v1n3ri Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Salutare, Stie cineva daca se poate repara telescopul spate? Imi curge ceva ulei, dar in manual zice ca e "nitrogen-charged under high pressure" , "do not attempt to disassemble". Poate e ceva semering ce trebuie inlocuit. A mai facut cineva asa ceva? Daca nu, va trebui sa'l schimb. Ride safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) Merita TDM 900, chiar f mult...am avut 3 TDM-uri si am pastrat-o pe ultima de 900 pt Ro, in rest aici cu Benelli, dar sincer fiabiltatea TDM este excelenta....si merge si merge...si nu cere prea multe... Da chiar, cum e Benelli fata de TDM, ca motor, ca pozitie in sa? Si de ce Trek si nu Granpasso de ex., pentru un plus de sportivitate? Stie cineva daca se poate repara telescopul spate? Imi curge ceva ulei, dar in manual zice ca e "nitrogen-charged under high pressure" , "do not attempt to disassemble". Poate e ceva semering ce trebuie inlocuit. A mai facut cineva asa ceva? Daca nu, va trebui sa'l schimb. In mod normal se schimba, dar stiu pe cineva care se ocupa de asa ceva. E un nene in Bucuresti care face numai amortizoare (inclusiv ptr raliuri) si casete de directie. Stiu sigur ca i-a recondititionat suspensia spate unui amic cu un CBR mai vechi. Daca vrei iti pot da telefonul lui. Si da, treaba e destul de periculoasa daca nu te pricepi, asa ca vezi sa nu-ti vina idei! Editat Septembrie 25, 2010 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateih Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Da chiar, cum e Benelli fata de TDM, ca motor, ca pozitie in sa? Si de ce Trek si nu Granpasso de ex., pentru un plus de sportivitate? Are pozitia mult mai buna decat la TDM, saua este absolut geniala...altfel motorul este animalic, nu fin si docil ca la TDM. Este acelasi motor ca la TNT, furca pe fatza Marzochi upside -down de 58 mm, arc spate Sachs cu gaz, frane Brembo cu Stahlfelx si roti Brembo. Este un motor care ofera sport, touring si placere enorma...vibreaza frumos, acceleratia f sensibila si raspuns imediat intre 2000-9500 ture, ca orice motor italian este echipat bine. Evident costurile de inspectie sant mai mari ca si piesele..dar merita. Granpasso este tare frumos, excelent echipat orientat mai mult catre semi enduro, dar nu prea e genul meu..desi merita. Problema in Ro ar fi piesele si mai ales inspectiile...nu exista Benelli, Moto Morini.... Mesaj completat cum arata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 cauta-l pe dejavu el face merci,merci dar cine e si cum dau de dansul....????merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Multumesc de sfaturi , utile.... treaba e in felul urmator : am facut cei 100 km mers linistit , schimbat pana in 3500ture , asa batraneste si acelasi consum 11 l in oras . Deci ma intereseaza fix parerea unuia are a avut prob asta si dc a reglat-o , cum a facut-o . Mersi fain . tre sa verifici membranele carburatoarelor. daca e un din ele gaurita, poate fi o cauza.. plus ca o curatare si sincronizare a carburatoarelor e bine sao faci in fiecare primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Cu o saptamana in urma 5 oameni, 5 motociclete ( 2 TDM-uri, un Suzuki VX 800, un BMW si o Yamaha SuperTenere) impreuna intr-o iesire frumoasa. Am plecat pe traseul urmator: Arad - Timisoara - Resita - Anina - Oravita - Moldova Noua - Orsova - Caransebes - Timisoara - Arad. O sa pun cateva poze sa va incante ochiu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Stie cineva daca se poate repara telescopul spate? Imi curge ceva ulei, dar in manual zice ca e "nitrogen-charged under high pressure" , "do not attempt to disassemble". Poate e ceva semering ce trebuie inlocuit. A mai facut cineva asa ceva? Sezon de schimbat telescoape? Am comis-o si eu Am fortat reglajul amortizarii la telescopul spate (marcat cu sageata alba), a facut "poc" si nu mai am amortizare de loc, se balanseaza motocicleta ca barca pe valuri Are cineva o schita foarte detailata a telescopului? Sa stiu daca are rost sa ma apuc sa-l demontez Poate e doar un arc/bila sarit/rupt... Sper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 (editat) vand TDM-ul in speranta achizitionarii unuia de 900. Pret 1100 euro. Este de gasit la vanzari. http://www.pro-bike.ro/forums/index.php/to...yamaha-tdm-850/ Editat Septembrie 27, 2010 de yamahaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 a mea arata exact ca a ta insa am luat-o cu 2000 ... de ce naiba o vinzi acum si n-ai vindut-o asta primavara !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 a mea arata exact ca a ta insa am luat-o cu 2000 ... de ce naiba o vinzi acum si n-ai vindut-o asta primavara !? nah...asta primavara nu aveam bani de 900. Dupa cum vad ca se "intreaba" cred ca raman anul asta cu el...dar nu e bai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Are cineva o schita foarte detailata a telescopului? Insist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Salutare tuturor! Am trecut si eu pe aici ca sa transmit toate cele bune TDM-istilor! Nu prea am mai avut timp sa intru pentru m-am mutat datorita serviciului si nu am avut net. Acum poate reusesc sa mai intru mai des (am la serviciu conexiune) Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Telescopul nu este demontabil. Se schimba cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Doctore, multa bafta! Ma bucur ca mai auzim de tine. Mai astept vesti de la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Salutare tuturor!Am trecut si eu pe aici ca sa transmit toate cele bune TDM-istilor! Nu prea am mai avut timp sa intru pentru m-am mutat datorita serviciului si nu am avut net. Acum poate reusesc sa mai intru mai des (am la serviciu conexiune) Numai bine! Salutari Cristi , nu ti-e dor de Romania ? Ca nici noua nu ne e !