Fotok Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 hehe, tobele acelea de la Vick daca nu le doreste noul proprietar le voi monta pe HR 31 HOG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulventel Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Salut baieti, cine are de vanzare sau stie de unde as putea cumpara urmatoarele: Semnalizatoare, (toate) panoul de control de pe partea stanga (cel cu comenzile de semnalizare faza lunga scurta, flash), ghidon si guma de fata. Multumesc anticipat. - Mobra: 4TX 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Am si eu o intrebare.... merita sa-mi cumpar un set de bujii NGK Iridium DPR8EIX-9 ? sau la TDM nu se justifica? sunt pe Louis la 15 euro buc. http://www.louis.de/_207a20b9e9455338ff86c...tnr_gr=10035100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Salut baieti, cine are de vanzare sau stie de unde as putea cumpara urmatoarele: Semnalizatoare, (toate) panoul de control de pe partea stanga (cel cu comenzile de semnalizare faza lunga scurta, flash), ghidon si guma de fata. Multumesc anticipat. - Mobra: 4TX 2001 el are semnale /index.php?showuser=57091 Mesaj completat Am si eu o intrebare.... merita sa-mi cumpar un set de bujii NGK Iridium DPR8EIX-9 ?sau la TDM nu se justifica? sunt pe Louis la 15 euro buc. http://www.louis.de/_207a20b9e9455338ff86c...tnr_gr=10035100 merita ca pornirea la rece e mai usoara. inca nu am apucat sa testez asta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 merita ca pornirea la rece e mai usoara. inca nu am apucat sa testez asta..... Daca nu porneste usor cu bujiile normale la rece atunci e buba Eu raman la parerea ca Iridium la TDM au efect de frectie la picior de lemn Desigur, e doar parerea mea DAr daca nu ai apucat sa testezi asta atunci ai un motiv in plus sa pornesti TDMul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) am montat eu iridium-urile ... n-as zice ca e vre-un salt ... ma rog, e o diferenta insa una din cele doua pe care le aveam pornea sa functioneze la citeva minute dupa ce porneam mobra; adica ii cam venise vremea ! cu alte cuvinte, voiam de mai multa vreme sa schimb bujiile pentru ca nu-mi placeau cum aratau cele pe care le aveam ... poate ma invrednicesc sa le dau jos pe cele noi sa vad daca si astea-s afumate si daca da, probabil ca buba e in alta parte ... probabil nivelul, insa sa nu anticipam ! parerea mea este ca daca iti incurca buzunarele cei 100 RON (aproape) in plus, da-i ... daca nu, foloseste cu incredere indicatiile fabricantului care indica in manual ce tip de bujii sa pui ! fuge (aproape) la fel de tare si cu cele "obisnuite" ... bine si cititul manualului poate sa dauneze ... de exemplu, cineva, nu spun cine, a citit ca e bine sa dai robinetul de benzina pe OFF ... inca de cind l-a data a stiut ca o sa uite ... cind a dat sa porneasca, mergea mobra in trei basini ... si-a adus aminte in timp ce injura iridiumuirile de mama focului ! Editat Septembrie 21, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) Folosesc bujii cu iridium ptr ca diferenta de pret nu e foarte mare daca le iei de unde trebuie (ebay.co.uk) si la2 cilindrii nu e mare cheltuiala, dar nu am remarcat absolut nici o diferenta in mersul mobrei cand le-am montat prima data. Din cate stiu si am auzit si de la altii care se pricep, diferenta e ca tin mai mult decat bujiile obisnuite, atat. --- Azi am facut niste teste ref. la utilitatea crashbar-urilor H&B pe TDM900. Concluzia e ca tot niste engine-guards raman si nu protejeaza carenele laterale si nici pe cea frontala prea bine, chiar daca aceasta din urma nu atinge solul in prima faza. Centrul de greutate al motocicletei e peste punctul cel mai inalt al barelor, asa ca aceasta ajunge sa se sprijine in crashbar si carena, pe care evident o zgarie / sparge. Restul pozelor, ptr cei interesati: http://picasaweb.google.ro/yamahatdm900a/TurnOver# Zoli, ai vre-un remediu? Editat Septembrie 21, 2010 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 DAr daca nu ai apucat sa testezi asta atunci ai un motiv in plus sa pornesti TDMul sambata am de gand sa fac asta. sunt curios cum va porni dupa 2 luni de stat... Mesaj completat Folosesc bujii cu iridium ptr ca diferenta de pret nu e foarte mare daca le iei de unde trebuie (ebay.co.uk) si la2 cilindrii nu e mare cheltuiala, dar nu am remarcat absolut nici o diferenta in mersul mobrei cand le-am montat prima data. Din cate stiu si am auzit si de la altii care se pricep, diferenta e ca tin mai mult decat bujiile obisnuite, atat. --- Azi am facut niste teste ref. la utilitatea crashbar-urilor H&B pe TDM900. Concluzia e ca tot niste engine-guards raman si nu protejeaza carenele laterale si nici pe cea frontala prea bine, chiar daca aceasta din urma nu atinge solul in prima faza. Centrul de greutate al motocicletei e peste punctul cel mai inalt al barelor, asa ca aceasta ajunge sa se sprijine in crashbar si carena, pe care evident o zgarie / sparge. Restul pozelor, ptr cei interesati: http://picasaweb.google.ro/yamahatdm900a/TurnOver# Zoli, ai vre-un remediu? iti trebuie un crash bar care sa fie mai lat cu 4cm si cu vreo 10cm mai inalt. atunci ar sta proptita in el si ar atinge cu rotile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Folosesc bujii cu iridium ........ Din cate stiu si am auzit si de la altii care se pricep, diferenta e ca tin mai mult decat bujiile obisnuite, atat. Confirm Asta e singurul avantaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) am vrut sa plec azi cu mobra ... am pornit-o si a luat-o frumos ... dupa vreo jumatate de ora, am pornit-o din nou, sa plec ... mergea intr-un piston ... am mers un pic cu ea sa vad daca-si da drumul dar a refuzat ... m-am intors si am plecat cu masina ... acum ma duc sa vad cum arata noile bujii montate saptamina trecuta ... sper sa nu fie o bobina ! Editat Septembrie 22, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) Azi am facut niste teste ref. la utilitatea crashbar-urilor H&B pe TDM900. Concluzia e ca tot niste engine-guards raman si nu protejeaza carenele laterale si nici pe cea frontala prea bine, chiar daca aceasta din urma nu atinge solul in prima faza. Centrul de greutate al motocicletei e peste punctul cel mai inalt al barelor, asa ca aceasta ajunge sa se sprijine in crashbar si carena, pe care evident o zgarie / sparge. Restul pozelor, ptr cei interesati: http://picasaweb.google.ro/yamahatdm900a/TurnOver# Zoli, ai vre-un remediu? Atata timp cat nu acopera macar partial carena (2-3 cm de suprapunere macar), cu tot cu o ranforsare aproape de punctul maxim, un crashbar nu o sa protejeze eficient carenele. Insa vor proteja motorul bine-mersi. De exemplu, daca vei pune si cutii laterale, o sa constati ca sta fix pe crashbar, insa daca incerci sa-l aduci la orizontala (cazatura mai serioasa), vei reusi sa pocnesti toate plasticele din fatza de pe partea pe care ai culcat-o. Editat Septembrie 22, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 se pare ca nu erau bujiile (de fapt, sigur nu-s bujiile) de vina, ci mina mea obosita care n-a bagat una dintre fise suficient ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black-Corsair Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Salutare , sunt proaspat posesor de TDM850 , sunt extaziat sa zic asa , nu se compara cu nimic ce am condus pana acum , in fine , am o buba cred , poate va dati cu parerea : imi iese un consum de 10--11L/100 km in oras , stil de mers - turatii numai peste 4000 pana in 7000 . Totusi e cam mare consumul , prima data am zis a ma fura astia la pompa la petrom , dar