andreiganea Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 montate kit handguards polisport pe tdm de 900 avem devoie de: 1. handguards- 120 ron local scooter shop 2. tdm - bikeshop.ro 3. pila - de prin garaj 4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat) dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia voila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 montate kit handguards polisport pe tdm de 900 avem devoie de: 1. handguards- 120 ron local scooter shop 2. tdm - bikeshop.ro 3. pila - de prin garaj 4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat) dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia voila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 montate kit handguards polisport pe tdm de 900 avem devoie de: 1. handguards- 120 ron local scooter shop 2. tdm - bikeshop.ro 3. pila - de prin garaj 4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat) dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia voila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 cineva sa stea in sa iar o a doua persoana sa se aseze pe burta pe locul pasagerului, putand verifica din acea pozitie cum se prezinta lantul. Kinky! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Salutare baieti! Saptamana trecuta m-am intors si eu acasa dupa o hoinareala cam lunga, pe care insa o asteptam de mult timp. Anul asta am reusit in sfarsit sa-mi iau coada la spinare... si TDM-ul la plimbare 3 saptamani si-un pic, 10900km, 500 de litri de benzina. Am facut doar un schimb de ulei si am curatat pe la 7000km lantul. Punctul terminus al drumului, locul care acum mai bine de 500 de ani era considerat capatul lumii: care este...? de fapt, pe unde ai umblat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 care este...?de fapt, pe unde ai umblat? Cabo da Roca, Portugalia. A fost un soi te tur al peninsulei iberice plus drumul dus-intors. Ma gandeam sa fac un topic de poze si sa mai detaliez acolo; nu m-am apucat insa de sortat pozele. Oricum, povestea-i aceeasi, super drumuri, oamenii ok... Spania m-a surprins totusi: poate cele mai bune, sau cel putin cele mai plate / lipsite de gropi sau denivelari drumuri pe care le-am intalnit iar oamenii merg f regulamentar in general, spre deosebire de Italia de ex. Iar Oceanul e ceva deosebit, intri un pic in alta lume acolo, mai ales in Portugalia. Cel putin asa am simtit noi. Se poate ajunge usor cu avionul si eventual inchiriat auto / moto acolo, daca nu, sunt vreo 6-7000 de km dus-intors pe ruta cea mai directa probabil. Vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 (editat) . Am gresit topicul si nu pot sterge postul... scuze! Editat Septembrie 17, 2010 de dedics Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Salutare baieti! Saptamana trecuta m-am intors si eu acasa dupa o hoinareala cam lunga, pe care insa o asteptam de mult timp. Anul asta am reusit in sfarsit sa-mi iau coada la spinare... si TDM-ul la plimbare 3 saptamani si-un pic, 10900km, 500 de litri de benzina. Am facut doar un schimb de ulei si am curatat pe la 7000km lantul. Punctul terminus al drumului, locul care acum mai bine de 500 de ani era considerat capatul lumii: jos palaria! vreau topic si poze multe, hai ca tu ai talent safaci poze artistice asa ca ma astept la ceva delicios pentru privire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 (editat) Bravo Linx-ule!!!! te steptam cu fotografii si macar cateva cuvinte. Ma oftic cand ma gandesc ca anul acesta am avut ghinion cu tura noastra:( Lewieque si-a aranjat carnetul. PS: Daca vrea cineva un TDM din 1997 verde cu negru in stare super exceptionala, cu 40.000 - 45.000 km reali (are lantul de distributie original si inca nu este prea intins) tobe de la VICK, crash baruri de la Zoli, faruri de ceata de la magazin , la pretul de 2000 euro vezi AICI Editat Septembrie 18, 2010 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 (editat) nu am putut sa inghit asa usor acest comentariu de la domnul (sau doamna) Jenifer si am intrebat mai multi