Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

montate kit handguards polisport pe tdm de 900

 

avem devoie de:

 

1. handguards- 120 ron local scooter shop

2. tdm - bikeshop.ro

3. pila - de prin garaj

4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare

 

in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat)

dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia

voila!

post-23561-1284667724_thumb.jpgpost-23561-1284667759_thumb.jpgpost-23561-1284667790_thumb.jpgpost-23561-1284667927_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

montate kit handguards polisport pe tdm de 900

 

avem devoie de:

 

1. handguards- 120 ron local scooter shop

2. tdm - bikeshop.ro

3. pila - de prin garaj

4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare

 

in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat)

dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia

voila!

post-23561-1284667724_thumb.jpgpost-23561-1284667759_thumb.jpgpost-23561-1284667790_thumb.jpgpost-23561-1284667927_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

montate kit handguards polisport pe tdm de 900

 

avem devoie de:

 

1. handguards- 120 ron local scooter shop

2. tdm - bikeshop.ro

3. pila - de prin garaj

4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare

 

in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat)

dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia

voila!

post-23561-1284667724_thumb.jpgpost-23561-1284667759_thumb.jpgpost-23561-1284667790_thumb.jpgpost-23561-1284667927_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti! Saptamana trecuta m-am intors si eu acasa dupa o hoinareala cam lunga, pe care insa o asteptam de mult timp. Anul asta am reusit in sfarsit sa-mi iau coada la spinare... si TDM-ul la plimbare :moron: 3 saptamani si-un pic, 10900km, 500 de litri de benzina. Am facut doar un schimb de ulei si am curatat pe la 7000km lantul.

 

 

Punctul terminus al drumului, locul care acum mai bine de 500 de ani era considerat capatul lumii:

care este...?

de fapt, pe unde ai umblat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care este...?

de fapt, pe unde ai umblat?

Cabo da Roca, Portugalia. A fost un soi te tur al peninsulei iberice plus drumul dus-intors. Ma gandeam sa fac un topic de poze si sa mai detaliez acolo; nu m-am apucat insa de sortat pozele. Oricum, povestea-i aceeasi, super drumuri, oamenii ok... Spania m-a surprins totusi: poate cele mai bune, sau cel putin cele mai plate / lipsite de gropi sau denivelari drumuri pe care le-am intalnit iar oamenii merg f regulamentar in general, spre deosebire de Italia de ex. Iar Oceanul e ceva deosebit, intri un pic in alta lume acolo, mai ales in Portugalia. Cel putin asa am simtit noi. Se poate ajunge usor cu avionul si eventual inchiriat auto / moto acolo, daca nu, sunt vreo 6-7000 de km dus-intors pe ruta cea mai directa probabil. Vb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti! Saptamana trecuta m-am intors si eu acasa dupa o hoinareala cam lunga, pe care insa o asteptam de mult timp. Anul asta am reusit in sfarsit sa-mi iau coada la spinare... si TDM-ul la plimbare :cheers: 3 saptamani si-un pic, 10900km, 500 de litri de benzina. Am facut doar un schimb de ulei si am curatat pe la 7000km lantul.

 

 

Punctul terminus al drumului, locul care acum mai bine de 500 de ani era considerat capatul lumii:

 

 

jos palaria!

 

vreau topic si poze multe, hai ca tu ai talent safaci poze artistice asa ca ma astept la ceva delicios pentru privire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Linx-ule!!!! te steptam cu fotografii si macar cateva cuvinte.

 

Ma oftic cand ma gandesc ca anul acesta am avut ghinion cu tura noastra:( Lewieque si-a aranjat carnetul.

 

PS: Daca vrea cineva un TDM din 1997 verde cu negru in stare super exceptionala, cu 40.000 - 45.000 km reali (are lantul de distributie original si inca nu este prea intins) tobe de la VICK, crash baruri de la Zoli, faruri de ceata de la magazin :cheers:, la pretul de 2000 euro

 

vezi AICI

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am putut sa inghit asa usor acest comentariu de la domnul (sau doamna) Jenifer si am intrebat mai multi mecanici de motociclete in legatura cu schimbul lantului de distributie.

 

Intrebare: Pentru a se schimba lantul de distributie trebuie dat jos motorul din cadru?

 

Raspunsul: Depinde, sunt doua variante. Sunt doua tipuri de lanturi de distributie: unul intreg si unul cu clips (nu stiu sa traduc in romana...dar ca si la lantul de la roata, care are o za care inchide), cei mai multi mecanici schimba cu versiunea cu clips, adica nu dau jos motorul din cadru. Versiunea cu lantul intreg: acolo neaparat se da jos motoru din cadru si se desface in bucati, pret minim de manopera la acest caz este 200 euro!

 

Am inteles de la mecanici ca unii dintre ei schimba lantul cu clips dar proprietarului ai spune ca a trebuit sa dea jos motoru etc etc ...bla bla bla si pretul imediat este unul de poveste!

 

Acum fiecare face ce vrea...crede ceea ce doreste...

 

bre fotok, m-ai inteles total gresit......asta este nasol cu internetul asta , ca iese exact pe dos.....eu eram de acord cu tine, nu am zis ''mester' la misto.....i-am zis cavalerului , ''d'artagnan'' ai grija ....pentru ca mi s-a parut ca greseste......salve , fotok , nici o intentie rea nu am avut!

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: nu sunt eu suparat. din fericire ma oftic greu :P atat ar mai trebui sa ne mancam intre noi....ca atunci ma inervez si imi vand TDM ul si eu :laugh:))))))))))))))))))))) si imi iau trotineta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea era sa face intrunirea la Raul Sadului. Rockeru a zis ca se poate ocupa de partea cu cazarea ca stie oameni in zona.

