Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Salutare!!

Sunt un proaspat propietar de Tdm 850,din Fagaras si am o intrebare:trebuie sa schimb semeringurile si de la telescoapele de fata si nu stiu ce cantitate de ulei intra!? In manualul de service ce l-am gasit pe net nu scrie aceste detalii si alt manual mai detaliat nu am gasit.Mototcicleta mea este fabricata in 2000,este varianta 4TX iar interiorul la semering este 43 daca ajuta cu ceva detaliile.

Va multumesc!

Bine ai venit in gasca.

Eu am schimbat uleiul primavara asta -model 4TX 1996- 550ml pt un amortizor

Am folosit Motorex 10W 52lei/litru de la MyMoto din Brasov, dar pentru 100 de ml cat imi mai trebuia pentru ambele amortizoare a trebuit sa mai iau 1 litru.

Daca folosesti aceeasi marca te ajut cu 100 de ml. Telefonul meu il gasesti in lista de pe forum.

Maine (mirecuri) sunt la Victoria si vineri voi fi la Fagaras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

-placa prindere top case MONOKEY ptr GIVI ......

-semnalizari *4 bucati originale TDM 850 .....

-manete frina si ambreiaj originale TDM 850....

-ghidon complet TDM 850 original ...

-baterie gel folosita 2 luni .....

-casca L-XL alb albastru stare buna,curata,nezgariata FM ......

-casca L-XL alb albastru stare buna,saculet,nezgariata,curata MTR ....negociabil.

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum stateam linistit in dupa-amiaza asta, aud un zgomot adevarat de motor, care pornea alarmele. Sar repede la geam si vad...ce credeti? Un TDM 4TX. Cobor repede in fata blocului gandindu-ma ca o fi vreun TDM-ist de pe forum si vroiam sa vad care. Nu era, de fapt omul facuse acum vreo cateva zile schimb: a dat un ZZR 600 pe TDM 4TX din 1996. Dar si asta deja era vandut unei alte persoane, care venea peste vreo 3 zile sa-l ia. Si el mai dadea ture cu el pentru ca incepuse sa-i placa(e posesor de R1). Imi spune omul ca e belea, ca ii da satisfactii mai mari decat R1, dar ca are nevoie de bani etc.

Dupa ce v-am plictisit, acum sa trecem la problema. Vrea omul sa plece, da la automat, porneste motorul, dar cand trage ambreiajul i se opreste. Cand in sfarsit reuseste sa intre in prima viteza si pleaca de pe loc, in momentul cand trage din nou ambreiajul sa bage in a doua, iar se opreste. Si tot asa. Cica astazi a inceput sa faca asa si era disperat pentru ca nu putea sa dea motorul persoanei respective cu probleme. Ce naiba credeti ca are?

 

iti spun eu de unde este problema: de la contactul din stanga ghidonului(scoti mufa faci o punte intre contacte si o bagi la loc)si nu se va mai opri la pornirea de pe loc cand tragi ambreiajul...am avut aceiasi problema la motorul dinaintea tdm-ului

 

 

in ceeace priveste traficul sa vedeti ce haos e in italia...e nebunie...numai scutere si motoare in toate directiile si circula ca lacustele ..un haos total m ai ceva ca la noi

 

in curand va povestesc cum se circula cu motorul prin spania...tdm-ul a ajuns deja eu inca sunt pe drum

 

sa auzim de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi i-am facut plinul ... 6,2% in regim 50% oras, 50% afara si restul pe loc ...

relativ bine, as zice, avind in vedere ca inainte imi iesise ceva peste 8% :baldy: ... ma rog, nu despre asta voiam sa vorbesc; la plecare, undeva in zona se matura strada ... aveam viziera ridicata si mi-a zburat o punga de plastic (una din aia mica) direct pe fata, exact ca-n filmele cu prosti ! o secunda (sau cit a fost) n-am vazut nimic ...mi-am luat-o pina la urma de pe fata ...

extraordinar cite chestii ti se pot intimpla pe 2 roti !

 

si acum intrebare (fara legatura cu punga): de ce naiba mi s-a strins lantul ? acum 2 zile l-am intins un pic pt ca mi se parea ca era cam slab ... acum l-am verificat si e intins precum coarda de arc, fara pic de joc ;) ... ce sa fie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

Mane, io credeam ca doar martorii lu Iehova sint asa insistenti :baldy:

Serios acum, am inteles de acum 5 pagini ce vinzi, sfatul meu e sa deschizi un topic pe vinzari de echipamente si sa iti bagi la semnatura link spre topic "vand casti topcase etc".

Spor la vinzare.