mecanici de motociclete in legatura cu schimbul lantului de distributie. Intrebare: Pentru a se schimba lantul de distributie trebuie dat jos motorul din cadru? Raspunsul: Depinde, sunt doua variante. Sunt doua tipuri de lanturi de distributie: unul intreg si unul cu clips (nu stiu sa traduc in romana...dar ca si la lantul de la roata, care are o za care inchide), cei mai multi mecanici schimba cu versiunea cu clips, adica nu dau jos motorul din cadru. Versiunea cu lantul intreg: acolo neaparat se da jos motoru din cadru si se desface in bucati, pret minim de manopera la acest caz este 200 euro! Am inteles de la mecanici ca unii dintre ei schimba lantul cu clips dar proprietarului ai spune ca a trebuit sa dea jos motoru etc etc ...bla bla bla si pretul imediat este unul de poveste! Acum fiecare face ce vrea...crede ceea ce doreste... bre fotok, m-ai inteles total gresit......asta este nasol cu internetul asta , ca iese exact pe dos.....eu eram de acord cu tine, nu am zis ''mester' la misto.....i-am zis cavalerului , ''d'artagnan'' ai grija ....pentru ca mi s-a parut ca greseste......salve , fotok , nici o intentie rea nu am avut! Editat Septembrie 18, 2010 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 nu sunt eu suparat. din fericire ma oftic greu atat ar mai trebui sa ne mancam intre noi....ca atunci ma inervez si imi vand TDM ul si eu ))))))))))))))))))))) si imi iau trotineta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Parca era vorba sa facem toamna asta si a 2-a intalnire a posesorilor de TDM... Deci, cand si unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Ideea era sa face intrunirea la Raul Sadului. Rockeru a zis ca se poate ocupa de partea cu cazarea ca stie oameni in zona. yo stau camprost financiar si e posibil sa nu pot veni de nici o culoare. dar vedem. dupa 15 octombrie suna bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lewieque Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Vand urgent un Tdm 4tx din anul 1997, stare excelenta! Daca stiti pe cineva care vrea sa cumpere... gasiti aici: /index.php?showtopic=584182 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Daca e luna asta antrunirea pot sa vin si eu ,sunt in concediu pana la inceputul lui octombrie numai bine la toata lumea si ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Vand urgent un Tdm 4tx din anul 1997, stare excelenta!Daca stiti pe cineva care vrea sa cumpere... gasiti aici: /index.php?showtopic=584182 daca cumva ai nevoie de tobele originale la vanzare ma intereseaza pe mine tobele tale la schimb cu ale mele plus diferenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 hehe, tobele acelea de la Vick daca nu le doreste noul proprietar le voi monta pe HR 31 HOG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulventel Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Salut baieti, cine are de vanzare sau stie de unde as putea cumpara urmatoarele: Semnalizatoare, (toate) panoul de control de pe partea stanga (cel cu comenzile de semnalizare faza lunga scurta, flash), ghidon si guma de fata. Multumesc anticipat. - Mobra: 4TX 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Am si eu o intrebare.... merita sa-mi cumpar un set de bujii NGK Iridium DPR8EIX-9 ? sau la TDM nu se justifica? sunt pe Louis la 15 euro buc. http://www.louis.de/_207a20b9e9455338ff86c...tnr_gr=10035100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Salut baieti, cine are de vanzare sau stie de unde as putea cumpara urmatoarele: Semnalizatoare, (toate) panoul de control de pe partea stanga (cel cu comenzile de semnalizare faza lunga scurta, flash), ghidon si guma de fata. Multumesc anticipat. - Mobra: 4TX 2001 el are semnale /index.php?showuser=57091 Mesaj completat Am si eu o intrebare.... merita sa-mi cumpar un set de bujii NGK Iridium DPR8EIX-9 ?sau la TDM nu se justifica? sunt pe Louis la 15 euro buc. http://www.louis.de/_207a20b9e9455338ff86c...tnr_gr=10035100 merita ca pornirea la rece e mai usoara. inca nu am apucat sa testez