dromamobilu Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 da se da jos motorul, bafta uuuu, nasoala treaba. o sa imi ia o sacosha de bani. multzam de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 uuuu, nasoala treaba. o sa imi ia o sacosha de bani. Păi unde a mers mia mai merge Âşi suta, nu? De fapt, ce te-a determinat să schimbi lanțul de distribuție? Cum ai ajuns la concluzia că trebuie schimbat? Ai măsurat ceva? Nu de alta, dar poate ar trebui să-l schimbe Âşi alții, Âşi nu Âştiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 da..foarte interesanta miscarea cu becurile,maiales la modelul 3 vD care as uferit din fabrica cu luminile pe timp de noapte,adica nu a avut!!...si acum sa rezolvat problema??..In rest scriu si eu impresiile mele despre ea..modelul 3 VD [am avut 2 buc pe care am mers vreo 15000] e o motoreta pe care nu multi o stiu ,dar in momentul in care te urci pe ea impresiile sunt foarte bune.Eu nu cred ca am ce sa reprosez,cam totul este ok.Fiabilitate super,tinuta de drum la fel si nu in ultimul rand este un motor intepat,face fata cu brio ca o vitezista la accelararile violente,intru-n cuvant este un motor destul de rapid si incredibil nu se chinuie sa ajunga la viteze de 190-200 si peste.Eu iam dat la una 225-227 pe buc ct-a si totul ok!!E un motor care nu simti ca oboseste la drumuri lungi,confort la pasager si la pilot.Conteaza parbrizele inalte facute de givi mai ales la viteze mari,iar greutatea suplimentara nu o prea simte.Am uitat..la viteze mari 200 si peste orice ati spune cam consuma adica cred eu..9-10 dar nu e de speriat,e normal.In prezent am si un tdm dar modelul 4 tx care este ca nou ,tipla la care bineinteles difera designul,e mai frumos iar calitatile au cam ramas neschimbate adica de nota 10..Bafta!! teoretic ar trebui sa vibreze mai putin la ture inalte din cauza decalajului manetoanelor. Ai simtit asta? Mesaj completat rog posesorii de TDM sa ma completeze comentand articolul despre TDM 850 4TX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 salutari de la un TDM-is de pe alte melaguri... Nu am avut timp sa mai intru pe aici si m-am gandit sa va postez si doua imagini cu TDM-ul care s-a acomodat bine la drumuri fara gropi si fara idioti in trafic. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 salutari de la un TDM-is de pe alte melaguri...Nu am avut timp sa mai intru pe aici si m-am gandit sa va postez si doua imagini cu TDM-ul care s-a acomodat bine la drumuri fara gropi si fara idioti in trafic. Numai bine! un roman fericit!! sanatate tie si familiei si numai impliniri. asteptam mai multe poze sane clatim si noi ochii, ca acolo nu e chiar usor de ajuns Mesaj completat teoretic ar trebui sa vibreze mai putin la ture inalte din cauza decalajului manetoanelor. Ai simtit asta?Mesaj completat rog posesorii de TDM sa ma completeze comentand articolul despre TDM 850 4TX te-am corectat la partea cu revizia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 4tx are 80 sau 82 de cai, nu 77 cum scrie acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 pentru schimbarea lantului de distributie trebuie dat jos motorul? cat e de complicat de schimbat? ( nu ca m-as baga eu dar sa stiu daca ma mint cei de la service sau nu ) eu asa stiu ca NU se da jos motoru de pe cadru pentru schimbarea lantului de distrbutie. Eu am schimbat la 3 motoare Suzuki GS 500, TDM 1 si TDM 2 lanturile si motorul a ramas pe cadrul lor la toate tri. @ Korben....crede-ma...la majoritatea mobrelor cumparate de afara second trebuie schimbat lantul de distributie. Nu vi se pare curios faptul ca pe afara toate mobrele au 100.000 km minim, iar cand ajung la noi toate au 30-45 mii km? Viata unui lant de distributie cca 50.000 km. Daca lantul tau se cere schimbat,dupa ce dai jos capacul de pe motor un mecanic vede daca acel lant este cel original din fabrica sau nu. Daca nu este acela atunci mobra respectiva are minim 100.000 km. Daca ace lant se rupe, datorita uzurii excesive sau a unor "upgrade-uri" cum a facut Zoli....puteti sa va inchipuiti o omleta din fiare? Cam asa o sa arata interiorul motorului Cum se stie daca un lant a ajuns la sf vietii? Il asculti, el se aude bine de tot. Pune o surubelnita mai lunga lipita de motor exact langa chestia cu intinzatoru si pune urechea pe partea cealalta a surubelnitei si asculta (asa cum asculta medicu plamanii sau inima), cu o mana trage putin de gaz si apoi da drumul. Daca lantul se aude ca si cand loveste in fiare, atunci el este largit si trebuie schimbat. Posibil sa nu fi scris eu pe intelesul tuturor, dar credeti-ma, am vazut TDM-uri desfacute destule.