am facut consum si de la lukoil si de la mol , mai ramane rompetrol . Deci ? ceva pareri ? ms anticipat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Salutare , sunt proaspat posesor de TDM850 , sunt extaziat sa zic asa , nu se compara cu nimic ce am condus pana acum , in fine , am o buba cred , poate va dati cu parerea : imi iese un consum de 10--11L/100 km in oras , stil de mers - turatii numai peste 4000 pana in 7000 . Totusi e cam mare consumul , prima data am zis a ma fura astia la pompa la petrom , dar am facut consum si de la lukoil si de la mol , mai ramane rompetrol . Deci ? ceva pareri ? ms anticipat . Bine ai venit printre TDM-isti ,sa ai numai bucurii si calatorii cat mai frumoase cu noua ta mobra, intradevar e o motocicleta buna, eu o am de 2 ani am facut in jur de 15000 km fara probleme. An legatura cu,consumul TDM-ul e un motor la care se schimba treptele de viteza undeva pe la 3500-4000 rpm,nu te fura nimeni la pompa(chiar atat),la 7000 rpm eu zic ca ati bati putin joc de ea (parere personala)si normal sa consume atat la asa turatii totusi e un 850 si vreo 80 de caluti care la asa turatii ai apuca foamea rau de tot. Schimba treptele de viteza cum am spus la 3500 4000 si fa dupa aia un consum,normal nu ar avea voie sa consume mai mult de 6-7 l /100 km,eu am un consum de 5-6 l /100km dar am umblat la carburatoare putin.Astea au fost pareri personale poate te mai poate ajuta si altcineva cu sfaturi pe care eu le-am omis ASFALT USCAT si inca o data BINE AI VENIT PRINTRE TDM-isti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 am o buba cred , poate va dati cu parerea : imi iese un consum de 10--11L/100 km in oras , stil de mers - turatii numai peste 4000 pana in 7000 . Cred ca ai o problema MARE Ce naiba (iarta-mi expresia) cauti la turatiile alea????? Eu trec de 5000 din an in Pasti Daca lucrezi intre 3500-4500 e arhisuficient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Salutare , sunt proaspat posesor de TDM850 , sunt extaziat sa zic asa , nu se compara cu nimic ce am condus pana acum , in fine , am o buba cred , poate va dati cu parerea : imi iese un consum de 10--11L/100 km in oras , stil de mers - turatii numai peste 4000 pana in 7000 . Totusi e cam mare consumul , prima data am zis a ma fura astia la pompa la petrom , dar am facut consum si de la lukoil si de la mol , mai ramane rompetrol . Deci ? ceva pareri ? ms anticipat . la asa turatii asa consum. mergi mai linistit intre 3000-4000 rpm si o sa vezi ca nu sare de 7-8. acum depinde si cat de abuzata este acceleratia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateih Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Salutare , sunt proaspat posesor de TDM850 , sunt extaziat sa zic asa , nu se compara cu nimic ce am condus pana acum , in fine , am o buba cred , poate va dati cu parerea : imi iese un consum de 10--11L/100 km in oras , stil de mers - turatii numai peste 4000 pana in 7000 . Totusi e cam mare consumul , prima data am zis a ma fura astia la pompa la petrom , dar am facut consum si de la lukoil si de la mol , mai ramane rompetrol . Deci ? ceva pareri ? ms anticipat . Consum tipic TDM 850 pe carburator daca nu este reglata...deci se face o sincronizare a carburatoarelor, se verifica daca membranele de vacuum sant intregi si nu agatza si este f posibil daca motorul are multi km sa fie necesara si schimbarea jigloarelor. Pe vremuri cand am avut 850 dupa sincronizare si schimbare membrane consumul a scazut la 4.5-5.0 l/ 100 km la 90-120 km/h si ajungea maxim la 7,5 l/ 100 km cand intram in zona rosie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) un pic cam drastic consumul insa trebuie vazut si stilul de mers ... la 4000 de ture, in viteza a 4-a ar trebui sa fii undeva intre 80 si 90 iar intr-a 3-a, probabil