asta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 merita ca pornirea la rece e mai usoara. inca nu am apucat sa testez asta..... Daca nu porneste usor cu bujiile normale la rece atunci e buba Eu raman la parerea ca Iridium la TDM au efect de frectie la picior de lemn Desigur, e doar parerea mea DAr daca nu ai apucat sa testezi asta atunci ai un motiv in plus sa pornesti TDMul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) am montat eu iridium-urile ... n-as zice ca e vre-un salt ... ma rog, e o diferenta insa una din cele doua pe care le aveam pornea sa functioneze la citeva minute dupa ce porneam mobra; adica ii cam venise vremea ! cu alte cuvinte, voiam de mai multa vreme sa schimb bujiile pentru ca nu-mi placeau cum aratau cele pe care le aveam ... poate ma invrednicesc sa le dau jos pe cele noi sa vad daca si astea-s afumate si daca da, probabil ca buba e in alta parte ... probabil nivelul, insa sa nu anticipam ! parerea mea este ca daca iti incurca buzunarele cei 100 RON (aproape) in plus, da-i ... daca nu, foloseste cu incredere indicatiile fabricantului care indica in manual ce tip de bujii sa pui ! fuge (aproape) la fel de tare si cu cele "obisnuite" ... bine si cititul manualului poate sa dauneze ... de exemplu, cineva, nu spun cine, a citit ca e bine sa dai robinetul de benzina pe OFF ... inca de cind l-a data a stiut ca o sa uite ... cind a dat sa porneasca, mergea mobra in trei basini ... si-a adus aminte in timp ce injura iridiumuirile de mama focului ! Editat Septembrie 21, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) Folosesc bujii cu iridium ptr ca diferenta de pret nu e foarte mare daca le iei de unde trebuie (ebay.co.uk) si la2 cilindrii nu e mare cheltuiala, dar nu am remarcat absolut nici o diferenta in mersul mobrei cand le-am montat prima data. Din cate stiu si am auzit si de la altii care se pricep, diferenta e ca tin mai mult decat bujiile obisnuite, atat. --- Azi am facut niste teste ref. la utilitatea crashbar-urilor H&B pe TDM900. Concluzia e ca tot niste engine-guards raman si nu protejeaza carenele laterale si nici pe cea frontala prea bine, chiar daca aceasta din urma nu atinge solul in prima faza. Centrul de greutate al motocicletei e peste punctul cel mai inalt al barelor, asa ca aceasta ajunge sa se sprijine in crashbar si carena, pe care evident o zgarie / sparge. Restul pozelor, ptr cei interesati: http://picasaweb.google.ro/yamahatdm900a/TurnOver# Zoli, ai vre-un remediu? Editat Septembrie 21, 2010 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 DAr daca nu ai apucat sa testezi asta atunci ai un motiv in plus sa pornesti TDMul sambata am de gand sa fac asta. sunt curios cum va porni dupa 2 luni de stat... Mesaj completat Folosesc bujii cu iridium ptr ca diferenta de pret nu e foarte mare daca le iei de unde trebuie (ebay.co.uk) si la2 cilindrii nu e mare cheltuiala, dar nu am remarcat absolut nici o diferenta in mersul mobrei cand le-am montat prima data. Din cate stiu si am auzit si de la altii care se pricep, diferenta e ca tin mai mult decat bujiile obisnuite, atat. --- Azi am facut niste teste ref. la utilitatea crashbar-urilor H&B pe TDM900. Concluzia e ca tot niste engine-guards raman si nu protejeaza carenele laterale si nici pe cea frontala prea bine, chiar daca aceasta din urma nu atinge solul in prima faza. Centrul de greutate al motocicletei e peste punctul cel mai inalt al barelor, asa ca aceasta ajunge sa se sprijine in crashbar si carena, pe care evident o zgarie / sparge. Restul pozelor, ptr cei interesati: http://picasaweb.google.ro/yamahatdm900a/TurnOver# Zoli, ai vre-un remediu? iti trebuie un crash bar care sa fie mai lat cu 4cm si cu vreo 10cm mai inalt. atunci ar sta proptita in el si ar atinge cu rotile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Folosesc bujii cu iridium ........ Din cate stiu si am auzit si de la altii care se pricep, diferenta e ca tin mai mult decat bujiile obisnuite, atat. Confirm Asta e singurul avantaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.