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 cand am cumparat motorul nu era inmatriculat pe Romania. l-am luat de la un tip care era si mecanic. eu cand m-am dus am avut un mecanic cu mine. l-am pornit si la relanti merge grozav, motorul toarce, cand il ambalez pe la 3000-4000 se aude un tacanit. amandoi mecanici au spus ca trebuie schimbat lantu de distributie. motorul are 60.000 ( se pare ca reali ). nu deranjeaza foarte tare zgomotul...pentru sigurantza. ai dreptate cu kilometrii la motoare, dincolo toate au cam 70-80000, aici au cam 30-20000 am gasit lant de distributie original Yamaha la 270 RON ( cica promotie ) asa ca l-am luat. acu' sa vad cat coasta schimbatu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 (editat) Mare atentie cu lantul asta de distributie, si eu credeam ca trebuie sa imi schimb lantul de distributie si am mers la un mecanic din zona care a ascultat cu un fel de stetoscop motorul si mi-a zis ca lantul de distributie nu are nimic, in schimb m-a intrebat unde mi-am facut jocul la supape, ma rog reglajul lor. Spunea ca la TDM cand se uzeaza pastilele alea de la supape, jocul acestora devine prea mic, si reglandu-le la valorile recomandate, supapele nefiind noi, au acel tacanit care seamana cu lantul de distributie. Dupa ce am circulat mai mult cu motocicleta nu l-am mai auzit. Acum pare ok. Cred ca s-au asezat la locul lor. Chiar am avut o mare surpriza azi: dupa 2 saptamani de stat in garaj (fiind in concediu) motorul mi-a pornit la sfert de cheie! Desi bateria a fost pusa pe redresor si acu 2 ani iarna, si anul trecut (desi o porneam saptamanal), si presimt ca si anul asta in iarna o sa moara.... Mai bine o dau jos complet si pun stabilizator in benzina. Asa ca, asfalt uscat la toti ca vremea e buna, fata de ce a fost saptamana asta in zona oradea-cluj-brasov... Va salut pe toti. Editat Septembrie 4, 2010 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 da se da jos motorul, bafta buahahahaha, '' da , se da''.......se da la manz , la ce se da auzi ce zise mesterul fotok , ca nu se da....d'artagnan ai grija cu sfaturile astea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 si eu zic la fel. avand in vedere cat e de incgesuit cardul de la TDM, nu vad cum poti scoate lantul ala fara sa dai jos motoru din cadru. oricum nu-s decat breo 6 suruburi care tin motorul. dar trebuie data jos si galeria si tobele pt a putea cobora moturl din cadru. cel mia simpu e sa baig un scaunel sub el adus la intaltimea exacta cu niste scanduri. hai o seara buna ca abia am venit de la o nunta si sunt praf. PS fotok nu am avut cum sa te bag pe felie aici ca mirele avea un tovaras fotograf destul de profi, scule de 200mil lejer (2 apararete foto plus obiective, ambele canon).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Asa ca, asfalt uscat la toti ca vremea e buna, fata de ce a fost saptamana asta in zona oradea-cluj-brasov...Va salut pe toti. Da, cam nasoala vremea, abia m-am intors si eu dintr-o tura de vreo mie de km(Sfantu Gheorghe-Miercurea Ciuc-Toplita-Durau-Bicaz-Vatra Dornei- Bistrita-Targu Mures-Tarnaveni-Blaj- Medias-Sighisoara-Brasov si acasa) si aproape 80% din timp ori a plouat ori a fost ceata prin munti (in pasul Tihuta nu vedeam la 10 metri), dar TDM-ul si-a spus cuvantul inca o data si afacut fata cu brio pe tot drumul indiferent de conditiile de drum si atmosferice. Am crezut ca numai eu sunt nebun de sunt pe drumuri pe vremea aia si o vreme chiar nu am intalnit nici un motorist dar dupa ce ne-am apropiat de Targu mures au mai aparut vreo doi .Oricum , concluzia e ca deja se simte ca se apropie sfarsitul de sezon si daca pleci pe mai multe zile e bine sa verifici starea vremii din-nainte pentru perioada respectiva. Asfalt uscat la toata lumea (si vremea mai calda , ca mie mi-au cam inghetat toate alea)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Salutare tuturor , eu ( mecanicul ) am schimbat lantul de distributie la roscata mea am schimbat pastilele la supape nu toate doar cele ce erau uzate si nu a dat nimeni motorul jos nu vad pt ce sa dai motorul jos de pe cadru . La o masina cand schimbi cureaua de distributie ( care au distributia pe lant nu se schimba niciodata lantul ) ce faci dai motorul jos in nici un caz vedeti la ce mecanici va duceti mobrele la reparat si mecanici sunt ca doctori iti dau cat mai multe retete chiar daca tu ai nevoie doar de una SIGUR NU SE DA MOTORUL JOS pt a schimba lantul si inca ceva