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Salutare tuturor!Am trecut si eu pe aici ca sa transmit toate cele bune TDM-istilor! Nu prea am mai avut timp sa intru pentru m-am mutat datorita serviciului si nu am avut net. Acum poate reusesc sa mai intru mai des (am la serviciu conexiune) Numai bine! cum e vremea in spania?? numai buna de calarit??? Mesaj completat Insist m-am uitat la asta care il am in casa dar nu-mi dau seama daca se poate demonta. are arcurile pe el si nu am cum sa le dau jos ca sa pot cerceta mai mult. vorbeste cu Noro ca el a dezmembrat TDM-ul. vezi cat cere pe el. in semnatura mea link catre topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Dupa cum mentionam pe pagina anterioara, daca ajungi in Bucuresti te pot trimite la cineva care mai mult ca sigur i-ar da de cap, orice ar avea. Alta varianta ar fi sa-l trimiti prin posta / curier aici. Pe de alta parte tipul nu lucreaza chiar ieftin din cate stiu asa ca n-ar fi exclus sa gasesti un amortizor SH in banii aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Dupa cum mentionam pe pagina anterioara, daca ajungi in Bucuresti te pot trimite la cineva care mai mult ca sigur i-ar da de cap, orice ar avea. Nu mie imi mentionai, ci lui V1n3ri, dar oricum, iti multumesc atat tie cat si lui Marius '95, respectiv Cavaleru Intre timp (aseara dupa munci grele ) i-am dat de cap, e rupt un stift care regleaza amortizarea Se rezolva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Nu mie imi mentionai, ci lui V1n3ri, dar oricum, iti multumesc atat tie cat si lui Marius '95, respectiv CavaleruIntre timp (aseara dupa munci grele ) i-am dat de cap, e rupt un stift care regleaza amortizarea Se rezolva baga niste poze si pt restu care se vor lovi de problema asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 baga niste poze si pt restu care se vor lovi de problema asta... Daca imi promiti ca faci ordine in topicul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 imposibil asa ceva Mesaj completat PS: rahat. a luat gol CFR-ul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 (editat) Topic nou! Si de data asta scrie TDM cu litere mari. Deci cum ramane cu a doua intalnire TDM pe anul asta? PS: Inca o intrebare. Ma apropii de revizia de 40'000 Km cand trebuiesc reglate supapele. La ce service sa ma duc pentru operatia asta? Astia de la Yamaha din Bucuresti nu prea imi inspira incredere. Editat Septembrie 28, 2010 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 (editat) Topic nou! Si de data asta scrie TDM cu litere mari.Ma apropii de revizia de 40'000 Km cand trebuiesc reglate supapele. La ce service sa ma duc pentru operatia asta? Astia de la Yamaha din Bucuresti nu prea imi inspira incredere. Nu mai stiu daca am postat concluziile dupa ceam facut verificarea supapelor, acum vreo 2 luni. Ideea e urmatoarea: nu o face. Am vorbit cu mai multi oameni priceputi in domeniu, mai mult sau mai putin (in general mai priceputi decat cei din service-urile Yamaha, oricum) si toti mi-au spus ca nu este o operatie necesara. In cazul in care apar jocuri, acest lucru va deveni evident la un moment dat (sunete la motor) si oricum nu antreneaza pe termen scurt alte probleme sau defectiuni. De asemenea in general nu apar jocuri la 40k la TDMuri. Pe partea cealalta, mai mult risti deschizand motorul, mai ales daca mergi la cineva dezinteresat sau total nepriceput. Cand zic riscuri ma refer in mare la doua chestii: patrunderea unor mizerii in motor (particule de praf, rugina, noroi etc; nu stiu cat de grav ar fi totusi, fiind posibil sa se adune in filtrul de ulei) si a doua - etansarea sa nu se mai faca bine pe la garniturile la care umbli (garnitura capacului si oringul de la teava lichidului de racire). Generalizand concluzia de mai sus, nu incerca sa respecti orbeste planul de service din manual, pentru ca o sa te lovesti de aceleasi probleme cu lipsa de dotari din service-uri si nu numai... cunosti situatia. Astea fiind zise, si Blade si eu am facut singuri verificarea la supape. Pana la urma nu e mare spanac. Cateva poze daca te ajuta: http://picasaweb.google.ro/yamahatdm900a/V...ceCheck45000Km# Am avut de ales intre United motors, K&Log si garajul meu. Am ales ultima varianta ptr ca in primul rand daca te duci la service in Romania sa faci operatiunea asta, iti desfac o data motorul sa verifice si daca gasesc joc, trebuie sa astepti 2 sapt sa comande pastilele, ca de... Daca te duci intr-un service asteapta-te de asemenea sa te curate de cateva sute de lei usor de tot. Editat Septembrie 28, 2010 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Cati Km avea si cat au fost abaterile masurate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 (editat) Cati Km avea si cat au fost abaterile masurate? Aprox. 45.000 si distantele erau (cf. schitei de pe JBX-TDM): Admisie (1-6): 0,15 / 0,15 / 0,18 --- 0,17 / 0,15 / 0,16 Evacuare (1-4): 0,25 / 0,25 --- 0,26 0,28 Si foarte important ptr cine se apuca de masurat, verificati lera! Daca e o lera simpla (cele mai compacte in general), cu pasi din 0,05 in 0,05 nu prea va ajuta pentru o masurare exacta. Editat Septembrie 29, 2010 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.