esti sarit de 60 ... deja la 7000, nu mai vorbim ... presupun ca nu o tii constant in turele astea ca sa fie de luat in seama ... pe de alta parte, motorul are cuplu destul ca sa nu fie nevoie sa mergi constant altundeva intre 3 si 4 mii de arpiemi, cel putin in oras ... e probabil cazul sa te mulezi pe noua mobra, sa-i faci si ei un pic pe plac ! eu as zice sa-i faci un plin, sa iesi la o plimbare ceva mi lunga, chiar daca e sa te plimbi prin aceleasi locuri de citeva ori si sa incerci sa nu depasesti 120, evident in viteza a 5-a ... fa-i un consum si pe urma se poate discuta despre ce poate avea ! in cazul asta, eu ce sa zic cu 6.3% !? ar trebui sa tac chitic ... Editat Septembrie 24, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Consum tipic TDM 850 pe carburator...dupa sincronizare si schimbare membrane consumul a scazut la 4.5-5.0 l/ 100 km la 90-120 km/h si ajungea maxim la 7,5 l/ 100 km cand intram in zona rosie. Confirm cu 4TX ul meu cele spuse de mateih. Baieti, imi face cu ochiul din ce in ce mai mult TDM900A(+coburi spate si alte xenoane) sau versiuni mai noi B, C, D, poate "D+E"; glumesc dar ma gandesc tot mai serios la o schimbare(altii ma sfatuiesc sa trec direct pe R1150GS sau Varadero)... Eventual vreun posesor din grup care sa ia la schimb 4TXul meu+diferenta de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 singurul lucru care-mi face cu, ma rog, sa-i zicem ochiul, e saua lui @Linx ... mai am destul de mers cu a mea pina sa ajunga sa-mi fie insuficienta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 sunt interesat de crash baruri ptr tdm 3vd ...la un pret decent.daca stie cineva si poate da relati,apreciez.multumiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 sunt interesat de crash baruri ptr tdm 3vd ...la un pret decent.daca stie cineva si poate da relati,apreciez.multumiri. cauta-l pe dejavu el face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Confirm cu 4TX ul meu cele spuse de mateih.Baieti, imi face cu ochiul din ce in ce mai mult TDM900A(+coburi spate si alte xenoane) sau versiuni mai noi B, C, D, poate "D+E"; glumesc dar ma gandesc tot mai serios la o schimbare(altii ma sfatuiesc sa trec direct pe R1150GS sau Varadero)... Eventual vreun posesor din grup care sa ia la schimb 4TXul meu+diferenta de bani. CE SE INTAMPLA CU FORUMUL CELALALT ? NU IMI MAI APARE ADRESA LUI IN CALCULATOR ! Mesaj completat sunt interesat de crash baruri ptr tdm 3vd ...la un pret decent.daca stie cineva si poate da relati,apreciez.multumiri. am eu facute de dejavu, tot kitul(tije si suruburi), nu le-am pus pe al meu decat de proba Mesaj completat sunt interesat de crash baruri ptr tdm 3vd ...la un pret decent.daca stie cineva si poate da relati,apreciez.multumiri. am eu facute de dejavu, tot kitul(tije si suruburi), nu le-am pus pe al meu decat de proba Scuze, dar mai inainte nu imi mai aparea in calculator decat primele pagini, crezand ca este vorba de alt topic... SCUZE! Mesaj completat si totusi vad ca nu mai pot intra din mozilla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black-Corsair Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Multumesc de sfaturi , utile.... treaba e in felul urmator : am facut cei 100 km mers linistit , schimbat pana in 3500ture , asa batraneste si acelasi consum 11 l in oras . Deci ma intereseaza fix parerea unuia are a avut prob asta si dc a reglat-o , cum a facut-o . Mersi fain . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateih Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Merita TDM 900, chiar f mult...am avut 3 TDM-uri si am pastrat-o pe ultima de 900 pt Ro, in rest aici cu Benelli, dar sincer fiabiltatea TDM este excelenta....si merge si merge...si nu cere prea multe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.