 km, carburile sunt curatate iar acele sunt pe minim ... am verificat ovalizarea si eu unul n-am reusit sa vad nimic in neregula ... am tot zis ca ies la o tura mai lunga sa verific la extraurban cit papa ...ar fi de vazut ce-i cu nivelul si poate ca o sincrinizare n-ar strica ... oricum, primul lucru e sa trec la iridium si sa astept minunea ! a propos de ce zice nenea, nu mi se pare ca e un mare cistig .. pierdera de presiune pe aspiratie e inignifianta ... daca ar fi sa traduc ce zice ar fi cam asa: " la inceput a mers naspa. Bob era pe setarile de fabrisca si ne-am gindit ca e o chestiune de amestec sarac. am ridicat acele o gradatie, mai bine, inca una si pe urma pina la capat (nm: aicea l-am pierdut; eu stiam ca sunt doar 3 pozitii ale acului). wow ! merge super, suna super si se fuge mai bine. da, stiu ca nu pare savanta treaba. oricum, papa mai putin, cca 5% chiar forjata zdravan si ma face sa ma simt bine, ceeace pina la urma e tot ce vrem cu totii ... totusi simt un pic de ezitare la cca 130 la ora daca dau gazul la blana si cerd ca trebuie sa umblu la jiclorul de inalte " restul e abureala ... scuzati traducerea scalciata ! noi la 3VD avem 5 pozitii pt ace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 de fapt, am facut un fel de "extraurban" si daca-mi aduc aminte bine (ma uit acuma pe posturile mai vechi) parca am scos in jur de 5.4 ceeace mie mi se pare rezonabil ... ce naiba, doar nu asteptam sa produca benzina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Se masoara distanta intre 10 zale si daca depaseste valoarea X lantul este uzat peste limita acceptabilaProbabil asta ai vrut sa spui si distanta X este...?? da si sa compare distantele obtinute pe portiuni diferite ale lantului ca sa vada daca uzura este sau nu inegala PS scuzati exprimarea incalcita, sunt obosit si ametit de la munca si caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 da si sa compare distantele obtinute pe portiuni diferite ale lantului ca sa vada daca uzura este sau nu inegala PS scuzati exprimarea incalcita, sunt obosit si ametit de la munca si caldura. Nu doar exprimarea e gresita, ci si sfatul Daca lantul are zale gripate, masurarea distantei intre 10 zale nu valoreaza nici macar cat o ceapa degerata, pentru ca acele zale nu sunt deschise complet, la 180 grade Se verifica sageata lantului, pe cricul lateral, conform manualului, in mai multe pozitii, tocmai datorita uzurii neuniforme si a zalelor gripate Mesaj completat Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 ce consum are tdm 900 in oras si in afara localitatilor ? m-ar ajuta mai mult daca ar posta mai multi posesori , ca sa imi fac o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 In afara: 3.9 cand era noua, 4.5 acum. In oras nu stiu ca n-am masurat niciodata. Oricum, in Bucuresti consumul depinde mai mult de cat stai la stop, nu de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 cu pasager (eu 90kg, pasager 60kg) + bagaje, 100 - 130 km/h - 5% si oras si exterior. Cand am mers singur 4 - 4,5 maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 cu pasager (eu 90kg, pasager 60kg) + bagaje, 100 - 130 km/h - 5% si oras si exterior. Cand am mers singur 4 - 4,5 maxim. [/quot 5 % in oras?...in azuga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 nu cred ca merg cu pasager si cu bagaje prin azuga care are 2 km lungime. Ma refeream la un drum de mare si mers prin oras (Brasov). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 l-am mai relaxat ... acum ma duc sa-l ung, din nou ... tot scoate zgomote neplacute ... probabil ca se cere unul nou ... a propos de consum, eu unul as fi incintat sa scot sub 5% insa realitatea mainvirte undeva in jurul lui 6%, regim semiurban ... acum am facut cca 100 numai in oras ... sunt curios cit iese ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 (editat) Mie ultima data mi-a luat 6.8%. Drum 70%oras, 30% afara din oras. Editat August 13, 2010 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 (editat) ce consum are tdm 900 in oras si in afara localitatilor ? m-ar ajuta mai mult daca ar posta mai multi posesori , ca sa imi fac o parere consum intra- extra, cu si fara pasager, cu topcase am ce se vede in semnatura. era mai mare da' m-a invatat bandit sa ma dau si eu pe tdm... adica o foloseam in peste 5mii de ture fiind obisnuit cu fostul motor. vaca cea noua trage mai de jos cu lantu am si eu cam aceeasi problema; l-am intins la cat 55mm (in 5 si 6 cm zice in manual) si are un sunet neliniar. am zis ca il curat cu simt de rapsundere si il masor in mai multe puncte si ii fac si o inspectie mai amanuntita. sper sa nu trebuiasca schimbat ca inca nu are 30 de mii de km Editat August 14, 2010 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 ce nu are 30.000km mobra sau lantul ?? un lant neintretinut e grata in 10.000 km. daca esti insistent ajungi la 40.000km. pusese Linx niste poze cu un lant ajuns la capatul puterilor din toate punctele de vedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.