 

yo stau camprost financiar si e posibil sa nu pot veni de nici o culoare. dar vedem.

 

dupa 15 octombrie suna bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, cine are de vanzare sau stie de unde as putea cumpara urmatoarele: Semnalizatoare, (toate) panoul de control de pe partea stanga (cel cu comenzile de semnalizare faza lunga scurta, flash), ghidon si guma de fata. Multumesc anticipat. - Mobra: 4TX 2001

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, cine are de vanzare sau stie de unde as putea cumpara urmatoarele: Semnalizatoare, (toate) panoul de control de pe partea stanga (cel cu comenzile de semnalizare faza lunga scurta, flash), ghidon si guma de fata. Multumesc anticipat. - Mobra: 4TX 2001

el are semnale

 

/index.php?showuser=57091

Mesaj completat

Am si eu o intrebare.... merita sa-mi cumpar un set de bujii NGK Iridium DPR8EIX-9 ?

sau la TDM nu se justifica?

sunt pe Louis la 15 euro buc.

http://www.louis.de/_207a20b9e9455338ff86c...tnr_gr=10035100

 

merita ca pornirea la rece e mai usoara. inca nu am apucat sa testez asta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merita ca pornirea la rece e mai usoara. inca nu am apucat sa testez asta.....

Daca nu porneste usor cu bujiile normale la rece atunci e buba

Eu raman la parerea ca Iridium la TDM au efect de frectie la picior de lemn

Desigur, e doar parerea mea

 

DAr daca nu ai apucat sa testezi asta atunci ai un motiv in plus sa pornesti TDMul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am montat eu iridium-urile ... n-as zice ca e vre-un salt ... ma rog, e o diferenta insa una din cele doua pe care le aveam pornea sa functioneze la citeva minute dupa ce porneam mobra; adica ii cam venise vremea !

cu alte cuvinte, voiam de mai multa vreme sa schimb bujiile pentru ca nu-mi placeau cum aratau cele pe care le aveam ...

poate ma invrednicesc sa le dau jos pe cele noi sa vad daca si astea-s afumate si daca da, probabil ca buba e in alta parte ... probabil nivelul, insa sa nu anticipam !

parerea mea este ca daca iti incurca buzunarele cei 100 RON (aproape) in plus, da-i ... daca nu, foloseste cu incredere indicatiile fabricantului care indica in manual ce tip de bujii sa pui ! fuge (aproape) la fel de tare si cu cele "obisnuite" :D ...

 

bine si cititul manualului poate sa dauneze ... de exemplu, cineva, nu spun cine, a citit ca e bine sa dai robinetul de benzina pe OFF ... inca de cind l-a data a stiut ca o sa uite ...

cind a dat sa porneasca, mergea mobra in trei basini ... si-a adus aminte in timp ce injura iridiumuirile de mama focului ;) !

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosesc bujii cu iridium ptr ca diferenta de pret nu e foarte mare daca le iei de unde trebuie (ebay.co.uk) si la2 cilindrii nu e mare cheltuiala, dar nu am remarcat absolut nici o diferenta in mersul mobrei cand le-am montat prima data. Din cate stiu si am auzit si de la altii care se pricep, diferenta e ca tin mai mult decat bujiile obisnuite, atat.

 

---

 

Azi am facut niste teste ref. la utilitatea crashbar-urilor H&B pe TDM900. Concluzia e ca tot niste engine-guards raman si nu protejeaza carenele laterale si nici pe cea frontala prea bine, chiar daca aceasta din urma nu atinge solul in prima faza. Centrul de greutate al motocicletei e peste punctul cel mai inalt al barelor, asa ca aceasta ajunge sa se sprijine in crashbar si carena, pe care evident o zgarie / sparge.

 

post-5978-1285104051_thumb.jpg

post-5978-1285103985_thumb.jpg

post-5978-1285105072_thumb.jpg

 

Restul pozelor, ptr cei interesati: http://picasaweb.google.ro/yamahatdm900a/TurnOver#

 

Zoli, ai vre-un remediu? ;)

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DAr daca nu ai apucat sa testezi asta atunci ai un motiv in plus sa pornesti TDMul

 

 

sambata am de gand sa fac asta. sunt curios cum va porni dupa 2 luni de stat...

Mesaj completat

Folosesc bujii cu iridium ptr ca diferenta de pret nu e foarte mare daca le iei de unde trebuie (ebay.co.uk) si la2 cilindrii nu e mare cheltuiala, dar nu am remarcat absolut nici o diferenta in mersul mobrei cand le-am montat prima data. Din cate stiu si am auzit si de la altii care se pricep, diferenta e ca tin mai mult decat bujiile obisnuite, atat.

 

---

 

Azi am facut niste teste ref. la utilitatea crashbar-urilor H&B pe TDM900. Concluzia e ca tot niste engine-guards raman si nu protejeaza carenele laterale si nici pe cea frontala prea bine, chiar daca aceasta din urma nu atinge solul in prima faza. Centrul de greutate al motocicletei e peste punctul cel mai inalt al barelor, asa ca aceasta ajunge sa se sprijine in crashbar si carena, pe care evident o zgarie / sparge.

 

post-5978-1285104051_thumb.jpg

post-5978-1285103985_thumb.jpg

post-5978-1285105072_thumb.jpg

 

Restul pozelor, ptr cei interesati: http://picasaweb.google.ro/yamahatdm900a/TurnOver#

 

Zoli, ai vre-un remediu? ;)

 

 

iti trebuie un crash bar care sa fie mai lat cu 4cm si cu vreo 10cm mai inalt. atunci ar sta proptita in el si ar atinge cu rotile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...