 

@ache: probabil ai masurat jocul intr-un punct in care lantul era mai slab, trebuie sa cauti punctul in care lantul e cel mai intins. Din ce experiente am avut pina acum cu lanturile uzate nu s-a intins nici unul in timp ca sa fie valabil testul cu "trage de lant la pinionul spate si daca nu se vede juma de dinte lantul e bun", ci uzura s-a manifestat prin portiuni de lungime inegala si eventual zale blocate, altfel n-a fost niciodata nevoie sa deplasez roata, lungimea totala era ok. Fa-i o inspectie in detaliu si daca ai zone din astea blocate/inegale mai bine schimbi lantul ca sa n-ai surpriza ca ramai in drum -- am experimentat cu tenereul si lucrul asta.

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se masoara pe 10 zale distanta dintre ele. fa lucrul asta pe mai multe sectiuni vezi ce rezulta!

Mesaj completat

in ceeace priveste traficul sa vedeti ce haos e in italia...e nebunie...numai scutere si motoare in toate directiile si circula ca lacustele ..un haos total m ai ceva ca la noi

 

in curand va povestesc cum se circula cu motorul prin spania...tdm-ul a ajuns deja eu inca sunt pe drum

 

sa auzim de bine

 

cred ca dupa un timp te obisnuiesti ;)

 

sa auzim de spania ca pe acolo nu prea avem motociclisti cunoscuti. era tinta mea pt la anul dar cred ca se amana pe termen nedefinit.

Mesaj completat

azi i-am facut plinul ... 6,2% in regim 50% oras, 50% afara si restul pe loc ...

relativ bine, as zice, avind in vedere ca inainte imi iesise ceva peste 8% :baldy: ...

 

poti cobora acele spre minim si fa-i o curatare si sincronizare la carburatoare. eventual schimba si filtrul de aer daca e vechi sau imbacsit.

 

 

citind pe ADV la sectiuna TDM, am vazut un post al unui nene care a modificat unpic admisia de la filtrul de aer. Adica in loc de capacul ala care vine peste filtrul de aer a facut unul simplu si rotund din plastic si facut la dimensiunui doar ca nu mai are tubul acela spre spatele motocicletei. admisia de aer se face mai simplu asa. ce parere aveti de modificare asta?

 

am pus poza pt a remedia explicatia defectuoasa :D

Mesaj completat

il citeze pe mester:

 

"The results you ask? Well at first it ran very poorly. Bob used the stock size jets and had the needles on the stock setting, we figured there

was a lean condition. I lifted the needles one notch, better, one more and then all the way up. Wow! Runs great, sounds great, feels faster! Yeah,

I know, not very scientific. However it is getting better mileage, 50 mpg even when flogged hard, and seat of pants it feels faster and makes me feel

good and that's what is all about anyway, huh? It still breaks up a bit and hesitates above 80 mph @ wide open throttle so I guess I need to turn the high

end screws a bit. If I get a bit of spare $ I will take it somewhere with a dyno to fine tune, balance, check float levels and exhaust oxy readings."

 

eu nu prea am inteles decat ca consumul a scazut si ca i se pare mai rapida pe accelerare, dar ca ezita la 80mile/h si de aici nu am mai inteles

post-21191-1281637171_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul de aer are mai putin de 2000 km, carburile sunt curatate iar acele sunt pe minim ... am verificat ovalizarea si eu unul n-am reusit sa vad nimic in neregula ... am tot zis ca ies la o tura mai lunga sa verific la extraurban cit papa ...

ar fi de vazut ce-i cu nivelul si poate ca o sincrinizare n-ar strica ...

oricum, primul lucru e sa trec la iridium si sa astept minunea :baldy: !

 

a propos de ce zice nenea, nu mi se pare ca e un mare cistig .. pierdera de presiune pe aspiratie e inignifianta ...

 

daca ar fi sa traduc ce zice ar fi cam asa: " la inceput a mers naspa. Bob era pe setarile de fabrisca si ne-am gindit ca e o chestiune de amestec sarac. am ridicat acele o gradatie, mai bine, inca una si pe urma pina la capat (nm: aicea l-am pierdut; eu stiam ca sunt doar 3 pozitii ale acului). wow ! merge super, suna super si se fuge mai bine. da, stiu ca nu pare savanta treaba. oricum, papa mai putin, cca 5% chiar forjata zdravan si ma face sa ma simt bine, ceeace pina la urma e tot ce vrem cu totii ... totusi simt un pic de ezitare la cca 130 la ora daca dau gazul la blana si cerd ca trebuie sa umblu la jiclorul de inalte " restul e abureala ...

scuzati traducerea scalciata !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se masoara pe 10 zale distanta dintre ele. fa lucrul asta pe mai multe sectiuni vezi ce rezulta!

Se masoara distanta intre 10 zale si daca depaseste valoarea X lantul este uzat peste limita acceptabila

Probabil asta ai vrut sa spui

si distanta X este...??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as mai avea un lant (dat de fostul proprietar) ... ma bate gindul sa-l pun pe ala insa ma gindesc ca cine l-a dat jos, nu l-a dat de bun ...

dar poate ca-i mai bun decit asta pe care-l am ...

 

LE stiu Nicule, am zis si io asa, ca omul dupa 2 beri si-un spritz :baldy: !