nu va puneti voi sa schimbati lanturi supape eventual o bujie un bec ori ceva usor daca vreti sa mergeti linistiti pe sosele sau cum a spus cineva daca nu vreti sa faceti o mare omleta sper ca nu am suparat pe nimeni numai bine la toti BIKERII si asfalt uscat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Imi este din ce in ce mai clar ca studierea manualului de service este o treaba foarte grea mai bine sa umplem topicul cu ineptii Din moment ce: 1. lantul de distributie este pe partea dreapta a blocului motor, nu in mijloc ca la motoarele in 4 cilindri 2. axele cu came se pot schimba fara a demonta motorul din cadru ("The camshafts can be removed with the engine in the frame" - pagina 2.12) iar pinioanele lor se demonteaza lejer 3. lantul de distributie se scoate prin partea de jos, prin carcasa pompei de ulei (pagina 2.45) dupa ce a fost demontat de pe pinioane consider ca e masochism pur sa dai jos motorul din cadru doar pentru asta DECI: cei care au avut bunavointa sa dea linkuri catre manuale, de ce nu aveti si bunavointa de a le citi, in loc sa dati sfaturi gresite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 straight to the point... recomandati pe cineva care imbraca sei moto si lucra bine ? Incepe sa mi se descoase saua, si cu ocazia asta vreau sa o si imbrac in piele, arata cam rau saraca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 straight to the point...recomandati pe cineva care imbraca sei moto si lucra bine ? Incepe sa mi se descoase saua, si cu ocazia asta vreau sa o si imbrac in piele, arata cam rau saraca. dorian de pe forum face asa ceva, dar unii il lauda altii il critica, uita-tepe pozele de la el din topic il gasesti la bursa, servicii. sau mai poti incerca la un atelier de tapiterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Incepe sa mi se descoase saua, si cu ocazia asta vreau sa o si imbrac in piele, arata cam rau saraca. Nu iti recomand pielea pentru tapitarea seii Absoarbe apa Mesaj completat /index.php?...p;#entry2585932 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Darian nu lucreaza cu piele naturala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 (editat) Mai baieti, cum e cu handguard-urile la TDMuri, la cele de 900 in speta? Fratele vostru andreiganea s-a murat in weekend la degete din lipsa de aparatori din astea Editat Septembrie 8, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 (editat) Sint utile, eu am niste manusi subtiri de 12 euro cu care am mers pe ploaie si pe frig mult mai mult decat as fi avut chef; nu m-am gandit niciodata sa montez manere incalzite, deci banuiesc ca handguardurile isi fac treaba. Habar n-am marca, s-ar putea sa fie de la kedo. Mobra e 4tx, banuiesc ca sint compatibile cu 900. Editat Septembrie 8, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=HGB http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=HGS necesita ina ceva modificari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Intr-adevar, eu folosesc manusile PR-5 de la probiker, si pe vremea asta se simte frig la degete. Nu strica niste hand guard-uri, dar decat sa te apuci sa modifici, mai bine iei ceva original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 (editat) Nu exista original. Mai original decat Suzuki si BMW, adica... Editat Septembrie 8, 2010 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 (editat) si eu zic la fel. avand in vedere cat e de incgesuit cardul de la TDM, nu vad cum poti scoate lantul ala fara sa dai jos motoru din cadru. oricum nu-s decat breo 6 suruburi care tin motorul. dar trebuie data jos si galeria si tobele pt a putea cobora moturl din cadru. cel mia simpu e sa baig un scaunel sub el adus la intaltimea exacta cu niste scanduri. hai o seara buna ca abia am venit de la o nunta si sunt praf. PS fotok nu am avut cum sa te bag pe felie aici ca mirele avea un tovaras fotograf destul de profi, scule de 200mil lejer (2 apararete foto plus obiective, ambele canon).... acum intelegi de ce nu mi le car si eu doar asa de distractie? tot asa am si eu: 2 body-uri si 4 obiective : 50 mm f 1.4 , 17-40 f 4, 24-70 f 2.8 , 70-200 f 4 toate seria L de la canon. Totusi sunt de parere ca nu aparatele fac fotografiile ci fotografii. Aparatele te ajuta. important e sa fie fericit mirele si mireasa. Casa de piatra lor! Editat Septembrie 8, 2010 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Nu exista original. Mai original decat Suzuki si BMW, adica... Original pentru TDM, sa nu faci adaptari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.