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul de aer are mai putin de 2000 km, carburile sunt curatate iar acele sunt pe minim ... am verificat ovalizarea si eu unul n-am reusit sa vad nimic in neregula ... am tot zis ca ies la o tura mai lunga sa verific la extraurban cit papa ...

ar fi de vazut ce-i cu nivelul si poate ca o sincrinizare n-ar strica ...

oricum, primul lucru e sa trec la iridium si sa astept minunea

1. las-o "ashea", consumul e bun

2. singurul avantaj al bujiilor Iridium este durata mult mai mare de functionare. Nu imbunatatesc consumul. Am mai spus-o si altora, sper ca macar tu sa ma crezi. Oricum, fiecare face ce vrea cu banii lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul de aer are mai putin de 2000 km, carburile sunt curatate iar acele sunt pe minim ... am verificat ovalizarea si eu unul n-am reusit sa vad nimic in neregula ... am tot zis ca ies la o tura mai lunga sa verific la extraurban cit papa ...

ar fi de vazut ce-i cu nivelul si poate ca o sincrinizare n-ar strica ...

oricum, primul lucru e sa trec la iridium si sa astept minunea :baldy: !

 

a propos de ce zice nenea, nu mi se pare ca e un mare cistig .. pierdera de presiune pe aspiratie e inignifianta ...

 

daca ar fi sa traduc ce zice ar fi cam asa: " la inceput a mers naspa. Bob era pe setarile de fabrisca si ne-am gindit ca e o chestiune de amestec sarac. am ridicat acele o gradatie, mai bine, inca una si pe urma pina la capat (nm: aicea l-am pierdut; eu stiam ca sunt doar 3 pozitii ale acului). wow ! merge super, suna super si se fuge mai bine. da, stiu ca nu pare savanta treaba. oricum, papa mai putin, cca 5% chiar forjata zdravan si ma face sa ma simt bine, ceeace pina la urma e tot ce vrem cu totii ... totusi simt un pic de ezitare la cca 130 la ora daca dau gazul la blana si cerd ca trebuie sa umblu la jiclorul de inalte " restul e abureala ...

scuzati traducerea scalciata !

 

 

noi la 3VD avem 5 pozitii pt ace ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt, am facut un fel de "extraurban" si daca-mi aduc aminte bine (ma uit acuma pe posturile mai vechi) parca am scos in jur de 5.4 ceeace mie mi se pare rezonabil ...

ce naiba, doar nu asteptam sa produca benzina :baldy: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se masoara distanta intre 10 zale si daca depaseste valoarea X lantul este uzat peste limita acceptabila

Probabil asta ai vrut sa spui

si distanta X este...??

 

da si sa compare distantele obtinute pe portiuni diferite ale lantului ca sa vada daca uzura este sau nu inegala

 

PS scuzati exprimarea incalcita, sunt obosit si ametit de la munca si caldura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si sa compare distantele obtinute pe portiuni diferite ale lantului ca sa vada daca uzura este sau nu inegala

 

PS scuzati exprimarea incalcita, sunt obosit si ametit de la munca si caldura.

Nu doar exprimarea e gresita, ci si sfatul

Daca lantul are zale gripate, masurarea distantei intre 10 zale nu valoreaza nici macar cat o ceapa degerata, pentru ca acele zale nu sunt deschise complet, la 180 grade

Se verifica sageata lantului, pe cricul lateral, conform manualului, in mai multe pozitii, tocmai datorita uzurii neuniforme si a zalelor gripate

 

 

Mesaj completat

 

Mesaj completat

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am mai relaxat ... acum ma duc sa-l ung, din nou ...

tot scoate zgomote neplacute ... probabil ca se cere unul nou ...

 

a propos de consum, eu unul as fi incintat sa scot sub 5% insa realitatea mainvirte undeva in jurul lui 6%, regim semiurban ... acum am facut cca 100 numai in oras ... sunt curios cit iese !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce consum are tdm 900 in oras si in afara localitatilor ? m-ar ajuta mai mult daca ar posta mai multi posesori , ca sa imi fac o parere

 

consum intra- extra, cu si fara pasager, cu topcase am ce se vede in semnatura. era mai mare da' m-a invatat bandit sa ma dau si eu pe tdm... adica o foloseam in peste 5mii de ture fiind obisnuit cu fostul motor. vaca cea noua trage mai de jos :laugh:

 

cu lantu am si eu cam aceeasi problema; l-am intins la cat 55mm (in 5 si 6 cm zice in manual) si are un sunet neliniar. am zis ca il curat cu simt de rapsundere si il masor in mai multe puncte si ii fac si o inspectie mai amanuntita. sper sa nu trebuiasca schimbat ca inca nu are 30 de mii de km

Editat de andreiganea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce nu are 30.000km mobra sau lantul ??

 

un lant neintretinut e grata in 10.000 km. daca esti insistent ajungi la 40.000km. pusese Linx niste poze cu un lant ajuns la capatul puterilor din toate punctele de vedere :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...